Ik kom sowieso wel even (ALS je met mij wil tenminste). Ik heb nog wat goed te maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
kom curvefever snow.
Als anderen ook willen.
Wij in Groningen houden ons meer met gasbellen bezig.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja. Ik vind dat hele heelal maar een bijzonder gebeuren
welke roomquote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kom sowieso wel even (ALS je met mij wil tenminste). Ik heb nog wat goed te maken.
nickiminaj, aad300, komen jullie ook?
Ik wilde 3 uur geleden al in bed liggen gezien mijn eerdere korte nacht...quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kom sowieso wel even (ALS je met mij wil tenminste). Ik heb nog wat goed te maken.
nickiminaj, aad300, komen jullie ook?
Eentje is ook genoeg voor mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde 3 uur geleden al in bed liggen gezien mijn eerdere korte nacht...
Oké, één potje dan
David heeft er wel één denk ik.quote:
Zo is datquote:Op maandag 3 maart 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij in Groningen houden ons meer met gasbellen bezig.
Het universum is fantastisch.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja. Ik vind dat hele heelal maar een bijzonder gebeuren
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer kruizen.quote:
Nu nog niks in ieder gevalquote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eentje is ook genoeg voor mij.
[..]
David heeft er wel één denk ik.
Misschien is FOK! het voorbestemde vehikel, wachtende op jullie ontmoeting. Verlaten zou waanzin zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer treffen.
Nou nou nouquote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het universum is fantastisch.Behalve wij, wij zijn kut.
Je kent de Big Bang Theory toch wel?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou nou
Maar waar is het begonnen. Is die vraag al eens door de wetenschap beantwoord?
Meestal stel ik mezelf s nachts levensvragen
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer kruizen.
[..]
Nu nog niks in ieder geval
Uh nouja een beetjequote:
Ik begon al te wennen aan jouw aanwezigheid in mijn leven. Mijn leven was grijs totdat ik jou leerde kennen, nu is het alle kleuren van de regenboogquote:Op maandag 3 maart 2014 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze onderlinge band kwam snel. Het verleden werd snel vergeten, maar nu is het tijd om elkaar weer los te laten zodat wij het moment extra kunnen koesteren als onze wegen elkander weer kruizen.
Maar als onze ontmoeting is voltooid heeft FOK! an sich nog wel nut dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is FOK! het voorbestemde vehikel, wachtende op jullie ontmoeting. Verlaten zou waanzin zijn.
Ik zit te wachten op mijn kamer, niemand komt binnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik curve fever opgestart. is er niemand.
Baalmoment zeg.
Ehhh, ja, lang verhaal, wel interessant imo.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh nouja een beetje
Maar waar komen die meteorieten enzo vandaan
Ik ben maar een simpel rechtencursist
Zonder Fok, was ik een tijdje geleden niet in staat om iemand gewoon uit te lachen als die me probeerde te beledigenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als onze ontmoeting is voltooid heeft FOK! an sich nog wel nut dan?
Is het dan niet juist egoïstisch om van elkaar te genieten wetende vele users hun favoriete medium te ontnemen?
Ik ben om. Laat iedereen maar stikken. Het is jij die ik nodig heb, het zijn jouw posts die mijn leven weer zin gaven.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik begon al te wennen aan jouw aanwezigheid in mijn leven. Mijn leven was grijs totdat ik jou leerde kennen, nu is het alle kleuren van de regenboog
password? Ja tog geef dan goddfefedommequote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mijn kamer, niemand komt binnen.
Dat beest loopt scheef voor zijn tweede levensjaar.quote:
Oh ja dat kan ik nu niet kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ehhh, ja, lang verhaal, wel interessant imo.
Jullie moeten nu jullie opofferen door jullie lotsbestemmingen aan elkaar te verbinden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als onze ontmoeting is voltooid heeft FOK! an sich nog wel nut dan?
Is het dan niet juist egoïstisch om van elkaar te genieten wetende vele users hun favoriete medium te ontnemen?
Wel doen hè.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik nu niet kijken
Ik probeer het te onthouden voor morgen
Hoezoquote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat beest loopt scheef voor zijn tweede levensjaar.
Corkys zijn op zichzelf ook al door gefokte misbaksels. Lieve kop en schattige oren of niet, die potenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat beest loopt scheef voor zijn tweede levensjaar.
Volgens mij ben je helemaal niet zo gek, leugenaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zonder Fok, was ik een tijdje geleden niet in staat om iemand gewoon uit te lachen als die me probeerde te beledigen
Husky's hebben al vaak heupproblemen, zit in hun DNA, en bij deze kruisingen zijn de problemen extra groot zeggen ze.quote:
Ik zie niet eens een room die FOK heet aapquote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef Rodawa het volgende:
tong80 zoals altijd, dat moet je nu wel weten nicki.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Corkys zijn op zichzelf ook al door gefokte misbaksels. Lieve kop en schattige oren of niet, die poten
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet zo gek, leugenaar.
Ohquote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Husky's hebben al vaak heupproblemen, zit in hun DNA, en bij deze kruisingen zijn de problemen extra groot zeggen ze.
Staat waarschijnlijk op Amurica in plaats van Europe.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een room die FOK heet aap
Wow.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie moeten nu jullie opofferen door jullie lotsbestemmingen aan elkaar te verbinden.
Alleen dan kan FOK! voort blijven bestaan.
FOK! Bawls heet het lutser, zoveel rooms zijn er niet eens. Misschien een idee om naar de Europese servers te komen?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een room die FOK heet aap
Een Sint Bernard heeft daar ook last van.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Husky's hebben al vaak heupproblemen, zit in hun DNA, en bij deze kruisingen zijn de problemen extra groot zeggen ze.
Oh, littlerabbit, wat romantischquote:Op maandag 3 maart 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben om. Laat iedereen maar stikken. Het is jij die ik nodig heb, het zijn jouw posts die mijn leven weer zin gaven.
Snowbells, wil je met mij midgetgolfen.
Inderdaad. Al die doorfokking tegenwoordig.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Corkys zijn op zichzelf ook al door gefokte misbaksels. Lieve kop en schattige oren of niet, die poten
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet zo gek, leugenaar.
Rodawa klinkt behoorlijk aziatischquote:Op maandag 3 maart 2014 02:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FOK! Bawls heet het lutser, zoveel rooms zijn er niet eens. Misschien een idee om naar de Europese servers te komen? [ afbeelding ]
Ik vind zulke kruisingen zo sneuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |