Ja, hebben een heleboel honden last van. Ga bijvoorbeeld maar eens Duitse Herders van vroeger en nu met elkaar vergelijken, lijken totaal niet op elkaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een Sint Bernard heeft daar ook last van.
Zijn die trouwens te veel doorgefokt , of is het altijd al zo geweest?
Ik heb wel eens vernomen dat jij heel slecht met mensen kan omgaan, maar des te beter met hondjesquote:Op maandag 3 maart 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd van hondjes, ik ben gek op hondjes.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:12 schreef Paxcon het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, ik ga nu toch echt proberen in slaap te vallen
Ik wens jullie nog een fijne avond, prachtige mensen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:12 schreef Paxcon het volgende:
Hoe jammer ik het ook vind, ik ga nu toch echt proberen in slaap te vallen
Ik wens jullie nog een fijne avond, prachtige mensen.
Chihauhau's hebben een openschedel. Druk je op de verkeerde plek en ze zijn doodquote:Op maandag 3 maart 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die doorfokking tegenwoordig.Alleen maar omdat mensen een zo klein mogelijk hond willen hebben. Ook al bij Chihauhau's, die ogen komen bijna de kassen uitzetten.
![]()
Kan ik echt fucking pissig om worden.
Dit is nu al de moeite nacht van mijn FOK!-bestaan. Wat hebben wij ons vergist in elkaar. De onwetendheid had ons bijna iets prachtigs onthouden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh, littlerabbit, wat romantisch. Natuurlijk wil ik dat. I do!
Die ommekeer is overigens al wel jaren terug ingezet met het terugfokken. Al kwam dat voornamelijk omdat Duitse herders onvoorspelbaar en daarmee vals werden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hebben een heleboel honden last van. Ga bijvoorbeeld maar eens Duitse Herders van vroeger en nu met elkaar vergelijken, lijken totaal niet op elkaar.
Oh, gelukkig maar dan. Zou zonde zijn als zo'n mooi ras ten onder gaat aan allerlei kwaaltjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Genieten is nog zacht uitgedrukt. Deze overweldigende ervaring zal genoeg inspiratie opleveren voor nog zeker 5 studioalbums. De disstracks jegens Alba staan ook al op het programma.
[..]
Die ommekeer is overigens al wel jaren terug ingezet met het terugfokken. Al kwam dat voornamelijk omdat Duitse herders onvoorspelbaar en daarmee vals werden.
Zoals jezelf al stelde. De mensheid is grotendeels verdorven en niks is zo lekker om hierop te kankeren.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar dan. Zou zonde zijn als zo'n mooi ras ten onder gaat aan allerlei kwaaltjes.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal mij ook even aan de lokale gewoontes houden
![]()
Hoop dat dit willekeurig genoeg was.
Hallo sjoelkoningin Liesje. Hoe staat het leven ervoor ondanks alle opstandige kinderen om je heen.quote:
Ik moest even denken wie er ook alweer bij deze username hoorde maar ik weet het alweer. Hoi schone jonge man, met mij gaat het goed en met jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo sjoelkoningin Liesje. Hoe staat het leven ervoor ondanks alle opstandige kinderen om je heen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest even denken wie er ook alweer bij deze username hoorde maar ik weet het alweer. Hoi schone jonge man, met mij gaat het goed en met jou?
Ik helemaal voor 1 minuut naar de andere kant van het station...
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.quote:
In mijn herinnering ging die van mij eerder. Of nee, die van jou ging terwijl ik naar die van mij liep en je zou nog zwaaien.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het was een abrupt afscheid maar een nodig kwaad gezien mijn nog te pakken trein. Wellicht komt er ooit een ronde twee, met meer tand oplossend zoete shotjes.
[..]
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.
Ooooooooh is die weer online? De link is heel lang dood geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef d4v1d het volgende:
Liejse, dat ding in jouw sig.
[ afbeelding ]
Wat?![]()
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer smacht naar zo'n zwoel sjoelavondje.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het was een abrupt afscheid maar een nodig kwaad gezien mijn nog te pakken trein. Wellicht komt er ooit een ronde twee, met meer tand oplossend zoete shotjes.
[..]
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.
Ja ik ben al doodquote:Op maandag 3 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooh is die weer online? De link is heel lang dood geweest.
No but a thin can.
Uit mijn hoofd.
Praktisch ja. Van Rotterdam naar Amsterdam voor een slaapplaats. Kom lekker tegen mij of Liesje aan liggenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer smacht naar zo'n zwoel sjoelavondje.
Alleen is het geografisch onaantrekkelijk.
Anders blijf ik wel bij Karina slapen, rawr.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In mijn herinnering ging die van mij eerder. Of nee, die van jou ging terwijl ik naar die van mij liep en je zou nog zwaaien.
Limocello.
Doe eens een leuk historisch feitje?
Jij studeerde enkel in Delft toch?quote:
Ik ben een keer best ver gekomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef d4v1d het volgende:
Liejse, dat ding in jouw sig.
[ afbeelding ]
Wat?![]()
Wij kwamen op den duur (hele SC speelde het jaren terug) tot ergens in de 70, keer op keer opnieuw beginnen. Teennagels knippen lukte gewoon niet.quote:
Nee, ook in Leiden. 1 dag Leiden, 4 dagen Delft momenteel.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch ja. Van Rotterdam naar Amsterdam voor een slaapplaats. Kom lekker tegen mij of Liesje aan liggen
[..]
En leuke historische feitjes zijn zelden interessant. Met deze poging tot een diepgaande opmerking probeer ik te verbergen dat mijn hersenen al zo'n 3 uur geleden uitschakelde.
[..]
Jij studeerde enkel in Delft toch?
Dat aanbod zou ik niet afslaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch ja. Van Rotterdam naar Amsterdam voor een slaapplaats. Kom lekker tegen mij of Liesje aan liggen
[..]
En leuke historische feitjes zijn zelden interessant. Met deze poging tot een diepgaande opmerking probeer ik te verbergen dat mijn hersenen al zo'n 3 uur geleden uitschakelde.
[..]
Oi! Den Haag is ook om! Heel erg om.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb toen een keer een walkthrough gevonden op Youtube, maar aan het einde wordt het gewoon ziek.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij kwamen op den duur (hele SC speelde het jaren terug) tot ergens in de 70, keer op keer opnieuw beginnen. Teennagels knippen lukte gewoon niet.
Man wat heb ik dat veel gespeeld.
Dat laatste onderdeel was voor Rezania en dan blijft enkel mijn bed over Johannes, gezellig.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oi! Den Haag is ook om! Heel erg om.
Ik studeer niet in Delft? Ik heb niet gestudeerd?
Storend is dat inderdaad. Vooral als je tussen mensen zit die wel alle slagen, jaartallen en grappige bijkomstigheden weten op te dreunen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat aanbod zou ik niet afslaan.
En in mijn kennissenkring wordt ook vaak verwacht dat ik vele historische feitjes bij de hand heb.
Terwijl ik veel in huis heb, maar nou niet echt historische feitjes. Want de sappige kleine feitjes is wel het eerste wat uit de handboeken verdwijnt.
Maar dan voel ik me alsnog een faler.
Ja ik weet dat ze er zijn maar nog nooit gekeken. Dan is de lol er voor mij een beetje af. Maar voor Zelda heb ik hem wel eens gelezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer een walkthrough gevonden op Youtube, maar aan het einde wordt het gewoon ziek.
Dit heb ik wel uitgetypt bij de hand. De user KnutdeIJsbeer moet soms terug aan de grond gebracht worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
Oh.
Ik zie wat ik fout doe.
Ja maar dat feitje van laatst was wel leuk, at ze hun zieken over de stadsmuren katapulten.
Ik ga richting bedquote:In december 1937 vielen Japanse troepen de Chinese stad Nanking aan. Bommenwerpers doodden tienduizenden inwoners. Toen de Chinese soldaten zich overgaven, werden ze op tucks gezet en naar velden even buiten de stad vervoerd. Voor de Japanners was overgave ondenkbaar, een teken van lafheid en een schending van militaire erecodes.
Met grote minachting keken ze neer op deze Chinese soldaten, die het niet verdienden om te leven. Ze slachtten ze een voor een - 90000 in totaal - af. Om te harden in de oorlog, kregen jonge Japanse soldaten opdracht om de dode lichamen zoveel mogelijk te verminken. Foto's laten lachende soldaten zien met afgehakte hoofden als trofee. Filmbeelden tonen hoe soldaten bajonetoefeningen hielden op levende krijgsgevangenen.
De wreedheid van de Japanse soldaten richtte zich vervolgens op de burgerbevolking. Tienduizenden vrouwen werden verkracht. Willekeurige voorbijgangers werden op straat doodgeschoten. Winkeliers werden vermoord, hun winkels geplunderd en in brand gestoken. Huizenblokken werden afgesloten en in brand gestoken. Soldaten genoten bij het zien van bewoners die uit ramen sprongen. Buiten de stad ging het moorden door. Slachtoffers groeven kuilen en werden geexecuteerd. Soms werden ze leven begraven.
Aparte kuilen waren er voor afgehakte hoofden. In totaal werden tussen de 300 000 en 400 000 inwoners van Nanking vermoord.
Bij bepaalde levels was ik twintig keer dood gegaan ofzo, toen wilde ik gewoon weten hoe ik verder moest komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze er zijn maar nog nooit gekeken. Dan is de lol er voor mij een beetje af. Maar voor Zelda heb ik hem wel eens gelezen.
Vroeger had je die Waanzinnig om te weten boeken, als ik die weer eens zo lezen had ik genoeg om heel Groningen weken lang op zijn kop te zetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat laatste onderdeel was voor Rezania en dan blijft enkel mijn bed over Johannes, gezellig.
[..]
Storend is dat inderdaad. Vooral als je tussen mensen zit die wel alle slagen, jaartallen en grappige bijkomstigheden weten op te dreunen.
Autisten.
Is dat met de juiste antwoorden opschrijven zodat je er makkelijk doorheen kwam? Of steeds opnieuw en herinneren?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij kwamen op den duur (hele SC speelde het jaren terug) tot ergens in de 70, keer op keer opnieuw beginnen. Teennagels knippen lukte gewoon niet.
Man wat heb ik dat veel gespeeld.
Phoe!quote:Op maandag 3 maart 2014 02:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heb ik wel uitgetypt bij de hand. De user KnutdeIJsbeer moet soms terug aan de grond gebracht worden.
Ik geloof alleen niet dat het heel leuk is.
[..]
Ik ga richting bedDag lieve, lieve usergenoten
De antwoorden herinner je wel. Ze zijn allemaal vrij duidelijk als je ze weet. Zal ik eens kijken hoe ver ik nog kom? Lang niet gespeeld!quote:Op maandag 3 maart 2014 02:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat met de juiste antwoorden opschrijven zodat je er makkelijk doorheen kwam? Of steeds opnieuw en herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |