Oh, gelukkig maar dan. Zou zonde zijn als zo'n mooi ras ten onder gaat aan allerlei kwaaltjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Genieten is nog zacht uitgedrukt. Deze overweldigende ervaring zal genoeg inspiratie opleveren voor nog zeker 5 studioalbums. De disstracks jegens Alba staan ook al op het programma.
[..]
Die ommekeer is overigens al wel jaren terug ingezet met het terugfokken. Al kwam dat voornamelijk omdat Duitse herders onvoorspelbaar en daarmee vals werden.
Zoals jezelf al stelde. De mensheid is grotendeels verdorven en niks is zo lekker om hierop te kankeren.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar dan. Zou zonde zijn als zo'n mooi ras ten onder gaat aan allerlei kwaaltjes.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal mij ook even aan de lokale gewoontes houden
![]()
Hoop dat dit willekeurig genoeg was.
Hallo sjoelkoningin Liesje. Hoe staat het leven ervoor ondanks alle opstandige kinderen om je heen.quote:
Ik moest even denken wie er ook alweer bij deze username hoorde maar ik weet het alweer. Hoi schone jonge man, met mij gaat het goed en met jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo sjoelkoningin Liesje. Hoe staat het leven ervoor ondanks alle opstandige kinderen om je heen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest even denken wie er ook alweer bij deze username hoorde maar ik weet het alweer. Hoi schone jonge man, met mij gaat het goed en met jou?
Ik helemaal voor 1 minuut naar de andere kant van het station...
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.quote:
In mijn herinnering ging die van mij eerder. Of nee, die van jou ging terwijl ik naar die van mij liep en je zou nog zwaaien.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het was een abrupt afscheid maar een nodig kwaad gezien mijn nog te pakken trein. Wellicht komt er ooit een ronde twee, met meer tand oplossend zoete shotjes.
[..]
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.
Ooooooooh is die weer online? De link is heel lang dood geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef d4v1d het volgende:
Liejse, dat ding in jouw sig.
[ afbeelding ]
Wat?![]()
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer smacht naar zo'n zwoel sjoelavondje.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het was een abrupt afscheid maar een nodig kwaad gezien mijn nog te pakken trein. Wellicht komt er ooit een ronde twee, met meer tand oplossend zoete shotjes.
[..]
Niks hoerigs aan. Ik doe alles gepassioneerd en gratis.
Ja ik ben al doodquote:Op maandag 3 maart 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooh is die weer online? De link is heel lang dood geweest.
No but a thin can.
Uit mijn hoofd.
Praktisch ja. Van Rotterdam naar Amsterdam voor een slaapplaats. Kom lekker tegen mij of Liesje aan liggenquote:Op maandag 3 maart 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer smacht naar zo'n zwoel sjoelavondje.
Alleen is het geografisch onaantrekkelijk.
Anders blijf ik wel bij Karina slapen, rawr.
quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In mijn herinnering ging die van mij eerder. Of nee, die van jou ging terwijl ik naar die van mij liep en je zou nog zwaaien.
Limocello.
Doe eens een leuk historisch feitje?
Jij studeerde enkel in Delft toch?quote:
Ik ben een keer best ver gekomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef d4v1d het volgende:
Liejse, dat ding in jouw sig.
[ afbeelding ]
Wat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |