Maar paardenmeisjesquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft hele mooie lange benenEn heerlijke billen door dat hobbelen
Nog niet, maar ik sluit niks uit voor de toekomst.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij Littlerabbit ontmoet?
Kijk er eens 5 seconden naarquote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie tijger als UI.
Rawr.
Dit is een prachtige benadering waar een ieder zich in zou moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel stiekem wel ja. Al is het wel correcter om "Naar aandacht smacht" te schrijven dus faalde opzichtig.
[..]
Ik doe niet aan sekse. Ik ga enkel op de persoon af.
Het was dan ook vrij sarcastischquote:Op maandag 3 maart 2014 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die dit met trots zegt
Ik ben meer van de panters. Bij voorkeur blonde panters met 2 katten, blond haar en een voorliefde voor mannen die Miguel heten.quote:
Ik ook niet. Dan loop ik rond met een enorme sjoelsteen in mijn broek.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik sluit niks uit voor de toekomst.
Reverse Cowgirl wordt wel leuker met iemand met ervaringquote:
Ik ben kanjerstoned en flipte even. Was dus een gifjequote:
Voor Nick ga ik door het vuur. Onze liefde is heter dan de zon.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Je bent wel erg halsstarrig
Als is dat wel mooi want dat toont wel je onvoorwaardelijke liefde voor Nick
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Reverse Cowgirl wordt wel leuker met iemand met ervaring
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. Het accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is een prachtige benadering waar een ieder zich in zou moeten kunnen vinden.
De maatschappij is er echter nog niet klaar voor.
Ik hield het gisteren tot half 6 's ochtends vol en ik was niet echt moequote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond je stevige, Arische kaaklijn anders woest opwindend.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. De accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.
Ik lag er om half 7 inquote:Op maandag 3 maart 2014 01:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hield het gisteren tot half 6 's ochtends vol en ik was niet echt moe. Nu lichte koppijn maar ga zo wel slapen want morgen wordt het ook zo laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |