Referendum gaat niets opleveren. Dat is net hetzelfde als in België gaan vragen aan de bevolking of ze Nederlands- of Franstalig zijn. Rara, wat gaat daar uit de bus komen.quote:
De bevolking stemt toch wel voor Rusland, dus waarom vervalsenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je hebt het over de Russen en niet de Zwitsers.
De kapers kwamen anders allemaal uit Saudi-Arabië, net als vele andere terroristen. Maar omdat Bush nogal goed is met het Saudische koningshuis, kon dat gefaalde land natuurlijk niet worden aangevallen.quote:
Ja, valse voorwendselen dus. De Taliban wou Osama overdragen als hij eerlijk zou worden berecht in een neutraal land. De echte veroorzaker van 9/11 is Saoedi-Arabië wiens betrokkenheid door de VS wordt verborgen.quote:
2quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Richestorags het volgende:
Hoe meer Amerika begint te blaten, hoe meer pro-Rusland ik word. Ik word niet goed van dat hypocriete gejank van die Yanks. Poetin heeft nooit Amerika met sancties gedreigd bij al hun gekut in de wereld.
Is inderdaad prima om te draaien.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Richestorags het volgende:
Toch blijf ik het zo hypocriet vinden allemaal van het Westen. Amerika moet echt zijn bek dicht houden vooral. Ik bedoel draai dit statement eens om:
[..]
Bedankt voor je duidelijke en makkelijk begrijpbare uiteenzetting.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
Onzin, er zijn zelfs landen zonder leger.
Osama bin Laden en de trainingskampen van al-Qaeda waren in het Afghanistan van de Taliban en niet in Saoedi-Arabië.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Richestorags het volgende:
De kapers kwamen anders allemaal uit Saudi-Arabië, net als vele andere terroristen. Maar omdat Bush nogal goed is met het Saudische koningshuis, kon dat gefaalde land natuurlijk niet worden aangevallen.
Heeft het iets opgeleverd? Is het land veiliger? Is het land er cultureel gezien op vooruit gegaan? Is Amerika erop vooruit gegaan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Osama bin Laden en de trainingskampen van al-Qaeda waren in het Afghanistan van de Taliban en niet in Saoedi-Arabië.
Hoezo?quote:
In een sharia-rechtbank.quote:De Taliban wou Osama overdragen als hij eerlijk zou worden berecht in een neutraal land.
Saoedische burgers, niet de staat KSA.quote:De echte veroorzaker van 9/11 is Saoedi-Arabië wiens betrokkenheid door de VS wordt verborgen.
Tja.. ik kan er ook niets anders van maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bedankt voor je duidelijke en makkelijk begrijpbare uiteenzetting.
Dat is geen vergelijking. Ik heb respect voor Poetin omdat hij niet zwicht voor het hypocriete geblaat van de Amerikanen, die hiermee feitelijk de boodschap afgeven dat alleen zij zomaar andere landen mogen binnenvallen. Voor zijn actie an sich heb ik geen respect.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Hoe meer Dutroux begint te blaten, hoe meer pro Robert M ik word.
Nee, maar het blijft onlogisch om KSA aan te vallen i.p.v. Afghanistan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Richestorags het volgende:
Heeft het iets opgeleverd? Is het land veiliger? Is het land er cultureel gezien op vooruit gegaan? Is Amerika erop vooruit gegaan?
Ah een kenner....quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef Richestorags het volgende:
Hoe meer Amerika begint te blaten, hoe meer pro-Rusland ik word. Ik word niet goed van dat hypocriete gejank van die Yanks. Poetin heeft nooit Amerika met sancties gedreigd bij al hun gekut in de wereld.
Niks doen is beter, yes?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heeft het iets opgeleverd? Is het land veiliger? Is het land er cultureel gezien op vooruit gegaan? Is Amerika erop vooruit gegaan?
Saoedische burgers, niet de staat KSA.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
In een sharia-rechtbank.
De echte veroorzaker van 9/11 is Saoedi-Arabië wiens betrokkenheid door de VS wordt verborgen.
Oh, akkoord hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking. Ik heb respect voor Poetin omdat hij niet zwicht voor het hypocriete geblaat van de Amerikanen, die hiermee feitelijk de boodschap afgeven dat alleen zij zomaar andere landen mogen binnenvallen. Voor zijn actie an sich heb ik geen respect.
Want je moet jaren op dit onderwerp hebben gestudeerd om te zien dat het geblaat van de Yanks hypocriet met hoofdletter H is? Let wel, ik keur de actie van Rusland absoluut niet goed, alleen dat geblaat van Amerika net zo min.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ah een kenner....![]()
Geef mij in 100 v/d 100 gevallen de USA. Russen kun je toch niet serieus nemen. Poetin moet weer even wat spierballetjes laten zien.
Zo maar? 3000 plus burgerdoden op eigen grond is zo maar?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking. Ik heb respect voor Poetin omdat hij niet zwicht voor het hypocriete geblaat van de Amerikanen, die hiermee feitelijk de boodschap afgeven dat alleen zij zomaar andere landen mogen binnenvallen. Voor zijn actie an sich heb ik geen respect.
Juist wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Saoedische burgers, niet de staat KSA.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef RM-rf het volgende:
Overigens, een interessant nieuwsbericht uit Amerika.
http://www.ibtimes.com/91(...)push-release-1501202
Het gaat om 28 gecensureerde pagina's uit een rapport uit eind 2002 van het Joint Intelligence Committee Inquiry, over de achtergronden van de saoedische daders van de 9/11-aanslagen en hun financiering.
Specifiek voor de periode dat ze vanaf begin 2000 in San Diego woonden en daar ruim anderhalf jaar lang vlieglessen volgden en zich voorbereidden op de aanslagen, evenals wat voorgevallen is bij de Kuala Lumpur meeting in januari 2000, een treffen in een hotelkamer in Kuala Lumpur, waar, onder auspicien van een indonesische leider van de Jemaah Islamiyah, 5 tot 6 uiteindelijke daders zich troffen.
De CIA was van deze ontmoeting op de hoogte gebracht en had hier opdacht gegeven deze te bespioneren en videoopnamen zijn ook gemaakt, enkel zijn er geen geluidsbanden vrijgegeven
Deze 28 pagina's uit dat rapport waren geheel zwartgemaakt bij de publicatie, met een beroep op een Belang voor de Nationale Veiligheid.
Volgens twee amerikaanse Afgevaardigden, welke wel dit rapport ingezien hebben (een van de twee, Bob Graham, was cvoorzitter van de onderzoekscommissie) zijn er echter redenen om deze informatie geheim te houden en dat dit vooral is om een verband tussen de daders en de Saoedische regering verborgen te houden...
In de tijd dat een aantal van de saoedische daders in San Diego gewoond hebben (vanaf januari 2000), zouden ze steun gehad hebben van Saoedische zakenmannen welke een direkte band hadden met de Saoedische regering.
specifiek een van de twee was een expert in luchtvaarttechnieken, werkzaam voor het Saoedische ministerie van defensie, zijn naam is Omar al-Bayoumi.
Hem konden betalingen van tot 75.000 dollar nagewezen worden in die specifieke periode door een dochter van de saoedische koning, princes Haifa bint Faisal.
Er bleken duidelijke aanwijzingen te zijn dat illegale financiering van Terroristen verliep via de Riggs Bank in Washington
http://en.wikipedia.org/wiki/Riggs_Bank#Saudi_money_transfers
Interssant is dat Riggs ook gold als huisbank van de Bush familie en een neef van president Bush er in de directie zat
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef RM-rf het volgende:
Als een amerikaan 9-11 zo uitgedacht had, was het wel zo ongeveer het domste plan, dat Amerika enkel een helehoop gekost heeft en helemaal niks opgeleverd heeft…
De ´winnaars` van 9-11 zitten in Saoedie-Arabie, de Wahabitische Al-Saud Familie, die dus opgeklommen is tot een essentiële amerikaanse bondgenoot in het midden-oosten, die bijna een machtige rol is gaan spelen dan de Israelitische lobby in de amerikaanse politiek.
Het is niet eens een geheim dat Saudie Arabie bv ook Salafistische moslimpredikers in het Westen, maar evengoed salafistische terreurgroepen die bv vechten in Syrie, en in bepaalde ziatische staten, indonesie, noord-afrika en pakistan en Uzbekistan ondersteund….
Amerika doet daar helemaal niks tegen, ondanks dat die groepen naast 'Allah Akbar' ook als standaard strijdkreet 'Marg bar Amrika' aanhouden (dood aan amerika)…
vreemd genoeg is dat ook een gevolg van de amerikaanse strategie na 9-11…
Terwijl er op complot sites de raarste dingen geroepen worden, dat alle aanslagen nooit plaatsgevonden zouden hebben, en alle slachtoffers verzonnen zouden zijn… maar vreemd genoeg hoor je nergens de veel aanneembare theorie… nl. dat de aanslagen uitgedacht en gefinancierd zijn door de Saudi's, onder aanvoering van de huidige Saudische koning Faisal Al-Saud.
De staat KSA financiert anders ook tal van dubieuze haatmoskeeën. En haatstrijders in Syrië. Samen met Qatar. Maar dat zijn oliemaatjes van Amerika, dus daar wordt van weggekeken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Saoedische burgers, niet de staat KSA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |