Ik vroeg me al af waarom ik hier dichtbij langdurig een helikopter hoorde (stoorde me aan het lawaai terwijl ik voetbal zat te kijken). Triest nieuws inderdaad,quote:
SHREYGAS!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
Nou nou, laat een Feyenoord-user dan maar de TT verzinnen.
Dat zou iets te veel eer zijn voor mij.quote:
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
Die Lee Towers had ook al jaren niet meer opgetreden in De Kuip
Kreeg ook wel plaatsvervangende schaamte toen Leen alle spelers een high-five ging geven etc.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.
Een paar uur geleden postten er alleen maar Ajacieden in het Feyenoordtopic, maar geen Feyenoorders. Tja...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik moet altijd een beetje huilen van al die (k)neuzen die dan hier een beetje bijdehand komen doen
einde bericht
Dan vraag ik me af waarom hij dat zou doenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
Die Immers ook in de eerste helft. Gaat 'ie zwaar hinkend naar de kant maar wel gelijk na 10 seconden er weer in. En dan zie je hem gewoon de eerste 40-45 meter een beetje moeilijk lopen wat zwaar nep was aangezien hij daarna opeens weer volledig kon sprinten![]()
En dat elke wedstrijd wel een keer.
In Amsterdam hebben ze Peter Beense, dat is nog ergerquote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.
Rivaliteit is oke. Maar topics openen, neuzen die de OP pakken enzov vind ik toch wel een beetje het niveau groep 7-8.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik moet altijd een beetje huilen van al die (k)neuzen die dan hier een beetje bijdehand komen doen
einde bericht
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rivaliteit is oke. Maar topics openen, neuzen die de OP pakken enzov vind ik toch wel een beetje het niveau groep 7-8.
je kan ook gewoon weg gaanquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.
Het is maar waar je je druk om maakt zegquote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.
Dat is enorm kinderachtig namelijk.
Je hebt het over Shreyas. Die wordt werkelijk door niemand op dit forum ook maar een klein beetje serieus genomen. Een beetje dat mongooltje van vroeger in de klas waar iedereen om moest lachen maar stiekem ook wel medelijden mee had.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.
Dat is enorm kinderachtig namelijk.
Hij is gewoon op.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Schaken probeerde ook een truukje ergens in de tweede helft op de middenlijn --> balverlies.
Wat een pleurismongool is die gast toch ook
Klopt.. die kans was er ook want ik geloof dat een club hem wilde hebben. Stom van Van Geel om hem niet te laten gaan, speler van die leeftijd wordt alleen maar minderquote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is gewoon op.
Je had hem een seizoen geleden al moeten wegdoen.
Dit inderdaad. Wat had ik graag de jaren '70 meegemaakt met een centraal duo Israel - Laseromsquote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Godverdorie zeg, wat verlang ik naar een gewoon potje voetbal. Echt voetbal. Je zit tegenwoordig naar een stel rennende jankende wijven te kijken, zich druk makend of hun haar of rechter tattoo nog wel goed zit. Vervolgens een boel centen vangen, en de week erop hetzelfde trucje uit te halen. En dat keer 20.
Ik mis de tijd van echte voetballers, kerels, en ik haat deze tijd van de jankertjes, zoals immers, boetius, en al dat gespuis wat gaat liggen als je ze een aai geeft. En maar fluiten, fluiten, overtreding dit, overtreding zus, janken hier janken daar. De tering voor dit voetbal. Dit voetbal is over een pakweg 10 jaar nog meer verwijfd, nog meer een jank sport geworden, nog meer glitters, en glamour, en gel, en haar goed doen, en janken janken janken. Ik ga wel over naar rugby ofzo.
Zelfs het duo Konterman / Van Wonderen was een verademing vergeleken met het huidige centrum.. het is 1 grote gatenkaas tegenwoordigquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat had ik graag de jaren '70 meegemaakt met een centraal duo Israel - Laseroms
Zijn echt een stel kneusjes achterin bij ons. Samen met Muldertje, stralen niets uit en gaan altijd halfzacht de duels in, spelen meestal totaal zonder overtuiging en kosten meer punten in een seizoen dan dat ze je opleveren met hun wekelijkse 'foutjes'.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelfs het duo Konterman / Van Wonderen was een verademing vergeleken met het huidige centrum.. het is 1 grote gatenkaas tegenwoordig
Terwijl zo'n Indi op zich wel uitstraling heeft vind ik. Alleen dan verliest hij ergens in de tweede helft weer een fysiek duel van fucking Kishna van 20 centimeter breed.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelfs het duo Konterman / Van Wonderen was een verademing vergeleken met het huidige centrum.. het is 1 grote gatenkaas tegenwoordig
Ik ook wel, maar het gaat me niet per se om het centrale duo, meer in het algemeen. Elke speler wat dat betreft Je hebt er nog wat uitzonderingen tussen lopen hoor, maar ik word zo moe van dat gejank, dat 'oh hij houd me vast, dus laat ik maar gaan liggen' gedoe. Domweg vechten tot je erbij neer valt is er niet meer bij, het gaat niet meer om voetbal, het gaat om je tegenstander naaien waar je kan, op een zo vies mogelijke manier. Het gaat niet meer om een fantastische sliding zoals Heus ze zo mooi kon maken, nee, het gaat erom hoe je het beste kan vallen na zo'n sliding zodat je er zelf een vrije trap aan overhoud, de tegenstander geel.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat had ik graag de jaren '70 meegemaakt met een centraal duo Israel - Laseroms
Dit seizoen is eigenlijk totaal mislukt.. weet niet of je dat Koeman kan aanrekenen. Maar wat je zag in het begin van het seizoen.. bijvoorbeeld uitstekend beginnen tegen Krasnodar en op het einde kansloos op je broek krijgen.. dat heeft zich het hele seizoen voortgezet helaas. 14x op voorsprong gekomen en niet gewonnen.. treurigquote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn echt een stel kneusjes achterin bij ons. Samen met Muldertje, stralen niets uit en gaan altijd halfzacht de duels in, spelen meestal totaal zonder overtuiging en kosten meer punten in een seizoen dan dat ze je opleveren met hun wekelijkse 'foutjes'.
Het is idd Against Modern Football wat je schetst en ik ben het er 100% mee eens. Ik hou ook niet zo van de kreet dat vroeger alles beter was, maar dat is in dit geval helaas wel zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou nooit zo van die kreten als against modern football, maar als modern football is wat ik hierboven schets, dan ben ik ook tegen. En hard ook, zo hard tegen zelfs, dat ik me soms vervreemd voel van m'n eigen club.
Op basis van eerste helften staan we 8 punten los. Niet dat je er veel aan hebt hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit seizoen is eigenlijk totaal mislukt.. weet niet of je dat Koeman kan aanrekenen. Maar wat je zag in het begin van het seizoen.. bijvoorbeeld uitstekend beginnen tegen Krasnodar en op het einde kansloos op je broek krijgen.. dat heeft zich het hele seizoen voortgezet helaas. 14x op voorsprong gekomen en niet gewonnen.. treurig
Waarvoor?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tv rijnmond verwacht 5 wedstrijden schorsing voor Pelle.
dat lijkt mij wat fors, die wedstrijd voorwaardelijk wordt onvoorwaardelijk, maar daar bovenop zou ik denk max 3 wedstrijden, dus totaal 4. Maximaalquote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij heeft er toch twee staan?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat lijkt mij wat fors, die wedstrijd voorwaardelijk wordt onvoorwaardelijk, maar daar bovenop zou ik denk max 3 wedstrijden, dus totaal 4. Maximaal
daar kan ik het mis hebben, dacht eentje, maar hij speelt dan ook niet voor mijn clubquote:
Ik dacht dat hij voor die kopstoot ook nog een wedstrijdje had staan.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar kan ik het mis hebben, dacht eentje, maar hij speelt dan ook niet voor mijn club
zou zomaar kunnen, ik houd dat niet zo bij als Ajacied... maar blijft een prima aankoop die vent, ookal zit er een steekje los bij hem.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voor die kopstoot ook nog een wedstrijdje had staan.
Komende 5 wedstrijden van Feyenoord:quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En Groningen en Heracles-uit zouden we ook wel verliezen mét Pelle gok ikquote:Op zondag 2 maart 2014 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Komende 5 wedstrijden van Feyenoord:
FC Groningen uit, Heerenveen thuis, Heracles uit, GAE thuis, RKC thuis.
Kortom of Pelle nou 3 of 5 wedstrijden geschorst wordt maakt niet zoveel uit, want van GAE en RKC wint Feyenoord in de Kuip ook wel zonder Pelle.
Er zit niet echt een steekje los.. op basis van zijn heldenstatus in Rotterdam is hij gaan geloven in zijn eigen goddelijkheid. Hij is op dit moment ook de enige speler die de indruk wekt het maximale te willen doen om te presteren, dus ik vergeef hem al zijn eigenaardigheden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, ik houd dat niet zo bij als Ajacied... maar blijft een prima aankoop die vent, ookal zit er een steekje los bij hem.
Groningen kan er niets meer van, speelde waardeloos thuis tegen Cambuur.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En Groningen en Heracles-uit zouden we ook wel verliezen mét Pelle gok ik
Ach, elke keer als jij vrij zeker weet dat de eerst volgende tegenstander van [insertploeg] er niets meer van kan, winnen ze tegen die club wonderbaarlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Groningen kan er niets meer van, speelde waardeloos thuis tegen Cambuur.
Keessie Wonderboyquote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige moment waaraan je kon zien dat er toch geen 22 volslagen debielen zonder enig voetbalvernuft op het veld stonden was ook bij die goal van hem. Pure klasse. Wel weer zonde van die elleboog, raar moment ook om dat te doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, ik houd dat niet zo bij als Ajacied... maar blijft een prima aankoop die vent, ookal zit er een steekje los bij hem.
Die voorzet van Martins Indi was ook magistraal.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige moment waaraan je kon zien dat er toch geen 22 volslagen debielen zonder enig voetbalvernuft op het veld stonden was ook bij die goal van hem. Pure klasse. Wel weer zonde van die elleboog, raar moment ook om dat te doen.
nou lekker oppleuren naar je rugby dan! infantiele semi hooligan, met je slap gezwets hier op fokquote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Godverdorie zeg, wat verlang ik naar een gewoon potje voetbal. Echt voetbal. Je zit tegenwoordig naar een stel rennende jankende wijven te kijken, zich druk makend of hun haar of rechter tattoo nog wel goed zit. Vervolgens een boel centen vangen, en de week erop hetzelfde trucje uit te halen. En dat keer 20.
Ik mis de tijd van echte voetballers, kerels, en ik haat deze tijd van de jankertjes, zoals immers, boetius, en al dat gespuis wat gaat liggen als je ze een aai geeft. En maar fluiten, fluiten, overtreding dit, overtreding zus, janken hier janken daar. De tering voor dit voetbal. Dit voetbal is over een pakweg 10 jaar nog meer verwijfd, nog meer een jank sport geworden, nog meer glitters, en glamour, en gel, en haar goed doen, en janken janken janken. Ik ga wel over naar rugby ofzo.
Het was een fantastische goal van Pelle.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige moment waaraan je kon zien dat er toch geen 22 volslagen debielen zonder enig voetbalvernuft op het veld stonden was ook bij die goal van hem. Pure klasse. Wel weer zonde van die elleboog, raar moment ook om dat te doen.
Pelle is gewoon gefrustreerd door het falen van zijn ploeggenoten week in, week uit en dat snap ik wel. Hij kan moeilijk een ploeggenoot een elleboog geven. Krijg je volgens mij ook rood voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
zoals hij die 1-0 er in werkt kan ik niets anders dan het met je eens zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zit niet echt een steekje los.. op basis van zijn heldenstatus in Rotterdam is hij gaan geloven in zijn eigen goddelijkheid. Hij is op dit moment ook de enige speler die de indruk wekt het maximale te willen doen om te presteren, dus ik vergeef hem al zijn eigenaardigheden.
Ik geloof dat ik iets gemist heb. Kan aan het bier gelegen hebben hoor. Maar wat was er?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pelle is gewoon gefrustreerd door het falen van zijn ploeggenoten week in, week uit en dat snap ik wel. Hij kan moeilijk een ploeggenoot een elleboog geven. Krijg je volgens mij ook rood voor.
Maar wat je zegt. Wel een vaag moment, omdat je op dat moment nog gewoon alle kansen hebt. Ook al was het echt zwak. Hij had toen al rood kunnen krijgen en Feyenoord kunnen duperen.
Dat is hij al een hele tijd. Grappig ook dat de media de scheids de schuld gaven van zijn woede-uitbarsting van vorige week. Had daar echt helemaal niks mee te maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pelle is gewoon gefrustreerd door het falen van zijn ploeggenoten week in, week uit en dat snap ik wel. Hij kan moeilijk een ploeggenoot een elleboog geven. Krijg je volgens mij ook rood voor.
Maar wat je zegt. Wel een vaag moment, omdat je op dat moment nog gewoon alle kansen hebt. Ook al was het echt zwak. Hij had toen al rood kunnen krijgen en Feyenoord kunnen duperen.
hij is echt een briljante voetballer, die elleboog is dan weer zo jammer.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Elleboogje aan Veltman en hij maakte Jan Joost van Gangelen uit voor Ajacied.. dat sloeg op dat moment nergens op maar vermakelijk was het wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets gemist heb. Kan aan het bier gelegen hebben hoor. Maar wat was er?
Elleboog gemist idd. En dat Ajax face verhaal daar gaat toch geen vervolg aan komen? Niet toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Elleboogje aan Veltman en hij maakte Jan Joost van Gangelen uit voor Ajacied.. dat sloeg op dat moment nergens op maar vermakelijk was het wel.
In Nederland is hij briljant.. waarschijnlijk omdat spitsen hier zoveel ruimte krijgen. Internationaal zal hij wel door de mand vallen vrees ik, al gun ik hem een mooie club in het buitenland straksquote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is echt een briljante voetballer, die elleboog is dan weer zo jammer.
Dat lijkt me niet.. als je dan later plaatjes voorbij ziet komen van Jan Joost die bij Ajax in bad zit om de titel te vieren, dan blijkt Pelle ook gewoon gelijk te hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Elleboog gemist idd. En dat Ajax face verhaal daar gaat toch geen vervolg aan komen? Niet toch?
Die actie van Boëtius om Martins Indi vrij te spelen was minstens zo geniaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die voorzet van Martins Indi was ook magistraal.
Mooi, optie Van Gastel komt steeds dichterbij.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig, geen Adriaanse.
Bron: Telegraaf / FR12
Van Gastel samen met Gio.. de verwachtingen zullen wel niet hoog zijn komend seizoen dus ze kunnen zonder al teveel druk beginnen. Dat er weinig perspectief is zal voor sommige trainers ook wel meespelen om af te zeggen. Ben in ieder geval blij dat die ietwat aparte Adriaanse niet komt.. dat was nooit een gelukkig huwelijk geworden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mooi, optie Van Gastel komt steeds dichterbij.
Ajax liet Feyenoord z'n gang gaan in de tweede helft en nog steeds werd er geen goede kans gecreëerd..quote:Op zondag 2 maart 2014 21:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die actie van Boëtius om Martins Indi vrij te spelen was minstens zo geniaal.
Verder een wanstaltige vertoning van twee kanten.
Die bakt er toch ook geen kut van als je kijkt naar de kwaliteit van de spelers van Vitesse?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:10 schreef Maastoren het volgende:
Doe mij Bosz maar dan. Die heeft tenminste nog een soort van iets wat lijkt op ervaring.
Naar mijn mening doet hij het redelijk tot goed. Probeer maar eens een fatsoenlijk elftal te maken van zo'n bijeen geraapt zooitje van spelers uit alle uithoeken van de wereld.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die bakt er toch ook geen kut van als je kijkt naar de kwaliteit van de spelers van Vitesse?
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Maastoren het volgende:
Probeer maar eens een fatsoenlijk elftal te maken van zo'n bijeen geraapt zooitje van spelers uit alle uithoeken van de wereld.
Maar dat is dan ook ook Bosz zijn eigen schuld .quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vitesse zal wel een aardige vergoeding vragen die Feyenoord natuurlijk weer niet kan betalen.
Meer ervaring.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef PIETR het volgende:
Waarom krijgt van Gastel trouwens de voorkeur boven Gio?
Eensquote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook ook Bosz zijn eigen schuld .
Bosz is een goede trainer en een verschrikkelijke TD. Hij is deels verantwoordelijk voor de financiele puinhoop waar Feyenoord nu in zit maar hij is niet als enige verantwoordelijk. Je gaat mij niet vertellen dat Bosz in z'n eentje Feyenoord compleet naar de klote heeft geholpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef PIETR het volgende:
Dat Bosz uberhaupt een optie is. Korte termijn geheugen ofzo?
Onno Jacobs is daar het meest verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens
[..]
Bosz is een goede trainer en een verschrikkelijke TD. Hij is deels verantwoordelijk voor de financiele puinhoop waar Feyenoord nu in zit maar hij is niet als enige verantwoordelijk. Je gaat mij niet vertellen dat Bosz in z'n eentje Feyenoord compleet naar de klote heeft geholpen.
Wie dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Muto het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar Van Gastel. Desnoods gooi je daar nog een ervaren persoon naast.
Ja en die is ook weg (gelukkig).quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onno Jacobs is daar het meest verantwoordelijk voor.
Ik ben bang dat Van Gastel gewoon niet serieus wordt genomen door een selectie in de huidige tijd. Van Gastel heeft weinig gepresteerd in zijn carriere en Feyenoord is de enige grote club waar hij heeft gespeeld. Vooral die jonge gasten gaan hem echt niet serieus nemen lijkt mij?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Muto het volgende:
Mijn voorkeur gaat naar Van Gastel. Desnoods gooi je daar nog een ervaren persoon naast.
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 02-03-2014 om 22:42:56Best heftig wat Co Adriaanse zegt. Hij denkt niet bij Feyenoord te passen vanwege "het intimiderend karakter" van de club. #StudioVoetbal reageer retweet
Geen idee. Wim Jansen?quote:
Die werkte toch ook samen met Verbeek? Was ook niet echt een succes....quote:
Wtf bedoelt hij daar mee?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 02-03-2014 om 22:42:56Best heftig wat Co Adriaanse zegt. Hij denkt niet bij Feyenoord te passen vanwege "het intimiderend karakter" van de club. #StudioVoetbal reageer retweet
Mooi man.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Dat de supporters hem niet moeten.quote:
Snap niet zo wat er precies heftig aan is.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Nou graag of niet. Niet dus.quote:Adriaanse: 'Ik heb geen aversie tegen Feyenoord, maar ik pas er niet. De sfeer is soms erg intimiderend in De Kuip. dat heb ik zelf meerdere keren ondervonden als ik daar in de bus naartoe moest. Je moet een bepaald gevoel hebben bij een club en dat heb ik niet bij Feyenoord.'
Zal ook zijn dat zijn geloofwaardigheid na zijn uitspraken over Feyenoord helemaal weg zou zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
van Gastel lijkt toch steeds reëler te worden. Bosz lijkt me ook niet komen, en wie blijft er nog over? Meulensteen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Guus Hiddinkquote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef arjan1112 het volgende:
Van Gaal doet het niet. Advocaat doet het niet. Co Adriaanse doet het niet?. Huub Stevens is buiten gegooid... is dat niet een goeie ?
Guus Hiddink is niet gevraagd neem ik aan ?
Moeten we niet willen. Been heeft ook een hoop kapot gemaakt. Laat Van Hanegem maar lekker geniet van z'n pensioen.quote:
Die kale gladjanus is 1 van die figuren die mij al irriteren als ze maar even hun mening ergens over geven.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet zo wat er precies heftig aan is.
Van Geel weet ook wel dat hij afgerekend gaat worden op de prestaties en aan- en verkopen komend seizoen. Die wil gewoon zo min mogelijk risico nemen en heeft schijt of een trainer wel of niet bij de club past.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft zijn krediet ook wel een beetje verloren. Van Gaal, Adriaanse. Alsof je letterlijk pist op alles wat Feyenoord is. Dan snap je het ook gewoon niet.
Laudrup? Van Marwijk? Stevens? Jol? Van Hooijdonk? Van Basten? Sollied? Gullit? Fraser? Rijkaard? Jans?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
van Gastel lijkt toch steeds reëler te worden. Bosz lijkt me ook niet komen, en wie blijft er nog over? Meulensteen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Laudrup? Van Marwijk? Stevens? Jol? Van Hooijdonk? Van Basten? Sollied? Gullit? Fraser? Rijkaard? Jans?
Huub Stevens?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
Een trainer van enige naam gaat nu toch niet meer komen. Derde keus wil niemand zijn.
Luhukay.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Laudrup? Van Marwijk? Stevens? Jol? Van Hooijdonk? Van Basten? Sollied? Gullit? Fraser? Rijkaard? Jans?
Zie de naam wel vaker voorbij komen. Ken heel die kerel niet?quote:
Hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
nou lekker oppleuren naar je rugby dan! infantiele semi hooligan, met je slap gezwets hier op fok
Het is risico is wel dat je net zo een seizoensstart kan hebben als PSV, die ook met een onervaren trainer begon.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef Scrummie het volgende:
Dat trainer gezeik, en joden gebedel, moet nu echt kappen. Gewoon van Gastel ervoor, klaar.
Klopt, zou kunnen. Maar dat is dan maar zo. Je zal het toch zwaar gaan krijgen volgend jaar met mogelijke vertrekken en geen geld, dus veel eigen jeugd instroom. Daar kan je welke trainer dan ook voor zetten maar dat gaat toch niet vlekkeloos. Dan maar met van Gastel die die gasten goed kent, en nu ook wel een keer toe is aan hogerop, denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is risico is wel dat je net zo een seizoensstart kan hebben als PSV, die ook met een onervaren trainer begon.
Gelukkig maar dat wij dat dit seizoen niet hadden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is risico is wel dat je net zo een seizoensstart kan hebben als PSV, die ook met een onervaren trainer begon.
Gaat hem worden dus. Was vorige keer ook een serieuze kandidaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef Maastoren het volgende:
Huub Stevens is vandaag ontslagen bij Paok.
Ging tussen hem en Koeman dacht ik?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat hem worden dus. Was vorige keer ook een serieuze kandidaat.
Huub heeft al eens gezegd dat 'ie niet meer naar de Eredivisie wil.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Huub heeft al eens gezegd dat 'ie niet meer naar de Eredivisie wil.
quote:Huub Stevens wil nooit meer in Nederland werken. "Ik ben zwaar teleurgesteld over wat er in Nederland allemaal gebeurt. Daarvoor heb ik jaren in het buitenland gewerkt en een goedgeleide club heb ik hier helaas niet terug gevonden", zei Stevens maandag tegen VI.
Daarom. Ze zeggen gewoon maar wat en doen wat ze het best uitkomt. Al heb ik dan toch liever Van Gastel dan Stevens.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar goed, niets zo veranderlijk als de voetbalwereld.
Nederlandse trainer van Hertha BSC. Doet het al jaren fantastisch in Duitsland, wordt daar ook veelvuldig geprezen. Heeft met het nietige Augsburg promotie bewerkstelligt + handhaving. Vervolgens ook het gevallen Hertha laten herrijzen naar de Bundesliga, waar hij nu als promovendus meedingt voor Europees voetbal.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zie de naam wel vaker voorbij komen. Ken heel die kerel niet?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Het zal dus wel Huub Hitler worden.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 02-03-2014 om 22:52:52Huub Stevens was destijds met Koeman in de race om het trainerschap bij #Feyenoord reageer retweet
Een treurige, pijnlijke statistiekquote:Van de laatste 21 Klassiekers (uit en thuis, alle competities) won Feyenoord er slechts 1. Sinds februari 2006 wonnen de Rotterdammers alleen op 29 januari 2012 thuis van Ajax. Het werd destijds 4-2. Ajax heeft nu in de laatste 22 Eredivisieduels in De Kuip gescoord. De laatste keer dat Feyenoord thuis het doel schoon hield tegen de Amsterdammers was op 17 november 1991 (2-0).
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand de "HEE! KLOOTZAK!!" van Huub nog bij de hand?
Maar Huub zou ik nog wel mee kunnen leven. Ik zou als jong ventje het niet wagen om met die kerel te spotten
Dat vind ik dit jaar niet eigenlijk, toch 3x verloren. Triest.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Maar een simpele conclusie wat we eigenlijk al wisten: Ajax is gewoon beter.
Nee op papier qua materiaal valt het wel mee... maar de praktijk wijst keer op keer anders uitquote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik dit jaar niet eigenlijk, toch 3x verloren. Triest.
Waarom vind je dat niet? Wellicht in de onderlinge confrontaties niet heel erg, maar ik krijg eigenlijk 't idee dat t Feyenoord behoorlijk mee moet zitten willen ze winnen. Ze geloven er zelf ook niet echt in heb ik het idee. En dat mentale is ook een kwaliteit.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
op basis waarvan vind je van niet dan? Ajax wint 3 keer en staat 8 punten voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Ajax gewoon beter ja. Want Ajax staat 1 en Feyenoord niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
op basis waarvan vind je van niet dan? Ajax wint 3 keer en staat 8 punten voor.
Selectie van Ajax ook wat breder, een invaller maakt het team niet meteen slechter, dat is bij Feyenoord wel zoquote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Ajax gewoon beter ja. Want Ajax staat 1 en Feyenoord niet.
Toch blijft het een vreemd fenomeen vind ik. We spelen dit seizoen 3 keer tegen Ajax en komen 3 keer op voorsprong. Maar we weten het, zoals zo vaak dit seizoen, toch weer uit handen te geven. Dat is een kwaliteit die je Ajax na kan geven. Iets dat Feyenoord duidelijk ontbeert.
Want als we sec kijken naar de selectie, is die van Ajax niet heel veel beter dan die van Feyenoord.
Ajax heeft geen Suarez, Vertonghen of Eriksen meer. Dat waren jongens die er met kop en schouders boven uit staken.
Nu vind ik de selectie redelijk gelijkwaardig, alleen wijt ik de 3 overwinningen meer aan de onkunde van Feyenoord dan aan de souplesse van Ajax.
Dat is ook zeker iets wat een rol van betekenis heeft ja. Want als je ziet dat bij Feyenoord keer op keer Schaken "gewoon" in de basis staat, dan weet je wel hoe droevig het gesteld is met de bankquote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Selectie van Ajax ook wat breder, een invaller maakt het team niet meteen slechter, dat is bij Feyenoord wel zo
Vind de eerste 11 v beide partijen niet ver uit elkaar liggen en voor het eerst sinds jaren zou ik een aantal spelers v Fey graag bij Ajax zien qua kwaliteit (Boetius, Janmaat, Pelle etc).quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch blijft het een vreemd fenomeen vind ik. We spelen dit seizoen 3 keer tegen Ajax en komen 3 keer op voorsprong. Maar we weten het, zoals zo vaak dit seizoen, toch weer uit handen te geven. Dat is een kwaliteit die je Ajax na kan geven. Iets dat Feyenoord duidelijk ontbeert.
Want als we sec kijken naar de selectie, is die van Ajax niet heel veel beter dan die van Feyenoord.
Ajax heeft geen Suarez, Vertonghen of Eriksen meer. Dat waren jongens die er met kop en schouders boven uit staken.
Nu vind ik de selectie redelijk gelijkwaardig, alleen wijt ik de 3 overwinningen meer aan de onkunde van Feyenoord dan aan de souplesse van Ajax.
tja de onkunde van feyenoord of de souplesse van ajax komt voor mij oo hetzelfde neer; ajax is beter. Of; minder slecht. Ben het wel met je eens dat het niet veel zou schelen als je de spelers 1 voor 1 met elkaar vergelijkt, maar zo werkt het nou eenmaal niet. De balans in een elftal is net zo belangrijk en die is bij ajax imo veel beter.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitslagen zeggen niet alles over de kwaliteit van een team. Op papier hebben ze beide een matige selectie. Alleen Cilessen, Blind en Klaassen zou ik bij Feyenoord in de basis willen. Andersom zijn er ook maar twee/drie die bij Ajax iets zouden toevoegen. In alle drie de onderlinge wedstrijden had het zomaar anders kunnen lopen, dat is nogal een open deur maar het was wel zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
op basis waarvan vind je van niet dan? Ajax wint 3 keer en staat 8 punten voor.
Die neus van de NOS, Joep Schreuder of hoe die ook heet, vroeg Koeman voorafgaand aan de wedstrijd of de Feijenoordspelers een slechte conditie hadden omdat ze telkens in de 2de helft het duel uit handen geven.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een team is niet alleen een optelsom van 11 spelers, Ajax zit gewoon wat beter in elkaarquote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uitslagen zeggen niet alles over de kwaliteit van een team. Op papier hebben ze beide een matige selectie. Alleen Cilessen, Blind en Klaassen zou ik bij Feyenoord in de basis willen. Andersom zijn er ook maar twee/drie die bij Ajax iets zouden toevoegen. In alle drie de onderlinge wedstrijden had het zomaar anders kunnen lopen, dat is nogal een open deur maar het was wel zo.
Ik denk wel dat Feyenoord de laatste jaren tegen Ajax te geforceerd wil winnen waardoor de druk veel te hoog wordt en ze daardoor o.a. die voorsprong uit handen geven. Voor Ajax is winnen van Feyenoord helaas niet zo bijzonder meer. Verder wel eens met wat Sandersson zegt.
Met andere woorden Frank de Boer doet het beter dan Koeman.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een team is niet alleen een optelsom van 11 spelers, Ajax zit gewoon wat beter in elkaar
Ja, maar Frank doet het al sinds zijn debuut als coach geweldig.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met andere woorden Frank de Boer doet het beter dan Koeman.
Puur op basis van de ranglijst klopt dat. Kijkend naar de mogelijkheden en de spelers is t niet gek dat Ajax eigenlijk al een decennium boven Feyenoord eindigt. Daar had geen trainer iets aan veranderd.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met andere woorden Frank de Boer doet het beter dan Koeman.
hoiquote:
Ja en als mn tante kloten had gehad, had 't nu mn oom geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als jullie vanaf nu alles winnen is de kans nog redelijk groot dat je kampioen bent hoor
Ajax was natuurlijk wel vaker dreigend dat dan, maar weinig schoten op doel idd.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja en als mn tante kloten had gehad, had 't nu mn oom geweest.
Deze pot hadden ze gewoon niet mogen verliezen, ze waren sterker (slecht, maar sterker) en dan gaan er 3 ballen naar voren, 1 op de paal en twee erin, verschrikkelijke kut pot
Eerste 20 minuten wel ja, maar daarna heeft Ajax er ook niks meer van gebakken.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax was natuurlijk wel vaker dreigend dat dan, maar weinig schoten op doel idd.
Je zou toch zeggen dat er nog wel iemand in de C1 ofzo rondloopt die er meer van bakt..quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook zeker iets wat een rol van betekenis heeft ja. Want als je ziet dat bij Feyenoord keer op keer Schaken "gewoon" in de basis staat, dan weet je wel hoe droevig het gesteld is met de bank
quote:De clubleiding van Feyenoord heeft Fred Rutten benaderd om de opvolger van Ronald Koeman te worden in de Kuip. De voormalig trainer van PSV, FC Twente, Vitesse en Schalke 04 is in gesprek met technisch directeur Martin van Geel en staat volgens ingewijden te trappelen om naar Rotterdam te komen.
In eerste instantie kleefde het etiket 'kleurloos' aan de trainer, maar inmiddels heeft Feyenoord besloten dat Rutten de opvolger van Koeman moet worden. De Tukker heeft geen club onder zijn hoede.
Rutten was in eerste instantie niet de gedroomde kandidaat voor Feyenoord. Algemeen directeur Eric Gudde informeerde weliswaar maanden geleden al naar de sportieve plannen van Rutten bij zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma, maar Feyenoord wilde het liefst Louis van Gaal of Co Adriaanse binnenhalen.
Van Gaal gaf verleden week aan dat hij inderdaad niet naar de Kuip wil komen. Ook Co Adriaanse wil niet. De 67-jarige coach heeft na het afzeggen in 2007 nu ook geen trek in een dienstverband bij Feyenoord.
'Ik ben eerder gevraagd dan Louis van Gaal. Martin van Geel stond bij mij op de stoep. Ik heb vier dagen nagedacht en toen nee gezegd. Ik denk dat ik mij bij Feyenoord niet thuis zou voelen. Ik denk gewoon dat ik daar niet pas', zei Adriaanse gisteravond bij Studio Voetbal.
Omdat voor een andere kandidaat, Peter Bosz, een afkoopsom moet worden neergelegd en omdat Jean-Paul van Gastel te onervaren is in de ogen van de clubleiding, heeft plotseling Fred Rutten de beste papieren in handen.
Patrick Lodewijks en Jean-Paul van Gastel moeten de coach straks gaan assisteren. Het contract van Giovanni van Bronckhorst loopt af. Hij wil eerst weten wie er hoofdcoach wordt in de Kuip voordat hij een besluit neemt over bijtekenen of niet.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)op-Fred-Rutten.dhtml
Tja als je geen geld hebt om iemand te kopen moet je het met dit soort noodverbanden doen. Zal nog wel even duren ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er nog wel iemand in de C1 ofzo rondloopt die er meer van bakt..
Wat een treurnis
Altijd te laat, altijd buitenspel, altijd te lui om te jagen.
Volgens mij had Van Hooijdonk daar ook wat mee te maken. En de TD ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef arjan1112 het volgende:
v Marwijk gaat weer jeugd weg jagen?
Het is zijn schuld dat v persie wegging..
Volgend jaar weer hetzelfde team op deze manier. Met uitzondering van Janmaar, die was als enige goed gisteren.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar ik wel benieuwd naar ben is welke spelers zich straks mogen verheugen in belangstelling van buitenlandse clubs, gezien hun matige prestaties. Wij zien die gasten wekelijks spelen en als buitenlandse scouts onze mening zouden vragen, zou die voor de meeste spelers niet positief uitvallen denk ik..
Ja, want op deze manier wordt er geen speler verkocht.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja als je geen geld hebt om iemand te kopen moet je het met dit soort noodverbanden doen. Zal nog wel even duren ook.
Die vond ik echt helemaal niksquote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is gewoon op.
Je had hem een seizoen geleden al moeten wegdoen.
Ik vond Te Vrede overigens prima spelen weer.![]()
Ik heb de herhaling nog niet gezien, maar Veltman zei toch dat er weinig aan de hand was?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vond het ook niet echt wat, persoonlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
Die Lee Towers had ook al jaren niet meer opgetreden in De Kuip
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
staat het al op de feyenoord site ?
Hopelijk lukt dat ja. Sowieso moet er een rechtsbuiten komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:29 schreef Enchanter het volgende:
Feijenoord moet gewoon die Hupperts na dit seizoen oppikken bij Roda.
Niet de beste rechtsbuiten , maar een hele vooruitgang.
Schaken kan echt niet meer.
Alleen omdat Bosz te duur is.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:27 schreef tja77 het volgende:
Het slissende prijzenloos orakel naar Feyenoord? Zal toch zeker niet...
Alleen al Cilessen zou een wereld van verschil zijn, een goede keeper zorgt ook voor meer vertrouwen bij de verdediging. Bij Mulder weet je dat 2 van de 3 schoten op doel er in gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uitslagen zeggen niet alles over de kwaliteit van een team. Op papier hebben ze beide een matige selectie. Alleen Cilessen, Blind en Klaassen zou ik bij Feyenoord in de basis willen. Andersom zijn er ook maar twee/drie die bij Ajax iets zouden toevoegen. In alle drie de onderlinge wedstrijden had het zomaar anders kunnen lopen, dat is nogal een open deur maar het was wel zo.
Ik denk wel dat Feyenoord de laatste jaren tegen Ajax te geforceerd wil winnen waardoor de druk veel te hoog wordt en ze daardoor o.a. die voorsprong uit handen geven. Voor Ajax is winnen van Feyenoord helaas niet zo bijzonder meer. Verder wel eens met wat Sandersson zegt.
Nee, linksbuiten, maar hij kan ook rechts.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:34 schreef GGMM het volgende:
Boëtius is rechtsbuiten toch? Kan je beter een linksbuiten halen.
Anyway; Rutten.
Tja, dat is ook niet alles.quote:
Het AD moet je niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Het AD schrijft er over alsof ie zeker komt
Het AD is dan ook de nieuwe Telegraaf.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Is het AD ook gespecialiseerd op zeer betrouwbare berichtgeving over 1 club?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het AD is dan ook de nieuwe Telegraaf.
Vitesse laat ook nog wel punten liggen verwacht ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef arjan1112 het volgende:
Nou voorlopig staan we nog 1 punt boven PSV
Dan zie ik toch liever Huubje in de Kuip.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ach, Sliske in de Kuip. Mooie taferelen
Kwa uitstraling wel. Ik heb alleen het idee dat slisje wél spelers beter kan maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever Huubje in de Kuip.
Mocht het allemaal niet lukken, plunder dan de bankrekening van Blokland. Zet vervolgens 100.000 euro in de tuin van Martin Jol en kijk dan of de ouwe pitbull toebijt.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever Huubje in de Kuip.
quote:Op maandag 3 maart 2014 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht het allemaal niet lukken, plunder dan de bankrekening van Blokland. Zet vervolgens 100.000 euro in de tuin van Martin Jol en kijk dan of de ouwe pitbull toebijt.
Ik ben benieuwd wat Koeman van het AD vindt.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Doe dan eens een voorstel, met uitzondering van Van Gastel.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:54 schreef Grifte het volgende:
Rutten![]()
Wtf is Martin aan het doen deze selectieprocedure, wat een aanfluiting van benaderde trainers.
Classsiequote:Op maandag 3 maart 2014 09:08 schreef Muto het volgende:
Wel handig voor Rutten. Bij Feyenoord hoef je niet te slissen en Sisse is ook al weg.
Wel een beetje dom om daar in zo'n pakje rond te lopenquote:Een groepje Feyenoordsupporters wilde gisteren na de klassieker tegen Ajax op Rotterdam Centraal een jongen in een Ajax-trainingspak te lijf gaan.
De politie, die op het station toezicht hield, kon op tijd ingrijpen.
Dit inderdaad, kansloos volk.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nog primitiever om iemand met een ander shirtje te lijf willen gaan, stelletje apen.
Ga ergens anders trollen joh.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nog primitiever om iemand met een ander shirtje te lijf willen gaan, stelletje apen.
ja nu weten we het wel. Gebeurd andersom ook, ga nu maar weer wegquote:Op maandag 3 maart 2014 09:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is hier troll aan? Gewoon fatsoenlijk, of ben je ook zo'n hersenloze aap?quote:
Net zo erg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja nu weten we het wel. Gebeurd andersom ook, ga nu maar weer weg
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Zeker als je een blikt werpt op de thuiswedstrijden, zit geen leuke tussen.quote:
Daar pas ik voor hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Zeker als je een blikt werpt op de thuiswedstrijden, zit geen leuke tussen.
En dan krijg je straks ook nog playoffs-wedstrijden
Ik ook wel. Ondanks dat het volgens mij inbegrepen zit in je SK.quote:
Is dat zo ja?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ondanks dat het volgens mij inbegrepen zit in je SK.
Eagles-thuis kan nog wel leuk worden als zij die 1200 man meekregen zoals ze van plan waren. Heerenveen-thuis mis ik, dan blijft RKC en Cambuur thuis over, great.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar mee. Zeker als je een blikt werpt op de thuiswedstrijden, zit geen leuke tussen.
En dan krijg je straks ook nog playoffs-wedstrijden
Volgens mij wel. Maar ik zit echt niet te wachten op een thuiswedstrijd tegen fucking PEC of NAC.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Dan overweeg ik het nog. Maar ik ga niet betalen voor dat soort wedstrijden.
Zeker niet na een reeks aan wanprestaties van ongeïnspireerde klootzakken.
En waarom staat Mulder trouwens altijd alleen maar een beetje naar de bal te kijken in de hoop dat die naast gaat?Wat een schijtkeeper hebben we toch.
Dat is dan wel tof van Eagles. Heerenveen-thuis wordt alleen leuk door Lurling.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eagles-thuis kan nog wel leuk worden als zij die 1200 man meekregen zoals ze van plan waren. Heerenveen-thuis mis ik, dan blijft RKC en Cambuur thuis over, great.
Ook weer zo inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar ik zit echt niet te wachten op een thuiswedstrijd tegen fucking PEC of NAC.
[..]
Dat is dan wel tof van Eagles. Heerenveen-thuis wordt alleen leuk door Lurling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt een hele soap. Elk medium noemt iemand.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 03-03-2014 om 09:30:59Volgens Omroep Gelderland zou niet Fred Rutten, maar Peter Bosz de belangrijkste kandidaat zijn om Ronald Koeman op te volgen bij Feyenoord. reageer retweet
Zie ik nog wel liever Rutten dan Boszquote:Op maandag 3 maart 2014 10:00 schreef Muto het volgende:
Het wordt een hele soap. Elk medium noemt iemand.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 03-03-2014 om 09:30:59Volgens Omroep Gelderland zou niet Fred Rutten, maar Peter Bosz de belangrijkste kandidaat zijn om Ronald Koeman op te volgen bij Feyenoord. reageer retweet
Vergeten ze Janmaat, die een hele goede wedstrijd speelde.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:04 schreef Caland het volgende:
Zelfs de telegraaf is overigens vol lof over Kongolo. Ze noemen hem zelfs de enige speler op het veld gisteren die WK-waardig was.
Hij deed het weer prima, ja. En hij is ook een van de weinige die een redelijke lange bal kan trappen. De Vrij is zelfs maar gestopt met het door de lucht aanspelen van teamgenoten.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:04 schreef Caland het volgende:
Zelfs de telegraaf is overigens vol lof over Kongolo. Ze noemen hem zelfs de enige speler op het veld gisteren die WK-waardig was.
Rutten is wel een vakman, laat zijn teams vaak best aardig voetbal spelen, maakt spelers ook wel beter. Zit niet zo heel veel verschil in met een Bosz. Maarja, Rutten als hoofdtrainer. Heb het nooit echt een gelukkige combinatie gevonden. Laat staan bij een club als Feyenoord.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na Rutten was ik nog best blij geweest met Adriaanse eigenlijk.
Janmaat vond ik eigenlijk best matig. Had verdedigend niet zoveel te doen, maar dat was ook meer omdat Ajax geen fatsoenlijke buitenspeler had daar.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vergeten ze Janmaat, die een hele goede wedstrijd speelde.
Bij die 1-2 trouwens Muldereerst al bij die ongevaarlijke voorzet die hij kan plukken/ waar hij Janmaat moet coachen, dan bij die corner niks doen.... Wat is het toch triest om zo'n keeper in het doel te hebben.
Ik vond hem een paar keer goed ingrijpen verdedigend gezien, en aanvallend vond ik hem erg sterk, met goede dribbels en passes. Regelmatig de linksback voorbij en hij maakte veel ruimte voor Schaken. Alleen kon vaak weinig met het vervolg doen, omdat Schaken er niks van bakte. Elke bal naar Schaken was balverlies, en hij stond ook nog eens vaak in de weg in plaats van vrij.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Janmaat vond ik eigenlijk best matig. Had verdedigend niet zoveel te doen, maar dat was ook meer omdat Ajax geen fatsoenlijke buitenspeler had daar.
Schaken is ook wel echt een ramp. Duidelijk niet goed genoeg meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond hem een paar keer goed ingrijpen verdedigend gezien, en aanvallend vond ik hem erg sterk, met goede dribbels en passes. Regelmatig de linksback voorbij en hij maakte veel ruimte voor Schaken. Alleen kon vaak weinig met het vervolg doen, omdat Schaken er niks van bakte. Elke bal naar Schaken was balverlies, en hij stond ook nog eens vaak in de weg in plaats van vrij.
Klopt.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vergeten ze Janmaat, die een hele goede wedstrijd speelde.
Bij die 1-2 trouwens Muldereerst al bij die ongevaarlijke voorzet die hij kan plukken/ waar hij Janmaat moet coachen, dan bij die corner niks doen.... Wat is het toch triest om zo'n keeper in het doel te hebben.
Ja ben ik het niet mee eens. Vond hem aanvallend net zo goed als Schaken telkens de verkeerde keuze maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond hem een paar keer goed ingrijpen verdedigend gezien, en aanvallend vond ik hem erg sterk, met goede dribbels en passes. Regelmatig de linksback voorbij en hij maakte veel ruimte voor Schaken. Alleen kon vaak weinig met het vervolg doen, omdat Schaken er niks van bakte. Elke bal naar Schaken was balverlies, en hij stond ook nog eens vaak in de weg in plaats van vrij.
Die schoten vallen allemaal behoorlijk tegen inderdaad. Hij heeft in bijna 2 jaar 1x een vrije trap gescoord en 1x een schot van 20m gescoord.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:18 schreef H.FR het volgende:
Ik heb me trouwens ook dood geërgerd aan Goossens. Die moet vrije trappen aan de linkerkant gewoon aan Vormer overlaten. Was totaal geen plek voor hem, en toch wil hij hem persé nemen.Dacht dat hij zo'n specialist was, maar hij bakt er niks van. Geen vrije trap was goed van hem.
Tja.. Maar het zou fijn zijn als we ook een keer op de keeper kunnen rekenen als die er niet in gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klopt.
Maarja, als je uit zoveel kansen die tweede kool telkens niet maakt.
Ik ook, maar die kans acht ik heel klein.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik wel
Als we tweede worden ben ik wel blij hoor.
Ja, met name Clasie en Vilhena zijn een verschrikking op dat gebiedquote:Op maandag 3 maart 2014 10:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die schoten vallen allemaal behoorlijk tegen inderdaad. Hij heeft in bijna 2 jaar 1x een vrije trap gescoord en 1x een schot van 20m gescoord.
Maar ja, spelhervattingen zijn sowieso om te janken.
clasie speelde sowieso niet zo goedquote:Op maandag 3 maart 2014 10:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, met name Clasie en Vilhena zijn een verschrikking op dat gebied
Welnee.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:24 schreef PIETR het volgende:
Ik zou tekenen voor een 4e plaats. Met uitwedstrijden naar AZ en PSV zul je zien dat we dadelijk nog play-offs moeten gaan spelen ook
Elke keer weer direct proberen, of een kort uitspelen, of weet ik veel wat voor variant.. slinger gewoon de 16 in, genoeg koppers.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, met name Clasie en Vilhena zijn een verschrikking op dat gebied
Gisteren niet nee. Maar vaak wel. De spelhervattingen daarentegen zijn zo goed als nooit goed.quote:
ik vind clasie nooit goed in topwedstrijdenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gisteren niet nee. Maar vaak wel. De spelhervattingen daarentegen zijn zo goed als nooit goed.
Zelfs dat erin slingeren gaat meestal niet goed. Of veel te hoog, te ver of in de handen van de keeper.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Elke keer weer direct proberen, of een kort uitspelen, of weet ik veel wat voor variant.. slinger gewoon de 16 in, genoeg koppers.
Tegen PSV, Vitesse en Twente was hij anders prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind clasie nooit goed in topwedstrijden
dat is dan ook subtopquote:Op maandag 3 maart 2014 10:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tegen PSV, Vitesse en Twente was hij anders prima.
Teken ik nu ook voor ja. Zeker als we Pellè 4 wedstrijden moeten missen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:24 schreef PIETR het volgende:
Ik zou tekenen voor een 4e plaats. Met uitwedstrijden naar AZ en PSV zul je zien dat we dadelijk nog play-offs moeten gaan spelen ook
Klopt. Wordt daar wel op getraind? Bij andere clubs is het lang niet zó slecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zelfs dat erin slingeren gaat meestal niet goed. Of veel te hoog, te ver of in de handen van de keeper.
Dan gaan we het niet eens worden denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ben ik het niet mee eens. Vond hem aanvallend net zo goed als Schaken telkens de verkeerde keuze maken.
Heb het idee van niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Klopt. Wordt daar wel op getraind? Bij andere clubs is het lang niet zó slecht.
Zeg dat je een grap maaktquote:Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef Merkie het volgende:
Rutten officieel nieuwe trainer Feyenoord.
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:37 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.feyenoord.nl/n(...)volger-ronald-koeman
quote:Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden dat Feyenoord tot een akkoord is gekomen met de ervaren Rutten: ‘Zoals bekend wilden we ook na Koeman het liefste weer een ervaren Nederlandse toptrainer voor de ploeg. Met alle eisen die wij aan een oefenmeester stellen is het namenlijstje dat je kunt samenstellen bepaald overzichtelijk. Het is dan mooi wanneer je snel en soepel tot een akkoord kunt komen met iemand die zeer hoog op het lijstje genoteerd stond. Fred Rutten is een ervaren oefenmeester die heeft aangetoond spelers beter te kunnen maken en teams vaak aantrekkelijk en goed te laten voetballen. De clubleiding was dan ook unaniem van mening dat hij de juiste man is om het straks, na een paar mooie jaren, over te nemen van Ronald Koeman.´
Rutten stelt meerdere bijzondere herinneringen aan Feyenoord te bewaren. ‘Als coach van de tegenpartij ben ik natuurlijk al vaak in De Kuip geweest. Elke keer dat je arriveerde bekroop je dan weer dat bijzondere gevoel niet alleen van de selectie van Feyenoord te moeten winnen maar ook van De Kuip met haar unieke sfeer en van het hondstrouwe Legioen. Toen al dacht ik regelmatig wat moet het toch geweldig zijn om voor deze club te mogen werken. Straks is het dus zo ver en daar kijk ik echt naar uit.’
Dat is waar.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit werd ook gezegd toen Koeman kwam.
Zijn slis met name. Dat staat me tegen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:41 schreef Merkie het volgende:
Ik snap de negatieve reacties niet zo. Het is ook niet mijn droomkandidaat, maar dat is voornamelijk vanwege zijn karakter.
Koeman was als persoonlijkheid natuurlijk wel van een ander niveau. Ex-speler van de club, en had als trainer nog wel eens wat gewonnen, ondanks zijn faaltrainer imago.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit werd ook gezegd toen Koeman kwam.
Heeft vorig jaar toch goed gepresteerd met Vitesse? Bij PSV heeft hij het ook niet slecht gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Koeman was als persoonlijkheid natuurlijk wel van een ander niveau. Ex-speler van de club, en had als trainer nog wel eens wat gewonnen, ondanks zijn faaltrainer imago.
Rutten heeft het leuk gedaan in de luwte in Twente, maar bij PSV en Vitesse was het geen succes. En dan zo'n persoon als boegbeeld van een club als Feijenoord?
Schijnt een fantastische veldtrainer te zijn, waar de meeste spelers ook gewoon enorm mee weg kunnen. Dat hij geen briljante spreker is heb ik lak aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:45 schreef PIETR het volgende:
Rutten past totaal niet bij Feyenoord. Zon slappe gast. Voordeel van de twijfel dan maar, al vind ik het helemaal niks.
Wat zegt dat nou man. Wat hebben de trainers die wel bij Feyenoord passen (Gullit, Van Marwjk, Verbeek, Been) nou gepresteerd? Toch ook helemaal niks. Ik vind het wel goed van Van Geel dat hij verder durft te kijken dan de uitstraling van de trainer.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:45 schreef PIETR het volgende:
Rutten past totaal niet bij Feyenoord. Zon slappe gast. Voordeel van de twijfel dan maar, al vind ik het helemaal niks.
Feyenoordbeleid om de coach steeds een jaar vast te leggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, Fredje is dus tussenpaus tot JP het overneemt over een jaar?
Denk dat van Geel JP er nog niet klaar voor acht, over een jaar wel?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef Scrummie het volgende:
Rutten.
Van Geel kan er gewoon dus geen klote van, met zijn inspiratie loze kut trainer. Qua spelers is het ook allemaal armoe troef.
We gaan het maar weer mee maken, maar die gozer heeft echt 0,0 krediet, en ik snap werkelijk waar niet waarom we hem nemen als we van Gastel klaar hebben staan.
Aha oke.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoordbeleid om de coach steeds een jaar vast te leggen.
Inderdaad, beter halen we Verbeek, Been of Gullit.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:48 schreef Klaphark het volgende:
Prima trainer voor veel clubs, maar totaal geen persoon voor Feyenoord lijkt me.
Aldus Fredje. De standaard 'ff slijmen' quotes komen weer perfect de mouw uit bij de webmaster van Feyenoord.quote:Toen al dacht ik regelmatig wat moet het toch geweldig zijn om voor deze club te mogen werken. Straks is het dus zo ver en daar kijk ik echt naar uit.
Zeik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Fredje. De standaard 'ff slijmen' quotes komen weer perfect de mouw uit bij de webmaster van Feyenoord.
Amateurs.
Ik als Ajacied krijg al jeuk en kotsneigingen van deze teksten, moet verschrikkelijk zijn om dit te lezen als Feyenoorder.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Fredje. De standaard 'ff slijmen' quotes komen weer perfect de mouw uit bij de webmaster van Feyenoord.
Amateurs.
Nee. Is gewoon normaal dat mensen zo'n praatje afvuren als ze ergens tekenen, gebeurt altijd. Lekker boeiend.quote:
Lekker interessant, ik mag toch zeggen wat ik er van vind?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Is gewoon normaal dat mensen zo'n praatje afvuren als ze ergens tekenen, gebeurt altijd. Lekker boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |