Ik vroeg me al af waarom ik hier dichtbij langdurig een helikopter hoorde (stoorde me aan het lawaai terwijl ik voetbal zat te kijken). Triest nieuws inderdaad,quote:
SHREYGAS!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
Nou nou, laat een Feyenoord-user dan maar de TT verzinnen.
Dat zou iets te veel eer zijn voor mij.quote:
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Muto het volgende:
Die Lee Towers had ook al jaren niet meer opgetreden in De Kuip
Kreeg ook wel plaatsvervangende schaamte toen Leen alle spelers een high-five ging geven etc.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.
Een paar uur geleden postten er alleen maar Ajacieden in het Feyenoordtopic, maar geen Feyenoorders. Tja...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik moet altijd een beetje huilen van al die (k)neuzen die dan hier een beetje bijdehand komen doen
einde bericht
Dan vraag ik me af waarom hij dat zou doenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
Die Immers ook in de eerste helft. Gaat 'ie zwaar hinkend naar de kant maar wel gelijk na 10 seconden er weer in. En dan zie je hem gewoon de eerste 40-45 meter een beetje moeilijk lopen wat zwaar nep was aangezien hij daarna opeens weer volledig kon sprinten![]()
En dat elke wedstrijd wel een keer.
In Amsterdam hebben ze Peter Beense, dat is nog ergerquote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht. Centenpikker. Beter zetten ze gewoon Peterrr op die middenstip.
Rivaliteit is oke. Maar topics openen, neuzen die de OP pakken enzov vind ik toch wel een beetje het niveau groep 7-8.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Typisch het volgende:
ik moet altijd een beetje huilen van al die (k)neuzen die dan hier een beetje bijdehand komen doen
einde bericht
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rivaliteit is oke. Maar topics openen, neuzen die de OP pakken enzov vind ik toch wel een beetje het niveau groep 7-8.
je kan ook gewoon weg gaanquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook dit hoort er een beetje bij. Maar goed ik had inderdaad een betere TT kunnen kiezen.
Het is maar waar je je druk om maakt zegquote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.
Dat is enorm kinderachtig namelijk.
Je hebt het over Shreyas. Die wordt werkelijk door niemand op dit forum ook maar een klein beetje serieus genomen. Een beetje dat mongooltje van vroeger in de klas waar iedereen om moest lachen maar stiekem ook wel medelijden mee had.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat een 'ajacied' zoals jij uberhaupt een topic van Feyenoord opent.
Dat is enorm kinderachtig namelijk.
Hij is gewoon op.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Schaken probeerde ook een truukje ergens in de tweede helft op de middenlijn --> balverlies.
Wat een pleurismongool is die gast toch ook
Klopt.. die kans was er ook want ik geloof dat een club hem wilde hebben. Stom van Van Geel om hem niet te laten gaan, speler van die leeftijd wordt alleen maar minderquote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is gewoon op.
Je had hem een seizoen geleden al moeten wegdoen.
Dit inderdaad. Wat had ik graag de jaren '70 meegemaakt met een centraal duo Israel - Laseromsquote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Godverdorie zeg, wat verlang ik naar een gewoon potje voetbal. Echt voetbal. Je zit tegenwoordig naar een stel rennende jankende wijven te kijken, zich druk makend of hun haar of rechter tattoo nog wel goed zit. Vervolgens een boel centen vangen, en de week erop hetzelfde trucje uit te halen. En dat keer 20.
Ik mis de tijd van echte voetballers, kerels, en ik haat deze tijd van de jankertjes, zoals immers, boetius, en al dat gespuis wat gaat liggen als je ze een aai geeft. En maar fluiten, fluiten, overtreding dit, overtreding zus, janken hier janken daar. De tering voor dit voetbal. Dit voetbal is over een pakweg 10 jaar nog meer verwijfd, nog meer een jank sport geworden, nog meer glitters, en glamour, en gel, en haar goed doen, en janken janken janken. Ik ga wel over naar rugby ofzo.
Zelfs het duo Konterman / Van Wonderen was een verademing vergeleken met het huidige centrum.. het is 1 grote gatenkaas tegenwoordigquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat had ik graag de jaren '70 meegemaakt met een centraal duo Israel - Laseroms
Zijn echt een stel kneusjes achterin bij ons. Samen met Muldertje, stralen niets uit en gaan altijd halfzacht de duels in, spelen meestal totaal zonder overtuiging en kosten meer punten in een seizoen dan dat ze je opleveren met hun wekelijkse 'foutjes'.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelfs het duo Konterman / Van Wonderen was een verademing vergeleken met het huidige centrum.. het is 1 grote gatenkaas tegenwoordig
Terwijl zo'n Indi op zich wel uitstraling heeft vind ik. Alleen dan verliest hij ergens in de tweede helft weer een fysiek duel van fucking Kishna van 20 centimeter breed.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zelfs het duo Konterman / Van Wonderen was een verademing vergeleken met het huidige centrum.. het is 1 grote gatenkaas tegenwoordig
Ik ook wel, maar het gaat me niet per se om het centrale duo, meer in het algemeen. Elke speler wat dat betreft Je hebt er nog wat uitzonderingen tussen lopen hoor, maar ik word zo moe van dat gejank, dat 'oh hij houd me vast, dus laat ik maar gaan liggen' gedoe. Domweg vechten tot je erbij neer valt is er niet meer bij, het gaat niet meer om voetbal, het gaat om je tegenstander naaien waar je kan, op een zo vies mogelijke manier. Het gaat niet meer om een fantastische sliding zoals Heus ze zo mooi kon maken, nee, het gaat erom hoe je het beste kan vallen na zo'n sliding zodat je er zelf een vrije trap aan overhoud, de tegenstander geel.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat had ik graag de jaren '70 meegemaakt met een centraal duo Israel - Laseroms
Dit seizoen is eigenlijk totaal mislukt.. weet niet of je dat Koeman kan aanrekenen. Maar wat je zag in het begin van het seizoen.. bijvoorbeeld uitstekend beginnen tegen Krasnodar en op het einde kansloos op je broek krijgen.. dat heeft zich het hele seizoen voortgezet helaas. 14x op voorsprong gekomen en niet gewonnen.. treurigquote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn echt een stel kneusjes achterin bij ons. Samen met Muldertje, stralen niets uit en gaan altijd halfzacht de duels in, spelen meestal totaal zonder overtuiging en kosten meer punten in een seizoen dan dat ze je opleveren met hun wekelijkse 'foutjes'.
Het is idd Against Modern Football wat je schetst en ik ben het er 100% mee eens. Ik hou ook niet zo van de kreet dat vroeger alles beter was, maar dat is in dit geval helaas wel zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou nooit zo van die kreten als against modern football, maar als modern football is wat ik hierboven schets, dan ben ik ook tegen. En hard ook, zo hard tegen zelfs, dat ik me soms vervreemd voel van m'n eigen club.
Op basis van eerste helften staan we 8 punten los. Niet dat je er veel aan hebt hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit seizoen is eigenlijk totaal mislukt.. weet niet of je dat Koeman kan aanrekenen. Maar wat je zag in het begin van het seizoen.. bijvoorbeeld uitstekend beginnen tegen Krasnodar en op het einde kansloos op je broek krijgen.. dat heeft zich het hele seizoen voortgezet helaas. 14x op voorsprong gekomen en niet gewonnen.. treurig
Waarvoor?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tv rijnmond verwacht 5 wedstrijden schorsing voor Pelle.
dat lijkt mij wat fors, die wedstrijd voorwaardelijk wordt onvoorwaardelijk, maar daar bovenop zou ik denk max 3 wedstrijden, dus totaal 4. Maximaalquote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij heeft er toch twee staan?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat lijkt mij wat fors, die wedstrijd voorwaardelijk wordt onvoorwaardelijk, maar daar bovenop zou ik denk max 3 wedstrijden, dus totaal 4. Maximaal
daar kan ik het mis hebben, dacht eentje, maar hij speelt dan ook niet voor mijn clubquote:
Ik dacht dat hij voor die kopstoot ook nog een wedstrijdje had staan.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar kan ik het mis hebben, dacht eentje, maar hij speelt dan ook niet voor mijn club
zou zomaar kunnen, ik houd dat niet zo bij als Ajacied... maar blijft een prima aankoop die vent, ookal zit er een steekje los bij hem.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voor die kopstoot ook nog een wedstrijdje had staan.
Komende 5 wedstrijden van Feyenoord:quote:Op zondag 2 maart 2014 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En Groningen en Heracles-uit zouden we ook wel verliezen mét Pelle gok ikquote:Op zondag 2 maart 2014 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Komende 5 wedstrijden van Feyenoord:
FC Groningen uit, Heerenveen thuis, Heracles uit, GAE thuis, RKC thuis.
Kortom of Pelle nou 3 of 5 wedstrijden geschorst wordt maakt niet zoveel uit, want van GAE en RKC wint Feyenoord in de Kuip ook wel zonder Pelle.
Er zit niet echt een steekje los.. op basis van zijn heldenstatus in Rotterdam is hij gaan geloven in zijn eigen goddelijkheid. Hij is op dit moment ook de enige speler die de indruk wekt het maximale te willen doen om te presteren, dus ik vergeef hem al zijn eigenaardigheden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, ik houd dat niet zo bij als Ajacied... maar blijft een prima aankoop die vent, ookal zit er een steekje los bij hem.
Groningen kan er niets meer van, speelde waardeloos thuis tegen Cambuur.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En Groningen en Heracles-uit zouden we ook wel verliezen mét Pelle gok ik
Ach, elke keer als jij vrij zeker weet dat de eerst volgende tegenstander van [insertploeg] er niets meer van kan, winnen ze tegen die club wonderbaarlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Groningen kan er niets meer van, speelde waardeloos thuis tegen Cambuur.
Keessie Wonderboyquote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige moment waaraan je kon zien dat er toch geen 22 volslagen debielen zonder enig voetbalvernuft op het veld stonden was ook bij die goal van hem. Pure klasse. Wel weer zonde van die elleboog, raar moment ook om dat te doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, ik houd dat niet zo bij als Ajacied... maar blijft een prima aankoop die vent, ookal zit er een steekje los bij hem.
Die voorzet van Martins Indi was ook magistraal.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige moment waaraan je kon zien dat er toch geen 22 volslagen debielen zonder enig voetbalvernuft op het veld stonden was ook bij die goal van hem. Pure klasse. Wel weer zonde van die elleboog, raar moment ook om dat te doen.
nou lekker oppleuren naar je rugby dan! infantiele semi hooligan, met je slap gezwets hier op fokquote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Godverdorie zeg, wat verlang ik naar een gewoon potje voetbal. Echt voetbal. Je zit tegenwoordig naar een stel rennende jankende wijven te kijken, zich druk makend of hun haar of rechter tattoo nog wel goed zit. Vervolgens een boel centen vangen, en de week erop hetzelfde trucje uit te halen. En dat keer 20.
Ik mis de tijd van echte voetballers, kerels, en ik haat deze tijd van de jankertjes, zoals immers, boetius, en al dat gespuis wat gaat liggen als je ze een aai geeft. En maar fluiten, fluiten, overtreding dit, overtreding zus, janken hier janken daar. De tering voor dit voetbal. Dit voetbal is over een pakweg 10 jaar nog meer verwijfd, nog meer een jank sport geworden, nog meer glitters, en glamour, en gel, en haar goed doen, en janken janken janken. Ik ga wel over naar rugby ofzo.
Het was een fantastische goal van Pelle.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige moment waaraan je kon zien dat er toch geen 22 volslagen debielen zonder enig voetbalvernuft op het veld stonden was ook bij die goal van hem. Pure klasse. Wel weer zonde van die elleboog, raar moment ook om dat te doen.
Pelle is gewoon gefrustreerd door het falen van zijn ploeggenoten week in, week uit en dat snap ik wel. Hij kan moeilijk een ploeggenoot een elleboog geven. Krijg je volgens mij ook rood voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
zoals hij die 1-0 er in werkt kan ik niets anders dan het met je eens zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zit niet echt een steekje los.. op basis van zijn heldenstatus in Rotterdam is hij gaan geloven in zijn eigen goddelijkheid. Hij is op dit moment ook de enige speler die de indruk wekt het maximale te willen doen om te presteren, dus ik vergeef hem al zijn eigenaardigheden.
Ik geloof dat ik iets gemist heb. Kan aan het bier gelegen hebben hoor. Maar wat was er?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pelle is gewoon gefrustreerd door het falen van zijn ploeggenoten week in, week uit en dat snap ik wel. Hij kan moeilijk een ploeggenoot een elleboog geven. Krijg je volgens mij ook rood voor.
Maar wat je zegt. Wel een vaag moment, omdat je op dat moment nog gewoon alle kansen hebt. Ook al was het echt zwak. Hij had toen al rood kunnen krijgen en Feyenoord kunnen duperen.
Dat is hij al een hele tijd. Grappig ook dat de media de scheids de schuld gaven van zijn woede-uitbarsting van vorige week. Had daar echt helemaal niks mee te maken.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pelle is gewoon gefrustreerd door het falen van zijn ploeggenoten week in, week uit en dat snap ik wel. Hij kan moeilijk een ploeggenoot een elleboog geven. Krijg je volgens mij ook rood voor.
Maar wat je zegt. Wel een vaag moment, omdat je op dat moment nog gewoon alle kansen hebt. Ook al was het echt zwak. Hij had toen al rood kunnen krijgen en Feyenoord kunnen duperen.
hij is echt een briljante voetballer, die elleboog is dan weer zo jammer.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Elleboogje aan Veltman en hij maakte Jan Joost van Gangelen uit voor Ajacied.. dat sloeg op dat moment nergens op maar vermakelijk was het wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets gemist heb. Kan aan het bier gelegen hebben hoor. Maar wat was er?
Elleboog gemist idd. En dat Ajax face verhaal daar gaat toch geen vervolg aan komen? Niet toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Elleboogje aan Veltman en hij maakte Jan Joost van Gangelen uit voor Ajacied.. dat sloeg op dat moment nergens op maar vermakelijk was het wel.
In Nederland is hij briljant.. waarschijnlijk omdat spitsen hier zoveel ruimte krijgen. Internationaal zal hij wel door de mand vallen vrees ik, al gun ik hem een mooie club in het buitenland straksquote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is echt een briljante voetballer, die elleboog is dan weer zo jammer.
Dat lijkt me niet.. als je dan later plaatjes voorbij ziet komen van Jan Joost die bij Ajax in bad zit om de titel te vieren, dan blijkt Pelle ook gewoon gelijk te hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Elleboog gemist idd. En dat Ajax face verhaal daar gaat toch geen vervolg aan komen? Niet toch?
Die actie van Boëtius om Martins Indi vrij te spelen was minstens zo geniaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die voorzet van Martins Indi was ook magistraal.
Mooi, optie Van Gastel komt steeds dichterbij.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig, geen Adriaanse.
Bron: Telegraaf / FR12
Van Gastel samen met Gio.. de verwachtingen zullen wel niet hoog zijn komend seizoen dus ze kunnen zonder al teveel druk beginnen. Dat er weinig perspectief is zal voor sommige trainers ook wel meespelen om af te zeggen. Ben in ieder geval blij dat die ietwat aparte Adriaanse niet komt.. dat was nooit een gelukkig huwelijk geworden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mooi, optie Van Gastel komt steeds dichterbij.
Ajax liet Feyenoord z'n gang gaan in de tweede helft en nog steeds werd er geen goede kans gecreëerd..quote:Op zondag 2 maart 2014 21:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die actie van Boëtius om Martins Indi vrij te spelen was minstens zo geniaal.
Verder een wanstaltige vertoning van twee kanten.
Die bakt er toch ook geen kut van als je kijkt naar de kwaliteit van de spelers van Vitesse?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:10 schreef Maastoren het volgende:
Doe mij Bosz maar dan. Die heeft tenminste nog een soort van iets wat lijkt op ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |