SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Moeten wij nu stemmen voor een nieuwe gymchick of wat?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:27 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sander, ik denk dat ze jou gaat verkrachtenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:05 schreef no1uknow het volgende:
GYM Broeders, wat de fuck is deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boy, that escalated quickly
Geen zin om de OP door te spitten naar welk plaatje die van de gymchick was dus heb het goedgemaakt door er meerdere te posten.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moeten wij nu stemmen voor een nieuwe gymchick of wat?
ik zat ook nog te denken om dat te sturen toen ze zei 'oh ga je mij verkrachten? Wanneer kan je?'quote:Op zondag 2 maart 2014 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sander, ik denk dat ze jou gaat verkrachten
in before peggingquote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zat ook nog te denken om dat te sturen toen ze zei 'oh ga je mij verkrachten? Wanneer kan je?'
Ik moet wel een beetje blozen als je me bij m'n voornaam noemt klookie
Waarom niet, je hebt haar vast niet echt verkracht en waarschijnlijk wil ze je blackmailen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zat ook nog te denken om dat te sturen toen ze zei 'oh ga je mij verkrachten? Wanneer kan je?'
Ik moet wel een beetje blozen als je me bij m'n voornaam noemt klookie
~ wellicht een paar nummers met wat meer power maar ik vind Dreamer Theatre altijd zo'n technisch gebrabbel.quote:
Seto pls,quote:
kippenvelmuziekquote:Op zondag 2 maart 2014 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Radiohead is zo'n kutband man. In het rijtje zeurmuziek als Coldplay en Mumford & Sons.
jullie moeten deze echt even luisteren, in ieder geval vanaf minuut 4, die intermezzo is zoquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
Wellicht vindt je deze wel lekker Klookie, niet zulk 'technisch gebrabbel'
Er zit voor mij geen power inquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
Wellicht vindt je deze wel lekker Klookie, niet zulk 'technisch gebrabbel'
ga ik later vandaag ff goed luisteren, nu jij dit:quote:
Hier kan ik dan wel weer van genieten, hier zit er wel een goede melodie in.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga ik later vandaag ff goed luisteren, nu jij dit:
edit: kleine noot erbij, het is wel progrock, dus redelijk wat symfonische invloeden, daar moet je wel van houden
enigste wijf ter wereld, die daar op valtquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
sickening
Wel nice man, zo'n HBB die je helpt met bulken
wouldbangquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
sickening
Wel nice man, zo'n HBB die je helpt met bulken
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
Zo, er is geen stuk vlees meer te verkrijgen in Berlijn momenteel omfg.
Welke FOK!ker is Dillon Francis dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, kwam er via Facebook terecht.quote:Nog niet, wel 1 voor JBquote:
Shoutout aan McNulty en Montelly (R.I.P.)
[ Bericht 8% gewijzigd door Klokov op 02-03-2014 20:51:29 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
geblokkeerd man, de wil om te trollen is sterk, maar laat ik verstandig zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef Awesome_ het volgende:
Sander, hoe is het met die borderliner afgelopen?
wijs besluit man. straks wordt je gefucked op je gekscherende rapeconfession.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
geblokkeerd man, de wil om te trollen is sterk, maar laat ik verstandig zijn
daarom jaquote:Op zondag 2 maart 2014 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wijs besluit man. straks wordt je gefucked op je gekscherende rapeconfession.
Wowquote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
kkr irritant jaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:04 schreef THEFXR het volgende:
wordt een beetje gek van die ziggo ad, die dan de halve pagina beslaat.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:51 schreef Klokov het volgende:
Shoutout aan DimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, kwam er via Facebook terecht.
[..]
Nog niet, wel 1 voor JB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als ze zich dan zo voor je voeten werpen wil dat best overwegenquote:
Mag hopen dat je iemand zoekt waar je ook een emotioneel raakvlak mee hebtquote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als ze zich dan zo voor je voeten werpen wil dat best overwegen
Noem je dr nou oppervlakkig?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mag hopen dat je iemand zoekt waar je ook een emotioneel raakvlak mee hebt
Niet per se oppervlakkig, waarschijnlijk wel erg simpel anders zou je niet met die aardappel omgaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Noem je dr nou oppervlakkig?
Wat een vooroordelen weer hier
Waarom, soort zoekt soort maar uitzondering op de regelquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet per se oppervlakkig, waarschijnlijk wel erg simpel anders zou je niet met die aardappel omgaan.
SPOILER: achtergrondmuziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Klokov op 02-03-2014 21:31:37 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:08 schreef Klokov het volgende:
Zo te horen spuit Jason haar onder, ik zou passen vriend.
- 14% mirrin
- woman of my life
- hammer curls for triceps
- she worked the belt on me
Vanaf 17:00 zingt die Three Days Grace. Zonde, want er staat wel een goed nummer op in de achtergrond.Elk wijf is wel eens ondergespotenSPOILER: achtergrondmuziekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon half uur onder de douche zettenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Hold On To Me [Live at Armin Only 2008] - Original Mix, a song by Armin van Buuren and Audrey Gallagher on Spotify.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Over gymmusic gesproken wat zijn aanraders? moet wel hard gaan
Binnen welke genres moet het vallen?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nou heb nu wat nummer van Limp bizkit slayer hatebreed enzo erop staanquote:
Alle cd's van Hatebreed op shuffle zetten en gaan!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Bijna maandag weer man. Niks aan het handje.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
had sinds tijden vandaag weer eens drank gehad op feestje
Bye gains
's maandags werk ik niet, leef die life weetjewelquote:Op zondag 2 maart 2014 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bijna maandag weer man. Niks aan het handje.
Jawel.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:58 schreef Curlbrah het volgende:
Sapje, die chicks van jou wil je allemaal over vijf jaar niet weer zien.
En daarna lekker crossfitten?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef stoeltafel het volgende:
Mdma past prima in de cut, vies hard gaan en dagje erna niks meer eten of het gezond is, is wat anders.
why only weissman?, gloeiendequote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Weissman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha, noem het maar een balansdagquote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef stoeltafel het volgende:
Mdma past prima in de cut, vies hard gaan en dagje erna niks meer eten of het gezond is, is wat anders.
ja, want frikandellen zijn beter, ja tochquote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik de smaak van sapstengel met een ziekte zou moeten vergelijken was het sowieso bloedkanker geweest.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik de smaak van sapstengel met een ziekte zou moeten vergelijken was het sowieso bloedkanker geweest.
Why?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef seto het volgende:
als je muscles hebt en je loiopt met zo'n vies smerig wijf sta je echt voor schut hoor
Om zwaar te liften?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Awesome_ het volgende:
Psies seto
als je zo'n wijf kiest waar train je dan voor vraag ik me wel es af????
Als nu alle skinny gasten met dikke wijven lopenquote:
jij bent ckr zo'n dikke mongooltjequote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als nu alle skinny gasten met dikke wijven lopen
En alle grote beren met lekkere wijven compenseert dat elkaar voor de toekomst
Helpen we allen mee aan een goede toekomst voor moeder aarde
Ben geen mongooltjequote:Op zondag 2 maart 2014 22:44 schreef seto het volgende:
[..]
jij bent ckr zo'n dikke mongooltje
zo werkt het niet in de echte wereld vriend
Dit idd.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Levolution het volgende:
Weenie hoor een vrouw met brede werpklare heupen naast je geeft meer de indruk dat je alpha bent.
Zo van skinny bitches kunnen mijn monstercock niet handlen.
Sap is veelste bang dat die een vrouw krijgt waar je die alleen maar brocolli kip en rijst van krijgtquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit idd.
En je traint voor jezelf niet voor chicks. Hoef sowieso niet zo'n gymverslaafd figuur, die zijn alleen maar irritant.
hot damn lekker van die sterretjes een volle maan makenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef THEFXR het volgende:
gloeiende, had per ongeluk, brokeback mountain op staan
Oh hij ziet het leven in breedbeeld?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
Seto, ik snap wel waarom je op 14-jarige meisjes valt. Als zo'n meid je lul pakt lijkt zelfs jouw kleine asian-pikkie op een giant monster cock.
juist, bones are for dogs, broquote:Op zondag 2 maart 2014 22:33 schreef Levolution het volgende:
Sap mag ik ook?
Laat die jongetjes hier maar op vleesloze meisjes vallen, wij nemen de vrouwen wel.
hey cake-manquote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
Seto, ik snap wel waarom je op 14-jarige meisjes valt. Als zo'n meid je lul pakt lijkt zelfs jouw kleine asian-pikkie op een giant monster cock.
dat kan jij niet zien, johquote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef seto het volgende:
als je muscles hebt en je loiopt met zo'n vies smerig wijf sta je echt voor schut hoor
en spa blauw, blehhquote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sap is veelste bang dat die een vrouw krijgt waar je die alleen maar brocolli kip en rijst van krijgt
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
hot damn lekker van die sterretjes een volle maan maken
zo'n mollig meisje met worsten vingertjesquote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
vuile whiteknightquote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nu wil ik graag dat jullie stoppen die seto te klieren
mensen haten graag op de top dog van deze reeksquote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nu wil ik graag dat jullie stoppen die seto te klieren
ook logisch als je het niet goed zietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Levolution het volgende:
seto is wel goeie jongen hij doet niemand kwaad maar soms begrijpt ie de wereld niet zo goed
Je bedoeld ze volgende de Alpha call me Aquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef seto het volgende:
[..]
mensen haten graag op de top dog van deze reeks
idd bones for dogs, broquote:Op zondag 2 maart 2014 22:56 schreef seto het volgende:
[..]
mensen haten graag op de top dog van deze reeks
Fix jij een chick waarmee je je alphastatus denkt te verhogen, fix ik er een die een fallus bij me weet te bewerkstellingen zonder pilletjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Levolution het volgende:
Weenie hoor een vrouw met brede werpklare heupen naast je geeft meer de indruk dat je alpha bent.
Zo van skinny bitches kunnen mijn monstercock niet handlen.
Mag ik je dan aan me muur plakken?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef seto het volgende:
ik ben sowieso de beste poster hier momenteel
ok awesome komt wel in de buurt
Tweede viool vriendje. Jij speelt em.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:59 schreef seto het volgende:
ik ben sowieso de beste poster hier momenteel
ok awesome komt wel in de buurt
neequote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mag ik je dan aan me muur plakken?
Awesome dit had ik niet van jou verwacht broederquote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fix jij een chick waarmee je je alphastatus denkt te verhogen, fix ik er een die een fallus bij me weet te bewerkstellingen zonder pilletjes.
proestttttt........quote:Op zondag 2 maart 2014 23:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mag ik je dan aan me muur plakken?
DAT HAD JE MOETEN BEDENKEN TOEN JE BESLOOT HIER NIET MEET ZO VAAK TE POSTEN!! WAAR WAS JIJ TOEN IK JÓU NODIG HAD LEVOLUTON??? JA MENEER WAS DRUK MET STUDIE!! OOHJA!!! NOU ZOIETS NOEMEN ZE PRIORITEITEN MJA IK ZAL WEL WEER FOUT XITTENquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Awesome dit had ik niet van jou verwacht broeder
Ik dacht we hebbe speciale band jij en ik
wat een kutsmoes, studiequote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
DAT HAD JE MOETEN BEDENKEN TOEN JE BESLOOT HIER NIET MEET ZO VAAK TE POSTEN!! WAAR WAS JIJ TOEN IK JÓU NODIG HAD LEVOLUTON??? JA MENEER WAS DRUK MET STUDIE!! OOHJA!!! NOU ZOIETS NOEMEN ZE PRIORITEITEN MJA IK ZAL WEL WEER FOUT XITTEN
oestrogeen much?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
DAT HAD JE MOETEN BEDENKEN TOEN JE BESLOOT HIER NIET MEET ZO VAAK TE POSTEN!! WAAR WAS JIJ TOEN IK JÓU NODIG HAD LEVOLUTON??? JA MENEER WAS DRUK MET STUDIE!! OOHJA!!! NOU ZOIETS NOEMEN ZE PRIORITEITEN MJA IK ZAL WEL WEER FOUT XITTEN
Dit dus. We gaan toch naar de kanker met zijn allen dus beter gewoon kiezen voor je echte vrienden.quote:
Ik doe dit voor ons hoor jij wil later toch ook een leuk huisje en elk jaar op vakantie naar spanje maarja wordt weer niet gewaardeerd wat ik allemaal over heb voor onsquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
nope, anders voel ik mij zo stasiquote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Kijken jullie ook altijd op whatsapp wanneer iemand voor het laatst online is geweest en shit? Wel ultieme betafeature man.
Nee dat bovenste balkje kan seto niet zienquote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Kijken jullie ook altijd op whatsapp wanneer iemand voor het laatst online is geweest en shit? Wel ultieme betafeature man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees dat echt vaak op de fokz en bij jonge mensen in het algemeen. Jij was al heel oud toch?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef seto het volgende:
ja bij me ex altijd en dan realiseer ik me dat ze nooit meer met me praat en al een ander leven heeft
hahah goeie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BEASTMODE
tssss, heel oud, gek dat je er bentquote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lees dat echt vaak op de fokz en bij jonge mensen in het algemeen. Jij was al heel oud toch?
I can confirmquote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die willen ook 3x per dag wippen, die borderliners
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef ikkeniewetuu het volgende:
ja als iemand zo kortaf is af en toe dan sta je er niet bij stil natuurlijk maar mocht dit vaker voorkomen dan komt het wel gevoeliger over ...
toevallig zei ik net van : je bent ook lekker spraakzaam :p waarop zij antwoorde : ja ik ben bezig ... terwijl ze wel online is steeds hmm??
dat maakt het wel lastig af en toe en misschien had ik het niet moeten zeggen en stel ik me wel aan ..
maarja ik weet het even niet zeg..
Ja daarom dus. Tis voor mij ook zo cringy omdat ik het zelf ook deed voor die workshop van puahenk destijds.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker gaan malen en verzinnen, waarom dat zo is..
heb je alleen jezelf mee
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef seto het volgende:
ja bij me ex altijd en dan realiseer ik me dat ze nooit meer met me praat en al een ander leven heeft
hahah goeie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik heb em ook al gedownload maar heb nog zoveel shit die ik wil en moet kijken. Echt de moeite die house of cards?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wowowowow
even snel kleren in de was gooien en dan de laatste episode van House of Cards S2 kijken wowowow
daarna tot 2015 wachten voor S3
Yeah. Het is strategisch as fuck en je moet nadenken. Ik houd daar wel van. En ik heb er ook wel wat van opgestoken.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb em ook al gedownload maar heb nog zoveel shit die ik wil en moet kijken. Echt de moeite die house of cards?
Aight. Ik begin morgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Het is strategisch as fuck en je moet nadenken. Ik houd daar wel van. En ik heb er ook wel wat van opgestoken.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
ONLINE? WAT NOU ONLINE?? IK SLIEP TOCH OOK AL??? ZE ZAL WEL MET EEN NEGER GAAN!!
Check deze man.quote:
Suits is fucking baas ja, alleen S3 is iets teveel drama imo. S1 en S2 waren zakelijker.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Suits best ever
Sowieso ook iets voor onze gaylover Yuri
Denk dat het dadelijk wel weer goed komtquote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Suits is fucking baas ja, alleen S3 is iets teveel drama imo. S1 en S2 waren zakelijker.
wie is we?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waar kopen we de cheapste hoodies?
Ah, die ken ik niet. Ik ga hierna True Detective kijken. Mensen zijn er erg, maar dan ook erg lovend over. Ze noemen het nu al één van de beste en sterkste series.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Denk dat het dadelijk wel weer goed komt
7 maart volgende aflevering
Newsroom ook wel aardig maar wel beetje te Amerikaans
Ik heb gehoord dat sickening wheels hebtquote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Godverdomme dan komt een dreamerbulk aanzetten met het woordje sickening en opeens wordt het woord in elke motherfucking zin gebruikt misbruikt.
Echt voor schut.
Airwolf. Jij weet.quote:
Geen long-time sithlord fan zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Godverdomme dan komt een dreamerbulk aanzetten met het woordje sickening en opeens wordt het woord in elke motherfucking zin gebruikt misbruikt.
Echt voor schut.
Whut?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat sickening wheels hebt
Klopt dat?
het was gewoon een kindse serie, na T1 heb ik weken lang wakker gelegen als klein kind omdat ik bang was voor een kernoorlog.quote:
als je zegt bazenfilm zegt al genoeg over jou kennis want het was een serie maatjequote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was gewoon een kindse serie, na T1 heb ik weken lang wakker gelegen als klein kind omdat ik bang was voor een kernoorlog.
verder is het natuurlijk een bazenfilm die je gezien moet hebben.
leer lezen, ik heb het over T1quote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
als je zegt bazenfilm zegt al genoeg over jou kennis want het was een serie maatje
lol en dat midden in de nachtquote:Op maandag 3 maart 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
1 blik knakworsten, 3 broodjes. Hallo gains.
1 baklever halve pizza tonijn PR's here i comequote:Op maandag 3 maart 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
zo baas, dat ie nu nog te downen isquote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Neem wel ff een tijdmachine terug naar groep 3
GAINZquote:Op maandag 3 maart 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
Pas op meisje, carbs worden gelijk in vet omgezet.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet cutten. Maar heb afgelopen 2 weken niet echt in de hand gehad wat ik zelf at. Echt megaveel carbs..
Haha ik eet altijd 's nachts. Het is dat ik te lui was om weg te gaan anders had ik ff McDonads gedaan.quote:
Pizza tonijnquote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
1 baklever halve pizza tonijn PR's here i come
dus je bent dikker geworden, dat wordt toch dpa shitquote:Op maandag 3 maart 2014 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet cutten. Maar heb afgelopen 2 weken niet echt in de hand gehad wat ik zelf at. Echt megaveel carbs..
Nee dat ook niet. Maar cotdamn...carbs verhogen wel je suikerspiegel en laten je dik en puffy voelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GAINZ
[..]
Pas op meisje, carbs worden gelijk in vet omgezet.
Tip bij Dirk van der Broek fucking cheap en fuckin goedquote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik eet altijd 's nachts. Het is dat ik te lui was om weg te gaan anders had ik ff McDonads gedaan.
[..]
Pizza tonijn
Jij bent zon vrouw waar Sap voor valt?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Maar cotdamn...carbs verhogen wel je suikerspiegel en laten je dik en puffy voelen.
wat is puffy?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Maar cotdamn...carbs verhogen wel je suikerspiegel en laten je dik en puffy voelen.
jesus, daar hebben ze lelijke meidenquote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Tip bij Dirk van der Broek fucking cheap en fuckin goed
Tenminste hier in twente
lkkrquote:Op maandag 3 maart 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je wel eens suikerspin veel omvang weinig inhoudtquote:
Sappie heeft mij gefriendzonedquote:Op maandag 3 maart 2014 00:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bent zon vrouw waar Sap voor valt?
Opgezetquote:
ghmmmquote:
dan hou je vet veel vocht vastquote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sappie heeft mij gefriendzoned
[..]
Opgezet
[..]
ghmmm
Nee srs komt denk ik door mijn ongesteldheid.
ja, maar die boerinnen zijn lelijk,manquote:Op maandag 3 maart 2014 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich best veel leuke allochtoonse meisjes. Is ook een grote Suryoye community daar
Als jullie geen moeite hebben met anaal mogen jullie wel hierkomenquote:
Klopt.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, maar die boerinnen zijn lelijk,man
Sry maar ben geen hommo. Kunnen wel samen Fanta een DP geven.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als jullie geen moeite hebben met anaal mogen jullie wel hierkomen
Hangt er vanaf, als het een mooi meisje is vind ik het best cute.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb een hekel aan ons accent bij vrouwen
alleen goed voor troostsexquote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar gefriendzoned.
ons accent?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb een hekel aan ons accent bij vrouwen
Gelukkig hebbe we nog aardig wat 17 jarige studentes uit andere steden
Nah, niet mijn ding alhoewel weet er wel 1 maarja zo hebben we er allen 1quote:Op maandag 3 maart 2014 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als het een mooi meisje is vind ik het best cute.
Dat nummer is minder man. Voor de rest is het album wel goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja Twents
Doet mij aan je denken
![]()
Maar ik ben zo commerciel als de pestquote:Op maandag 3 maart 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat nummer is minder man. Voor de rest is het album wel goed.
Love In The Future, an album by John Legend on Spotify
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar ik ben zo commerciel als de pest
gelukkig maarquote:
Vandaag sowieso wel, maar morgenvroeg/middag zullen de kantoorslaven wel weer toeslaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
gelukkig maar
Het is hier relatief rustig voor de tijd weinig users
I aint working on mondayquote:Op maandag 3 maart 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vandaag sowieso wel, maar morgenvroeg/middag zullen de kantoorslaven wel weer toeslaan.
ga je altijd alleen trainen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie wil mn trainingsmaatje voor morgen wezen?
Nee bij Push neem ik iemand mee, de rest boeit me niet zoquote:
Lol, ik bedoel het muziekgenre.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera al iets van 10 jaar, beste browser die er is.
Liefhebber niet, aangezien ik er slechts 1 heb gezien. Maar ik vond het wel zwaar chill om te zien, zeker aangezien het maar 3 euro was (1 euro per uurquote:
Dat is wel fucking goedkoop ja lol. Je hebt ze vast van alle prijzen. De ekte ekte zijn wss wel duur.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Liefhebber niet, aangezien ik er slechts 1 heb gezien. Maar ik vond het wel zwaar chill om te zien, zeker aangezien het maar 3 euro was (1 euro per uur). Geen idee of ze die shit ook in Utrecht voor redelijke prijzen hebben.
was wel in budapest, plaats was niet het beste. Voor 5 euro meer had ik betere plaatsen maar ik had erop gegokt dat vrienden ook mee zouden gaanquote:Op maandag 3 maart 2014 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel fucking goedkoop ja lol. Je hebt ze vast van alle prijzen. De ekte ekte zijn wss wel duur.
Alweer een beetje gewend aan Nederland?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
was wel in budapest, plaats was niet het beste. Voor 5 euro meer had ik betere plaatsen maar ik had erop gegokt dat vrienden ook mee zouden gaan![]()
¤15 ofzo vind ik wel een redelijke prijs maar meer en dan zou ik beter weekendje Hongarije kunnen doen.
Echte wijven post dit. echt voor schut.quote:Op maandag 3 maart 2014 07:12 schreef G.R.S. het volgende:
Chocolate brownie protein bar voor ontbijt. I'm in heaven
lolquote:Op maandag 3 maart 2014 00:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was gewoon een kindse serie, na T1 heb ik weken lang wakker gelegen als klein kind omdat ik bang was voor een kernoorlog.
verder is het natuurlijk een bazenfilm die je gezien moet hebben.
Uh, ik zit al aan de rijst met kalkoen?quote:Op maandag 3 maart 2014 07:29 schreef G.R.S. het volgende:
Je bent gewoon jaloers op de gains die ik zo vroeg in de morgen al maak
Neger pleasequote:Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Suits best ever
Sowieso ook iets voor onze gaylover Yuri
wtf!quote:Op maandag 3 maart 2014 08:33 schreef fathank het volgende:
Ohja hangover as fuck. Dalijk maar weer een halve liter lostrekken.
en dan morgen benchen oke?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef fathank het volgende:
Ik zie vandaag geen gym van binnen dat kan ik je wel vertellen. Zuipen tot een uur of 6 en dan mn mandje in en morgen weer loonslaven
Benchenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en dan morgen benchen oke?
es kijken hoeveel % van je normale setje je halen kan
lol
oh, het is Carnaval zeker? Nu begrijp ik het
nou vooruit dan maar weer![]()
![]()
Waar ben je carnaval aan het vieren?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik het brabantse en limburgse accent wel prettig vind om naar te luisteren en het Amsterdamse.
Maar dat platte gronings en drents fucked up lelijk.
Hey: goed weekend gehad?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
Zo, er is geen stuk vlees meer te verkrijgen in Berlijn momenteel omfg.
hahaquote:Op maandag 3 maart 2014 09:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hey: goed weekend gehad?
Hoe reageerde je familie op de new-and-improved Raymond?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
Hoodiesquote:Op zondag 2 maart 2014 23:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waar kopen we de cheapste hoodies?
Lol heb gewoon een schurfthekel aan benchen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:45 schreef Krabs2.0 het volgende:
Henk wat is er mis met benchen gewoon lekker krachtcompetitie met je maten toch haha.
m'n ouders waren trouwens m'n neef (je) (2jr jonger dan ik) tegen gekomen tijdens het boodschappen doen....quote:Op maandag 3 maart 2014 09:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hey: goed weekend gehad?
Hoe reageerde je familie op de new-and-improved Raymond?
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
m'n ouders waren trouwens m'n neef (je) (2jr jonger dan ik) tegen gekomen tijdens het boodschappen doen....
We zien die tak nooit eigenlijk, laatste keer was een jaar of 7 terug.
"We zagen X nog en hebben een praatje gemaakt, die loop je ook niet zomaar omver zeg, ziet er hetzelfde uit als jij, staat ook heel de dag in de sportschool"
haha![]()
gelukkig is hij hardcore Manlet pfeew
![]()
Ff snel de hema in duiikenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef Eleiko het volgende:
Ben trouwens mijn sporttas vergeten en heb vandaag alleen overdag tijd. Hoe los ik dit nu weer op?
niet echtquote:Op maandag 3 maart 2014 03:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alweer een beetje gewend aan Nederland?
hahaquote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Nog bommetje gedaan in dat hotelzwembad?
Wij zeggen niks.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
rustig te water gegaan lol.
Ik had echt al tig jaar niet meer gezwommen, maar om e.o.a. reden leek het dat ik vroeger makkelijker bleef drijven![]()
srs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:is wel lekker trouwens zwemmen.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet echt
Duur voedsel en bier, weinig mooie vrouwen, Marokkanen (alhoewel we daar zigeuners hadden)
Vandaag yoga en deadlifts, wellicht dat dat mijn gedachten kan veranderen
Living on the edge allesquote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gisteren ook echt een glas wijn gedronken. Rebels man.
Gew burpees en crossfit shit.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef Eleiko het volgende:
Ben trouwens mijn sporttas vergeten en heb vandaag alleen overdag tijd. Hoe los ik dit nu weer op?
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb gisteren ook echt een glas wijn gedronken. Rebels man.
lolquote:
Goeie heupen, solid thighs. Wel kleine borsten in verhouding en een wat ongemakkelijke uitdrukking op haar gezicht. Niet direct een wouldfuck eerder een wouldfriendzone/wouldhangoutwith, als het echt gezellig is een woulddoggy. 7.7/10.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Weissman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol wat een faggot.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kreeg net deze via whatsapp van een meisje, dat het zo lief was
[ afbeelding ]
kkhard uitgelachen, natuurlijk
echt voor schut is hier nog zacht uitgedruktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kreeg net deze via whatsapp van een meisje, dat het zo lief was
[ afbeelding ]
kkhard uitgelachen, natuurlijk
Hoe zou je dat dan verwoorden, waarde Seto?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:44 schreef seto het volgende:
[..]
echt voor schut is hier nog zacht uitgedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |