abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137329880
Ik heb wel meer raad. Als je 21 bent moet je echt eens overwegen te stoppen met woorden als 'mattie', en moet je inmiddels wel weten dat je 'raad' in dit geval zonder 'dt' schrijft.
"And I can't wait, to see the sunrise again"
pi_137330361
Joh, je hebt sinds een week contact: stel je verwachtingen bij, denk er niet teveel over na en ga iets leuks doen. :) En zie op jullie volgende afspraak weer verder.
pi_137331154
ik wil jullie echt bedanken voor deze lieve reacties en greye : ik waardeer het haha en nogmaals bedankt jongens en blondetrien !
..
pi_137331234
Succes ermee ^^

Seriously, stop met op whatsapp kijken. Het helpt niemand.
pi_137331280
ja als iemand zo kortaf is af en toe dan sta je er niet bij stil natuurlijk maar mocht dit vaker voorkomen dan komt het wel gevoeliger over ...

toevallig zei ik net van : je bent ook lekker spraakzaam :p waarop zij antwoorde : ja ik ben bezig ... terwijl ze wel online is steeds hmm??

dat maakt het wel lastig af en toe en misschien had ik het niet moeten zeggen en stel ik me wel aan ..

maarja ik weet het even niet zeg..
..
pi_137331444
Greye en blondetrien, als ik nog meer vragen heb dan mag ik die toch wel stellen hea? fijn haha :$!
en ik kijk het inderdaad even aan maar nog iets ...

het lastige is ook dat zij door de weeks tot 5 op school zit en na schooltijd tot 9 uur moet werken op de meeste dagen.. hoe ga ik dit aanpakken |:(
..
pi_137332056
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef ikkeniewetuu het volgende:
ja als iemand zo kortaf is af en toe dan sta je er niet bij stil natuurlijk maar mocht dit vaker voorkomen dan komt het wel gevoeliger over ...

toevallig zei ik net van : je bent ook lekker spraakzaam :p waarop zij antwoorde : ja ik ben bezig ... terwijl ze wel online is steeds hmm??

dat maakt het wel lastig af en toe en misschien had ik het niet moeten zeggen en stel ik me wel aan ..

maarja ik weet het even niet zeg..
Dat ze online is zegt niet dat ze met jou moet praten. Ik ben ook vaak online om even met 1 iemand wat af te spreken ofzo.
Doe wat rustiger aan. Zo jaag je haar weg. ;(
pi_137332065
je bent psyco.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  zondag 2 maart 2014 @ 23:36:23 #34
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137332273
Ik vind dit hartstikke duidelijk hoor: ze heeft geen interesse in je.
Wellicht vond zij de date tegenvallen.

Als ik een jongen niet interessant vind reageer ik ook niet/kortaf.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 2 maart 2014 @ 23:43:10 #35
206580 Luxuria
pi_137332542
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef ikkeniewetuu het volgende:
Greye en blondetrien, als ik nog meer vragen heb dan mag ik die toch wel stellen hea? fijn haha :$!
en ik kijk het inderdaad even aan maar nog iets ...

het lastige is ook dat zij door de weeks tot 5 op school zit en na schooltijd tot 9 uur moet werken op de meeste dagen.. hoe ga ik dit aanpakken |:(
Wat wil je aanpakken? Laat haar gewoon met rust want ze heeft geen interesse.

Mocht ze dat wel hebben komt ze vanzelf wel naar je toe.
pi_137332628
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Luxuria het volgende:

Rustig aan.
pi_137332635
quote:

Flinke conclusie. Misschien is ze wel echt gewoon druk en met veel verschillende mensen dingen aan het bespreken, want, you know, carnaval.

"Als ik x doe..."
pi_137332669
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Greye het volgende:

[..]

Flinke conclusie. Misschien is ze wel echt gewoon druk en met veel verschillende mensen dingen aan het bespreken, want, you know, carnaval.

"Als ik x doe..."
Als jij met carnaval een berichtje krijgt van een leuk meisje maar je hebt geen tijd om te reageren, geef je daar dan later geen antwoord op? Of vergeet je dat ze een bericht had gestuurd?
Reageer je ongeinteresseerd en kortaf daarop?
Rustig aan.
pi_137332769
quote:

En ik erger me daar eigenlijk wel kapot aan, waarom wijs je niet gewoon af? Laf stom gedrag is het.
Rustig aan.
pi_137332815
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij met carnaval een berichtje krijgt van een leuk meisje maar je hebt geen tijd om te reageren, geef je daar dan later geen antwoord op? Of vergeet je dat ze een bericht had gestuurd?
Ok, goed punt. En inderdaad, ipv gewoon afwijzen moet het weer zo moeilijk.
Dannog, er kan best een dagje of 2 tussen zitten. Daar is op zich nog lang niet alles mee gezegd.
pi_137332933
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is maar net wat je 'kortaf' en 'ongeïnteresseerd' vindt. Maar ik vind sowieso niet dat je na een week contact al zoveel eisen en analyses moet hebben, daar heb je namelijk helemaal niks aan: je kan niet in haar leven kijken, er bloeit in principe nog niks, ze is je niks verplicht én je kent haar nog niet zo goed... Daarbij: dat de TS het kortaf vindt overkomen kan ook voortkomen uit overanalyse natuurlijk. Dus TS, ik zeg nogmaals, ga lekker wat leuks doen en je merkt het vanzelf :7 Daar hoef je helemaal niks tot weinig voor te doen.
pi_137332966
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:54 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Het is maar net wat je 'kortaf' en 'ongeïnteresseerd' vindt. Maar ik vind sowieso niet dat je na een week contact al zoveel eisen en analyses moet hebben, daar heb je namelijk helemaal niks aan: je kan niet in haar leven kijken, er bloeit in principe nog niks, ze is je niks verplicht én je kent haar nog niet zo goed... Daarbij: dat de TS het kortaf vindt overkomen kan ook voortkomen uit overanalyse natuurlijk. Dus TS, ik zeg nogmaals, ga lekker wat leuks doen en je merkt het vanzelf :7 Daar hoef je helemaal niks tot weinig voor te doen.
Ik wed dat als TS niks zegt zij ook niks zegt.
Ik probeer ook wel eens wat, na 3x proberen en geen gevoel hebben dat er interesse is dan ben ik er klaar mee, het enige wat ik wel echt jammer vind is dat vrouwen niet durven af te wijzen.
Rustig aan.
pi_137333057
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik probeer ook wel eens wat, na 3x proberen en geen gevoel hebben dat er interesse is dan ben ik er klaar mee, het enige wat ik wel echt jammer vind is dat vrouwen niet durven af te wijzen.
Precies. Laatst een keer oprecht afgewezen na een eerste date door een meid waar ik al een tijdje mee aan het praten was enzo. Was effe kut maar dan kan je tenminste door, ben je in één keer gewoon klaar.
pi_137333095
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:58 schreef Greye het volgende:

[..]

Precies. Laatst een keer oprecht afgewezen na een eerste date door een meid waar ik al een tijdje mee aan het praten was enzo. Was effe kut maar dan kan je tenminste door, ben je in één keer gewoon klaar.
Je blijft er een beetje in hangen ja als je als man iets wilt, dat is enorm kut.

Wekt ook wel een beetje in de hand om vrouwen niet zo serieus meer te nemen en meerdere dames tegelijkertijd te contacten.
Rustig aan.
pi_137333120
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tja.. Maar hoe direct ben je zelf dan? Als mensen mij lopen te hinten, ben ik eerlijk gezegd ook vaag in mijn respons, want ik ben niet zo goed in het opvangen van hints en blijf dan altijd in twijfel wat men nou eigenlijk bedoelt. :P Als je me direct iets vraagt ben ik juist erg direct en eerlijk ... it takes two to tango. ;)
pi_137333140
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:01 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Tja.. Maar hoe direct ben je zelf dan? Als mensen mij lopen te hinten, ben ik eerlijk gezegd ook vaag in mijn respons, want ik ben niet zo goed in het opvangen van hints en blijf dan altijd in twijfel wat men nou eigenlijk bedoelt. :P Als je me direct iets vraagt ben ik juist erg direct en eerlijk ... it takes two to tango. ;)
Waarom geloof je niet dat het aan de vrouw ligt als ze geen interesse toont terwijl jij als man een poging doet haar te leren kennen?
Rustig aan.
pi_137333205
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom geloof je niet dat het aan de vrouw ligt als ze geen interesse toont?
:?
Ik zeg toch niet dat ik iets niet geloof?
Ik denk verder niet dat dingen per se aan één zijde liggen. Of dat er uberhaupt per se iets aan iemand moet liggen...

Ik zie hier wel heel erg veel overanalyses op basis van contact van een week... op basis daarvan zou ik geen conclusies durven trekken, zeker niet als ze zegt dat ze druk is. Maar als het TS niet zint, hoeft hij het contact toch niet aan te houden? Laat het even gaan zou ik zeggen, hier word je alleen onzeker van.
  maandag 3 maart 2014 @ 00:05:42 #48
206580 Luxuria
pi_137333219
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En ik erger me daar eigenlijk wel kapot aan, waarom wijs je niet gewoon af? Laf stom gedrag is het.
Als iemand niet expliciet zegt dat hij me leuk vindt/iets van me wil, is het een beetje raar om hem out of the blue af te wijzen.
Ik heb het hier niet over als ik met iemand gedate heb, of als iemand vraagt om af te spreken, dan ben ik wel duidelijk.
pi_137333252
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Als iemand niet expliciet zegt dat hij me leuk vindt/iets van me wil, is het een beetje raar om hem out of the blue af te wijzen.
Ik heb het hier niet over als ik met iemand gedate heb, of als iemand vraagt om af te spreken, dan ben ik wel duidelijk.
Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.

Als jij geen interesse wilt tonen in iemand en hij doet dat wel bij jou dan vind ik dat je daar duidelijk in moet zijn.
Rustig aan.
  maandag 3 maart 2014 @ 00:09:35 #50
206580 Luxuria
pi_137333319
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.

Als jij geen interesse wilt tonen in iemand en hij doet dat wel bij jou dan vind ik dat je daar duidelijk in moet zijn.
Misschien bedoelt iemand op een vriendschappelijke manier de berichtjes?
En dan kom ik aan met: sorry maar helaas ik heb geen interesse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')