abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137332635
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dit hartstikke duidelijk hoor: ze heeft geen interesse in je.
Wellicht vond zij de date tegenvallen.

Als ik een jongen niet interessant vind reageer ik ook niet/kortaf.
Flinke conclusie. Misschien is ze wel echt gewoon druk en met veel verschillende mensen dingen aan het bespreken, want, you know, carnaval.

"Als ik x doe..."
"And I can't wait, to see the sunrise again"
pi_137332669
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:45 schreef Greye het volgende:

[..]

Flinke conclusie. Misschien is ze wel echt gewoon druk en met veel verschillende mensen dingen aan het bespreken, want, you know, carnaval.

"Als ik x doe..."
Als jij met carnaval een berichtje krijgt van een leuk meisje maar je hebt geen tijd om te reageren, geef je daar dan later geen antwoord op? Of vergeet je dat ze een bericht had gestuurd?
Reageer je ongeinteresseerd en kortaf daarop?
Rustig aan.
pi_137332769
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:36 schreef Luxuria het volgende:

Als ik een jongen niet interessant vind reageer ik ook niet/kortaf.
En ik erger me daar eigenlijk wel kapot aan, waarom wijs je niet gewoon af? Laf stom gedrag is het.
Rustig aan.
pi_137332815
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij met carnaval een berichtje krijgt van een leuk meisje maar je hebt geen tijd om te reageren, geef je daar dan later geen antwoord op? Of vergeet je dat ze een bericht had gestuurd?
Ok, goed punt. En inderdaad, ipv gewoon afwijzen moet het weer zo moeilijk.
Dannog, er kan best een dagje of 2 tussen zitten. Daar is op zich nog lang niet alles mee gezegd.
pi_137332933
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is maar net wat je 'kortaf' en 'ongeïnteresseerd' vindt. Maar ik vind sowieso niet dat je na een week contact al zoveel eisen en analyses moet hebben, daar heb je namelijk helemaal niks aan: je kan niet in haar leven kijken, er bloeit in principe nog niks, ze is je niks verplicht én je kent haar nog niet zo goed... Daarbij: dat de TS het kortaf vindt overkomen kan ook voortkomen uit overanalyse natuurlijk. Dus TS, ik zeg nogmaals, ga lekker wat leuks doen en je merkt het vanzelf :7 Daar hoef je helemaal niks tot weinig voor te doen.
pi_137332966
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:54 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Het is maar net wat je 'kortaf' en 'ongeïnteresseerd' vindt. Maar ik vind sowieso niet dat je na een week contact al zoveel eisen en analyses moet hebben, daar heb je namelijk helemaal niks aan: je kan niet in haar leven kijken, er bloeit in principe nog niks, ze is je niks verplicht én je kent haar nog niet zo goed... Daarbij: dat de TS het kortaf vindt overkomen kan ook voortkomen uit overanalyse natuurlijk. Dus TS, ik zeg nogmaals, ga lekker wat leuks doen en je merkt het vanzelf :7 Daar hoef je helemaal niks tot weinig voor te doen.
Ik wed dat als TS niks zegt zij ook niks zegt.
Ik probeer ook wel eens wat, na 3x proberen en geen gevoel hebben dat er interesse is dan ben ik er klaar mee, het enige wat ik wel echt jammer vind is dat vrouwen niet durven af te wijzen.
Rustig aan.
pi_137333057
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik probeer ook wel eens wat, na 3x proberen en geen gevoel hebben dat er interesse is dan ben ik er klaar mee, het enige wat ik wel echt jammer vind is dat vrouwen niet durven af te wijzen.
Precies. Laatst een keer oprecht afgewezen na een eerste date door een meid waar ik al een tijdje mee aan het praten was enzo. Was effe kut maar dan kan je tenminste door, ben je in één keer gewoon klaar.
pi_137333095
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:58 schreef Greye het volgende:

[..]

Precies. Laatst een keer oprecht afgewezen na een eerste date door een meid waar ik al een tijdje mee aan het praten was enzo. Was effe kut maar dan kan je tenminste door, ben je in één keer gewoon klaar.
Je blijft er een beetje in hangen ja als je als man iets wilt, dat is enorm kut.

Wekt ook wel een beetje in de hand om vrouwen niet zo serieus meer te nemen en meerdere dames tegelijkertijd te contacten.
Rustig aan.
pi_137333120
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tja.. Maar hoe direct ben je zelf dan? Als mensen mij lopen te hinten, ben ik eerlijk gezegd ook vaag in mijn respons, want ik ben niet zo goed in het opvangen van hints en blijf dan altijd in twijfel wat men nou eigenlijk bedoelt. :P Als je me direct iets vraagt ben ik juist erg direct en eerlijk ... it takes two to tango. ;)
pi_137333140
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:01 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Tja.. Maar hoe direct ben je zelf dan? Als mensen mij lopen te hinten, ben ik eerlijk gezegd ook vaag in mijn respons, want ik ben niet zo goed in het opvangen van hints en blijf dan altijd in twijfel wat men nou eigenlijk bedoelt. :P Als je me direct iets vraagt ben ik juist erg direct en eerlijk ... it takes two to tango. ;)
Waarom geloof je niet dat het aan de vrouw ligt als ze geen interesse toont terwijl jij als man een poging doet haar te leren kennen?
Rustig aan.
pi_137333205
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom geloof je niet dat het aan de vrouw ligt als ze geen interesse toont?
:?
Ik zeg toch niet dat ik iets niet geloof?
Ik denk verder niet dat dingen per se aan één zijde liggen. Of dat er uberhaupt per se iets aan iemand moet liggen...

Ik zie hier wel heel erg veel overanalyses op basis van contact van een week... op basis daarvan zou ik geen conclusies durven trekken, zeker niet als ze zegt dat ze druk is. Maar als het TS niet zint, hoeft hij het contact toch niet aan te houden? Laat het even gaan zou ik zeggen, hier word je alleen onzeker van.
  maandag 3 maart 2014 @ 00:05:42 #48
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137333219
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En ik erger me daar eigenlijk wel kapot aan, waarom wijs je niet gewoon af? Laf stom gedrag is het.
Als iemand niet expliciet zegt dat hij me leuk vindt/iets van me wil, is het een beetje raar om hem out of the blue af te wijzen.
Ik heb het hier niet over als ik met iemand gedate heb, of als iemand vraagt om af te spreken, dan ben ik wel duidelijk.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_137333252
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Als iemand niet expliciet zegt dat hij me leuk vindt/iets van me wil, is het een beetje raar om hem out of the blue af te wijzen.
Ik heb het hier niet over als ik met iemand gedate heb, of als iemand vraagt om af te spreken, dan ben ik wel duidelijk.
Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.

Als jij geen interesse wilt tonen in iemand en hij doet dat wel bij jou dan vind ik dat je daar duidelijk in moet zijn.
Rustig aan.
  maandag 3 maart 2014 @ 00:09:35 #50
206580 Luxuria
pi_137333319
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.

Als jij geen interesse wilt tonen in iemand en hij doet dat wel bij jou dan vind ik dat je daar duidelijk in moet zijn.
Misschien bedoelt iemand op een vriendschappelijke manier de berichtjes?
En dan kom ik aan met: sorry maar helaas ik heb geen interesse.
  maandag 3 maart 2014 @ 00:10:23 #51
206580 Luxuria
pi_137333340
quote:

[..]

Kom op :') het is toch al duidelijk dat ik geen interesse toon.
pi_137333353
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef blondetrien het volgende:
Ik zie hier wel heel erg veel overanalyses op basis van contact van een week... op basis daarvan zou ik geen conclusies durven trekken, zeker niet als ze zegt dat ze druk is. Maar als het TS niet zint, hoeft hij het contact toch niet aan te houden? Laat het even gaan zou ik zeggen, hier word je alleen onzeker van.
Als TS een paar keer een gesprekje heeft proberen te voeren maar daar wordt slecht op gereageerd dan moet hij toch gewoon de conclusie trekken dat ze niet wilt?
Rustig aan.
pi_137333370
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Misschien bedoelt iemand op een vriendschappelijke manier de berichtjes?
En dan kom ik aan met: sorry maar helaas ik heb geen interesse.
Je hebt zelf ook geen zin in vriendschappelijke berichtjes dus je zegt niks wat niet waar is.
Als je het niet zegt blijf je rondspoken in dat hoofd van die man (tenminste, als hij vrouwen nog een beetje hoog heeft zitten wat dit betreft)
Rustig aan.
pi_137333393
quote:

[..]

Interesse kan ook op vriendschappelijke basis zijn he... Ik ga er nou niet direct van uit dat iedere man die interesse in mijn leven toont, iets met mij wil ofzo. Overigens was ik laatst duidelijk tegen iemand, en toen werd dat me weer kwalijk genomen. Iedereen moet volgens mij gewoon doen wat hij/zij zelf wil, en dan moet de andere persoon daar maar op reageren zoals deze wil. Verder: Als je een duidelijk antwoord wil, heb je de beste kans dat te krijgen wanneer je zelf duidelijk bent.
pi_137333401
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef Luxuria het volgende:
Kom op het is toch al duidelijk dat ik geen interesse toon.
Ja dat is duidelijk, dan blijft er nog over ''waarom'' je bent gewoon niet duidelijk en dat is niet leuk, wat is er zo moeilijk aan afwijzen?
Rustig aan.
pi_137333436
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:12 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Interesse kan ook op vriendschappelijke basis zijn he... Ik ga er nou niet direct van uit dat iedere man die interesse in mijn leven toont, iets met mij wil ofzo. Overigens was ik laatst duidelijk tegen iemand, en toen werd dat me weer kwalijk genomen. Iedereen moet volgens mij gewoon doen wat hij/zij zelf wil, en dan moet de andere persoon daar maar op reageren zoals deze wil. Verder: Als je een duidelijk antwoord wil, heb je de beste kans dat te krijgen wanneer je zelf duidelijk bent.
Hoe nobel :D Nee ok, snap ik wel.

En ik zou die eerlijkheid altijd meer waarderen dan vaag blijven doen, en kortaf berichtjes sturen enzo. Als iemand serieus geirriteerd geageert op z'n berichtje moet je je daar meer helemaal geen zorgen meer om maken; betekent slechts dat dit een simpel exemplaar betreft met slechts één doel voor ogen.
pi_137333465
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als TS een paar keer een gesprekje heeft proberen te voeren maar daar wordt slecht op gereageerd dan moet hij toch gewoon de conclusie trekken dat ze niet wilt?
Een paar gesprekjes in een week tijd... Het kan geen interesse zijn, of drukte, of een onvermogen om te typen op de telefoon... het kan allemaal.
pi_137333494
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Een paar gesprekjes in een week tijd... Het kan geen interesse zijn, of drukte, of een onvermogen om te typen op de telefoon... het kan allemaal.
Dan geef je toch op een ander tijdstip antwoord? Of reageer je dan maar niet? Dan zou ik de conclusie ook maar trekken om daar geen moeite voor te doen.
Rustig aan.
pi_137333860
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan geef je toch op een ander tijdstip antwoord? Of reageer je dan maar niet? Dan zou ik de conclusie ook maar trekken om daar geen moeite voor te doen.
Sinds een week contact.
2 keer afgesproken.
Nu al aan het overanalyseren.

Wees eerlijk, waar is de tijd om op een ander tijdstip antwoord te geven? MOET dat dezelfde dag, ook nog in het weekend van carnaval?

Haar interesse kan wel degelijk aanwezig zijn, maar hij is echt niet het middelpunt van haar leven op dit moment, tenzij ze tot over haar oren verliefd zou zijn is dat logisch... zoals ik begrijp hadden ze net contact en waren ze een beetje soort van aan het daten?
pi_137333896
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:42 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Sinds een week contact.
2 keer afgesproken.
Nu al aan het overanalyseren.

Wees eerlijk, waar is de tijd om op een ander tijdstip antwoord te geven? MOET dat dezelfde dag, ook nog in het weekend van carnaval?

Haar interesse kan wel degelijk aanwezig zijn, maar hij is echt niet het middelpunt van haar leven op dit moment, tenzij ze tot over haar oren verliefd zou zijn is dat logisch... zoals ik begrijp hadden ze net contact en waren ze een beetje soort van aan het daten?
Als iemand interesse in jou toont dan probeer je daar toch wel leuk antwoord op te geven als je de tijd hebt?
/ tenzij je zijn aandacht niet wilt natuurlijk.

- als er niet genoeg tijd voor gegeven is dan is dat zo uiteraard.
Rustig aan.
pi_137334160
Punt is dat je dus niet weet hoeveel tijd iemand nodig "heeft". Dat kun je niet inschatten als je iemand zo kort "kent".

Maar TS, ons punt is denk ik bijna hetzelfde... als je het idee hebt dat je er teveel energie in steekt, en je je gaat ergeren.. zet het dan gewoon even op een laag pitje, je merkt het vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')