Kom opquote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.
Als jij geen interesse wilt tonen in iemand en hij doet dat wel bij jou dan vind ik dat je daar duidelijk in moet zijn.
Als TS een paar keer een gesprekje heeft proberen te voeren maar daar wordt slecht op gereageerd dan moet hij toch gewoon de conclusie trekken dat ze niet wilt?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:05 schreef blondetrien het volgende:
Ik zie hier wel heel erg veel overanalyses op basis van contact van een week... op basis daarvan zou ik geen conclusies durven trekken, zeker niet als ze zegt dat ze druk is. Maar als het TS niet zint, hoeft hij het contact toch niet aan te houden? Laat het even gaan zou ik zeggen, hier word je alleen onzeker van.
Je hebt zelf ook geen zin in vriendschappelijke berichtjes dus je zegt niks wat niet waar is.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien bedoelt iemand op een vriendschappelijke manier de berichtjes?
En dan kom ik aan met: sorry maar helaas ik heb geen interesse.
Interesse kan ook op vriendschappelijke basis zijn he... Ik ga er nou niet direct van uit dat iedere man die interesse in mijn leven toont, iets met mij wil ofzo. Overigens was ik laatst duidelijk tegen iemand, en toen werd dat me weer kwalijk genomen. Iedereen moet volgens mij gewoon doen wat hij/zij zelf wil, en dan moet de andere persoon daar maar op reageren zoals deze wil. Verder: Als je een duidelijk antwoord wil, heb je de beste kans dat te krijgen wanneer je zelf duidelijk bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo out of the blue? Je hebt zelf heel duidelijk in de gaten dat hij meer interesse heeft dan jij daarom reageer je interesseloos, ik vind dit een slap excuus dus.
Als jij geen interesse wilt tonen in iemand en hij doet dat wel bij jou dan vind ik dat je daar duidelijk in moet zijn.
Ja dat is duidelijk, dan blijft er nog over ''waarom'' je bent gewoon niet duidelijk en dat is niet leuk, wat is er zo moeilijk aan afwijzen?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef Luxuria het volgende:
Kom op het is toch al duidelijk dat ik geen interesse toon.
Hoe nobelquote:Op maandag 3 maart 2014 00:12 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Interesse kan ook op vriendschappelijke basis zijn he... Ik ga er nou niet direct van uit dat iedere man die interesse in mijn leven toont, iets met mij wil ofzo. Overigens was ik laatst duidelijk tegen iemand, en toen werd dat me weer kwalijk genomen. Iedereen moet volgens mij gewoon doen wat hij/zij zelf wil, en dan moet de andere persoon daar maar op reageren zoals deze wil. Verder: Als je een duidelijk antwoord wil, heb je de beste kans dat te krijgen wanneer je zelf duidelijk bent.
Een paar gesprekjes in een week tijd... Het kan geen interesse zijn, of drukte, of een onvermogen om te typen op de telefoon... het kan allemaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als TS een paar keer een gesprekje heeft proberen te voeren maar daar wordt slecht op gereageerd dan moet hij toch gewoon de conclusie trekken dat ze niet wilt?
Dan geef je toch op een ander tijdstip antwoord? Of reageer je dan maar niet? Dan zou ik de conclusie ook maar trekken om daar geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:17 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Een paar gesprekjes in een week tijd... Het kan geen interesse zijn, of drukte, of een onvermogen om te typen op de telefoon... het kan allemaal.
Sinds een week contact.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan geef je toch op een ander tijdstip antwoord? Of reageer je dan maar niet? Dan zou ik de conclusie ook maar trekken om daar geen moeite voor te doen.
Als iemand interesse in jou toont dan probeer je daar toch wel leuk antwoord op te geven als je de tijd hebt?quote:Op maandag 3 maart 2014 00:42 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Sinds een week contact.
2 keer afgesproken.
Nu al aan het overanalyseren.
Wees eerlijk, waar is de tijd om op een ander tijdstip antwoord te geven? MOET dat dezelfde dag, ook nog in het weekend van carnaval?
Haar interesse kan wel degelijk aanwezig zijn, maar hij is echt niet het middelpunt van haar leven op dit moment, tenzij ze tot over haar oren verliefd zou zijn is dat logisch... zoals ik begrijp hadden ze net contact en waren ze een beetje soort van aan het daten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |