SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Moeten wij nu stemmen voor een nieuwe gymchick of wat?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:27 schreef Curlbrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sander, ik denk dat ze jou gaat verkrachtenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:05 schreef no1uknow het volgende:
GYM Broeders, wat de fuck is deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boy, that escalated quickly
Geen zin om de OP door te spitten naar welk plaatje die van de gymchick was dus heb het goedgemaakt door er meerdere te posten.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moeten wij nu stemmen voor een nieuwe gymchick of wat?
ik zat ook nog te denken om dat te sturen toen ze zei 'oh ga je mij verkrachten? Wanneer kan je?'quote:Op zondag 2 maart 2014 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sander, ik denk dat ze jou gaat verkrachten
in before peggingquote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zat ook nog te denken om dat te sturen toen ze zei 'oh ga je mij verkrachten? Wanneer kan je?'
Ik moet wel een beetje blozen als je me bij m'n voornaam noemt klookie
Waarom niet, je hebt haar vast niet echt verkracht en waarschijnlijk wil ze je blackmailen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zat ook nog te denken om dat te sturen toen ze zei 'oh ga je mij verkrachten? Wanneer kan je?'
Ik moet wel een beetje blozen als je me bij m'n voornaam noemt klookie
~ wellicht een paar nummers met wat meer power maar ik vind Dreamer Theatre altijd zo'n technisch gebrabbel.quote:
Seto pls,quote:
kippenvelmuziekquote:Op zondag 2 maart 2014 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Radiohead is zo'n kutband man. In het rijtje zeurmuziek als Coldplay en Mumford & Sons.
jullie moeten deze echt even luisteren, in ieder geval vanaf minuut 4, die intermezzo is zoquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
Wellicht vindt je deze wel lekker Klookie, niet zulk 'technisch gebrabbel'
Er zit voor mij geen power inquote:Op zondag 2 maart 2014 13:47 schreef no1uknow het volgende:
Wellicht vindt je deze wel lekker Klookie, niet zulk 'technisch gebrabbel'
ga ik later vandaag ff goed luisteren, nu jij dit:quote:
Hier kan ik dan wel weer van genieten, hier zit er wel een goede melodie in.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ga ik later vandaag ff goed luisteren, nu jij dit:
edit: kleine noot erbij, het is wel progrock, dus redelijk wat symfonische invloeden, daar moet je wel van houden
enigste wijf ter wereld, die daar op valtquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
sickening
Wel nice man, zo'n HBB die je helpt met bulken
wouldbangquote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
sickening
Wel nice man, zo'n HBB die je helpt met bulken
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
Zo, er is geen stuk vlees meer te verkrijgen in Berlijn momenteel omfg.
Welke FOK!ker is Dillon Francis dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, kwam er via Facebook terecht.quote:Nog niet, wel 1 voor JBquote:
Shoutout aan McNulty en Montelly (R.I.P.)
[ Bericht 8% gewijzigd door Klokov op 02-03-2014 20:51:29 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
geblokkeerd man, de wil om te trollen is sterk, maar laat ik verstandig zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef Awesome_ het volgende:
Sander, hoe is het met die borderliner afgelopen?
wijs besluit man. straks wordt je gefucked op je gekscherende rapeconfession.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
geblokkeerd man, de wil om te trollen is sterk, maar laat ik verstandig zijn
daarom jaquote:Op zondag 2 maart 2014 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wijs besluit man. straks wordt je gefucked op je gekscherende rapeconfession.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |