SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
squat hoger dan deadlift is niet speciaal ofzo, malachinev en lilliebridge en nog vele anderen hebben hogere squat dan deadlift.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
squat hoger als DL?
Maar dat is niet natty i guess
ben benieuwd hoe dicht ik daar in de buurt kan komen we komende jarenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
squat hoger dan deadlift is niet speciaal ofzo, malachinev en lilliebridge en nog vele anderen hebben hogere squat dan deadlift.
untested federatie, je vroeg het record/hoogste dus dat is het hoogste.
Ik laat me niet tegenhouden door leeftijd,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dicht ik daar in de buurt kan komen we komende jaren
We hebben in principe nog een "jonge" leeftijd
Ja klopt, maar ik bedoel dat jij als privéchauffeur wss nog wel kan solliciteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat was voor hiker, halfjaartje geleden oid. Vroegen ze dat bij jou niet? Moest ik eerst aangeven of ik 1e-jaars was, OV had en een dag per week beschikbaar was.
Naar zoiets wil ik ook wel eens naartoequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik laat me niet tegenhouden door leeftijd,
maar jong zijn we niet in de sport
lilliebridge is 22 en nu al wereldrecordhouder, babyslayer is 21, brandon lilly is 28, urbank 25, dan green 30, allemaal best jonge gasten die allemaal begonnen zijn op hun 12e/13e
gasten trainen al echt minimaal 10 jaar plus op tijd gebruik gemaakt van de juiste pilletjes
ik ben al paar keer naar nederlandse powerlift meets geweest, daar zie je beesten van 20 jaar daar zeg je u tegenheel erg nederig wordt je ervan
heb zelf nog niet meegedaan hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Naar zoiets wil ik ook wel eens naartoe
Maar dan wil ik wel respectabele gewichten liften wat ik nu nog niet echt doe
Ja maar met 220/170(3x) en 110/120 ga je nog niet meedoenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb zelf nog niet meegedaan hoor
trainen voor een meet is wel andere koek, pr's in de gym zijn niet je pr's op een meet .. die liggen lager.. door verschillende factoren.
wil er het liefst zo snel mogelijk mee starten, ik hoor altijd van pro powerlifters dat je direct moet mee gaan doen met wedstrijden om te wennen aan de omgeving en de 3 grote lifts op 1 dag te doen.
zou ik ook doen, als je tegen mij zou schelden, lekker dienst weigerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef no1uknow het volgende:
GODVERDOMME elke keer als ik m'n fifa savegame probeer te laden loopt die kankerPS3 vast godverdomme
ojahwel hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja maar met 220/170(3x) en 110/120 ga je nog niet meedoen
Zoiets lijkt me idd wel nice maar eerste instantie doe ik het voor mezelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ojahwel hoor
ik zit op een powerlift subforum, en daar heb je uit alle lagen lifters, het gaat in eerste instantie om het meedoen ... en je totaal neerzetten.
zeer leerzaam en motiverend.
ja ik ben er ook nog niet echt aan toe, maar ik zou het eigenlijk wel moeten gaan doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me idd wel nice maar eerste instantie doe ik het voor mezelf
Het is voor mij nog altijd een uitlaatklep voor de rest van de dag zeg maar
jou stats zijn? 260? 140? en?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik ben er ook nog niet echt aan toe, maar ik zou het eigenlijk wel moeten gaan doen
265, 205, 140(volgende week nieuw pr 145-150)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jou stats zijn? 260? 140? en?
haha jij haat mij intens hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef seto het volgende:
als dreambulk naar een meet gaat gooi ik een flesje naar hem tijdens squats
Ach de volgende keer als je er naartoe werkt gaat het gewoon easyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
265, 205, 140(volgende week nieuw pr 145-150)
deadlift en squat zou ik peaken op 280 en 220, maar ik kreeg dus blessure
en die nummers zaten er dik in , deed namelijk 180x10 pause squats aan het einde van mijn cyclus
helaas pindakaas
aber wir sind kein deutscherquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt in Duitsland een federatie waarbij je echt 0,0 mag. Als je naar iemand toeloopt tijdens een lift en je wilt hem een pat on the back geven dan wordt diegene gediskwalificeerd lolololol. Sickening trolololol.
Gaat om het idee. Je mag echt 0,000000, en dat bij een PL meet. Kom op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
aber wir sind kein deutscher
ja ik was eerst ff zwaar depressief, kon bijna janken uit woede srs paar dagen .. maar dat heb ik nu omgezet in; als ik straks met cube in week 10 mag pr'en zullen het "easy" pr's zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach de volgende keer als je er naartoe werkt gaat het gewoon easy
Al het slechte omzetten in positief!
Als je gaat meeten ga ik wel mee als mental mf-er kapotschelden alles
Mag ik je dan ook in je gezicht slaan?
Komt goed uit ik sla graag mensen!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik was eerst ff zwaar depressief, kon bijna janken uit woede srs paar dagen .. maar dat heb ik nu omgezet in; als ik straks met cube in week 10 mag pr'en zullen het "easy" pr's zijn.
ik ben een prestatiejunk als iets niet lukt raak ik zwaar depressief tijdelijk, ik moet ergens op presteren .. of het nu in gym is of in mijn werk.
Haha ja lijkt me goeie man, als ik of jij ooit meet doen dan doen we mini fok!meet, ja ik word graag geslagen voordat ik een lift zet.
blijf je nou bezigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou ik ook doen, als je tegen mij zou schelden, lekker dienst weigeren
thanksquote:
data op hdd lijkt wel corrupt. Maandag ff die hdd in een bay gooien en iig m'n savegames veiligstellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon je ps aaien, dan loopt hij niet meer vast
dat is altijd mooi ja, bij een pr lijkt het soms heel lang te duren .. soort van bullet time, en dan vraag ik aan iemand ..duurde het lang? nee viel wel meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef seto het volgende:
[..]
thanks
was wel fucking intens, toen het gewicht van de grond begon te komen echt een piep in mijn oren enzoleek ook alsof het fucking lang duurde
witnessquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
genova heeft mijn fucking leven overgenomen
Nou gast beter als dat je schizo word en een 2e duitse persoonlijkheid hebt die iedereen DU KLEINE noemt op straatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook als ik gewoon in mijn eentje ben en dan 'sickening' zeg met dat hoge stemmetje erbij ook nog. Absolutely pissening.
DU KLEINE FOTZEquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou gast beter als dat je schizo word en een 2e duitse persoonlijkheid hebt die iedereen DU KLEINE noemt op straat
Haha, sickening. Ik moest wel meelezen tijdens de birthday ment man, en uiteraard luister ik deze 20x p.d. Zit verder nooit op bb.com.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
witness
hahaha
ik zag je in de thread
mijn trainingsmaatje is ook genova witness.. altijd tijdens trainen ... it's siiiicckkk... assembly line t101 cybog model
lol?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou gast beter als dat je schizo word en een 2e duitse persoonlijkheid hebt die iedereen DU KLEINE noemt op straat
haha heldquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zit te denken wat ik met www.enjoythement.com zal doen. Misschien een webshop of zo en dan dat 70% naar Genova gaat.
goodnachtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ga maar eens pitten morn weer arbeiten dan weekje vrij
Fijne nacht grote viespeuken
haha beetje bier drinken en jointjes roken, moeder naar de grond beukenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wtf dat tweede filmpje. Ik word daar echt agressief van man. Dat is toch niet normaal. Die gast moet echt een paar rake klappen krijgen.
Heb jij zeker ook gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha beetje bier drinken en jointjes roken, moeder naar de grond beuken
eerste 2 wel, laatste niet .. mijn oudste broer wel .. toen sloeg mijn vader zijn schedel half door de deur heenquote:
Hahaha, en terecht man. Sommige mensen beseffen niet hoe belangrijk en waardevol een moeder is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
eerste 2 wel, laatste niet .. mijn oudste broer wel .. toen sloeg mijn vader zijn schedel half door de deur heengelijk afgeleerd
in dat geval van Felix mist er ook een vaderfiguur
middelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bak je die biefstuk op hoog vuur of middelmatig?
nee, is een zwakke card ergens in asia, wel goede tijden begint om 12 uur smiddagsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks goos. Nog spannende gevechten dit weekend?
lol mijn vader is ook geen "vaderfiguur" een apaat eerste klas, mijn moeder heeft me opgevoed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, en terecht man. Sommige mensen beseffen niet hoe belangrijk en waardevol een moeder is.
Yeah zeker. Ikzelf heb jammer genoeg ook nooit een vaderfiguur gehad, maar zou zoiets nooit doen.
maatje van me is nu in zagreb voor photoshoot van zijn mma gevecht in april .. European MMA League kroatiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, is een zwakke card ergens in asia, wel goede tijden begint om 12 uur smiddags
tips van levrone, sick hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:30 schreef seto het volgende:
die jonathan is een regular bij mijn gym en doet mee met iets bij arnold classic dit weekend, wel geinig om te zien
Damn, dat is idd een mooie tijd. Ik wist helemaal niet dat er een UFC Asia was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, is een zwakke card ergens in asia, wel goede tijden begint om 12 uur smiddags
Mooi nummer man. Dit is een perfect voorbeeld van NL muziek die ik kan waarderen. Net zoiets als Doe Maar, ook zo mooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:58 schreef dreamerbulk het volgende:
een leuk toepasselijk nummer op wat je zegt yuri, rond mijn geboorte, altijd gehoord in mijn jonge jeugd..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi nummer man. Dit is een perfect voorbeeld van NL muziek die ik kan waarderen. Net zoiets als Doe Maar, ook zo mooi.
haha die shit kan ik dan ook totaal niet waarderenquote:
Lekker nummer. Vergelijkbare sound als Doe Maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha die shit kan ik dan ook totaal niet waarderen
Goede doel is ook uit die tijd, heeft ook wel paar toppertjes
ja beetje Ska achtigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker nummer. Vergelijkbare sound als Doe Maar.
tijd om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, in die aardappelsalade zit ook nog eens 15 gr. eiwit per 100 gr. in. Hoe sick is dat.
nvm, ik keek niet goed.1,5 maar.
hahahhahahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, in die aardappelsalade zit ook nog eens 15 gr. eiwit per 100 gr. in. Hoe sick is dat.
nvm, ik keek niet goed.1,5 maar.
Lol. Er zit 15 gr. carbs per 100 gr. in. Ik was uit de bak aan het eten en de voedingswaarden staan onderop, dus keek scheel.quote:
Ze zeggen dat mensen die denken dat ze 's nachts beter werken (nachtmensen, ik) eigenlijk 's nachts helemaal niet beter werken, maar het meer een illusie is. Je bent gewoon niet scherp 's nachts. Je brein wordt moe. Soms als ik 's nachts werk en de volgende dag bepaalde stukken tekst teruglees dan kom ik de domste fouten tegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:09 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ben hier ook aan het prutsen, snachts ben ik niet meer wat ik geweest was
om geld te verdienen aan die aziatenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar THEFXR, hoe zit dat nou precies met UFC Asia, waarom hebben ze dat gedaan?
dat heb ik dus ook lmaoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Er zit 15 gr. carbs per 100 gr. in. Ik was uit de bak aan het eten en de voedingswaarden staan onderop, dus keek scheel.
[..]
Ze zeggen dat mensen die denken dat ze 's nachts beter werken (nachtmensen, ik) eigenlijk 's nachts helemaal niet beter werken, maar het meer een illusie is. Je bent gewoon niet scherp 's nachts. Je brein wordt moe. Soms als ik 's nachts werk en de volgende dag bepaalde stukken tekst teruglees dan kom ik de domste fouten tegen.
Hahaha.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook lmao
morgen zal ik vast op hetgene terugkijken wat ik nu gedaan heb .. zo van ... wtf brah
hey!! bobbydigitaloa!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Strong bulk lol. Ik zit nu tussen day 29 en 45 in denk ik.
[ afbeelding ]
Goeie stats ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hey!! bobbydigitaloa!!!
edit: hij is ook nog best sterk:
PRs 540/353/529
rauw is goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Biefstuk smaakt sickening lekker. Moest alleen wel langer lol, is nog aardig rauw. Maar dat is niet erg.
check deze yuri, je gaat doodquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Van de week trouwens wat oude eps van DMF gekeken en Big Richard is toch wel een baas ja.
Epic.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
check deze yuri, je gaat dood
misc had hem die lightsaber gestuurd
ja man damnnquote:
dan was die hele fucking Ment echt compleet lolquote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goeie ep. Had me inderdaad zoals Andrew al zei fucking epic geleken als Big Richard erbij was.
Echt hé.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan was die hele fucking Ment echt compleet lol
ik heb net 15 minuten met jonas gesproken op FB ... komt nog flink wat ment aan .....
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:03 schreef Verbosity het volgende:
Vraag me altijd af waarom jullie zo laat posten. Alsof er niks beters te doen is. Maar dan realiseer ik pas dat ik zelf om 4 uur nog een post plaats.
met je rug schrobben?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook ff bezig tot half 5 vanmiddag.
Nee dat is inmiddels al gebeurd, zit al op de werkplek koffie te drinken nu.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
met je rug schrobben?
Godzilla back
lol, wat voor werk doe je dat dit kan gebeurenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:50 schreef Champy het volgende:
Ik kwam op m'n werk, niemand....
Check thuis m'n mail, niks....
Bedankt
Helpdesk. Maar ik werk alleen op zaterdag...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol, wat voor werk doe je dat dit kan gebeuren
waarom is er nu niemand danquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Helpdesk. Maar ik werk alleen op zaterdag...
Omdat er besloten is niet te werken vandaag.quote:
en wat nou als ik de helpdesk moet bellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:21 schreef Champy het volgende:
[..]
Omdat er besloten is niet te werken vandaag.
Op zaterdag werkt er alleen jeugd
Mag je me een dm sturenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en wat nou als ik de helpdesk moet bellen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:47 schreef Awesome_ het volgende:
Fucking jassen gejat van mij en mijn maten.
Ik zou wel op jou stemmen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die jassen stelen verdienen de doodstraf.
als je daar komt verdien je dat ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn sjaal is een keer gestolen in Hollywood.
Kankerpersoneel daar ook.
Die vent die daar werkte wilde mij tegenhouden omdat ik een andere jas pakte.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn sjaal is een keer gestolen in Hollywood.
Kankerpersoneel daar ook.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had wel meteen bad feels mja
Je komt alleen maar om te trekken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zit nu wel bij een lijsttrekkersdebat, maar sta zelf niet op de lijst.
Weet iemand wat die piep in je oren is?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef seto het volgende:
[..]
thanks
was wel fucking intens, toen het gewicht van de grond begon te komen echt een piep in mijn oren enzoleek ook alsof het fucking lang duurde
Welke slechte ad is dit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:54 schreef dreamerbulk het volgende:
Bel je baas, Neem Maandag maar ontslag!
Want binnen nu en 24 uur krijg jij het
gevoel dat je de loterij hebt gewonnen!
Dreamer is E-marketeer, ik denk dat hij zijn slogan aan het testen is.quote:
lmaoquote:
haha als je je ergens inschrijft en opeens emails krijgtt van een Thomas Faltroquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao
zulke shit krijg ik in mijn inbox, altijd grappig hoe je emailadres geëxploiteerd wordt als een hoer.
lol, dan kan je mooi e-bookje kopen hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha als je je ergens inschrijft en opeens emails krijgtt van een Thomas Faltro
''Verdien nu 300 euro per dag bblalalala''
ik had niks anders verwacht van jouquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:02 schreef seto het volgende:
ik had een vriend van me een keer ingeschreven voor zo'n fat acceptance nieuwsbrief
mooiste was nog dat de mails geen unsubscribe link hadden
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:03 schreef Verbosity het volgende:
Vraag me altijd af waarom jullie zo laat posten. Alsof er niks beters te doen is. Maar dan realiseer ik pas dat ik zelf om 4 uur nog een post plaats.
ik ging als dokter, nog meer chicks in mijn nekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ging als swat officer. Needless to say, covered in bitches.
hommo magnet, bedoel jequote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:52 schreef Champy het volgende:
Ik ging als Jeff Seid, alle meisjes voor mij
Zou been humpen/10quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ging als swat officer. Needless to say, covered in bitches.
not bad bradquote:
jupquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zijn bakkes ziet er serieus uit als een prolapsed anus.
een watte?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zijn bakkes ziet er serieus uit als een prolapsed anus.
een aandoening waarbij een klein of groot gedeelte van de rectale wanden naar buiten komt zetten, in verdere stadia is het zelfs mogelijk dat er gedeeltes van de darmen of in totaliteit naar buiten komen... al is dat laatste zeldzaam bij mensen en zal je een totale prolapse meer bij koeien zien.quote:
gatverquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
een aandoening waarbij een klein of groot gedeelte van de rectale wanden naar buiten komt zetten, in verdere stadia is het zelfs mogelijk dat er gedeeltes van de darmen of in totaliteit naar buiten komen... al is dat laatste zeldzaam bij mensen en zal je een totale prolapse meer bij koeien zien.
brotip: er bestaat zelfs prolapse porn ... meestal lesbian prolapse porn...quote:
Ja beetje aan die omgekeerde anus likken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
brotip: er bestaat zelfs prolapse porn ... meestal lesbian prolapse porn...
justsaying..
Lekker aan die ingewanden ruiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje aan die omgekeerde anus likken.
niet echt exclusief aambeien porn, maar je ziet ze wel eens voorbij komen bij die prolapse fetish freaksquote:
of elkaar neuken met de prolapse (srs)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje aan die omgekeerde anus likken.
lkrquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
of elkaar neuken met de prolapse (srs)
hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hee zo loop k altijd op mysteryland
17quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Rocco Siffrediquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef dreamerbulk het volgende:
Och mensen .. wat is Rocco toch de meest alfa pornoacteur op aarde .. ik lach me altijd kapot om zijn accent en zijn gedrag
hahha geweldig hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rocco Siffredidat is echt klassieke Dirty talk waar de vrouwtjes heet van worde jawel
Hij heeft ook altijd die reverse Brasilian gangbangs toch?quote:
Geef eens een voorbeeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Soms dan zie ik iets echt nasties gebeuren ook al heeft het niks met seks te maken en dan denk ik:
''Ergens op deze aardkloot loopt iemand rond die dit geil zou vinden''..
Ah vandaar dat hij ze altijd in de kont neuktquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die dude brak trouwens door als gay acteur
Reverse Gangbang ja hahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft ook altijd die reverse Brasilian gangbangs toch?die dude brak trouwens door als gay acteur
Lekker he, soms gewoon een middagje porn kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:09 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zag net een kerel die een klarinet bespeeld terwijl hij afgetrokken wordt... ook terwijl hij komt speelt hij door
lmao too funny
ja pcies, even niets anders aan je hoofdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker he, soms gewoon een middagje porn kijken
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:09 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zag net een kerel die een klarinet bespeeld terwijl hij afgetrokken wordt... ook terwijl hij komt speelt hij door
lmao too funny
Thats enough internet for todayquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:09 schreef dreamerbulk het volgende:
lmao too funny
nah op mijn PS3 fuckt 'ie m nog steeds, maandag ff HDD eruit rausen en in een bay knallen en savegames ff overzetten. net online bij 5-0 in 45ste minuut disconnecte m'n tegenstander lolololololquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
He leks.alles weer goed bij fifa? Just asking..
baequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
sup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lkrquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
sup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
North valt voor mij ook in het rijtje rocco.. alleen heeft north nog wat extra "superkrachten" lmaoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
Dreamer jij bent ook vast fan van Peter North.
ik heb wel eens een scene van hem gezien .. dat was echt belachelijk lol ... leek wel een varken die klaarkwam ... zoveel zaad wtfquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Hij kan in z'n eentje een hele bukkake geven.
link? Ben hier wel geïnteresseerd in.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
Hij had ook zo'n webshop met sups waardoor je veranderde in een super soaker.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
link? Ben hier wel geïnteresseerd in.
true brah, ik heb er ook een paar.quote:
leuk feitje .. vroeger werden uggs puur en alleen gedragen door surfers zodat ze snel iets warms aan hun voeten hadden op het strand wanneer ze uit het koude water kwamen.quote:
alpha als fuark dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
leuk feitje .. vroeger werden uggs puur en alleen gedragen door surfers zodat ze snel iets warms aan hun voeten hadden op het strand wanneer ze uit het koude water kwamen.
idd! het beeld eromheen is verpest door bepaald soort type bevolkingsgroepenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
alpha als fuark dus.
Ha spotted die ninja-edit.
Je zit toch verdomme geen camrips te kijken he.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef dreamerbulk het volgende:
ik heb nu godverredomme al 3 versies van een bepaalde film gedownload en alle 3 met hardcoded zweedse subs .. wtf .. de film is zelf al zweeds gesproken
haha wtf nee manquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je zit toch verdomme geen camrips te kijken he.
die heb ik ooit al eens gezienquote:
nee geen serbian film lol (helaas)quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
Vind je het heel erg als ik van jou niks aanneem qua dingen die ik zou moeten zien?
Crikey man je weet toch wel hoe je VMDSKR schrijft?quote:
Etha, you drunk, go sleep.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HEY WEISSMAN
HAHA JA TOG
LATERZ
nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen
Gewoon pulseren vriend, of zelf doorslikken en dan aanmengen met je eigen spuug. Ik ga pitten, ja tog, latersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
Hey jongens ik moet vanavond seks gaan hebben denk ik maar heb echt zwaar gebingefapt vanmorgen. Hebben jullie tips?
Ik heb wel tips maar dan eerst een vraag.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
Hey jongens ik moet vanavond seks gaan hebben denk ik maar heb echt zwaar gebingefapt vanmorgen. Hebben jullie tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA NAAR BUITENTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik heb echt geen idee wat hier staat. Toch bedankt!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon pulseren vriend, of zelf doorslikken en dan aanmengen met je eigen spuug. Ik ga pitten, ja tog, laters
Geen idee man. Ben zo afgestompt nu dat ik niks kan verzinnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb wel tips maar dan eerst een vraag.
Wat is je wildste fantasie?
Ik stuur je wel Ff een pic van een helicopterende tranny rijdens op Peter North. Daar word je wel geil van zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hier staat. Toch bedankt!
Slaap lekker G
Oké je moet gwn dinge zeggen alsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen idee man. Ben zo afgestompt nu dat ik niks kan verzinnen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:46 schreef Klokov het volgende:
wtf dimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA NAAR BUITEN
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké je moet gwn dinge zeggen als
Hee lkr sletje
Je wil me dikke pik he
In je geile neukhol
Slik mijn sperma hoertje
Wat een geil hoerenkutje
Ok thnx :squote:Op zondag 2 maart 2014 03:16 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso verdienen mensen met deze sick twisted sense of humor de doodstraf.
ja of borderlinequote:Op zondag 2 maart 2014 03:16 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso verdienen mensen met deze sick twisted sense of humor de doodstraf.
nee, niet op in gaan , blokken en vergetenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:23 schreef no1uknow het volgende:
Of ik zeg
'Het spijt me wel eigenlijk, de seks was echt kut'
weet ik, was ook grootspraak. Of aangifte van smaadquote:Op zondag 2 maart 2014 03:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, niet op in gaan , blokken en vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |