abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2014 @ 20:22:42 #71
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_137555930
Leuke show wel :)

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan aan mij liggen maar heeft Thomas nou nog de prijskaartjes zitten op z'n jasje? :')
Krijgen ze geen kleding van een of andere sponsor? Dat het nog terug moet?

Dat is toch altijd bij RTL?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:26:16 #72
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137767298
Vanavond *O* *O*
pi_137768902
MLvanRhijn twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 16:14:20 Ik zing oa een liedje van Bassie en Adriaan..... #DitWasHetNieuws reageer retweet
pi_137780998
Wie zijn er vanavond bij?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:46:16 #75
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137781084
Presentatrice Suzanne Bosman en atlete Marlou van Rhijn. Nooit van heurd.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 maart 2014 @ 21:47:06 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137781113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef Cassius het volgende:
Presentatrice Suzanne Bosman en atlete Marlou van Rhijn. Nooit van heurd.
Van allebei niet?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 maart 2014 @ 21:48:09 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137781148


Blade Babe.
pi_137782374
w/
pi_137782423
Grappen van Harm waren niet best :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 maart 2014 @ 22:22:28 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_137782449
Direct een sneer naar de TROS :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:23:50 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137782501
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef borisz het volgende:
Direct een sneer naar de TROS :+
Mja, leuk, maar geen dijenkletser.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_137782585
Conditiebitch :')
pi_137782638
Dit begint een beetje uitgekauwd te raken.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:29:48 #84
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137782714
Hopelijk gaan ze het ook over de uitspraken van Wilders hebben. Maargoed, nu ze op RTL zitten, is dat kijkcijfertechnisch gezien niet zo handig.
pi_137782759
Ik kijk ook w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:33:06 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137782829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit begint een beetje uitgekauwd te raken.
Maar als je dan een aankondiging van Wie Ben Ik ziet, wil je toch meteen een Edison aan DWHN geven. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:35:25 #87
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137782912
Deze grap heeft Acda al 's gemaakt bij DWHN.
pi_137782919
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar als je dan een aankondiging van Wie Ben Ik ziet, wil je toch meteen een Edison aan DWHN geven. :o
Ja, zo is het ook wel weer.
pi_137783096
Heertje is aan het overacten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137783098
Jouw geld!
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:40:59 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137783145
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef zoem het volgende:
Jouw geld!
En dan naar zichzelf wijzen. :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:41:22 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137783165
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef superniger het volgende:
Heertje is aan het overacten
Is hij dat niet altijd?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:41:28 #93
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137783169
En gelijk heeft 'ie _O-
pi_137783205
Harm ^O^
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:43:27 #95
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137783241
Terroristen uitnodigen voor de nucleaire top :')
pi_137783260
Inkoppertje :')
pi_137783377
Goede grap
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137783392
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef superniger het volgende:
Goede grap
pi_137783607
Baard *O*
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:52:54 #100
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137783629
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Van allebei niet?
Bij nader inzien wel. Herkende de namen niet :)
pi_137783669
Bilspleetharen :X
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:59:27 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137783928
Ingewikkelde anekdote. :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_137783931
Jeetje wat een saaie aflevering :(
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:00:02 #104
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137783960
Is die dikke vent zat ofzo?
pindazakje
pi_137783984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die dikke vent zat ofzo?
nee
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:00:47 #106
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137783996
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef superniger het volgende:

[..]

nee
Zo praat hij wel.
pindazakje
pi_137784077
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die dikke vent zat ofzo?
Ja iedere aflevering
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:22:23 #108
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137785745
quote:
Dank.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die dikke vent zat ofzo?
Origineel ^O^
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:39:27 #110
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137785794
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:38 schreef Comprehendam het volgende:

[..]

Dank.

[..]

Origineel ^O^
Waarom origineel? Dit is de eerste keer dat ik dit keek.
En meteen ook de laatste, wat een slechte flauwe grappen zeg...
pindazakje
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:44:24 #111
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_137785960
quote:
bij mij stopt die telkens na de openingsgrappen bij 'man mist muis'
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_137786045
Topshow?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:52:00 #113
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137786236
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:46 schreef Seam het volgende:
Topshow?
Altijd!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 16 maart 2014 @ 01:20:43 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137788844
Niet 1 van de betere shows. Dat wicht van de gehandicaptenatletiek zat alleen maar te giebelen en kwam nogal dom over en Susan Bosman heeft geen gevoel voor humor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 maart 2014 @ 04:02:20 #115
206322 Seam
Pillz-E
pi_137790175
Ik vond die chick wel leuk, jammer dat ze geen (onder?)benen heeft.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_137793676
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
Net terug gekeken, mooi in HD, al was het niet echt geweldig allemaal. Vooral de grappen van Harm vielen tegen.
Dan weet jij niet wat HD is. :') Het enige wat RTL hier toepast is goedkope upscale op de SD uitzendingen. DWHN is nog steeds in SD.

"Wie ben ik?" Is wel in native HD en dat zie je gelijk.
pi_137793697
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 04:02 schreef Seam het volgende:
Ik vond die chick wel leuk, jammer dat ze geen (onder?)benen heeft.
Ik vond 't ook wel een leuk mens, ja.

"Ben jij romantisch?"
"Neuh."
pi_137793952
Verkeerde topic.. :@
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_137794094
Zit maar te kijken of het waard is om terug te kijken maar volgens mij is dat steeds niet het geval.
  zondag 16 maart 2014 @ 12:00:07 #120
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_137794352
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Apostrof het volgende:
Zit maar te kijken of het waard is om terug te kijken maar volgens mij is dat steeds niet het geval.
Mwah, niet echt nee.
sig verwijderd door FA
  zondag 16 maart 2014 @ 21:20:08 #121
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137817827
Ik vond het een top aflevering *O*
pi_137817975
Ze moeten Maarten van Rossem weer eens uitnodigen. Die aflevering was hilarisch.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:25:37 #123
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137818257
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze moeten Maarten van Rossem weer eens uitnodigen. Die aflevering was hilarisch.
Ze zouden die hele AVRO moeten opdoeken. Priceless _O-
pi_137818469
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef Cassius het volgende:

[..]

Ze zouden die hele AVRO moeten opdoeken. Priceless _O-
DWHN komt op RTL4.
  maandag 17 maart 2014 @ 17:44:33 #125
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137849976
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

DWHN komt op RTL4.
Uiteraard; ik doelde op dit:

pi_137851437
Heh, snap de reacties in dit topic niet hoor, was een van de beste afleveringen ooit, beste sinds Maarten zeker. _O_

Heerlijke woordgrappen, rant van Raoul Heertje waar ik het altijd mee eens ben en die atlete was ook liev.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:54:37 #127
206322 Seam
Pillz-E
pi_137855790
Belangrijkste vraag is misschien nog niet gesteld, zouden jullie die Marlou doen?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:36:55 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137858076
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef Seam het volgende:
Belangrijkste vraag is misschien nog niet gesteld, zouden jullie die Marlou Susan doen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137858996
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:36 schreef golfer het volgende:

[..]

susan toen ze nog RTL nieuws presenterde was te doen, maar in DWHN vond ik haar echt een arrogant wijf
pi_138035684
Vanavond 'minder minder minder' bij het filmpje dat ze meerdere keren laten zien, of is dat te obvious?
pi_138045027
Wie zitten er vanavond?
pi_138045975
Anton Dautzenberg en Guus Meeuwis
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:39:01 #133
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_138049434
Raoul zal wel los gaan.
pi_138050083
Guus Meeuwis lijkt me wel een leuke kandidaat.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:22:01 #135
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138050957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Heufd het volgende:
Raoul zal wel los gaan.
Denk het niet...nu ze op RTL zitten, moet het wel "gezellig" blijven.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:40:18 #136
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138051631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Denk het niet...nu ze op RTL zitten, moet het wel "gezellig" blijven.
Na het commentaar vanuit de hoofdredactie van RTL nieuws zou ik er niet zo zeker van zijn dat Raoul niet even "los mag gaan".
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138058082
:)
pi_138058379
_O-
pi_138058382
"Dan gaan we dat regelen" _O-
pi_138058394
Jahoor _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')