abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137530869
Iets beter dan vorige week. Acda had er duidelijk geen zin meer in bij die foto-opdracht..
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:27:48 #62
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:49:25 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137532248
René Gude is zo een leuke droogkloot.
Sinds zijn 24 uur bij Theo Maassen ben ik groot fan van hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 9 maart 2014 @ 09:42:17 #64
134538 chansadres
Black & White
pi_137537344
Ik vind het voornamelijk irritant dat het prijskaartje nog aan de mouw bungelt van Acda :')
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_137541525
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Prima aflevering, alleen jammer van Charly Luske
  zondag 9 maart 2014 @ 14:14:56 #66
206322 Seam
Pillz-E
pi_137543436
Charly Luske probeerde iets te nadrukkelijk aanwezig zijn. Sowieso die lach van hem, afschuwelijk.
Verder wel een redelijke aflevering.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:44:22 #67
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137544215
Kan aan mij liggen maar heeft Thomas nou nog de prijskaartjes zitten op z'n jasje? :')
  zondag 9 maart 2014 @ 14:57:03 #68
134538 chansadres
Black & White
pi_137544519
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan aan mij liggen maar heeft Thomas nou nog de prijskaartjes zitten op z'n jasje? :')
Toen Charlie het er afrukte, was Acda oprecht aangeslagen met zijn reactie dat hij hem nog moest teruggeven. Maakte er on air geen poeha van maar je zag hem even panieken. Nu hij met de Munnik uit elkaar gaan, moet hij ook bezuinigen (8>
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_137552422
quote:
Dank! ^O^
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zondag 9 maart 2014 @ 19:07:37 #70
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137552730
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:57 schreef chansadres het volgende:

[..]

Toen Charlie het er afrukte, was Acda oprecht aangeslagen met zijn reactie dat hij hem nog moest teruggeven. Maakte er on air geen poeha van maar je zag hem even panieken. Nu hij met de Munnik uit elkaar gaan, moet hij ook bezuinigen (8>
Ja zag het later maar als hij bezuinigt op alcohol heeft hij 80% van de kosten er al uit denk ik :+
  zondag 9 maart 2014 @ 20:22:42 #71
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_137555930
Leuke show wel :)

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan aan mij liggen maar heeft Thomas nou nog de prijskaartjes zitten op z'n jasje? :')
Krijgen ze geen kleding van een of andere sponsor? Dat het nog terug moet?

Dat is toch altijd bij RTL?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:26:16 #72
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137767298
Vanavond *O* *O*
pi_137768902
MLvanRhijn twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 16:14:20 Ik zing oa een liedje van Bassie en Adriaan..... #DitWasHetNieuws reageer retweet
pi_137780998
Wie zijn er vanavond bij?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:46:16 #75
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137781084
Presentatrice Suzanne Bosman en atlete Marlou van Rhijn. Nooit van heurd.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 maart 2014 @ 21:47:06 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137781113
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef Cassius het volgende:
Presentatrice Suzanne Bosman en atlete Marlou van Rhijn. Nooit van heurd.
Van allebei niet?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 15 maart 2014 @ 21:48:09 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137781148


Blade Babe.
pi_137782374
w/
pi_137782423
Grappen van Harm waren niet best :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 maart 2014 @ 22:22:28 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_137782449
Direct een sneer naar de TROS :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:23:50 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137782501
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef borisz het volgende:
Direct een sneer naar de TROS :+
Mja, leuk, maar geen dijenkletser.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_137782585
Conditiebitch :')
pi_137782638
Dit begint een beetje uitgekauwd te raken.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:29:48 #84
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137782714
Hopelijk gaan ze het ook over de uitspraken van Wilders hebben. Maargoed, nu ze op RTL zitten, is dat kijkcijfertechnisch gezien niet zo handig.
pi_137782759
Ik kijk ook w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:33:06 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137782829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Dit begint een beetje uitgekauwd te raken.
Maar als je dan een aankondiging van Wie Ben Ik ziet, wil je toch meteen een Edison aan DWHN geven. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:35:25 #87
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_137782912
Deze grap heeft Acda al 's gemaakt bij DWHN.
pi_137782919
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar als je dan een aankondiging van Wie Ben Ik ziet, wil je toch meteen een Edison aan DWHN geven. :o
Ja, zo is het ook wel weer.
pi_137783096
Heertje is aan het overacten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_137783098
Jouw geld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')