Dank.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d4f-5bb3ddd76431.mp4
Origineelquote:
Waarom origineel? Dit is de eerste keer dat ik dit keek.quote:
bij mij stopt die telkens na de openingsgrappen bij 'man mist muis'quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d4f-5bb3ddd76431.mp4
Dan weet jij niet wat HD is.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
Net terug gekeken, mooi in HD, al was het niet echt geweldig allemaal. Vooral de grappen van Harm vielen tegen.
Ik vond 't ook wel een leuk mens, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 04:02 schreef Seam het volgende:
Ik vond die chick wel leuk, jammer dat ze geen (onder?)benen heeft.
Mwah, niet echt nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Apostrof het volgende:
Zit maar te kijken of het waard is om terug te kijken maar volgens mij is dat steeds niet het geval.
Ze zouden die hele AVRO moeten opdoeken. Pricelessquote:Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze moeten Maarten van Rossem weer eens uitnodigen. Die aflevering was hilarisch.
DWHN komt op RTL4.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ze zouden die hele AVRO moeten opdoeken. Priceless
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef Seam het volgende:
Belangrijkste vraag is misschien nog niet gesteld, zouden jullie die Marlou Susan doen?
susan toen ze nog RTL nieuws presenterde was te doen, maar in DWHN vond ik haar echt een arrogant wijfquote:
Na het commentaar vanuit de hoofdredactie van RTL nieuws zou ik er niet zo zeker van zijn dat Raoul niet even "los mag gaan".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet...nu ze op RTL zitten, moet het wel "gezellig" blijven.
So closequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:17 schreef Anoonumos het volgende:
Vanavond 'minder minder minder' bij het filmpje dat ze meerdere keren laten zien, of is dat te obvious?
1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoeveel reclameblokken zitten hierin? Ze zijn nog niet eens begonnen of er is al reclame.
Altijd vrij snel na het begin een blok zodat ze daarna geen reclame meer hoeven te doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoeveel reclameblokken zitten hierin? Ze zijn nog niet eens begonnen of er is al reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |