abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137783669
Bilspleetharen :X
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:59:27 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137783928
Ingewikkelde anekdote. :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_137783931
Jeetje wat een saaie aflevering :(
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:00:02 #104
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137783960
Is die dikke vent zat ofzo?
pindazakje
pi_137783984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die dikke vent zat ofzo?
nee
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:00:47 #106
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137783996
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef superniger het volgende:

[..]

nee
Zo praat hij wel.
pindazakje
pi_137784077
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die dikke vent zat ofzo?
Ja iedere aflevering
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:22:23 #108
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137785745
quote:
Dank.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Is die dikke vent zat ofzo?
Origineel ^O^
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:39:27 #110
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_137785794
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:38 schreef Comprehendam het volgende:

[..]

Dank.

[..]

Origineel ^O^
Waarom origineel? Dit is de eerste keer dat ik dit keek.
En meteen ook de laatste, wat een slechte flauwe grappen zeg...
pindazakje
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:44:24 #111
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_137785960
quote:
bij mij stopt die telkens na de openingsgrappen bij 'man mist muis'
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_137786045
Topshow?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:52:00 #113
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137786236
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:46 schreef Seam het volgende:
Topshow?
Altijd!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zondag 16 maart 2014 @ 01:20:43 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137788844
Niet 1 van de betere shows. Dat wicht van de gehandicaptenatletiek zat alleen maar te giebelen en kwam nogal dom over en Susan Bosman heeft geen gevoel voor humor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 16 maart 2014 @ 04:02:20 #115
206322 Seam
Pillz-E
pi_137790175
Ik vond die chick wel leuk, jammer dat ze geen (onder?)benen heeft.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_137793676
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
Net terug gekeken, mooi in HD, al was het niet echt geweldig allemaal. Vooral de grappen van Harm vielen tegen.
Dan weet jij niet wat HD is. :') Het enige wat RTL hier toepast is goedkope upscale op de SD uitzendingen. DWHN is nog steeds in SD.

"Wie ben ik?" Is wel in native HD en dat zie je gelijk.
pi_137793697
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 04:02 schreef Seam het volgende:
Ik vond die chick wel leuk, jammer dat ze geen (onder?)benen heeft.
Ik vond 't ook wel een leuk mens, ja.

"Ben jij romantisch?"
"Neuh."
pi_137793952
Verkeerde topic.. :@
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_137794094
Zit maar te kijken of het waard is om terug te kijken maar volgens mij is dat steeds niet het geval.
  zondag 16 maart 2014 @ 12:00:07 #120
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_137794352
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Apostrof het volgende:
Zit maar te kijken of het waard is om terug te kijken maar volgens mij is dat steeds niet het geval.
Mwah, niet echt nee.
sig verwijderd door FA
  zondag 16 maart 2014 @ 21:20:08 #121
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137817827
Ik vond het een top aflevering *O*
pi_137817975
Ze moeten Maarten van Rossem weer eens uitnodigen. Die aflevering was hilarisch.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:25:37 #123
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137818257
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze moeten Maarten van Rossem weer eens uitnodigen. Die aflevering was hilarisch.
Ze zouden die hele AVRO moeten opdoeken. Priceless _O-
pi_137818469
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:25 schreef Cassius het volgende:

[..]

Ze zouden die hele AVRO moeten opdoeken. Priceless _O-
DWHN komt op RTL4.
  maandag 17 maart 2014 @ 17:44:33 #125
111843 Cassius
Something's fucky
pi_137849976
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

DWHN komt op RTL4.
Uiteraard; ik doelde op dit:

pi_137851437
Heh, snap de reacties in dit topic niet hoor, was een van de beste afleveringen ooit, beste sinds Maarten zeker. _O_

Heerlijke woordgrappen, rant van Raoul Heertje waar ik het altijd mee eens ben en die atlete was ook liev.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:54:37 #127
206322 Seam
Pillz-E
pi_137855790
Belangrijkste vraag is misschien nog niet gesteld, zouden jullie die Marlou doen?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:36:55 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137858076
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef Seam het volgende:
Belangrijkste vraag is misschien nog niet gesteld, zouden jullie die Marlou Susan doen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137858996
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:36 schreef golfer het volgende:

[..]

susan toen ze nog RTL nieuws presenterde was te doen, maar in DWHN vond ik haar echt een arrogant wijf
pi_138035684
Vanavond 'minder minder minder' bij het filmpje dat ze meerdere keren laten zien, of is dat te obvious?
pi_138045027
Wie zitten er vanavond?
pi_138045975
Anton Dautzenberg en Guus Meeuwis
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:39:01 #133
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_138049434
Raoul zal wel los gaan.
pi_138050083
Guus Meeuwis lijkt me wel een leuke kandidaat.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:22:01 #135
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138050957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Heufd het volgende:
Raoul zal wel los gaan.
Denk het niet...nu ze op RTL zitten, moet het wel "gezellig" blijven.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:40:18 #136
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138051631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Denk het niet...nu ze op RTL zitten, moet het wel "gezellig" blijven.
Na het commentaar vanuit de hoofdredactie van RTL nieuws zou ik er niet zo zeker van zijn dat Raoul niet even "los mag gaan".
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138058082
:)
pi_138058379
_O-
pi_138058382
"Dan gaan we dat regelen" _O-
pi_138058394
Jahoor _O-
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:31:56 #141
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138058398
Vrouw spring voor harm edens haha
Net efkes anges
pi_138058401
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:17 schreef Anoonumos het volgende:
Vanavond 'minder minder minder' bij het filmpje dat ze meerdere keren laten zien, of is dat te obvious?
So close
pi_138058443
Hoeveel reclameblokken zitten hierin? Ze zijn nog niet eens begonnen of er is al reclame.
pi_138058462
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoeveel reclameblokken zitten hierin? Ze zijn nog niet eens begonnen of er is al reclame.
1
pi_138058506
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoeveel reclameblokken zitten hierin? Ze zijn nog niet eens begonnen of er is al reclame.
Altijd vrij snel na het begin een blok zodat ze daarna geen reclame meer hoeven te doen.
pi_138058594
Wendy van Dijk. :')
pi_138058657
Acda.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:40:18 #148
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138058674
Sint anthonis. Degene die alles terugvind, maar niemand weet waar het ligt
Net efkes anges
pi_138058716
Wat Guus zei ^O^ Wilders zegt dit al jaren.
pi_138058735
Peter Mueller?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')