Meen je dat nou serieus of?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij heeft het democratisch gekozen parlement achter zich.
Ik zeg dat het geen reet boeit dat het moreel niet correct is of volgens het internationaal recht niet goed is. Met als voorbeeld de oorlog in Irak die was illegaal maar dat had ook geen consequenties.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Je redenering: Rusland loopt Oekraine binnen en dus is het goed want dat gebeurde in Irak ook slaat echt helemaal nergens op.
quote:The diplomatic interventions are coming fast. The first two snaps from Reuters are from NATO Secretary-General Anders Fogh Rasmussen and the last three are from Catherine Ashton, the EU’s foreign policy representative.
URGENT NEED FOR DE-ESCALATION IN UKRAINE’S CRIMEA; NATO ALLIES CONTINUE TO COORDINATE CLOSELY - RASMUSSEN
RUSSIA MUST RESPECT UKRAINE’S SOVEREIGNTY, INCLUDING WITH REGARD TO MOVEMENT OF RUSSIAN FORCES IN UKRAINE
EU’S ASHTON SAYS DECISION TO USE RUSSIAN ARMED FORCES IN UKRAINE IS UNWARRANTED ESCALATION OF TENSIONS
EU’S ASHTON CALLS ON RUSSIA NOT TO DISPATCH TROOPS BUT TO PROMOTE ITS VIEWS THROUGH PEACEFUL MEANS
EU’S ASHTON SAYS UNITY, SOVEREIGNTY AND TERRITORIAL INTEGRITY OF UKRAINE MUST BE RESPECTED BY ALL SIDES
Ja, dus? Ik verdedig Poetin dan ook niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Dat heeft Poetin toch ook gedaan..
In internationaal recht zijn sommige zaken politiek en die zijn over het algemeen niet vatbaar voor het recht. Het recht probeert gewoon een verwachting te scheppen voor de toekomst. Dat dit recht geschonden wordt is een politiek verhaal en keuze. Dat maakt het nog niet goed. Maar ik snap wat je bedoelt, dat uiteindelijk feitelijk/politiek handelen de doorslag heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zeg dat het geen reet boeit dat het moreel niet correct is of volgens het internationaal recht niet goed is. Met als voorbeeld de oorlog in Irak die was illegaal maar dat had ook geen consequenties.
Dit was nog korter dan Obama gister...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef venomsnake het volgende:
Nou, geweldig statement.. Ban Ki-moon gaat zometeen met Putin bellen..
BREAKING!
Ik ben altijd benieuwd hoe die gesprekken dan verlopen. Is dat allemaal hele dure diplomatieke taal of zeggen ze gewoon 'ey joh, doe is ff niet'?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef venomsnake het volgende:
BREAKING!
haha hai dis is moon, ban ki. Can ju staph sending toophs priessss?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef venomsnake het volgende:
BREAKING!
Nee, er waren geen goede intenties van de machthebbers. Verkiezingen vervalsen zijn geen goede intenties. Net als staatsbedrijven verkopen aan vrienden voor een dubbeltje. Pas toen Poetin aan de macht kwam ging het economisch beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Westerling het volgende:
[..]
Een zooi zal het geweest zijn ja. Een heel rijk uit elkaar gevallen. De intenties waren een stuk beter destijds.
Maar kom op, Poetin slingert de economie toch ook niet aan omdat het zo'n Filantroop is maar omdat hij graag een sterk Rusland ziet om de VS dwars te zitten..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, er waren geen goede intenties van de machthebbers. Verkiezingen vervalsen zijn geen goede intenties. Net als staatsbedrijven verkopen aan vrienden voor een dubbeltje. Pas toen Poetin aan de macht kwam ging het economisch beter.
Wat jij wilquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, er waren geen goede intenties van de machthebbers. Verkiezingen vervalsen zijn geen goede intenties. Net als staatsbedrijven verkopen aan vrienden voor een dubbeltje. Pas toen Poetin aan de macht kwam ging het economisch beter.
Hij doet dat omdat dat nodig is om zijn macht te behouden. Ik beweer nergens dat hij een Filantroop is?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Maar kom op, Poetin slingert de economie toch ook niet aan omdat het zo'n Filantroop is maar omdat hij graag een sterk Rusland ziet om de VS dwars te zitten..
Ok dan denken we hetzelfde - inkomensverdeling boeit Poetin natuurlijk geen flikker bijvoorbeeld. Tenzij het zorgt dat hij zijn positie kan verstevigenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hij doet dat omdat dat nodig is om zijn macht te behouden. Ik beweer nergens dat hij een Filantroop is?
Ahja, maar zelfs dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef waht het volgende:
[..]
Anders lees je even wat er staat? 'Voorbereid zijn' betekent iets anders.
Uiteraard is dat hypocriet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:17 schreef Roarzcorp. het volgende:
Is het eigenlijk niet hypocriet dat Rusland ingrijpen in Syrië vetot omwille schending van soevereiniteit maar wel zelf lekker soevereiniteit schendt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |