Is WitteMuur met vakantie en neem jij z'n plek in? #ffcheckequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]Tijdens Jeltsin was het veel corrupter, dat is dus onzin. Jeltsin was ook een dictator.
Hoezo? Het is daar een grote puinhoop. Afgelopen maand 705 doden dacht ik? Dat is dacht ik precies de bedoeling. Stel je voor dat ze meer geld voor olie gaan vragen omdat ze welvaart willen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:48 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Dat was dan ook alles behalve een succes.
Hoezo? Saddam is weg en dat was het doel. Dus het is succesvol.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:48 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Dat was dan ook alles behalve een succes.
Je weet het kennelijk beter dan mijn bron.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]Tijdens Jeltsin was het veel corrupter, dat is dus onzin. Jeltsin was ook een dictator.
Wiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Is WitteMuur met vakantie en neem jij z'n plek in? #ffchecke
Wittemuur heeft de afgelopen topics geterroriseerd met zijn dwaze ongefundeerde denkbeelden. Discussie was echt niet mogelijk met die gast.quote:
Ja, drie delen geleden hadden we hier ook iemand die op elke opmerking een onzin reactie gaf en die hete WitteMuur.quote:
Klopt, iedereen die enig verstand heeft van Rusland weet dat het een grote zooi was in Rusland tijdens Jeltsin. Corruptie was toen ook veel hoger.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef Westerling het volgende:
[..]
Je weet het kennelijk beter dan mijn bron.
Nou vertel, wie is die bron?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef Westerling het volgende:
[..]
Je weet het kennelijk beter dan mijn bron.
Wat is er onzin aan mijn reacties?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, drie delen geleden hadden we hier ook iemand die op elke opmerking een onzin reactie gaf en die hete WitteMuur.
Ja omdat iedereen met geld waarschijnlijk misbruik van hem maakte. A useful idiot aan de macht en een dronkaard, die miljonairs hebben zich waarschijnlijk de ballen uit hun broek gelachen, hebben miljoenen meegegraaid en dat allemaal in belastingparadijzen gezet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
Ik denk niet dat het qua corruptie beter is geworden. Zeg niet dat het slechter is geworden maar het is gewoon een elite-club die alles bepaalt en tegenstanders worden op KGB manieren geëlimineerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die enig verstand heeft van Rusland weet dat het een grote zooi was in Rusland tijdens Jeltsin. Corruptie was toen ook veel hoger.
Klopt, maar dat vormt geen bedreiging voor het regime.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Westerling het volgende:
[..]
Maatschappelijk klopt er geen reet van en die welvaart is heel oneerlijk verdeeld, niet alleen scheef maar ook onterecht (corruptie).
Je redenering: Rusland loopt Oekraine binnen en dus is het goed want dat gebeurde in Irak ook slaat echt helemaal nergens op.quote:
Hij heeft het democratisch gekozen parlement achter zich.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef arjan1112 het volgende:
Jeltsin was geen dictator , Poetin begint er wel op te lijken.
Nog geen Stalin , maar gaat wel een beetje die kant op
Iemand die verkiezingen fraudeert vind ik een dictator.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef arjan1112 het volgende:
Uiteindelijk is de VS ook een soort verkapte dictatorschap. Als je ziet hoeveel macht stakeholders hebben van multinationals dan zou ik als Amerikaan me echt afvragen waarom ik nog zou gaan stemmen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef arjan1112 het volgende:
Dat heb ik ook absoluut nergens gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vormt geen bedreiging voor het regime.
Dat heeft Poetin toch ook gedaan..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Iemand die verkiezingen fraudeert vind ik een dictator.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja omdat iedereen met geld waarschijnlijk misbruik van hem maakte. A useful idiot aan de macht en een dronkaard, die miljonairs hebben zich waarschijnlijk de ballen uit hun broek gelachen, hebben miljoenen meegegraaid en dat allemaal in belastingparadijzen gezet.
Een zooi zal het geweest zijn ja. Een heel rijk uit elkaar gevallen. De intenties waren een stuk beter destijds.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die enig verstand heeft van Rusland weet dat het een grote zooi was in Rusland tijdens Jeltsin. Corruptie was toen ook veel hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |