quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:49 schreef SadPanda het volgende:
Vertel die hilarische conversaties eens
Dat.quote:
hilaries inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:53 schreef Socios het volgende:
"Even lekker de stad in?"
"Nee, ben op doorreis met de trein. Nu even koffie met een krantje erbij"
"Vast zaterdagochtend ritueel?"
"Nee, ik kom hier niet vandaan; ben iedere week ergens anders".
Etc.
Naam op de beker schrijven ook echt en dan vervolgens "Een koffie voor Socios".
Moet je dan je echte naam geven, of mag je ook iets verzinnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:53 schreef Socios het volgende:
"Even lekker de stad in?"
"Nee, ben op doorreis met de trein. Nu even koffie met een krantje erbij"
"Vast zaterdagochtend ritueel?"
"Nee, ik kom hier niet vandaan; ben iedere week ergens anders".
Etc.
Naam op de beker schrijven ook echt en dan vervolgens "Een koffie voor Socios".
Eenschquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
TS bevindt zich regelmatig in de Starbucks. Veel te dure toko. De prijs/kwaliteit ratio is nog slechter dan weet ik veel
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Je kunt ook betere koffie halen bij de AH to go. Is geloof ik een derde van de prijs. Ook heb je niet last van randdebielhipsters in je buurt.
dit!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Je kunt ook betere koffie halen bij de AH to go. Is geloof ik een derde van de prijs. Ook heb je niet last van randdebielhipsters in je buurt.
Je kan maar beter dubbel gewaarschuwd zijn hequote:
Valt toch niet te controleren. Ik heb ook niet mijn echte naam opgegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Moet je dan je echte naam geven, of mag je ook iets verzinnen?
Welk station?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, was op een stationsvestiging als klant.
Zie al mijn andere KLB-topics over hipsters.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Werkt dat lekker comfortabel, je koelkastmachine met een 4:3 monitor en gratis Linux software?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef -niemand- het volgende:
Overpriced hipstertenten met macbooks__!!!
gewoon een plastic mainstream windows 8 laptop met stickers erop hoeveel gigaherz hij is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Werkt dat lekker comfortabel, je koelkastmachine met een 4:3 monitor en gratis Linux software?
Hier ook....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
Kan ik meteen zeuren over hoe ze mijn übersimpele naam toch altijd verkeerd weten te spellen.
De beste koffie op treinstations is verkrijgbaar bij "Julia's".quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Nerdsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Werkt dat lekker comfortabel, je koelkastmachine met een 4:3 monitor en gratis Linux software?
Beat on the Brat(tie).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ook....
Laatst een kerel die mijn naam wel even zou spellen met een T en "Ie"
Na Amsterdam Centraal het mooiste station van Nederland! Starbucks daar is ook gesitueerd in het oude stationsgebouw. Prachtlocatie om een kopje koffie te drinken!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ben ik helaas nog nooit geweest. Is het een mooi station?
Vind die van de Kiosk ook niet slecht, en volgens mij hebben ze gewoon allemaal dezelfde bonen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef Socios het volgende:
[..]
De beste koffie op treinstations is verkrijgbaar bij "Julia's".
En toen je vriendjes erop af gestuurd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ook....
Hele familie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:06 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En toen je vriendjes erop af gestuurd?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Moet een grappig gezicht zijn geweest.
Nonsens. De Macintosh eind jaren '80 was fantastisch. Daarna is het kut met peren geworden bij Applequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
De helft van de mensen die zegt "Apple is kut" heeft nog nooit met een Mac gewerkt. In tegenstelling tot Mac gebruikers die zeggen dat Windows kut is, want zowat iedereen ouder dan 16 jaar is begonnen met een Windows.
Ja, dat was het ook best wel ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Moet een grappig gezicht zijn geweest.
Toch wel camera's die geschikt zijn voor breedbeeld he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook best wel ja.
Er kwamen nog 2 camera teams langs van Hart Van Nederland en RTL Boulevard.
4K resolutie, Double-35mm film, 5.1 surround sound, 3D, dus ja... moet nét kunnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:16 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Toch wel camera's die geschikt zijn voor breedbeeld he?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ook....
Fijn is dat he? Toegegeven, mijn naam is engels, dus als je dyslexie hebt, of het niet goed hebt verstaan, dan ga je al snel de mist in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een veel voorkomende naam, wereldwijd. En als ik soms zie wat ze opschrijven denk ik: "WTF?" De meest onlogische opties, terwijl je zou denken dat eerst aan een naam denken die je wél veel hoort. Zeker als je het niet helemaal goed verstaan hebt.
Ik ga de volgende keren wel gewoon idiote namen opgeven. Kijken wat ze er van maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Toegegeven, mijn naam is engels, dus als je dyslexie hebt, of het niet goed hebt verstaan, dan ga je al snel de mist in.
Hahaha, dat is een goede jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keren wel gewoon idiote namen opgeven. Kijken wat ze er van maken.
Ja. Ik had dan ook echt 'Bretlie' opgeschreven. En als je het letterlijk had moeten zeggen tegen me had ik er alsnog 'bratleij' van gemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Toegegeven, mijn naam is engels, dus als je dyslexie hebt, of het niet goed hebt verstaan, dan ga je al snel de mist in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja. Ik had dan ook echt 'Bretlie' opgeschreven. En als je het letterlijk had moeten zeggen tegen me had ik er alsnog 'bratleij' van gemaakt.
Wat heb jij echt een super moeilijke naam zeg Brad, phoephoe.bratleij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fonetisch is het
Bredlie... Dus ergens snap ik het wel...
Maar kom op zeg, Bradley is toch niet zóóóó moeilijk?...
Cynisme niet snappenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
bratleij..
Fonetisch is het
Bredlie... Dus ergens snap ik het wel...
Maar kom op zeg, Bradley is toch niet zóóóó moeilijk?...
(vrij naar Bert Visscher)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keren wel gewoon idiote namen opgeven. Kijken wat ze er van maken.
Bahquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kut, ik dacht dat ze voortaan naakt de bestellingen moesten serveren. Desgewenst met kutsap.
GAYYY! Ha.quote:
Ik werk nog steeds met OS9, ik ben ze na 2002 een beetje kwijt geraakt met dat hippe gedoe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Nonsens. De Macintosh eind jaren '80 was fantastisch. Daarna is het kut met peren geworden bij Apple
Ga je mond spoelen, ransaap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kut, ik dacht dat ze voortaan naakt de bestellingen moesten serveren. Desgewenst met kutsap.
Ha gay?quote:
Waarom ga je een random naam verzinnen voor zoiets simpels als koffie halenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Valt toch niet te controleren. Ik heb ook niet mijn echte naam opgegeven.
Mensen die dat niet doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom ga je een random naam verzinnen voor zoiets simpels als koffie halen
Mensen die dat niet zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen die geobsedeerd zijn door treinen_!
Nee dat is verplicht. Anders sturen ze een grote gespierde neger op je af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Moet je dan je echte naam geven, of mag je ook iets verzinnen?
Dit. Het is mij een keer overkomen. Gelukkig kon ik de neger in kwestie afkopen met wat KFC-bonnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nee dat is verplicht. Anders sturen ze een grote gespierde neger op je af.
Niks mis met OS9.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:09 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds met OS9, ik ben ze na 2002 een beetje kwijt geraakt met dat hippe gedoe.
Is meer vrij naar "Asterix in Corsica".quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:26 schreef r_one het volgende:
[..]
(vrij naar Bert Visscher)
Mijn naam is Ozewiezewozewiezewalla
Eens kijken of ze dat op het bekertje krijgen![]()
De cappuchino bij de Julia'squote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef Socios het volgende:
[..]
De beste koffie op treinstations is verkrijgbaar bij "Julia's".
Ja, plus het opschrijven van de opgegeven naam op de kartonnen beker dan wel een kartonnetje behorende bij het servies.quote:
Hahaha, wat ontzettend achterlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, plus het opschrijven van de naam op de kartonnen beker dan wel een kartonnetje behorende bij het servies.
Haha, ja, dat was al geruime tijd zo. En nu volgt dus ook het verplicht aanknopen van een praatje tijdens het bereiden van de koffie waar voorheen medewerkster en klant stil waren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hahaha, wat ontzettend achterlijk.
Probeer het uit!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
En als je zegt dat ze op moeten zouten met hun gezeur om privé-gegevens krijg je dan nog wel koffie of mag je het dan bij de snackbar aan de overkant gaan proberen?
Diverse grotere NS-stationsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik heb nog nooit een Starbucks gezien en zou ook niet weten waar die dingen zitten maar wellicht als ik er een zie en ik heb toevallig zin in koffie dat ik het doe.
Ik drink koffie echter bij voorkeur thuis.
Goede tip; ik kaart het de volgende keer aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:17 schreef HilarityEnsues het volgende:
Waarom knoop je geen gesprek met ze aan over het (immense) belang van het papieren treinkaartje?
Ga verhuizenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ben ook absoluut niet tevreden in HIlversum
Ik neem aan dat iedereen jouw naam in eerste instantie fout schrijft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
Kan ik meteen zeuren over hoe ze mijn übersimpele naam toch altijd verkeerd weten te spellen.
Ik heet geen Fera.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen jouw naam in eerste instantie fout schrijft.
Fera komt als eerste naam 34x voor, en Vera 10499x
Je zou ook kunnen stellen dat 34 ouders dyslectisch waren toen ze de naam spelden op het gemeentehuis.
Dat zeg je nu welquote:
Ik wist niet eens dat het een bestaande naam was.quote:
Hoe kom je er dan bij om Fera als username te nemen? Er zijn verschillende opties zoals de Vis of het Pop duo of andere net zo onbekende dingen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een bestaande naam was.
Ik was tussen Latijnse woorden aan het bladeren en deze is toen blijven hangen. Betekent (geloof ik) 'wild'. Dus net als het Engelse 'feral', maar dan zonder l.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij om Fera als username te nemen? Er zijn verschillende opties zoals de Vis of het Pop duo of andere net zo onbekende dingen.
(serieuze vraag)
Wild beest, niet wild in het algemeen (had nieuwsgierig al even verder gekeken) En dat zowel in het Catalaans als in het Latijns.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was tussen Latijnse woorden aan het bladeren en deze is toen blijven hangen. Betekent (geloof ik) 'wild'. Dus net als het Engelse 'feral', maar dan zonder l.
Dat eerste ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wild beest, niet wild in het algemeen (had nieuwsgierig al even verder gekeken) En dat zowel in het Catalaans als in het Latijns.
effe snel gecheckt. En in het Portugees inderdaad gewoon beest.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat eerste ja.Later hoorde ik van een user dat het ook Portugees was, maar wellicht bedoelde hij Catalaans.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
Julia's heeft volgens mij Illy, ik denk niet dat dat voor de rest ook geldt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:06 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Vind die van de Kiosk ook niet slecht, en volgens mij hebben ze gewoon allemaal dezelfde bonen.
Dat weet ik ook niet... maar Illy is wel goed inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Julia's heeft volgens mij Illy, ik denk niet dat dat voor de rest ook geldt.
Het is te duur en al die rare smaakjes en dingetjes daar moet ik ook niks van hebben, maar de koffie is kwalitatief gewoon prima hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:32 schreef ArnosL het volgende:
Starbucks![]()
Gure koffie in een kartonnnen bekertje voor een veel te hoge prijs. Zelfs de koffie uit de koffieautomaat op m'n werk smaakt nog beter.
Dat weet toch iedereen? Waarom bevind je je er dan zo vaak?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
TS bevindt zich regelmatig in de Starbucks. Veel te dure toko. De prijs/kwaliteit ratio is nog slechter dan weet ik veel godverdomme hahaha leuke post dit geef me restecp.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Julia's heeft volgens mij Illy, ik denk niet dat dat voor de rest ook geldt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |