Dat zou een nieuw baanrecord zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou hier mogelijk kunnen zijn?
1.17 laag bij de dames?
Ik denk dat het baanrecord er wel inzit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou hier mogelijk kunnen zijn?
1.17 laag bij de dames?
Inderdaad, zo snel is hier nog nooit gereden...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zou een nieuw baanrecord zijn.
In dit topic alleen de strakke opening van Gerritsen posten graag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIG / vulmijnkutje.nl
Goed topic dit.
Kwaliteitstopiquequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIG / vulmijnkutje.nl
Goed topic dit.
Zo strak is die opening niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Montov het volgende:
[..]
In dit topic alleen de strakke opening van Gerritsen posten graag.
Dat is geen negerquote:
neger alert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is geen negeren anders ben ik ook een neger
Ook een beetje getint maar niet gitzwart?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, geboren in India en hier opgegroeid als kaasje....ben zelfs iets lichter dan Anice.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook een beetje getint maar niet gitzwart?
Negers moet je kort houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, geboren in India en hier opgegroeid als kaasje....ben zelfs iets lichter dan Anice.
Dat klopt, daarom ben ik gestopt met groeienquote:
Daar kun je goed mee slap ouwehoeren in de kroeg ja.quote:
Omhoog neuken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zou Gerritsen ooit nog terug komen aan de top?
Of gezellig op de markt kaas kopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar kun je goed mee slap ouwehoeren in de kroeg ja.
Doe uit dat licht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me iemand die jou eronder zuipt in de kroegquote:
dat is niet heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me iemand die jou eronder zuipt in de kroeg
Lijkt me einde verhaal. Waar de concurrentie een stap voorwaarts heeft gezet, is zij blijven hangen. Hoop voor haar dat ze volgend jaar nog een ploeg heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
Nee, daar is zij te slim voorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of de hele dag op iBood hunten
Bedriegelijk hè, FOK!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook wel onder het kopje slimme mensen
Volgens mij mag ik alleen maar vanaf een afstandje naar Mansjester kijken, anders moet ik naar Leiden verhuizen.quote:
cashen met Groothuis dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef heywoodu het volgende:
De noteringen voor zo:
[ afbeelding ]
Mijn geld staat op Nuisquote:
Kjeld kost maar ¤3,41quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef heywoodu het volgende:
De noteringen voor zo:
[ afbeelding ]
Leuke odds voor Nuis, maar Groothuis heeft een prima 500m laten zien en neemt z'n OS-vorm mee.quote:
Ik heb vanmiddag al ingezetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuke odds voor Nuis, maar Groothuis heeft een prima 500m laten zien en neemt z'n OS-vorm mee.
KPN sponsort toch deze hele show?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef Montov het volgende:
TVM is overigens wel (hoofd?) sponsor van deze baan.
Ja, maar die sponsoren toch de TVM mee?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KPN sponsort toch deze hele show?
Het zal iig tussen deze 2 gaan...op beide inzetten en je hebt gratis geld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al ingezet
Groothuis heeft de vorm natuurlijk ja, maar aan de andere kant, hij heeft het hoogtepunt van zijn carrière net achter de rug...en nu? Nuis zal ongetwijfeld keihard revanche willen nemen, en dat hij dat in zich heeft staat buiten kijf
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KPN sponsort toch deze hele show?
Subsponsortje dus...potje sponsoring 2014 moest dus leeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, klopt.
TVM is wel een partner: http://www.decoolstebaanvannederland.nl/partners/
Een notering van 1.38 heb je dan, nee dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal iig tussen deze 2 gaan...op beide inzetten en je hebt gratis geld.
Toch vraag ik me af wie hier anders gaat winnen. Tuitert? Mulder?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een notering van 1.38 heb je dan, nee dank je
Even in de gaten houden of ze niet ineens beginnen trouwens, de stream laat ik dit keer nog maar even aan
Mulder heeft wel kansjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wie hier anders gaat winnen. Tuitert? Mulder?
Mulder, Tuitert, Otterspeer, De Vries..zijn allemaal mannen met kleine kansjes, maar veel kleine kansjes bij elkaar is al een grotere kansquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wie hier anders gaat winnen. Tuitert? Mulder?
Ze zijn ook pas na de spits begonnenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Bijna 22u en we zijn gewoon nog niet klaar voor vandaag met een NK
Ga weg manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk is het commentaar op de stream beter dan op TV
Herbertanekdotesquote:
De vader van wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Montov het volgende:
Het hele rondje wind mee op Alma Ata? De vader van Vouckler had ook constant wind mee met het zeilen. Die verhalen hoor je zo weinig helaas.
D&D hebben het nooit meer over de vader van Voecklerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Montov het volgende:
Het hele rondje wind mee op Alma Ata? De vader van Vouckler had ook constant wind mee met het zeilen. Die verhalen hoor je zo weinig helaas.
wind zat iniedergeval.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Hebben ze het al over de luchtcirculatie gehad?
Iedereen die meedeed heeft kunnen JUICHEN.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef Mansjester het volgende:
Hoe is de OWS Hersman Bingo eigenlijk afgelopen?
lag Naomi er ook bij?quote:
1.07.18quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Winnende tijd voor vandaag?
1:10 hoog?
Ik heb al mijn geld op hem gezet na een tip eerder dit topic. Ik ben alles kwijt.quote:
Op weg naar een BR.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Otterspeer is weer in goede doen.
Bij de Toto mocht je er waarschijnlijk niet meer dan zo'n 200 euro op. Als dat al je geld was zat het toch al niet goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik heb al mijn geld op hem gezet na een tip eerder dit topic. Ik ben alles kwijt.
Jij luistert naar tips van anderen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik heb al mijn geld op hem gezet na een tip eerder dit topic. Ik ben alles kwijt.
Groothuis moet nogquote:
Ik vind Montov ongeveer de grootste kenner in dit topicquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij luistert naar tips van anderen?
Ik voorspel baanrecords.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind Montov ongeveer de grootste kenner in dit topic
en ze houden van spelletjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Ik denk dat de Herbert nog 55x moet herhalen dat Mulder vermoeid is en geen nee kan zeggen
dat vindt iedereen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind Montov ongeveer de grootste kenner in dit topic
Henk Krol?quote:
Of niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Oei, dit gaat Groothuis winnen gezien de tijden van deze 2.
lag een bananenschilquote:
quote:
Ja, lekker boeiend dat ie nu valt, hij heeft olympisch goudquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:16 schreef Mansjester het volgende:
![]()
Het is dat ie olympisch kampioen is...
Hoeveel knaken had je ingezet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend dat ie nu valt, hij heeft olympisch goud
Neen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert mag ontslagen worden betaal 5000 euro mee
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder val had Groothuis hier een lage 1.10 gereden
40quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel knaken had je ingezet?
Ja maar een halve seconde achterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groothuis zou met een hele goede 1000 meter nog top 3 kunnen rijden
40 knaken bedoelt ie natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Serieus?
Zet jij altijd zoveel in?Wat een geld man. Is dat 10/10?
Omdat Herbertquote:
Morgen nog langer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik had graag gezien dat het een uurtje eerder klaar was, maar verder vond ik het een prima avond zo
Haten op de speakerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Poolhond39 het volgende:
Godver, wat een kermissfeer zo met die muziek en die speaker... de SBS6-isering van de schaatssport
Lijkt wel of alles maar een tokkie-sausje moet krijgen tegenwoordig.
Die is er volgens mij in Thialf ook, of een andere die net zo irritant is.quote:
Alberto en KOOSSSSS niet waarderenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Poolhond39 het volgende:
de SBS6-isering van de schaatssport
Het zou om topsport moeten gaan, niet om een tokkiekermis.quote:
Ik ookquote:
Ikke ook!! Ook al drink ik te weinig bier.quote:
Ik was nooit zo'n fan. Sinds het interview na de TP winst ben ik definitief fanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ookAl langer dan dit seizoen. Had vorig jaar geroepen dat ze 3x goud zou pakken. Helaas
Lotte zou wel de 500 en de 3km op mondiaal niveau kunnen winnenNouja, 2e worden op de 500 want Lee, tsja.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef heywoodu het volgende:
Elke keer als ik Joost Born zie schaatsen moet ik nu aan zijn eventueel toekomstige kind denken
1 2 3 | Mannen Vrouwen 500 Michel Mulder 35.52 Margot Boer 38.90 1000 Kjeld Nuis 1:11.11 Ireen Wüst 1:17.12 |
Denk tussen Baselga en Innsbruck.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:58 schreef hole1988 het volgende:
Baanrecord's tot heden.
[ code verwijderd ]
Ik ben benieuwd waar Amsterdam zal eindigen in deze lijst https://nl.wikipedia.org/(...)_ijsbanen_ter_wereld
Daar dacht ik ook aan. Alleen de toppers ontbreken bij het Vrouwen Allround. Dat kan nog parten spelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk tussen Baselga en Innsbruck.
twitter:KjeldNuis twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 23:16:08winst op de 1000m in toepasselijke tijd op Carnaval. mooi hier! #CBvNL http://t.co/l0IpBL7p4d
reageer retweet
Over 4 jaar misschien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:45 schreef Norrage het volgende:
Wat doen die baanrecords ertoe als ze hier wss maar 1x ooit schaatsen? Of staat er meer op de planning?
Lekker weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://f4m.hole1988.nl/li(...)ts.smil/manifest.f4m
Voorlopig lijkt er geen regen te komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie dat de 3km en 5km in twee groepen zijn gesplitst; één groep rijdt 's middags en één groep rijdt 's avonds. Beetje vreemd, want je zult net zien dat het vanavond keihard gaat waaien of regenen...
Nu zal het idd niet zoveel uitmaken, maar op deze manier tart je het lot natuurlijk wel. Het is op buitenijs al lastig voor elkaar te krijgen dat iedereen min of meer gelijke omstandigheden heeft. Dan moet je eigenlijk niet met dit soort fratsen beginnen. Er hangen wel WK-tickets van af.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt er geen regen te komen.
Klopt ja, en als ze nou alle kanshebbers in dezelfde sessie zouden laten starten, dan zou het misschien nog kunnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu zal het idd niet zoveel uitmaken, maar op deze manier tart je het lot natuurlijk wel. Het is op buitenijs al lastig voor elkaar te krijgen dat iedereen min of meer gelijke omstandigheden heeft. Dan moet je eigenlijk niet met dit soort fratsen beginnen. Er hangen wel WK-tickets van af.
Ik raak 's nachts altijd onwel. Ineens is het dan 7 uur later.quote:
Daar reed de zoon van Adne Sondralquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:13 schreef hole1988 het volgende:
World Cup voor junioren: http://fosentv.no/live-broadcast/
twitter:robbertderijk twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 11:29:16Vanmorgen zijn Ronald Mulder en Maurice Vriend afgevallen voor de rest van de NK’s. Beiden hebben zich ziekgemeld. reageer retweet
twitter:mulderronald twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 11:42:01Gisteren geprobeerd maar gewoon niet fit. Hele week al zere keel en hoesten. Zo jammer want #CBvNL is echt gaaf! Herstellen en dan World-cup reageer retweet
ze hebben het toch allemaal wel goed voor elkaar daar. Gewaagd plan maar het pakt allemaal erg tof uit. Ook mooi bekeken dat de sponsoren zo ook nog een huldiging hebben in hun kledingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:55 schreef hole1988 het volgende:
tof gedaan
http://nos.nl/video/61747(...)mende-huldiging.html
jammer van Kanequote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben het toch allemaal wel goed voor elkaar daar. Gewaagd plan maar het pakt allemaal erg tof uit. Ook mooi bekeken dat de sponsoren zo ook nog een huldiging hebben in hun kleding
Toch, een paar speakers op het publiek zou het nog wel toffer maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben het toch allemaal wel goed voor elkaar daar. Gewaagd plan maar het pakt allemaal erg tof uit. Ook mooi bekeken dat de sponsoren zo ook nog een huldiging hebben in hun kleding
Het begint pas om half 2quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:01 schreef Jason22 het volgende:
De eerste 6 ritten zullen wel niet de moeite waard, als zelfs de NOS het niet streamt.
Linda de Vries rijdt dan wel, bijvoorbeeld. Toch een podiumkandidaat nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:01 schreef Jason22 het volgende:
De eerste 6 ritten zullen wel niet de moeite waard, als zelfs de NOS het niet streamt.
Vuelta was idd erg tof, stond toen ook bij start/finish voor het podium. Publiek staat/zit hier wat ver van de baan heb ik het idee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch, een paar speakers op het publiek zou het nog wel toffer maken.
Was ook bij de Vuelta-start op het TT-circuit. Onwijs toffe dag gehad, hoofdtribune ging compleet los, maar dat kwam achteraf totaal niet over op tv. Dat heb ik hier ook een beetje.
Was het wat te volgen, of zat je ver van de ijsbaan af?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rondjes boven de 40 bij de dames.
Ik was er trouwens gisteren. Het was vooral wat koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |