Dat zou een nieuw baanrecord zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou hier mogelijk kunnen zijn?
1.17 laag bij de dames?
Ik denk dat het baanrecord er wel inzit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou hier mogelijk kunnen zijn?
1.17 laag bij de dames?
Inderdaad, zo snel is hier nog nooit gereden...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zou een nieuw baanrecord zijn.
In dit topic alleen de strakke opening van Gerritsen posten graag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIG / vulmijnkutje.nl
Goed topic dit.
Kwaliteitstopiquequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIG / vulmijnkutje.nl
Goed topic dit.
Zo strak is die opening niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Montov het volgende:
[..]
In dit topic alleen de strakke opening van Gerritsen posten graag.
Dat is geen negerquote:
neger alert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is geen negeren anders ben ik ook een neger
Ook een beetje getint maar niet gitzwart?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, geboren in India en hier opgegroeid als kaasje....ben zelfs iets lichter dan Anice.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook een beetje getint maar niet gitzwart?
Negers moet je kort houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, geboren in India en hier opgegroeid als kaasje....ben zelfs iets lichter dan Anice.
Dat klopt, daarom ben ik gestopt met groeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |