Hij moest natuurlijk ook flink hard schreeuwen om boven de muziek uit te komen.quote:
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 02-03-2014 om 19:06:21@kuimperia Met de WK weer achter de microfoon? Klonk lekker! Beetje kennis meegeven aan het publiek is leuk. Daar wel minder BR’s.
reageer retweet
En het grappige is dat hij tijdens de bloemenceremonie ook in eerste instantie bij het treetje van de derde plek stondquote:Op zondag 2 maart 2014 18:17 schreef Ericr het volgende:
http://nos.nl/video/618080-kramer-ik-word-geopereerd.html
2 keer goud, 1 keer brons? Kramer weet zelf niet meer wat hij gewonnen heeft op de OS.
Uitspraak bijna aan het einde van het filmpje.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Montov het volgende:
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 02-03-2014 om 19:06:21@kuimperia Met de WK weer achter de microfoon? Klonk lekker! Beetje kennis meegeven aan het publiek is leuk. Daar wel minder BR’s.
reageer retweet
Hoe gaafquote:Bezoek de Essent ISU WK Allround in Thialf
Geachte heer Vlindurman,
Graag nodig ik u uit om samen met uw gezin, vrienden of collega’s het Essent ISU WK Allround in Heerenveen bij te wonen op zondag 23 maart 2014. Thialf is het schaatspaleis in Nederland. Door de unieke en altijd gezellige sfeer beleeft u een leuke en sportieve dag.
Programma zondag 23 maart 2014
12.00 uur Opening Champions Bar
13.00 uur Start schaatswedstrijden
1.500 meter dames
1.500 meter heren
5.000 meter dames
10.000 meter heren
18.00 uur Verwachte eindtijd wedstrijden
19.00 uur Sluiting Champions Bar
Champions Bar
U bent van 12.00 tot 19.00 uur (ook gedurende de schaatswedstrijden) of tot een uur na het einde van het schaatsprogramma van harte welkom in de Champions Bar.
Hier kunt u de spanning even ontlopen en genieten van een hapje en een drankje.
Aanmelden
Wilt u dit niet missen en de sfeer proeven in het schaatspaleis van Nederland? Meldt u dan aan via onze registratie-website. Dat kan tot uiterlijk 16 maart 2014. Op deze website vindt u ook nadere details en praktische tips. Plaatsen zijn beperkt, dus wees er snel bij!
Met sportieve groet,
Meneer van Bedrijf
NL deelnemersquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe gaaf![]()
![]()
Maar nu zit ik wat te googlen, maar ik kan helemaal niet vinden wie er nou schaatsen?
Hebben jullie een idee of een juiste url?
Ik kan alleen deze vinden: http://schaatsen.nl/essent-isu-world-cups-2013-2014/programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |