Dat zou een nieuw baanrecord zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou hier mogelijk kunnen zijn?
1.17 laag bij de dames?
Ik denk dat het baanrecord er wel inzit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zou hier mogelijk kunnen zijn?
1.17 laag bij de dames?
Inderdaad, zo snel is hier nog nooit gereden...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zou een nieuw baanrecord zijn.
In dit topic alleen de strakke opening van Gerritsen posten graag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIG / vulmijnkutje.nl
Goed topic dit.
Kwaliteitstopiquequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
DIG / vulmijnkutje.nl
Goed topic dit.
Zo strak is die opening niet meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Montov het volgende:
[..]
In dit topic alleen de strakke opening van Gerritsen posten graag.
Dat is geen negerquote:
neger alert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is geen negeren anders ben ik ook een neger
Ook een beetje getint maar niet gitzwart?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, geboren in India en hier opgegroeid als kaasje....ben zelfs iets lichter dan Anice.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook een beetje getint maar niet gitzwart?
Negers moet je kort houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, geboren in India en hier opgegroeid als kaasje....ben zelfs iets lichter dan Anice.
Dat klopt, daarom ben ik gestopt met groeienquote:
Daar kun je goed mee slap ouwehoeren in de kroeg ja.quote:
Omhoog neuken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
zou Gerritsen ooit nog terug komen aan de top?
Of gezellig op de markt kaas kopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar kun je goed mee slap ouwehoeren in de kroeg ja.
Doe uit dat licht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me iemand die jou eronder zuipt in de kroegquote:
dat is niet heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me iemand die jou eronder zuipt in de kroeg
Lijkt me einde verhaal. Waar de concurrentie een stap voorwaarts heeft gezet, is zij blijven hangen. Hoop voor haar dat ze volgend jaar nog een ploeg heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
Nee, daar is zij te slim voorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of de hele dag op iBood hunten
Bedriegelijk hè, FOK!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik schaar jou ook wel onder het kopje slimme mensen
Volgens mij mag ik alleen maar vanaf een afstandje naar Mansjester kijken, anders moet ik naar Leiden verhuizen.quote:
cashen met Groothuis dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef heywoodu het volgende:
De noteringen voor zo:
[ afbeelding ]
Mijn geld staat op Nuisquote:
Kjeld kost maar ¤3,41quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef heywoodu het volgende:
De noteringen voor zo:
[ afbeelding ]
Leuke odds voor Nuis, maar Groothuis heeft een prima 500m laten zien en neemt z'n OS-vorm mee.quote:
Ik heb vanmiddag al ingezetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuke odds voor Nuis, maar Groothuis heeft een prima 500m laten zien en neemt z'n OS-vorm mee.
KPN sponsort toch deze hele show?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:39 schreef Montov het volgende:
TVM is overigens wel (hoofd?) sponsor van deze baan.
Ja, maar die sponsoren toch de TVM mee?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KPN sponsort toch deze hele show?
Het zal iig tussen deze 2 gaan...op beide inzetten en je hebt gratis geld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al ingezet
Groothuis heeft de vorm natuurlijk ja, maar aan de andere kant, hij heeft het hoogtepunt van zijn carrière net achter de rug...en nu? Nuis zal ongetwijfeld keihard revanche willen nemen, en dat hij dat in zich heeft staat buiten kijf
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KPN sponsort toch deze hele show?
Subsponsortje dus...potje sponsoring 2014 moest dus leeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, klopt.
TVM is wel een partner: http://www.decoolstebaanvannederland.nl/partners/
Een notering van 1.38 heb je dan, nee dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal iig tussen deze 2 gaan...op beide inzetten en je hebt gratis geld.
Toch vraag ik me af wie hier anders gaat winnen. Tuitert? Mulder?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een notering van 1.38 heb je dan, nee dank je
Even in de gaten houden of ze niet ineens beginnen trouwens, de stream laat ik dit keer nog maar even aan
Mulder heeft wel kansjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wie hier anders gaat winnen. Tuitert? Mulder?
Mulder, Tuitert, Otterspeer, De Vries..zijn allemaal mannen met kleine kansjes, maar veel kleine kansjes bij elkaar is al een grotere kansquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wie hier anders gaat winnen. Tuitert? Mulder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |