Ik drink ook groene thee. En nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Marc-Marie noemt Victoria een Halina. Zal ze ook groene thee drinken?
Nou johannes, dat denk ik wel hoor. Ze staat al tijden op het punt d'r vent waar ze kinderen mee heeft te dumpen voor jou!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Heel soms denk ik ook wel eens dat ik geen kans maak bij Jessica
Je zijlt er langs met je punt, jong.quote:
Jij bent de uitzondering op de regel. Jouw grootsheid compenseert Halina en Victoria hun beroerde persoonlijkheidquote:
Ze zou intelligenter overkomen als ze niet zou proberen intelligent over te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef superniger het volgende:
Victoria zegt niks. Ze maakt alleen maar geluid.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou johannes, dat denk ik wel hoor. Ze staat al tijden op het punt d'r vent waar ze kinderen mee heeft te dumpen voor jou!
Nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Victoria blijkt een omhooggevallen kut.
Dat wist iedereen al.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ze sloot zich zelf op het toilet op na een kritische noot van Theo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat is daar gebeurd tijdens die uitzending eigenlijk? (Niet gezien en schakel net in)
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel. Jouw grootsheid compenseert Halina en Victoria hun beroerde persoonlijkheid
Nee, dat meen ik wel.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zou intelligenter overkomen als ze niet zou proberen intelligent over te komen.
Over de situatie in Kievquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
*betekentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Victoria is een beetje een borderliner, dat betekend ook dat ze zomaar kan besluiten om in de playboy te gaan.
Oh, ze is uitgenodigd als expert omdat ze oorspronkelijk uit die regio komt?quote:
knap heurquote:
Vic? Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef alors het volgende:
Ik kan toch maar geen hekel aan haar krijgen
Dit, je hoeft het niet met haar eens te zijn, als je het maar met haar eens bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Lov1 het volgende:
Het maakt haar niet uit wat je van haar vindt, maar als je haar niet leuk vindt is ze beledigd...
Zo'n dom wijf is het ook. "Je doet het toch allemaal zelf" "Ja maar dat ben ik"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Lov1 het volgende:
Het maakt haar niet uit wat je van haar vindt, maar als je haar niet leuk vindt is ze beledigd...
Leg een paar wortels bij de uitgangquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef tong80 het volgende:
Verder zou ik wel dramatisch over haar willen komen.
En flikker deze band de studio eens uit.
Vic = Vic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo'n dom wijf is het ook. "Je doet het toch allemaal zelf" "Ja maar dat ben ik"Ja, dus niet janken dan
Jij bent dan ook strietwais.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van straat Engels.
kan je dat niet zelf bedenken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef alors het volgende:
[..]Waarom is ze nou weer een hoer dan?
Oh heeft ze het leuk gehad?quote:
picsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat word ik er inderdaad van
Yeah you know, my microwave you know.quote:
Nee, het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
[..]
kan je dat niet zelf bedenken?
Wie was dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn eerste hoofdredacteur leerde mij al dat naamgrappen not dun zijn.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef muzas het volgende:
Een man kwalijk nemen dat ie naar tieten kijkt
ja!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef muzas het volgende:
Kwalijk nemen? Het is gewoon grappig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef muzas het volgende:
Komende minimaal vier jaar vaak genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef remcoP het volgende:
Hoe vaak gaan we het woord Sweep nog horen?
Zoals ze Cees van Cuilenburg niet meer kennen.quote:
Ik ken vooral zijn grandioze zoon.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals ze Cees van Cuilenburg niet meer kennen.
Tjerk Smeetsgod die ken ik wel hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
Johannes de zoon van Mart was honkbal-international.
? Ik hoor het niet. Vele malen minder storend dan het 'uuuh ja.. ja, ja, ja, eeeeh ja ja nou ja eeeh ja' van Bergsma.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef muzas het volgende:
Ik kan kan gewo gewoon niet om dat gestotter van van erben heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoiets als het inademen van emile schelvis. Als het je eenmaal opvalt, ga je er op letten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
? Ik hoor het niet. Vele malen minder storend dan het 'uuuh ja.. ja, ja, ja, eeeeh ja ja nou ja eeeh ja' van Bergsma.
Verrader is het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Team bergsma, maar topsport moet niet sympathiek worden.
Dat is wel echt ergerlijk jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Net zoiets als het inademen van emile schelvis. Als het je eenmaal opvalt, ga je er op letten.
Er kwam niet veel uit iddquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
? Ik hoor het niet. Vele malen minder storend dan het 'uuuh ja.. ja, ja, ja, eeeeh ja ja nou ja eeeh ja' van Bergsma.
Een topshow.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Cee het volgende:
Oh shit ik schakel nu pas in. Wat ben ik aan 't missen?
Topshowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Cee het volgende:
publiekquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Wat zit er achter Mathijs trouwens_____!!!
Topshowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Cee het volgende:
Je moet je lul ook niet uit d'r smoel halen, dan verhang je je eigen nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef Vatta het volgende:
Die victoria is wel een godvergeten geil tering wijf.
Tong zit overal achter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
Wat zit er achter Mathijs trouwens_____!!!
quote:
quote:
Verdomme.quote:
Ik bedoel die soort van Plien van Bennekom van Zaai, maar dan een alto versie met lang haar.quote:
Erben en Victoria waren zeer close inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verdomme.Gaat Erben een klapschaats in Viktoria's schedel hakken of is ie niet boos? Hij heeft van die waterige oogjes.
Die gaat haar genadeloos hard nemen gok ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verdomme.Gaat Erben een klapschaats in Viktoria's schedel hakken of is ie niet boos? Hij heeft van die waterige oogjes.
Je wil niet weten hoe Christus hangend aan het kruis scheet.quote:
Deze kon toch wel?quote:
Die viel me ook op. Ik schrok ervan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel die soort van Plien van Bennekom van Zaai, maar dan een alto versie met lang haar.
of wij niet genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Sander gebruikt echt teveel drugs de laatste tijd.
Oh die. Vast een foutje. Want als dat de lekkerste van de dag was..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel die soort van Plien van Bennekom van Zaai, maar dan een alto versie met lang haar.
Hier en daar een lachbui.quote:
Wouquote:
Lekker man niks mis mee. Ajax de grond in trappen en dickie ophemelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu even wat eten maken en dan VI (ondanks Nico Dijkshoorn)
Beste columnist van Nederland.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu even wat eten maken en dan VI (ondanks Nico Dijkshoorn)
Hij stotterde idd. Ken hem niet als tafelgast.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je niet meteen een goede tafelgast.
Ontopic graag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef tong80 het volgende:
Vatta zijn zoontje speelde bij AZ.
Heeft die cub in de pan gehakt.
FF pissenquote:
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 03:13 schreef SupremeDutch het volgende:
Reinout Scholten van Aschat.. Totale nobody, maar mag toch aanschuiven in DWDD omdat inteelt-vriendenclubje van het zoontje van Mathijs zit. Sneu
Hij doelt waarschijnlijk op de grachtengordelcultus waar iedereen elkaar pijpt.quote:
quote:Bèta voor Alfa’s: Diederik Jekel
Of je houdt van wiskunde, of je houdt van boeken lezen. Bèta versus Alfa. Maar natuurkundige en toneelliefhebber Diederik Jekel is op een missie. Hij wil verstokte alfa’s de schoonheid van exacte wetenschap laten inzien en schreef daarom het boek 'Bèta voor Alfa’s’. Schoonheid is niet beperkt tot kunst en literatuur, kijk maar eens goed naar een watermolecuul. En wees niet bang voor een formule hier en daar, dan kun je er bijvoorbeeld achter komen waarom je koptelefoonsnoertje altijd in de knoop zit. Omarm de exacte wetenschap, dan wordt de wereld een nog mooier verhaal!
Guilty Pleasures: Wouter Hamel, Shirma Rouse
Soms is er niets zo lekker als de radio keihard aanzetten en meeblèren met de allerfoutste muziek. Van golden oldies tot aan hedendaagse popliedjes; alles mag in de allerfoutste-maar-oh-zo-fijne 'Guilty Pleasures' rubriek!
Verschillende muzikanten komen uit de Guilty Pleasure kast, brengen hun all-time favourite met het schaamrood op de kaken, maar wel op geheel eigen wijze, ten gehore!
Deze week zijn jazzy popzanger Wouter Hamel en soulzangeres Shirma Rouse aan de beurt!
Muziek: Tinariwen
Tinariwen heeft onlangs alweer hun zesde album, genaamd 'Emmaar' uitgebracht. Deze rondreizende groep Toearegmuzikanten maakt stomende blues, maar zingt het wel in hun eigen taal en gebruikt bovendien ook traditionele Malinese instrumenten. In 2011 hebben ze een Grammy voor hun werk ontvangen en ze stonden bovendien al op tal van grote festivals, waaronder Glastonbury en Coachella.
Tafelheer: Paul de Leeuw
Dat zijn allemaal vriendjes van elkaar die niets anders te doen hebben dan elkander te promoten.quote:
Omdat je niet gaat kijken?quote:
Dat itempje ga ik ook even meepikken.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat item met Jekel klinkt eigenlijk best leuk. Was eigenlijk van plan om over te slaan maar misschien dat ik dan toch maar even inschakel.
Nou nou nou.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:35 schreef marcodej het volgende:
Het is zo kut, dat ik serieus overweeg om te gaan hardlopen.
Vlak Connie Palmen niet uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef Zaktabak het volgende:
Jekel, R.otje de Vries, Kultie Plesjurs en de Schreeuw Leeuw in één uitzending. Alleen Claudia de Breij aan tafel zou nog kutter zijn
Enigszins, maar ze hebben ook iets minder hun standpunten verkwanseld dan de PvdA.quote:
Ach, hij denkt er tenminste over en gaat stemmen. Kun je van de meeste mensen niet zeggen wat betreft gemeenteraadsverkiezingen.quote:
Ai dat is zonde.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef Zaktabak het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit is vermoord/omgekomen in een ongeluk:
[ afbeelding ]
Als het een dikke zeekoe was met kort pittig kapsel was het niet zonde geweest?quote:
Nee dan had ik er geen reet om gegeven.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het een dikke zeekoe was met kort pittig kapsel was het niet zonde geweest?
Gemeen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dan had ik er geen reet om gegeven.
Als je zo'n mooie vrouw vermoordt verdien je uiteraard de doodstraf.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef Zaktabak het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit is vermoord/omgekomen in een ongeluk:
[ afbeelding ]
Nouja, kijk, je moet toch relativeren hè? Niet dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het een dikke zeekoe was met kort pittig kapsel was het niet zonde geweest?
Er was ook een krokodil in het spel. Plotwending.quote:
De beste Bolognese chips.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Peter heeft het over Croky, wat de neuq is dat nou weer?
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb volgens mij laatst gefietst in mijn slaap. Mijn fiets stond 's ochtends opeens ergens anders terwijl hij met kettingslot vast zat aan een hek.
Kan me dus wel voorstellen dat je slaapdronken iemand kan doodschieten
Misschien was ze vreemdgegaan, of wilde ze hem dumpen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef Zaktabak het volgende:
En toch, waarom zou je zo'n lekker wijf vermoorden. Die neem je toch voor lief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |