Ik drink ook groene thee. En nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Marc-Marie noemt Victoria een Halina. Zal ze ook groene thee drinken?
Nou johannes, dat denk ik wel hoor. Ze staat al tijden op het punt d'r vent waar ze kinderen mee heeft te dumpen voor jou!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Heel soms denk ik ook wel eens dat ik geen kans maak bij Jessica
Je zijlt er langs met je punt, jong.quote:
Jij bent de uitzondering op de regel. Jouw grootsheid compenseert Halina en Victoria hun beroerde persoonlijkheidquote:
Ze zou intelligenter overkomen als ze niet zou proberen intelligent over te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef superniger het volgende:
Victoria zegt niks. Ze maakt alleen maar geluid.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou johannes, dat denk ik wel hoor. Ze staat al tijden op het punt d'r vent waar ze kinderen mee heeft te dumpen voor jou!
Nee dat meen je nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Victoria blijkt een omhooggevallen kut.
Dat wist iedereen al.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ze sloot zich zelf op het toilet op na een kritische noot van Theo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat is daar gebeurd tijdens die uitzending eigenlijk? (Niet gezien en schakel net in)
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel. Jouw grootsheid compenseert Halina en Victoria hun beroerde persoonlijkheid
Nee, dat meen ik wel.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zou intelligenter overkomen als ze niet zou proberen intelligent over te komen.
Over de situatie in Kievquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
*betekentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Victoria is een beetje een borderliner, dat betekend ook dat ze zomaar kan besluiten om in de playboy te gaan.
Oh, ze is uitgenodigd als expert omdat ze oorspronkelijk uit die regio komt?quote:
knap heurquote:
Vic? Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef alors het volgende:
Ik kan toch maar geen hekel aan haar krijgen
Dit, je hoeft het niet met haar eens te zijn, als je het maar met haar eens bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Lov1 het volgende:
Het maakt haar niet uit wat je van haar vindt, maar als je haar niet leuk vindt is ze beledigd...
Zo'n dom wijf is het ook. "Je doet het toch allemaal zelf" "Ja maar dat ben ik"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Lov1 het volgende:
Het maakt haar niet uit wat je van haar vindt, maar als je haar niet leuk vindt is ze beledigd...
Leg een paar wortels bij de uitgangquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef tong80 het volgende:
Verder zou ik wel dramatisch over haar willen komen.
En flikker deze band de studio eens uit.
Vic = Vic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Zo'n dom wijf is het ook. "Je doet het toch allemaal zelf" "Ja maar dat ben ik"Ja, dus niet janken dan
Jij bent dan ook strietwais.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van straat Engels.
kan je dat niet zelf bedenken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef alors het volgende:
[..]Waarom is ze nou weer een hoer dan?
Oh heeft ze het leuk gehad?quote:
picsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat word ik er inderdaad van
Yeah you know, my microwave you know.quote:
Nee, het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
[..]
kan je dat niet zelf bedenken?
Wie was dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn eerste hoofdredacteur leerde mij al dat naamgrappen not dun zijn.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef muzas het volgende:
Een man kwalijk nemen dat ie naar tieten kijkt
ja!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef muzas het volgende:
Kwalijk nemen? Het is gewoon grappig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef muzas het volgende:
Komende minimaal vier jaar vaak genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef remcoP het volgende:
Hoe vaak gaan we het woord Sweep nog horen?
Zoals ze Cees van Cuilenburg niet meer kennen.quote:
Ik ken vooral zijn grandioze zoon.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals ze Cees van Cuilenburg niet meer kennen.
Tjerk Smeetsgod die ken ik wel hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
Johannes de zoon van Mart was honkbal-international.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |