quote:
Bazen OPquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!
Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.
Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan.
Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.
Tips voor uiterlijke verzorging
Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).
7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)
Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.
Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.
Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.
Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea.![]()
Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen.
[..]
[ afbeelding ]
------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!
Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Haha.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:00 schreef perro. het volgende:
kut op. niemand die het leest. of er enig nut uit kan halen.
Een baas die chickies schuurt en voor hoer uitscheldt. ]quote:
Jij weet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Een baas die chickies schuurt en voor hoer uitscheldt. ]
ik had gedacht dat je het wel zou begrijpen aangezien je uit 2010 bent. maar je kent de squatcultuur op fok niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Probeerde jij een punt te maken perro?
oh. hij is aangepast. niet gezien, want niet gelezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:03 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja daarom had ik die kansloze tips eruit gehaald.
Uiteraard ken ik dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:04 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had gedacht dat je het wel zou begrijpen aangezien je uit 2010 bent. maar je kent de squatcultuur op fok niet.
of de zolderkamerautistencultuur for that matter.
Een kiteboard in het water trappen bij 8bft is een stuk intensiever... ook goed?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:43 schreef perro. het volgende:
squatten om te swaffelen. faxie, lees je mee?
Dat is wat Benzin zochtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vriendin zoekt en geen vrouw die de rol van je moeder kan overnemen door altijd aardig en lief tegen je te zijn?
ofc.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een kiteboard in het water trappen bij 8bft is een stuk intensiever... ook goed?
En een lekker geurtje op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:16 schreef perro. het volgende:
dat lijkt me wel duidelijk. net als verzorgd eruit zien, leuke kleding, daagt allemaal bij aan een eerste indruk.
ik wist wel dat ik er nog 'etc' bij had moeten zetten.quote:
Jij had/hebt toch met een Fok!ker?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Verzorgde man in mooie kleding met een lekker geurtje
Ik gebruik gewoon deo. Ben niet zo thuis in die geurtjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef perro. het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik er nog 'etc' bij had moeten zetten.
maar inderdaad. baldessarini del mar of jpg le male. ck one kan ook wel trouwens. en vrouwen vinden blijkbaar thierry mugler ook lekker maar daar begrijp ik niks van, zo zoet die geur.
nee, geen deo. ja tuurlijk wel gebruiken maar verder geurtje kopen. trust me.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij had/hebt toch met een Fok!ker?
[..]
Ik gebruik gewoon deo. Ben niet zo thuis in die geurtjes
Eh, naar aanleiding van deze en nog wat daaraan voorafgaande posts: ik weet niet of ik het zelf ooit een relatie heb genoemd, maar die benaming was in ieder geval véél te veel eer voor wat er toen ongeveer twee maanden gespeeld heeft tussen de dame in kwestie en mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ook van Capstan zijn hoor, ik lees niet alles.
Misschien dat hij toen door is gegaan en inmiddels weer gelukkig is.
Dan watquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja. En dan?
Nee geen deo om lekker te ruiken. Echt een geurtje
Ik heb een duur vanilleluchtje...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:22 schreef perro. het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik er nog 'etc' bij had moeten zetten.
maar inderdaad. baldessarini del mar of jpg le male. ck one kan ook wel trouwens. en vrouwen vinden blijkbaar thierry mugler ook lekker maar daar begrijp ik niks van, zo zoet die geur.
pak maar jean paul gaultier le male, daarmee kun je bijna geen miskoop doen. en niet teveel erop spuiten heh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan wat
Binnenkort maar eens rondkijken dan
En een dikke baard.quote:
Ah, ik kan het uiteraard verkeerd hebben onthouden. Maar 2 maanden dus. Best aardig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, naar aanleiding van deze en nog wat daaraan voorafgaande posts: ik weet niet of ik het zelf ooit een relatie heb genoemd, maar die benaming was in ieder geval véél te veel eer voor wat er toen ongeveer twee maanden gespeeld heeft tussen de dame in kwestie en mij.
Dat is nu twee jaar geleden, en sindsdien niet meer dan een tiental eenmalige dates, dus we mogen wel constateren dat voor zover er iets te leren viel van dit topic, ik het niet heb opgepikt
vanille?quote:
Die is dus populair?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:29 schreef perro. het volgende:
[..]
pak maar jean paul gaultier le male, daarmee kun je bijna geen miskoop doen. en niet teveel erop spuiten heh.
Uiteraard. Baardenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een dikke baard.
[..]
Ah, ik kan het uiteraard verkeerd hebben onthouden. Maar 2 maanden dus. Best aardig.
En 10 dates. Dat is toch een stuk meer dan in alle jaren daarvoor?
Dat zeker, maar dit patroon van twee jaar lang alleen maar dates die het niveau 'drankje doen' niet ontstijgen en geen vervolg krijgen mag ook wel weer eens doorbroken wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik kan het uiteraard verkeerd hebben onthouden. Maar 2 maanden dus. Best aardig.
En 10 dates. Dat is toch een stuk meer dan in alle jaren daarvoor?
mateloos. vooral ook onder vrouwen (bij de mannen dan heh), in mijn ervaring.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die is dus populair?
[..]
Uiteraard. Baarden
ik ook. beetje zoetig vind ik. draag die niet zo vaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:33 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb D&G the one for men. Die is echt fantastisch.
Er is gewoon geen klik op die dates?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dit patroon van twee jaar lang alleen maar dates die het niveau 'drankje doen' niet ontstijgen en geen vervolg krijgen mag ook wel weer eens doorbroken worden
Dan loopt dus iedereen met dat luchtjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:33 schreef perro. het volgende:
[..]
mateloos. vooral ook onder vrouwen (bij de mannen dan heh), in mijn ervaring.
Kostte zeker 450 euro?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:33 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb D&G the one for men. Die is echt fantastisch.
Feromonen dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatst had ik hlemaal niks op en nog zei ze dat ik lekker rook :p
Ik heb maar 1 geur.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ook. beetje zoetig vind ik. draag die niet zo vaak.
http://cbihateperfume.com/shop/perfumes-a-to-z/205quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
vanille?
http://www.douglas.nl/dou(...)rand_2001003055.html
of
http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000004896.html
ik vind de eerste lekkerder, maar jpg kun je niet fout mee gaan. en is goedkoper.
nee, want veel gasten denken zoals jij: "och, deo is goed genoeg".quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan loopt dus iedereen met dat luchtje
[..]
Kostte zeker 450 euro?
Dat. Of ik denk 'm te voelen en blijk dan gewoon een ontzettend slecht gevoel daarvoor te hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is gewoon geen klik op die dates?
ik 4.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:35 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 geur.
Maar ik rook ook, dus ik vraag mij af hoeveel mensen het ruiken.
Nou, het klinkt dus chic, zal het ook wel goed zijn heh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan loopt dus iedereen met dat luchtje
[..]
Kostte zeker 450 euro?
[..]
Feromonen dan.
Ja wss wel. Ik vond het wel grappig.quote:
Het is ook moeilijk om dat aan te voelen. Maar als je die klik eenmaal een paar keer gevoeld hebt, schijn je het wel sneller te herkennen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat. Of ik denk 'm te voelen en blijk dan gewoon een ontzettend slecht gevoel daarvoor te hebben.
Ik bedoelde ook meer: ik voel het, en denk ook een wederzijdse klik te voelen die er dan dus toch niet is. Dat is me in dat tiental dus wel een aantal malen overkomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om dat aan te voelen. Maar als je die klik eenmaal een paar keer gevoeld hebt, schijn je het wel sneller te herkennen.
leg je meteen je kaarten op tafel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer: ik voel het, en denk ook een wederzijdse klik te voelen die er dan dus toch niet is. Dat is me in dat tiental dus wel een aantal malen overkomen.
Nee, dat zeker niet; ik wacht rustig af tot het antwoord zich vanzelf aandient. Maar waar ik dan soms denk dat dat positief uit gaat pakken, is dat tot nu toe dus nog nooit het geval geweest. Na het gebeuren van twee jaar terug, dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:41 schreef perro. het volgende:
[..]
leg je meteen je kaarten op tafel?
je onderneemt wel actie? zoent haar en bent uitdagend etc?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet; ik wacht rustig af tot het antwoord zich vanzelf aandient. Maar waar ik dan soms denk dat dat positief uit gaat pakken, is dat tot nu toe dus nog nooit het geval geweest. Na het gebeuren van twee jaar terug, dan.
Eh, ik heb het best ooit gewaagd om op zo'n eerste date waarbij ik dan een wederzijdse klik dacht te zien een poging tot zoenen te ondernemen, maar als dat meer dan eens afketst, doe je dat ook niet meer zo snelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef perro. het volgende:
[..]
je onderneemt wel actie? zoent haar en bent uitdagend etc?
als je mensen niet zo goed aan lijkt te voelen kun je beter vragen of je haar mag zoenen. wel een beetje met stijl doen heh, niet als een houten onzekere klaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, ik heb het best ooit gewaagd om op zo'n eerste date waarbij ik dan een wederzijdse klik dacht te zien een poging tot zoenen te ondernemen, maar als dat meer dan eens afketst, doe je dat ook niet meer zo snel
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk aan het kijken wat er hier qua dansscholen in de buurt zit.
Gek genoeg werkte dat bij die succesvolle date van twee jaar terug prima, ja, maar sindsdien dus nooit meer, wat dan ik soms dan toch vreemd vind.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef perro. het volgende:
[..]
als je mensen niet zo goed aan lijkt te voelen kun je beter vragen of je haar mag zoenen. wel een beetje met stijl doen heh, niet als een houten onzekere klaas.
niet meer over nadenken, is verspilde moeite.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gek genoeg werkte dat bij die succesvolle date van twee jaar terug prima, ja, maar sindsdien dus nooit meer, wat dan ik soms dan toch vreemd vind.
Deze bazinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Verzorgde vrouw in mooie kleding met een lekker geurtjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
Ik kan me nog een aantal, "Bleekselderij, wtf???' herinneren?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef perro. het volgende:
[..]
niemand leest die op. ja, jij blijkbaar.
Deze baasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verzorgde vrouw in mooie kleding met een lekker geurtje
Dat kontje is een voorwaarde toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze baasen een sexy kontje, mag dat ook
oh ja. maar toch. het is een op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een aantal, "Bleekselderij, wtf???' herinneren?
Dus werd blijkbaar wel gelezen in het verleden
Laat me weten of ze een sexy kontje heeft. HAHAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kontje is een voorwaarde toch?
p.s. Ik zit nu in de kroeg te wachten op mijn blind date. Ik ben benieuwd.
Ze is Duits, hebben die mooie billen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat me weten of ze een sexy kontje heeft. HAHA
Vergeet niet diep in haar ogen te kijken
die zuipen wel veel bier. heb ik gehoord. bumzen mit helga.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ze is Duits, hebben die mooie billen?
Kwenie, wel denk ik mooie ogen. Maar heyla, vergeet haar nummer ook niet te vragenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ze is Duits, hebben die mooie billen?
Gij moet blind zijn om het niet op te merkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef perro. het volgende:
[..]
niemand leest die op. ja, jij blijkbaar.
blind voor op's inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Gij moet blind zijn om het niet op te merken
Kdenk dat er iets niet klopt met haar tieten in de OP, verder valt ze wel meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef perro. het volgende:
[..]
blind voor op's inderdaad.
al mogen er wel wat meer lekkere wijven in. hebben we er nog iets aan.
Alleen als ik het iets vind. Ik ga haar niet in het ongewisse laten als er van mijn kant uit niets in zit, en ik hoop dat dat andersom ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Kwenie, wel denk ik mooie ogen. Maar heyla, vergeet haar nummer ook niet te vragenWeet je nog?
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoef geen lekker wijf![]()
Al vind ik Nina Dobrev wel
puike instelling!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als ik het iets vind. Ik ga haar niet in het ongewisse laten als er van mijn kant uit niets in zit, en ik hoop dat dat andersom ook niet gebeurd.
beetje matig inderdaad in vergelijking met de rest van haar lichaam. oh, wel wat puntige knieën ook. nee, ik zou er mijn hond nog vanaf schoppen denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Kdenk dat er iets niet klopt met haar tieten in de OP, verder valt ze wel mee
Ik ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze baasen een sexy kontje, mag dat ook
Ok. Oh en als je haar wilt zoenen, niet twijfelen gewoon doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als ik het iets vind. Ik ga haar niet in het ongewisse laten als er van mijn kant uit niets in zit, en ik hoop dat dat andersom ook niet gebeurd.
En ik maar denken dat er geen foto's van mij online stonden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Volgende keer zetten wij een knapperd (MAN) in de OP
Waarom niet allebei?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Is ook goedquote:
smoooooooth.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er geen foto's van mij online stonden.
Zoals ik dus inderdaad al twee jaar doequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef perro. het volgende:
[..]
niet meer over nadenken, is verspilde moeite.
on to the next one, and the next and the next.
Bij vlagen, ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Kapitein toch wel vooruitgang, je bent gewoon aan het daten
Humor is heel belangrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er geen foto's van mij online stonden.
Lijkt mij niet meer dan logisch! Ik heb er zelf ook een hekel aan als een vrouw ineens niets meer van zich laat horen. Zeg dan eerlijk in mijn gezicht dat je me niets vond of de klik miste of iets. Dat doet even pijn, maar is minder pijnlijk dan continu blijven wachten en hopen.quote:puike instelling!
'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Humor is heel belangrijkEn is ze daar nu?
dat vind lang niet iedereen logisch hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt mij niet meer dan logisch! Ik heb er zelf ook een hekel aan als een vrouw ineens niets meer van zich laat horen. Zeg dan eerlijk in mijn gezicht dat je me niets vond of de klik miste of iets. Dat doet even pijn, maar is minder pijnlijk dan continu blijven wachten en hopen.
Nee, maar als ze komt doe je gewoon alsof je daar nog niet wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
'
Nog niet, ik ben wat aan de vroege kant. Maar beter te vroeg dan te laat toch?
Niemand haat, smaken verschillenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef Solo14 het volgende:
Wtf
Jullie gaan toch niet haten op mijn one true love Adriana Lima?
Helaas niet nee. Daar heb ik ervaring mee. Daarom ben ik gewoon heel eerlijk als ik een klik mis. Andersom ben ik dan toch nog iets te terughoudend vaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef perro. het volgende:
[..]
dat vind lang niet iedereen logisch hoor.
(Loopt heel nonchalant naar buiten om dan heel verbaasd weer naar binnen te lopen)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, maar als ze komt doe je gewoon alsof je daar nog niet was
Gaan we voor de lapoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Yes we canquote:
ik ook. ik hou van eerlijkheid, niet van laf gedoe, mensen gebruiken of aan het lijntje houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Daar heb ik ervaring mee. Daarom ben ik gewoon heel eerlijk als ik een klik mis. Andersom ben ik dan toch nog iets te terughoudend vaak.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
Ik zal nog wat janken, dan is het topic zo vol
Dan zal ik klaar staan om je te troostenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
Ik zal nog wat janken, dan is het topic zo vol
Nou ja, dat ik mijn probleem meestal. Ik kan prima ouwehoeren, maar daarna loopt het wat vast. Ik durf helaas vaak te weinig mijn interesse te tonen. Met name op het fysieke vlak overigens (dus door te zoenen of meer). En ja, dat heeft me in het verleden achteraf gezien wel wat potentiele leuke nachten of meer gekost.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ook. ik hou van eerlijkheid, niet van laf gedoe, mensen gebruiken of aan het lijntje houden.
terughoudend ben ik dan weer niet. ik zeg wat ik vind, en als mijn grens bereikt is komt dat er vaak erg bot uit. maar ach.
Kijk, dit is dus een mooie moment om het toe te passen, meer fysiek zijn, dus zoen haar als je aangetrokken bent en denk niet te veel naquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik mijn probleem meestal. Ik kan prima ouwehoeren, maar daarna loopt het wat vast. Ik durf helaas vaak te weinig mijn interesse te tonen. Met name op het fysieke vlak overigens (dus door te zoenen of meer). En ja, dat heeft me in het verleden achteraf gezien wel wat potentiele leuke nachten of meer gekost.
Wat een lieve afsluiting van de werkweekquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan zal ik klaar staan om je te troosten
Liefquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind je heel gezellig hierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat een lieve afsluiting van de werkweek
Ik ga nog even tijdens het eten voor de lapo. Daarna ga ik hier thuis gezellig doen.
'Troosten'... jajaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
iedereen heeft wel wat, de een meer dan de ander.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, dat ik mijn probleem meestal. Ik kan prima ouwehoeren, maar daarna loopt het wat vast. Ik durf helaas vaak te weinig mijn interesse te tonen. Met name op het fysieke vlak overigens (dus door te zoenen of meer). En ja, dat heeft me in het verleden achteraf gezien wel wat potentiele leuke nachten of meer gekost.
Daar ben ik blij omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar ben ik blij omgelijk heeft ie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent bijzonder dus verdien je het dat ik je troostquote:
Je kwetsbaar opstellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen heeft wel wat, de een meer dan de ander.
maar er is niks mis met je kwetsbaar opstellen. vind ik. maar ik begrijp dat je meer zoekt naar snelle makkelijke seks?
Nee, eigenlijk niet eens. Daar heb ik 0,0 ervaring mee. Tot nu toe heb ik alleen seks binnen relaties gehad, dus ik zou niet eens weten hoe ik dat buiten een relatie zou moeten 'regelen'. Maar waar ik nu wel precies naar op zoek ben? Ergens wil ik geen relatie, maar ergens toch ook weer wel. Fijn he, die twijfel? Maargoed, ik maak er vanavond gewoon het beste van en zie wel of er een klik is of niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen heeft wel wat, de een meer dan de ander.
maar er is niks mis met je kwetsbaar opstellen. vind ik. maar ik begrijp dat je meer zoekt naar snelle makkelijke seks?
Muren om je heen bouwen werkt ook niet echt, lijkt me?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je kwetsbaar opstellen.
Dan heb je juist meer kans om gekwetst te raken.
Als je iemand vindt die daar door heen komt is dat wel erg veel waardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Muren om je heen bouwen werkt ook niet echt, lijkt me?
Nee, maar je kan ook overal schijt aan hebben en gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Muren om je heen bouwen werkt ook niet echt, lijkt me?
Fifty-fifty , dat hangt van de timing af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je kwetsbaar opstellen.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je iemand vindt die daar door heen komt is dat wel erg veel waard
twijfel. dat snap ik nou echt nooit. waarom moet je dan twijfelen? het is een date, geen trouwerij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet eens. Daar heb ik 0,0 ervaring mee. Tot nu toe heb ik alleen seks binnen relaties gehad, dus ik zou niet eens weten hoe ik dat buiten een relatie zou moeten 'regelen'. Maar waar ik nu wel precies naar op zoek ben? Ergens wil ik geen relatie, maar ergens toch ook weer wel. Fijn he, die twijfel? Maargoed, ik maak er vanavond gewoon het beste van en zie wel of er een klik is of niet.
ja, en van leven ga je dood. nooit eens een sprong wagen, lijkt me maar saai en doods.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je kwetsbaar opstellen.
Heel belangrijk is de timing op dat vlakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, en van leven ga je dood. nooit eens een sprong wagen, lijkt me maar saai en doods.
overigens is je kwetsbaar opstellen een voorwaarde voor een goede diepgaande relatie lijkt me.
niet voor te neuken nee, dat klopt.
Precies, timing is niet onbelangrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Fifty-fifty , dat hangt van de timing af.
Ow, begrijp me niet verkeerd, als de dame in kwestie me vanavond mee naar haar huis sleurt ga ik (waarschijnlijk) geen nee zeggen. Tenzij er gewoon geen klik is, of ik haar niet aantrekkelijk vind. Die twijfel ziet meer op een mogelijk vervolg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:40 schreef perro. het volgende:
[..]
twijfel. dat snap ik nou echt nooit. waarom moet je dan twijfelen? het is een date, geen trouwerij.
knopen doorhakken, assertief zijn, is aantrekkelijk. eeuwig gedraai en getwijfel 'ik-weet-niehiet-wat-ik-wiiiiiil" is niet aantrekkelijk, eerder vermoeiend op den duur. en vooral voor een kerel. sta eens fier man.
Mijn mentor geeft mij gelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, timing is niet onbelangrijk
van uitstel komt afstel. 99 van de 100 keer althans.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel belangrijk is de timing op dat vlak
Dat aanvoelen van die timing is nog best moeilijk dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel belangrijk is de timing op dat vlak
eh? dat klinkt vrij wanhopig eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, begrijp me niet verkeerd, als de dame in kwestie me vanavond mee naar haar huis sleurt ga ik (waarschijnlijk) geen nee zeggen. Tenzij er gewoon geen klik is, of ik haar niet aantrekkelijk vind. Die twijfel ziet meer op een mogelijk vervolg.
Klopt vandaar: geduldig zijn .quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat aanvoelen van die timing is nog best moeilijk dan.
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
Over timing gesproken, ik ga jullie verlaten. Veel plezier allen vanavond, ik laat nog weten hoe het ging!
Good huntingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
Over timing gesproken, ik ga jullie verlaten. Veel plezier allen vanavond, ik laat nog weten hoe het ging!
have fun dude. neuk ze.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef yats het volgende:
Neuken op eerste date , ...... okquote:
Sommigen zijn gewoon heel snel. Zelf doe ik het eigenlijk liever rustiger aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Neuken op eerste date , ...... ok
Ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon heel snel. Zelf doe ik het eigenlijk liever rustiger aan
ik hou van wederkerigheid, maar niet als verplichting, eerder als uiting van wederzijds respect.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt vandaar: geduldig zijn .
Als yats wat dat betreft net zo stekeblind is als ik, dan kan hij dat beter nog even achterwege latenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
en vergeet haar niet te zoenen als de timing en de aantrekkingskracht goed zit
ieder zijn ding. niet mijn ding, maar weleens gedaan. omdat ze me besprong.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Neuken op eerste date , ...... ok
Zelfs een blinde voelt aantrekkingskrachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als yats wat dat betreft net zo stekeblind is als ik, dan kan hij dat beter nog even achterwege laten
tenzij ie tegen een boom oploopt. dan voelt ie even helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Zelfs een blinde voelt aantrekkingskracht
Ik heb welgeteld het één keer goed ingeschat, ik ben dus op z'n minst slechtziend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Zelfs een blinde voelt aantrekkingskracht
of juist allesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef perro. het volgende:
[..]
tenzij ie tegen een boom oploopt. dan voelt ie even helemaal niks meer.
Als je niet kunt inschatten dan vraag je het , je hebt een mond om te praten en nog veel meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld het één keer goed ingeschat, ik ben dus op z'n minst slechtziend.
Dan had zij geen mond. Maar volgende keer weet je wat doen hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:56 schreef Capstan het volgende:
Ter verduidelijking: ik schatte het in EN vroeg het vervolgens. Dat ging dus die ene keer goed. Daarna nog wel eens de vraag gesteld, maar geen bevestigend antwoord meer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |