Nee, dat zeker niet; ik wacht rustig af tot het antwoord zich vanzelf aandient. Maar waar ik dan soms denk dat dat positief uit gaat pakken, is dat tot nu toe dus nog nooit het geval geweest. Na het gebeuren van twee jaar terug, dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:41 schreef perro. het volgende:
[..]
leg je meteen je kaarten op tafel?
je onderneemt wel actie? zoent haar en bent uitdagend etc?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet; ik wacht rustig af tot het antwoord zich vanzelf aandient. Maar waar ik dan soms denk dat dat positief uit gaat pakken, is dat tot nu toe dus nog nooit het geval geweest. Na het gebeuren van twee jaar terug, dan.
Eh, ik heb het best ooit gewaagd om op zo'n eerste date waarbij ik dan een wederzijdse klik dacht te zien een poging tot zoenen te ondernemen, maar als dat meer dan eens afketst, doe je dat ook niet meer zo snelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef perro. het volgende:
[..]
je onderneemt wel actie? zoent haar en bent uitdagend etc?
als je mensen niet zo goed aan lijkt te voelen kun je beter vragen of je haar mag zoenen. wel een beetje met stijl doen heh, niet als een houten onzekere klaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, ik heb het best ooit gewaagd om op zo'n eerste date waarbij ik dan een wederzijdse klik dacht te zien een poging tot zoenen te ondernemen, maar als dat meer dan eens afketst, doe je dat ook niet meer zo snel
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk aan het kijken wat er hier qua dansscholen in de buurt zit.
Gek genoeg werkte dat bij die succesvolle date van twee jaar terug prima, ja, maar sindsdien dus nooit meer, wat dan ik soms dan toch vreemd vind.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:04 schreef perro. het volgende:
[..]
als je mensen niet zo goed aan lijkt te voelen kun je beter vragen of je haar mag zoenen. wel een beetje met stijl doen heh, niet als een houten onzekere klaas.
niet meer over nadenken, is verspilde moeite.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gek genoeg werkte dat bij die succesvolle date van twee jaar terug prima, ja, maar sindsdien dus nooit meer, wat dan ik soms dan toch vreemd vind.
Deze bazinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Verzorgde man in mooie kleding met een lekker geurtje
Verzorgde vrouw in mooie kleding met een lekker geurtjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
Verzorgde man in mooie kleding met een lekker geurtje
Ik kan me nog een aantal, "Bleekselderij, wtf???' herinneren?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef perro. het volgende:
[..]
niemand leest die op. ja, jij blijkbaar.
Deze baasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verzorgde vrouw in mooie kleding met een lekker geurtje
Dat kontje is een voorwaarde toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze baasen een sexy kontje, mag dat ook
oh ja. maar toch. het is een op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een aantal, "Bleekselderij, wtf???' herinneren?
Dus werd blijkbaar wel gelezen in het verleden
Laat me weten of ze een sexy kontje heeft. HAHAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kontje is een voorwaarde toch?
p.s. Ik zit nu in de kroeg te wachten op mijn blind date. Ik ben benieuwd.
Ze is Duits, hebben die mooie billen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat me weten of ze een sexy kontje heeft. HAHA
Vergeet niet diep in haar ogen te kijken
die zuipen wel veel bier. heb ik gehoord. bumzen mit helga.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ze is Duits, hebben die mooie billen?
Kwenie, wel denk ik mooie ogen. Maar heyla, vergeet haar nummer ook niet te vragenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ze is Duits, hebben die mooie billen?
Gij moet blind zijn om het niet op te merkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef perro. het volgende:
[..]
niemand leest die op. ja, jij blijkbaar.
blind voor op's inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Gij moet blind zijn om het niet op te merken
Kdenk dat er iets niet klopt met haar tieten in de OP, verder valt ze wel meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef perro. het volgende:
[..]
blind voor op's inderdaad.
al mogen er wel wat meer lekkere wijven in. hebben we er nog iets aan.
Alleen als ik het iets vind. Ik ga haar niet in het ongewisse laten als er van mijn kant uit niets in zit, en ik hoop dat dat andersom ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Kwenie, wel denk ik mooie ogen. Maar heyla, vergeet haar nummer ook niet te vragenWeet je nog?
Dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoef geen lekker wijf![]()
Al vind ik Nina Dobrev wel
puike instelling!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als ik het iets vind. Ik ga haar niet in het ongewisse laten als er van mijn kant uit niets in zit, en ik hoop dat dat andersom ook niet gebeurd.
beetje matig inderdaad in vergelijking met de rest van haar lichaam. oh, wel wat puntige knieën ook. nee, ik zou er mijn hond nog vanaf schoppen denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Kdenk dat er iets niet klopt met haar tieten in de OP, verder valt ze wel mee
Ik ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze baasen een sexy kontje, mag dat ook
Ok. Oh en als je haar wilt zoenen, niet twijfelen gewoon doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen als ik het iets vind. Ik ga haar niet in het ongewisse laten als er van mijn kant uit niets in zit, en ik hoop dat dat andersom ook niet gebeurd.
En ik maar denken dat er geen foto's van mij online stonden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Volgende keer zetten wij een knapperd (MAN) in de OP
Waarom niet allebei?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Is ook goedquote:
smoooooooth.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er geen foto's van mij online stonden.
Zoals ik dus inderdaad al twee jaar doequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:12 schreef perro. het volgende:
[..]
niet meer over nadenken, is verspilde moeite.
on to the next one, and the next and the next.
Bij vlagen, ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Kapitein toch wel vooruitgang, je bent gewoon aan het daten
Humor is heel belangrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er geen foto's van mij online stonden.
Lijkt mij niet meer dan logisch! Ik heb er zelf ook een hekel aan als een vrouw ineens niets meer van zich laat horen. Zeg dan eerlijk in mijn gezicht dat je me niets vond of de klik miste of iets. Dat doet even pijn, maar is minder pijnlijk dan continu blijven wachten en hopen.quote:puike instelling!
'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Humor is heel belangrijkEn is ze daar nu?
dat vind lang niet iedereen logisch hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt mij niet meer dan logisch! Ik heb er zelf ook een hekel aan als een vrouw ineens niets meer van zich laat horen. Zeg dan eerlijk in mijn gezicht dat je me niets vond of de klik miste of iets. Dat doet even pijn, maar is minder pijnlijk dan continu blijven wachten en hopen.
Nee, maar als ze komt doe je gewoon alsof je daar nog niet wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
'
Nog niet, ik ben wat aan de vroege kant. Maar beter te vroeg dan te laat toch?
Niemand haat, smaken verschillenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef Solo14 het volgende:
Wtf
Jullie gaan toch niet haten op mijn one true love Adriana Lima?
Helaas niet nee. Daar heb ik ervaring mee. Daarom ben ik gewoon heel eerlijk als ik een klik mis. Andersom ben ik dan toch nog iets te terughoudend vaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef perro. het volgende:
[..]
dat vind lang niet iedereen logisch hoor.
(Loopt heel nonchalant naar buiten om dan heel verbaasd weer naar binnen te lopen)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, maar als ze komt doe je gewoon alsof je daar nog niet was
Gaan we voor de lapoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Yes we canquote:
ik ook. ik hou van eerlijkheid, niet van laf gedoe, mensen gebruiken of aan het lijntje houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Daar heb ik ervaring mee. Daarom ben ik gewoon heel eerlijk als ik een klik mis. Andersom ben ik dan toch nog iets te terughoudend vaak.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
Ik zal nog wat janken, dan is het topic zo vol
Dan zal ik klaar staan om je te troostenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
Ik zal nog wat janken, dan is het topic zo vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |