nog een beetje geneukt dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef benzin het volgende:
Zal ik eens een geheimpje verklappen? Vannacht sliep ik naast mijn vriendin![]()
Op een dag worden wij ook zo goed, ooit...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel je, broeder.Wij maar naar buiten moeten, en vrouwen echt aanspreken, al die moeite
sup dawgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef perro. het volgende:
mur! alles kits achter je rits?
ga me niet vertellen dat je me vergeten bent.
nada.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
sup dawg
hier alles goedEn bij jou?
Nieuwe naam?
Tof om te horen ditquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Er spelen wel dingen bij mij op de achtergrond momenteel. Ik ben nu bezig met huisvesting en ik krijg daar ook hulp bij vanuit de psychiatrische instelling.
Oh god, not this shit again.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We willen graag een trio en/of een open relatie waarin we beiden met andere vrouwen naar bed gaan/mogen. Sorry voor de verwarring.
Dat had ik ook alleen maar kunnen doen, omdat ik in aanmerking kom voor diploma termijn verlenging. Ik mag nu in totaal 15 jaar studeren. Nu heb ik de ademruimte om mijn eigen persoonlijke zaken te fixen, zoals het gebrek aan een sociaal leven, relaties, etc.quote:
Ben benieuwd of ze een beetje knap isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:31 schreef perro. het volgende:
benzin een vriendin? some things do change.
goed bezig kerel!
hopen dat ze normaal is. for benzin's sake.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze een beetje knap is
Fair punt inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
hopen dat ze normaal is. for benzin's sake.
ach. hoop doet de zotten in vreugde leven. als benzin het kan, kan faxie het ook. zou je denken.quote:
Benzin kon het al voordat hij in het topic kwam.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ach. hoop doet de zotten in vreugde leven. als benzin het kan, kan faxie het ook. zou je denken.
het scheelt in elk geval een hoop irritaties volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin kon het al voordat hij in het topic kwam.
Hij had daarvoor al een of twee kortstondige flings gehad en ook al seks gehad. Dus waarom hij hier zat, is een raadsel.
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had daarvoor al een of twee kortstondige flings gehad en ook al seks gehad. Dus waarom hij hier zat, is een raadsel.
Mwah, niet echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:54 schreef perro. het volgende:
[..]
jij nog liggen lebberen aan lekkere lipjes, fas?
whut?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
na 2 flirts zou ik niet direct zeggen dat je succesvol bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut?Dus gewoon een sneue jankbal?
Dus fax is niet de enige ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
geneukt is geneukt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
na 2 flirts zou ik niet direct zeggen dat je succesvol bent
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach 1 goeie date en voor je het weet heb je een relatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
na 2 flirts zou ik niet direct zeggen dat je succesvol bent
jij behoort tot de laatste groep? ik heb jou nooit zien janken hier vandaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik merk wel vaak dat het met de echte jankerds vaak wel goed komt, de mensen die het echt moeilijk hebben klagen vaak niet zoveel.
Neuh, zo zwaar heb ik het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
jij behoort tot de laatste groep? ik heb jou nooit zien janken hier vandaar.
je vertelt anders nooit over je escapades. doe eens?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, zo zwaar heb ik het niet.
Ik merk vaak dat de mensen die het echt moeilijk hebben, op een gegeven moment er niet meer tegen kunnen, beginnen te janken, klagen, hulp zoeken en daarna komt het vaak wel goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik merk wel vaak dat het met de echte jankerds vaak wel goed komt, de mensen die het echt moeilijk hebben klagen vaak niet zoveel.
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef perro. het volgende:
[..]
je vertelt anders nooit over je escapades. doe eens?
Nice.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.
jij met je wijfje altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.
Dat is mij niet echt specifiek opgevallenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Er zijn zat wanhopige mensen van beide geslachten dus dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is mij niet echt specifiek opgevallenVolgens mij vinden de meeste mensen die een relatie willen dat uiteindelijk wel
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;Equote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Er zijn zat wanhopige mensen van beide geslachten dus dat denk ik ook.
Mensen die echt falen, gaan uiteindelijk hun standards loweren, dan vinden ze vanzelf wat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;E
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ach. hoop doet de zotten in vreugde leven. als benzin het kan, kan faxie het ook. zou je denken.
Nigga please.quote:
Ik ken ook wel wanhopige vrouwen in mijn omgeving hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;E
Kennen ze De Fax al?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ook wel wanhopige vrouwen in mijn omgeving hoor.
ik heb nochtans gehoord dat jij leuk en vrolijk overkomt in het echie. dus ik niet meer snap nu.quote:
Wat maakt jou dan zo uitzonderlijk tov andere mannen dat geen vrouw je zou moeten?quote:
Drommel, my main manquote:
We moeten dus naar het oosten verhuizen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ook wel wanhopige vrouwen in mijn omgeving hoor.
Nee in Utrecht heb je ze ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten dus naar het oosten verhuizen?
benzin. ja, echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft er nog iemand weten te scoren in de afgelopen 2 jaar?
Ja, benzin heeft een vriendin.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee in Utrecht heb je ze ook juist
Je eigen locatie als referentiepunt nemenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is naar het oosten vanaf hier.
Definieer scorenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Alsof ik het nog snap....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb nochtans gehoord dat jij leuk en vrolijk overkomt in het echie. dus ik niet meer snap nu.
nee, ik zeg niet wie.
je bent te laat met je d66-ava. valt me vies tegen van je manneke.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit voor trolltopic geworden
Ik eis bewijs
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je eigen locatie als referentiepunt nemen
Zeg het maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat maakt jou dan zo uitzonderlijk tov andere mannen dat geen vrouw je zou moeten?
Had je anders verwacht? Daarom is Utrecht wel een leuke stad:7quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en mannen maken er gruwelijk misbruik van
Je maakt een typfoutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom op, zeg eens iets positiets over je zelf. Telkens je zelf naar beneden halen
Geen zorgen, mensen als jij houden mij alert.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent te laat met je d66-ava. valt me vies tegen van je manneke.
lolbertariërs.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben laatst nog bij de Libertarische Partij geweest. Ik weet dat D66 ook in het programma heeft staan dat je moet vertrouwen op de eigen kracht van mensen maar man, man, man. Wat staan die mensen ver van de werkelijkheid af.
Vriend, ik ben hier een beperkte tijd. Mocht je een advies willen hebben dan kan ik je uit de brand helpen. Als ik het niet kan, dan kan niemand het.quote:
Maak je over mij maar geen zorgen, ik kwam vandaag even kijken hoe het hier was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vriend, ik ben hier een beperkte tijd. Mocht je een advies willen hebben dan kan ik je uit de brand helpen. Als ik het niet kan, dan kan niemand het.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vriend, ik ben hier een beperkte tijd. Mocht je een advies willen hebben dan kan ik je uit de brand helpen. Als ik het niet kan, dan kan niemand het.
En dan ga je aar de libertariersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben laatst nog bij de Libertarische Partij geweest. Ik weet dat D66 ook in het programma heeft staan dat je moet vertrouwen op de eigen kracht van mensen maar man, man, man. Wat staan die mensen ver van de werkelijkheid af.
zijn advies is alom bekend op fok. squat your ass off. like it matters, squaautisten op fok altijd.quote:
Ik bedoel dat die het juist niet hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan ga je aar de libertariersDie hebben veel realiteitszin wil je zeggen
Ik kan de Lapo niet pakken want dan krijg ik een ban voor de TT die volgtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:34 schreef perro. het volgende:
[..]
zijn advies is alom bekend op fok. squat your ass off. like it matters, squaautisten op fok altijd.
een d66 squat tt zeker. nee laat maar inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de Lapo niet pakken want dan krijg ik een ban voor de TT die volgt
Sporten helpt wel voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:34 schreef perro. het volgende:
[..]
zijn advies is alom bekend op fok. squat your ass off. like it matters, squaautisten op fok altijd.
het punt, jij mist het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sporten helpt wel voor je zelfvertrouwen.
En zelfvertrouwen is het enige wat je nodig hebt om vrouwen te hosselen, problem solvedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sporten helpt wel voor je zelfvertrouwen.
Weet je zeker dat je een vriendin zoekt en geen vrouw die de rol van je moeder kan overnemen door altijd aardig en lief tegen je te zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |