Tof om te horen ditquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Er spelen wel dingen bij mij op de achtergrond momenteel. Ik ben nu bezig met huisvesting en ik krijg daar ook hulp bij vanuit de psychiatrische instelling.
Oh god, not this shit again.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We willen graag een trio en/of een open relatie waarin we beiden met andere vrouwen naar bed gaan/mogen. Sorry voor de verwarring.
Dat had ik ook alleen maar kunnen doen, omdat ik in aanmerking kom voor diploma termijn verlenging. Ik mag nu in totaal 15 jaar studeren. Nu heb ik de ademruimte om mijn eigen persoonlijke zaken te fixen, zoals het gebrek aan een sociaal leven, relaties, etc.quote:
Ben benieuwd of ze een beetje knap isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:31 schreef perro. het volgende:
benzin een vriendin? some things do change.
goed bezig kerel!
hopen dat ze normaal is. for benzin's sake.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze een beetje knap is
Fair punt inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
hopen dat ze normaal is. for benzin's sake.
ach. hoop doet de zotten in vreugde leven. als benzin het kan, kan faxie het ook. zou je denken.quote:
Benzin kon het al voordat hij in het topic kwam.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ach. hoop doet de zotten in vreugde leven. als benzin het kan, kan faxie het ook. zou je denken.
het scheelt in elk geval een hoop irritaties volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin kon het al voordat hij in het topic kwam.
Hij had daarvoor al een of twee kortstondige flings gehad en ook al seks gehad. Dus waarom hij hier zat, is een raadsel.
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had daarvoor al een of twee kortstondige flings gehad en ook al seks gehad. Dus waarom hij hier zat, is een raadsel.
Mwah, niet echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:54 schreef perro. het volgende:
[..]
jij nog liggen lebberen aan lekkere lipjes, fas?
whut?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
na 2 flirts zou ik niet direct zeggen dat je succesvol bentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut?Dus gewoon een sneue jankbal?
Dus fax is niet de enige ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
geneukt is geneukt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
na 2 flirts zou ik niet direct zeggen dat je succesvol bent
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach 1 goeie date en voor je het weet heb je een relatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
na 2 flirts zou ik niet direct zeggen dat je succesvol bent
jij behoort tot de laatste groep? ik heb jou nooit zien janken hier vandaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik merk wel vaak dat het met de echte jankerds vaak wel goed komt, de mensen die het echt moeilijk hebben klagen vaak niet zoveel.
Neuh, zo zwaar heb ik het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
jij behoort tot de laatste groep? ik heb jou nooit zien janken hier vandaar.
je vertelt anders nooit over je escapades. doe eens?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, zo zwaar heb ik het niet.
Ik merk vaak dat de mensen die het echt moeilijk hebben, op een gegeven moment er niet meer tegen kunnen, beginnen te janken, klagen, hulp zoeken en daarna komt het vaak wel goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik merk wel vaak dat het met de echte jankerds vaak wel goed komt, de mensen die het echt moeilijk hebben klagen vaak niet zoveel.
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef perro. het volgende:
[..]
je vertelt anders nooit over je escapades. doe eens?
Nice.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.
jij met je wijfje altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.
Dat is mij niet echt specifiek opgevallenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Er zijn zat wanhopige mensen van beide geslachten dus dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is mij niet echt specifiek opgevallenVolgens mij vinden de meeste mensen die een relatie willen dat uiteindelijk wel
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;Equote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Er zijn zat wanhopige mensen van beide geslachten dus dat denk ik ook.
Mensen die echt falen, gaan uiteindelijk hun standards loweren, dan vinden ze vanzelf wat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;E
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ach. hoop doet de zotten in vreugde leven. als benzin het kan, kan faxie het ook. zou je denken.
Nigga please.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |