Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut?Dus gewoon een sneue jankbal?
Ach 1 goeie date en voor je het weet heb je een relatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
na 2 flirts zou ik niet direct zeggen dat je succesvol bent
jij behoort tot de laatste groep? ik heb jou nooit zien janken hier vandaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik merk wel vaak dat het met de echte jankerds vaak wel goed komt, de mensen die het echt moeilijk hebben klagen vaak niet zoveel.
Neuh, zo zwaar heb ik het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
jij behoort tot de laatste groep? ik heb jou nooit zien janken hier vandaar.
je vertelt anders nooit over je escapades. doe eens?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, zo zwaar heb ik het niet.
Ik merk vaak dat de mensen die het echt moeilijk hebben, op een gegeven moment er niet meer tegen kunnen, beginnen te janken, klagen, hulp zoeken en daarna komt het vaak wel goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik merk wel vaak dat het met de echte jankerds vaak wel goed komt, de mensen die het echt moeilijk hebben klagen vaak niet zoveel.
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef perro. het volgende:
[..]
je vertelt anders nooit over je escapades. doe eens?
Nice.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.
jij met je wijfje altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een biwijfje in een relatie.
Dat is mij niet echt specifiek opgevallenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Er zijn zat wanhopige mensen van beide geslachten dus dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is mij niet echt specifiek opgevallenVolgens mij vinden de meeste mensen die een relatie willen dat uiteindelijk wel
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;Equote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Er zijn zat wanhopige mensen van beide geslachten dus dat denk ik ook.
Mensen die echt falen, gaan uiteindelijk hun standards loweren, dan vinden ze vanzelf wat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;E
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ach. hoop doet de zotten in vreugde leven. als benzin het kan, kan faxie het ook. zou je denken.
Nigga please.quote:
Ik ken ook wel wanhopige vrouwen in mijn omgeving hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd het idee bij mannen ;E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |