Ik ga morgen even bellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:16 schreef Guul het volgende:
Ben Poot heet die winkel.
Zijn ook eigenlijk koffieglazen.
Is al wel even geleden...quote:
Niet dat ik iets bestel, maar ik pak de link van 2DK.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Doen jullie het bestellen via de link in de op of direct bij Ibood?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
tot de volgende hunt mensen, im off, hopelijk minder druk dan
Tot volgende keerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
Jij ook al! Volgens mij heeft zowat iedereen die dingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb het Cindarella kussen gekocht mensen.
Welkom bij de officiële FOK! huntclubquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb het Cindarella kussen gekocht mensen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welkom bij de officiële FOK! huntclub
Alleen Uccie heeft het recht op uitzondering verkregenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:36 schreef bambino het volgende:
[..]Ik heb die kussens niet
I'm a rebel!
En hoi![]()
![]()
En B I N G O!
Oh hoe laat is dat? En waar wordt dat uitgezonden, meneer sport?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfoe, deze dag is zwaarder dan ik dacht. Wil straks nog schaatsen kijken dus ja
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen Uccie heeft het recht op uitzondering verkregen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
Eindelijk Huntbingo
Had je nog gezien dat ze bij 1dk het net als plaatje hadden?Waar nu zegmaar de pizza staat?
Ye 1dk is foutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
Raar ik zie op 1DK dat muizen nog en op ibood dat luchtje.
ALLES IS KAPOT!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik hoorde wel een belletje maar dat was niks.
Nee die skippte terug naar de vorige.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik hoorde wel een belletje maar dat was niks.
quote:
Je meot even je ibood verversenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
Raar ik zie op 1DK dat muizen nog en op ibood dat luchtje.
Jaquote:
Ja ik zie nu de weegschaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je meot even je ibood verversen
18:00 begint het NK Sprint. Daarna vanavond ook de 500 van het NK Allround, en dan nog de 1000 van het NK Sprint. Vanaf 6 uur op NL 1.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh hoe laat is dat? En waar wordt dat uitgezonden, meneer sport?
Dan gaat het goedquote:
Oh. Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee iBood deed het prima. Er was een foutje bij 1dk.
Weet ik niet meer, maar er was wel iemand iddquote:
Oh dat zet ik wel aan dan...nou an keuken schoonmaken komt niets vanavond, morgen maar op tijd opstaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
18:00 begint het NK Sprint. Daarna vanavond ook de 500 van het NK Allround, en dan nog de 1000 van het NK Sprint. Vanaf 6 uur op NL 1.
quote:
Oh jij was hetquote:
HAHAHAH lol zie ik nu ook pas. Wat ben je toch creatief!quote:
I knowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HAHAHAH lol zie ik nu ook pas. Wat ben je toch creatief!
Tofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een album van Slowdive opgezet.
Die ga ik vast wel live zien dit jaar
Waarschijnlijk 1 dag Pinkpop, 1 dag BKS en 3 dagen Lowlands. Ik heb geld over.quote:
Die hebben ze ook bij de action. Daar heb ik ze vandaan (waren enkel rond)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Uccie het volgende:
De snijplanken mogen wel even terugkomen
Welke snijplanken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Uccie het volgende:
De snijplanken mogen wel even terugkomen
Dat is misschien een beter ideequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die hebben ze ook bij de action. Daar heb ik ze vandaan (waren enkel rond)Was nog geen ¤5,- en doen het nu al 2 jaar prima
josephine josphinequote:
Bier halen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Comment op de handdoeken: nice. Ze zijn al poepbruin. Dan zie je het tenminste niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die opmerkingen komen me bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Stofzuiger nummer 1600. Wie na vandaag nog een vies huis heeft, mag 'm schoon gaan zuigen met hun mond.
Al sinds 7 uur vanochtendquote:
Wow, dat is wel nice. Je bent in elk geval een toegewijde 3FM hooligan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 dag Pinkpop, 1 dag BKS en 3 dagen Lowlands. Ik heb geld over.
Ah, mooi. Slotje.quote:
Dildo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
er is nu een laptoprugzak met veel praktische vakjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
Foutje bedanktGaarna wel OT reageren enzo. Kusjes
De hunt gaat nog steeds doorquote:
bambino to the rescuequote:
Neee, ik hoef geen lelijke dingenquote:
Waarom meteen zo gemeenquote:
Maar deze heeft praktische vakjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neee, ik hoef geen lelijke dingen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neee, ik hoef geen lelijke dingen
Waar heb jij het nou weer overquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar deze heeft praktische vakjes
Maar praktisch kan evengoed lelijk zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef R-Tech het volgende:
[..]roep ik je alleen bij stofzuigers goed?
AXA slotjequote:
Ja, ik helemaal stressen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overGemeen?
Ohquote:
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohnja het was niet eens voor de grap bedoeld ofzo. We geloofden brammetje gewoon op zn woord. Dat is dus ook de laatste keer
Zet hem op de black listquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohnja het was niet eens voor de grap bedoeld ofzo. We geloofden brammetje gewoon op zn woord. Dat is dus ook de laatste keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Worden ze boos op ons terwijl het allemaal de schuld van de rabobank is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een ding, hij is zwartquote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohik dacht echt dat je ons gewoon in de zeik nam.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Worden ze boos op ons terwijl het allemaal de schuld van de rabobank is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zet hem op de black list
OHHH HELL NO! Brb making some chicken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Doet je poepertje pijn?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Waw.. Ik voel me zo serieus genomen.
Bram werkt bij de rabobank?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Wat een kutbank.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja wiens schuld is het nou..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik besloot vanochtend overigens dat ik zou gaan schoonmaken zodra de box geweest was. Alleen er komt maar geen box.
Nee de hete seks moet vanavond nog gebeuren. Gisteren geen tijd voor.quote:
Ja. Ik blokkeer iedereen van de Rabobank tijdens de box en heb zelf een ING pas!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bram werkt bij de rabobank?
Zo saboteert hij ons dusAls we een box scoren een beetje de betalingen saboteren
Waar ik ooit een ding mee gekocht heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
de ING heeft tenminste rentepunten
Een zwart ding?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar ik ooit een ding mee gekocht heb.
Ik weet niet eens wat een geljet isquote:
Sparenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
de ING heeft tenminste rentepunten
Kort antwoord? Nee.quote:
Ook iets met meerdere gaatjes en iets met media?quote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een geljet is
Okquote:
Ja een HK receiver (en tuner en cd speler, dus 3 dingen), overigens heb ik ook een NASquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook iets met meerdere gaatjes en iets met media?
De boxen pakken ze van te voren altijd al inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef wimbo het volgende:
Ik heb het idee dat straks in iedere box een Geljet printer zit.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
De boxen pakken ze van te voren altijd al in
Echt? Ik dacht altijd dat ze er de spullen in deden die niet verkocht werden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
De boxen pakken ze van te voren altijd al in
quote:
Nee die staan allemaal al klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat ze er de spullen in deden die niet verkocht werden.
Dat dacht en denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat ze er de spullen in deden die niet verkocht werden.
Misschien dat er weleens restjes van andere hunts inzitten. Maar vaak zitten er in de boxen juist producten die helemaal niet in de hunt zijn langsgeweest.quote:
Volgens mij zijn foto's van hunts er voor hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee die staan allemaal al klaar.
Vaak zelfs zo geweest dat de boxen als eerste product werden verzonden van alle huntproducten.
Ze laten ook wel eens foto's zien van en magazijn vol boxen en boxen die worden ingepakt als huntaankondiging
Zijn die foto's niet van de keer daarvoor? Want om de dozen van te voren al te maken zou echt totaal niet logisch zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee die staan allemaal al klaar.
Vaak zelfs zo geweest dat de boxen als eerste product werden verzonden van alle huntproducten.
Ze laten ook wel eens foto's zien van en magazijn vol boxen en boxen die worden ingepakt als huntaankondiging
Tuurlijk, al die boxen hebben standaard een paar vaste items, zoals toen de red bull shots, de ibood lamp, usb aquarium. Dat soort crap.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat er weleens restjes van andere hunts inzitten. Maar vaak zitten er in de boxen juist producten die helemaal niet in de hunt zijn langsgeweest.
Ja dat zeg ik, er zullen vast wel wat dingen inzitten van de hunt ervoor. Maar de meeste spullen, en ook juist de grotere duurdere items komen juist niet in de hunt voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Tuurlijk, al die boxen hebben standaard een paar vaste items, zoals toen de red bull shots, de ibood lamp, usb aquarium. Dat soort crap.
Tenzij je box te zwaar is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:57 schreef wimbo het volgende:
Woei, een steekwagentje.
Om je box binnen te rijden.
Ja maar dat is ook wel duidelijk dat ze verlies maken op een box.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben trouwens ook gewoon gezegd (gister denk ik op het ibood forum gelezen) dat ibood verlies maakt op de box. Maar het is natuurlijk gewoon een marketingsstrategie. Mensen blijven hangen voor de box en zien andere leuke aanbiedingen langskomen die ze vervolgens kopen.
Kan niet anders neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook wel duidelijk dat ze verlies maken op een box.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:02 schreef bambino het volgende:
Ik moet naar de supermarkt helaas.
Moet ff brood halen voor vannacht.
Kan eindelijk weer werken een nachtje
Ben er straks nog wel heel ff![]()
Neuquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nog een steekwagentje nodig voor je boodschappen?
Sap maker ding dan voor supergezonde sapjes?quote:
Frikandellen in de digitale sappenmakerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jaaa zo kan ik frikandellen kanen en is het toch gezond!
U consumeert nu 50gram conserveringsmiddelen. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Frikandellen in de digitale sappenmaker![]()
![]()
Wat moet ik me voorstellen bij een digital juicer?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Of dat het zo'n geluidje maakt van:
OM NOM NOM NOM, That was a carrot.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Of hij leest heel treurig recepten voorEn weigert te sappen als je stiekem verkeerde ingrediënten zoals room of ijs toevoegt ofzo
logischquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Asociale kat hier gaat op mijn muismat zitten. Hij wilt niet dat ik de Ibood box krijg :/
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan ook nog wekelijks een verslag uit geeft van de geblokeerde suikers/vetten om je extra schuldig te laten voelen
Dat is je straf voor net. Nizno en ik hebben telepatisch contact opgenomen met je kat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Asociale kat hier gaat op mijn muismat zitten. Hij wilt niet dat ik de Ibood box krijg :/
Ja inderdaad. Hij synchroniseerd automatisch met de appie app en haalt alle ongezonde dingen uit je boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Nizno het volgende:
het automatisch meldt aan je huisarts diëtist..
je boodschappen alvast besteld met alleen maar dingen voor in de blender...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Nizno het volgende:
het automatisch meldt aan je huisarts diëtist..
je boodschappen alvast besteld met alleen maar dingen voor in de blender...
Dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is je straf voor net. Nizno en ik hebben telepatisch contact opgenomen met je kat.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat.Ik denk het eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik word helemaal bang van die blenderquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word helemaal bang van die blender
Zo die batterijen erinquote:
Als je niet oppast controleert hij zo je hele levenquote:
hälpquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je niet oppast controleert hij zo je hele leven
Ik was er direct bij, was echt net terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:31 schreef Uccie het volgende:
Net te laat voor de box....alsof ik hem dan wel had gehad
De box is er ook nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:33 schreef Yngwie het volgende:
Hij staat bij mij nog steeds op een box, na page refresh
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:35 schreef noodgang het volgende:
Bweeh, afleveradresscherm enzo gehad, loopt ie nog vast
Jupquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom blijven mensen zo erg geilen op zo'n box? Puur voor de doorverkoop? Zit toch een hoop spul in dat je niet hoeft verder.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef bambino het volgende:
Ik ga het niet meer proberen, moet toch zo weg en moet nog brood smeren
Succes nog mensen
Tot de volgende hunt
ess / melleyn / nizno / ceviche / karina / myraela / uccie
Ze hadden Captcha.. Maar daar kwam zoveel gezeik over dat ze daar blijkbaar maar weer mee gestopt zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:44 schreef Muto het volgende:
Hopelijk doen ze iets tegen de scripters.
En wat stel je dan voor?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wow, wat een naaiers. ZO VAAK in het afleverscherm. En dan meer dan 8x toe eruit geknikkerd worden. Ze moeten echt een nieuw systeem uitvinden want dit is belachelijk.
Nee er zijn gewoon maar iets van 50 tot 100 boxen per keer en iets van 16.000 man die binnen een halve seconde allemaal tegelijk op in neem er1 klikken..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:46 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij zijn er van die gasten die het internet verkeer ontregelen zodat ze rustig die boxen kunnen bestellen..
tis niet een heel eerlijk proces voor mijn gevoel
Same here...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:46 schreef Onnoman het volgende:
ik heb ook zeker 10 keer het adres scherm gezien.. maar als je dan verder klikt krijg je de melding database connection failed..
of bad gateway
geloof mij maar dat er mensen zijn die hier iets op gevonden hebben..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee er zijn gewoon maar iets van 50 tot 100 boxen per keer en iets van 16.000 man die binnen een halve seconde allemaal tegelijk op in neem er1 klikken..
die is er ook. Bambino heeft er geloof ik gister ingezeten. En m'n vriend ook wel eens. Alleen is die wachtrij ook binnen een seconde vol zo ongeveer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef Muto het volgende:
Zorg gewoon dat je een soort van wachtrij creëert.
Oh, en die werkte zeker dan even niet toen ik mijn boxen kon bestellen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
geloof mij maar dat er mensen zijn die hier iets op gevonden hebben..
gewoon een dos attack
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:42 schreef bambino het volgende:
Ik ga het niet meer proberen, moet toch zo weg en moet nog brood smeren
Succes nog mensen
Tot de volgende hunt
ess / melleyn / nizno / ceviche / karina / myraela / uccie
wanneer heb je ze voor het laatst besteld?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, en die werkte zeker dan even niet toen ik mijn boxen kon bestellen?
ja, alleen maar 1 artikel per 24uquote:
Ik persoonlijk een jaar terug. Mijn vriend 2 hunts terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wanneer heb je ze voor het laatst besteld?
nou.. ik nog nooit dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik persoonlijk een jaar terug. Mijn vriend 2 hunts terug.
Toen ook iedeeen al aan het zeiken was over scripters enzo.
En hier waren er vorige keer ook een paar die een box hadden. Net zoals gister.
er is gewoon zoveel vraag in verhouding tot het aanbod dat bijna iedereen er naast grijpt. Niks raars aan
Hoewel ik nooit iets bij ibood koop, ben ik het hier wel mee eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:51 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk zou ibood het totaal anders moeten doen..
als je een normaal ibood artikel koopt.. gewoon random die persoon de kans bieden om ook een box te bestellen..
zo geef je de voorkeur aan mensen die vaker via ibood kopen zeg maar
ja, zoveel boxen zijn er nou eenmaal nietquote:
Alleen is het dus wel te doen. Je moet alleen heel veel geluk hebben dat je dejuiste server toegewezen krijgt en moet je snel genoeg klikken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Tja. Weetje. Ik zie gewoon mensen op tweakers scriptjes hebben en meerdere boxen binnenslepen. Echt niet te doen met klikken dus.
Dan zouden ze een hoop mensen verliezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:51 schreef Onnoman het volgende:
eigenlijk zou ibood het totaal anders moeten doen..
als je een normaal ibood artikel koopt.. gewoon random die persoon de kans bieden om ook een box te bestellen..
zo geef je de voorkeur aan mensen die vaker via ibood kopen zeg maar
Hoi Tjackaquote:
Och, ik vermoed dat als je nu het iboodforum opgaat daar ook alleen maar mensen posten met 'DIT WAS DE LAATSTE HUNT! DE BOX IS NEP! OPLICHTERS!'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zouden ze een hoop mensen verliezen.
Klopt maar als er van de 50 boxen 40 naar de scripters gaan (telkense dezelfde personen) is het gewoon oneerlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja, zoveel boxen zijn er nou eenmaal nietAls ze er met meer zouden komen dan zouden ze veel minder waard zijn.
[..]
Alleen is het dus wel te doen. Je moet alleen heel veel geluk hebben dat je dejuiste server toegewezen krijgt en moet je snel genoeg klikken.
Juustem. Hier verdienen ze het meest meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Nizno het volgende:
leuke ideeën maar juist voor de box blijven zoveel mensen kijken en doen ze impulsaankopen. Kortom dit is de beste deal voor Ibood
en toch komen ze terug. Kom op zeg hier waren vorige keer ook genoeg brullers die niet meer gingen hunten en toch er weer zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, ik vermoed dat als je nu het iboodforum opgaat daar ook alleen maar mensen posten met 'DIT WAS DE LAATSTE HUNT! DE BOX IS NEP! OPLICHTERS!'
Ze hebben sinds deze hunt al ingesteld dat je per adres maar 1 box kunt bestellen. (dus niet per account, maar per adres) anders wordt ie geannuleerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Klopt maar als er van de 50 boxen 40 naar de scripters gaan (telkense dezelfde personen) is het gewoon oneerlijk.
nee hoor.. ik denk juist niet!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zouden ze een hoop mensen verliezen.
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:55 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam trouwens zelfs aan het eind nog gewoon in het bestelscherm. Je hebt alleen bij elke nieuwe pagina de kans dat die geen verbinding kan maken.
Jupquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch komen ze terug. Kom op zeg hier waren vorige keer ook genoeg brullers die niet meer gingen hunten en toch er weer zijn.
Is dit niet achteraf? Ze kunnen ook gewoon meerdere accounts en bij vrienden af laten leveren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben sinds deze hunt al ingesteld dat je per adres maar 1 box kunt bestellen. (dus niet per account, maar per adres) anders wordt ie geannuleerd.
klopt maar ja dan moeten ze wel zorgen dat ze 100 scriptjes anders instellen, terwijl ze eerder gewoon alles herzelfde instelden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is dit niet achteraf? Ze kunnen ook gewoon meerdere accounts en bij vrienden af laten leveren.
Ja, dat vond ik ook nog kutter. Wat dat betreft is dit wel fijner.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef essnhills het volgende:
Oh, en ze HADDEN dus eerst die captcha erin gezet.. tegen scripters. maar daar ging iedereen over klagen
vind ik ook niet meer dan logisch dat die er uit isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef essnhills het volgende:
Oh, en ze HADDEN dus eerst die captcha erin gezet.. tegen scripters. maar daar ging iedereen over klagen
En dat is iboods fout hoe?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef Onnoman het volgende:
Het is gewoon zo dat het niet geheel eerlijk gaat..
iemand heeft een trage internetverbinding.. die verliest het altijd tegenover iemand met een snelle verbinding
je hoeft er ook niet op mee te hunten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef Onnoman het volgende:
Het is gewoon zo dat het niet geheel eerlijk gaat..
iemand heeft een trage internetverbinding.. die verliest het altijd tegenover iemand met een snelle verbinding
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook nog kutter. Wat dat betreft is dit wel fijner.
Was het ook, maar niet eerst gaan zeuren over scripters, vervolgens gaan zeuren over de captcha oplossing, om vervolgens weer te gaan zeuren over de scriptersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
vind ik ook niet meer dan logisch dat die er uit is
ik zeg niet dat het hun fout is.. ik zeg alleen dat het niet heel eerlijk gaat.. en dat zou ibood zich misshcien kunnen aantrekkenquote:
Catapacha is een goede oplossing naar mijn mening, waarom was iedereen er zo tegen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het ook, maar niet eerst gaan zeuren over scripters, vervolgens gaan zeuren over de captcha oplossing, om vervolgens weer te gaan zeuren over de scripters
nou met die captcha kreeg je te lezen dat je niet raak klikte terwijl je gewoon echt raak klikte. Of dan kreeg je gewoon geen vlakje in dat grijze sneeuwvlakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Was het ook, maar niet eerst gaan zeuren over scripters, vervolgens gaan zeuren over de captcha oplossing, om vervolgens weer te gaan zeuren over de scripters
Omdat het een extra stap was, die vaak ook liep te trippen. Er weer een extra pagina om te laden en dus een extra moment waarop het fout kon gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Catapacha is een goede oplossing naar mijn mening, waarom was iedereen er zo tegen?
zie onder je. Het werkte niet. je deed alles goed en kreeg de melding dat je het fout deed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Catapacha is een goede oplossing naar mijn mening, waarom was iedereen er zo tegen?
Ja, er is wel meer niet eerlijk in het levenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het hun fout is.. ik zeg alleen dat het niet heel eerlijk gaat.. en dat zou ibood zich misshcien kunnen aantrekken
Tja, maar dan is de oplossing toch simpel? Een andere variant maken/kopen. Als de echte Capatcha niet werkt, ga je toch voor een random rekensom? Scripters zijn gewoon het meest oneerlijke. En ook al krijgen ze er maar 1 in plaats van meerdere dan alsnog hebben zij die zekerheid.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie onder je. Het werkte niet. je deed alles goed en kreeg de melding dat je het fout deed.
Omdat het vlakje niet goe scheen te werken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
10:000 klikkers? Volgens mij overschat jij de dozen een beetje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef Onnoman het volgende:
ze kunnen het zelfs nog anders aanpakken..
zet gewoon een counter.. de eerste 10.000 klikkers worden op naam en ip opgeslagen.. en je krijgt een mailtje met een afreken url..
misschien duurt het effe voordat je die mail krijgt.. maar je hebt die box iig
10,000 klikkers geloof ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
10:000 klikkers? Volgens mij overschat jij de dozen een beetje.
lekker voor de mensen met discaculiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja, maar dan is de oplossing toch simpel? Een andere variant maken/kopen. Als de echte Capatcha niet werkt, ga je toch voor een random rekensom? Scripters zijn gewoon het meest oneerlijke. En ook al krijgen ze er maar 1 in plaats van meerdere dan alsnog hebben zij die zekerheid.
hmmquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer niet eerlijk in het leven
Maar ze proberen het al zo eerlijk mogelijk te doen. Hebben ook wel eens andere dingen gedaan met de doos, zoals die speurtochten ergens vorig jaar.
het blijft vooral veel geluk denk ik. Ik bestelde mijn box op een oude goedkope laptop met een simpele tele2 internetverbinding.. niks geen bijzondere dingen.
terugklikken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:04 schreef essnhills het volgende:
Dit begint irritant te worden, mijn muis klikt steeds zomaar
Dan quote ik zelfs 3 dubbelquote:
ach geeft niet, zijn we van je gewend.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach geeft niet, zijn we van je gewend.
Hoiquote:
Werkt net zo perfectquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:07 schreef Xaobotnik het volgende:
Heb deze Hunt niet echt gevolgt. Werkt het bestellen van de box deze keer makkelijker? Of is het dezelfde treurnis als de afgelopen keren?
lees even 2 pagina's terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:07 schreef Xaobotnik het volgende:
Heb deze Hunt niet echt gevolgt. Werkt het bestellen van de box deze keer makkelijker? Of is het dezelfde treurnis als de afgelopen keren?
heel goed! doe bij mij ook even. Ow en ruim dan even die teringzooi opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:11 schreef Uccie het volgende:
Ben uit pure ellende maar gaan stofzuigen
Nou zo ellendig voel ik me ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed! doe bij mij ook even. Ow en ruim dan even die teringzooi op
En ik heb wel een beetje hongerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed! doe bij mij ook even. Ow en ruim dan even die teringzooi op
jammerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou zo ellendig voel ik me ook weer niet.
Ik woon inmiddels ook op een mini-vuilnisbelt, maar dat is na dit weekend ook weer over, ben er wel klaar mee om er tegenaan te kijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer![]()
Naja ik loop er nu al een maand om heen, dat kan nog wel een maand.
ow nee het is alleen op de slaapkamer dus ik kijk er niet tegen aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels ook op een mini-vuilnisbelt, maar dat is na dit weekend ook weer over, ben er wel klaar mee om er tegenaan te kijken.
het is mijn wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee het is alleen op de slaapkamer dus ik kijk er niet tegen aan
bij mij is het de halve huisraad. Alles nog in dozen en tassen. Naja over een maand kan er in elk geval 1 tas vol weer mee terug naar lief...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
het is mijn wasik heb een stapel te wassen in de badkamer en een stapel te strijken in de eetkamer. En ik wil dit weekend mijn keuken even goed schoonmaken, maar die is verder niet vies.
jullie zitten tijdelijk apart?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij is het de halve huisraad. Alles nog in dozen en tassen. Naja over een maand kan er in elk geval 1 tas vol weer mee terug naar lief...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |