Ik ga morgen even bellenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:16 schreef Guul het volgende:
Ben Poot heet die winkel.
Zijn ook eigenlijk koffieglazen.
Is al wel even geleden...quote:
Niet dat ik iets bestel, maar ik pak de link van 2DK.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Doen jullie het bestellen via de link in de op of direct bij Ibood?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
tot de volgende hunt mensen, im off, hopelijk minder druk dan
Tot volgende keerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:29 schreef EDMAN- het volgende:
Jij ook al! Volgens mij heeft zowat iedereen die dingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb het Cindarella kussen gekocht mensen.
Welkom bij de officiële FOK! huntclubquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb het Cindarella kussen gekocht mensen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welkom bij de officiële FOK! huntclub
Alleen Uccie heeft het recht op uitzondering verkregenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:36 schreef bambino het volgende:
[..]Ik heb die kussens niet
I'm a rebel!
En hoi![]()
![]()
En B I N G O!
Oh hoe laat is dat? En waar wordt dat uitgezonden, meneer sport?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pfoe, deze dag is zwaarder dan ik dacht. Wil straks nog schaatsen kijken dus ja
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen Uccie heeft het recht op uitzondering verkregen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:41 schreef essnhills het volgende:
Eindelijk Huntbingo
Had je nog gezien dat ze bij 1dk het net als plaatje hadden?Waar nu zegmaar de pizza staat?
Ye 1dk is foutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
Raar ik zie op 1DK dat muizen nog en op ibood dat luchtje.
ALLES IS KAPOT!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik hoorde wel een belletje maar dat was niks.
Nee die skippte terug naar de vorige.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik hoorde wel een belletje maar dat was niks.
quote:
Je meot even je ibood verversenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
Raar ik zie op 1DK dat muizen nog en op ibood dat luchtje.
Jaquote:
Ja ik zie nu de weegschaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je meot even je ibood verversen
18:00 begint het NK Sprint. Daarna vanavond ook de 500 van het NK Allround, en dan nog de 1000 van het NK Sprint. Vanaf 6 uur op NL 1.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh hoe laat is dat? En waar wordt dat uitgezonden, meneer sport?
Dan gaat het goedquote:
Oh. Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee iBood deed het prima. Er was een foutje bij 1dk.
Weet ik niet meer, maar er was wel iemand iddquote:
Oh dat zet ik wel aan dan...nou an keuken schoonmaken komt niets vanavond, morgen maar op tijd opstaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
18:00 begint het NK Sprint. Daarna vanavond ook de 500 van het NK Allround, en dan nog de 1000 van het NK Sprint. Vanaf 6 uur op NL 1.
quote:
Oh jij was hetquote:
HAHAHAH lol zie ik nu ook pas. Wat ben je toch creatief!quote:
I knowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HAHAHAH lol zie ik nu ook pas. Wat ben je toch creatief!
Tofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een album van Slowdive opgezet.
Die ga ik vast wel live zien dit jaar
Waarschijnlijk 1 dag Pinkpop, 1 dag BKS en 3 dagen Lowlands. Ik heb geld over.quote:
Die hebben ze ook bij de action. Daar heb ik ze vandaan (waren enkel rond)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Uccie het volgende:
De snijplanken mogen wel even terugkomen
Welke snijplanken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Uccie het volgende:
De snijplanken mogen wel even terugkomen
Dat is misschien een beter ideequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die hebben ze ook bij de action. Daar heb ik ze vandaan (waren enkel rond)Was nog geen ¤5,- en doen het nu al 2 jaar prima
josephine josphinequote:
Bier halen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Comment op de handdoeken: nice. Ze zijn al poepbruin. Dan zie je het tenminste niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die opmerkingen komen me bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Stofzuiger nummer 1600. Wie na vandaag nog een vies huis heeft, mag 'm schoon gaan zuigen met hun mond.
Al sinds 7 uur vanochtendquote:
Wow, dat is wel nice. Je bent in elk geval een toegewijde 3FM hooligan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1 dag Pinkpop, 1 dag BKS en 3 dagen Lowlands. Ik heb geld over.
Ah, mooi. Slotje.quote:
Dildo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
er is nu een laptoprugzak met veel praktische vakjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
Foutje bedanktGaarna wel OT reageren enzo. Kusjes
De hunt gaat nog steeds doorquote:
bambino to the rescuequote:
Neee, ik hoef geen lelijke dingenquote:
Waarom meteen zo gemeenquote:
Maar deze heeft praktische vakjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neee, ik hoef geen lelijke dingen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neee, ik hoef geen lelijke dingen
Waar heb jij het nou weer overquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar deze heeft praktische vakjes
Maar praktisch kan evengoed lelijk zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef R-Tech het volgende:
[..]roep ik je alleen bij stofzuigers goed?
AXA slotjequote:
Ja, ik helemaal stressen enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer overGemeen?
Ohquote:
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohnja het was niet eens voor de grap bedoeld ofzo. We geloofden brammetje gewoon op zn woord. Dat is dus ook de laatste keer
Zet hem op de black listquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohnja het was niet eens voor de grap bedoeld ofzo. We geloofden brammetje gewoon op zn woord. Dat is dus ook de laatste keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Worden ze boos op ons terwijl het allemaal de schuld van de rabobank is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een ding, hij is zwartquote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohik dacht echt dat je ons gewoon in de zeik nam.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Worden ze boos op ons terwijl het allemaal de schuld van de rabobank is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zet hem op de black list
OHHH HELL NO! Brb making some chicken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Doet je poepertje pijn?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Waw.. Ik voel me zo serieus genomen.
Bram werkt bij de rabobank?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja. Wat een kutbank.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja wiens schuld is het nou..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Ik besloot vanochtend overigens dat ik zou gaan schoonmaken zodra de box geweest was. Alleen er komt maar geen box.
Nee de hete seks moet vanavond nog gebeuren. Gisteren geen tijd voor.quote:
Ja. Ik blokkeer iedereen van de Rabobank tijdens de box en heb zelf een ING pas!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bram werkt bij de rabobank?
Zo saboteert hij ons dusAls we een box scoren een beetje de betalingen saboteren
Waar ik ooit een ding mee gekocht heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
de ING heeft tenminste rentepunten
Een zwart ding?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar ik ooit een ding mee gekocht heb.
Ik weet niet eens wat een geljet isquote:
Sparenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
de ING heeft tenminste rentepunten
Kort antwoord? Nee.quote:
Ook iets met meerdere gaatjes en iets met media?quote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een geljet is
Okquote:
Ja een HK receiver (en tuner en cd speler, dus 3 dingen), overigens heb ik ook een NASquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook iets met meerdere gaatjes en iets met media?
De boxen pakken ze van te voren altijd al inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef wimbo het volgende:
Ik heb het idee dat straks in iedere box een Geljet printer zit.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
De boxen pakken ze van te voren altijd al in
Echt? Ik dacht altijd dat ze er de spullen in deden die niet verkocht werden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
De boxen pakken ze van te voren altijd al in
quote:
Nee die staan allemaal al klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat ze er de spullen in deden die niet verkocht werden.
Dat dacht en denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd dat ze er de spullen in deden die niet verkocht werden.
Misschien dat er weleens restjes van andere hunts inzitten. Maar vaak zitten er in de boxen juist producten die helemaal niet in de hunt zijn langsgeweest.quote:
Volgens mij zijn foto's van hunts er voor hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee die staan allemaal al klaar.
Vaak zelfs zo geweest dat de boxen als eerste product werden verzonden van alle huntproducten.
Ze laten ook wel eens foto's zien van en magazijn vol boxen en boxen die worden ingepakt als huntaankondiging
Zijn die foto's niet van de keer daarvoor? Want om de dozen van te voren al te maken zou echt totaal niet logisch zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee die staan allemaal al klaar.
Vaak zelfs zo geweest dat de boxen als eerste product werden verzonden van alle huntproducten.
Ze laten ook wel eens foto's zien van en magazijn vol boxen en boxen die worden ingepakt als huntaankondiging
Tuurlijk, al die boxen hebben standaard een paar vaste items, zoals toen de red bull shots, de ibood lamp, usb aquarium. Dat soort crap.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat er weleens restjes van andere hunts inzitten. Maar vaak zitten er in de boxen juist producten die helemaal niet in de hunt zijn langsgeweest.
Ja dat zeg ik, er zullen vast wel wat dingen inzitten van de hunt ervoor. Maar de meeste spullen, en ook juist de grotere duurdere items komen juist niet in de hunt voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Tuurlijk, al die boxen hebben standaard een paar vaste items, zoals toen de red bull shots, de ibood lamp, usb aquarium. Dat soort crap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |