Het zwakste wat je wel kunt doen als speler is van het veld kopen. Verlies dan in elk geval met opgeheven hoofd in plaats van als laffe rat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik pas echt treurig vind is dat Ajax publiek wat nog staat te zingen en te springen. Minachting voor de sporter is het. Je gaat toch niet klappen voor een ploeg die wordt vernederd door Salzburg.
Als Ajax speler zou ik gelijk van het veld lopen.
...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bezorger heeft er nog even overheen gecumd?
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon gênant om te zien hoe ze over het veld lopen.
Alsof ze allemaal lopen te trollen.
Of de Turk. Met z'n snor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rust geven. Apart dat sommige spelers er uberhaupt in stonden, als je het vooraf toch al op hebt gegeven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:18 schreef Heeinz het volgende:
De Jong eraf?! Onze sterkhouder. Wat een nonsens.
Heb je die blingbling ring van Merab gehad?quote:
Veel kaas hoort op deze pizzaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stuur je favoriet maar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heinz graag een PIC van Scarlett in de OP.
Successupporter gevonden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik pas echt treurig vind is dat Ajax publiek wat nog staat te zingen en te springen. Minachting voor de sporter is het. Je gaat toch niet klappen voor een ploeg die wordt vernederd door Salzburg.
Als Ajax speler zou ik gelijk van het veld lopen.
Het zwakste is om een ploeg toe te juichen die kansloos verliest. Dan maakt het dus niet meer uit of je wint of verliest, kan je net zo goed niet spelen. Het is pure minachting van de sport.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zwakste wat je wel kunt doen als speler is van het veld kopen. Verlies dan in elk geval met opgeheven hoofd in plaats van als laffe rat.
Wedstrijd is toch al gespeeld. Dit is goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Dit kan je Riedewald toch ook niet aan doen man.
Is toch zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lachwekkend hoe jij nu praat.
Gelukkig maar inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Mansjester het volgende:
Zometeen de echt belangrijke zaken: Wie is de mol
In ruil voor Vitesse-PR op FOK!.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je die blingbling ring van Merab gehad?
Ik ben weer eens tweede gewordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Wordt er nog curve fever gespeeld?
Verveel me de pleuris
Snowbellsquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben weer eens tweede geworden
[ afbeelding ]
Mag ik ook meespelen johannesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hitler kon ook heel goed Duits. Wondermenschen daar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Oostenrijkse omroeper spreekt verbazingwekkend goed Nederlands.
Een spannende eindstrijd zo te zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is afgelopen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik ook meespelen johannes
Ja leukquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is afgelopen.
Ik wil straks wel tegen jou.
makkiequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Ajax moet er nu 6 scoren om door te gaan
Nee hoor, uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik haal het wel ff uit de OP als je zo gemeen doetquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helemaal niets.
Helemaal niets.
Helemaal niets in amsterdaaaaaaam.
Helemaal niets in nederland zal je bedoelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helemaal niets.
Helemaal niets.
Behalve van Rhijn natuurlijk, onze demigod.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Volgens mij kunnen we iedere speler uit de eredivisie eigenlijk wel afschrijven voor het Nederlands Elftal
5, rekenwonder.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Maver24 het volgende:
Nou, 4 titels straks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helemaal niets.
Helemaal niets.
Ja maar Salzburg had 3 uitdoelpunten, dus het is nu 8-0quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, uitdoelpunten tellen dubbel.
Ik wil eerst widm kijken en daarna wil ik wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
FOKvbl
ww: ajax
ik zie wel of er mensen zin hebben
Helemaal niet. Bij gelijke stand gaat het team door dat de meeste uitdoelpunten gescoord heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, uitdoelpunten tellen dubbel.
Ohja, bijna vergetenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil eerst widm kijken en daarna wil ik wel.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helemaal niet. Bij gelijke stand gaat het team door dat de meeste uitdoelpunten gescoord heeft.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helemaal niet. Bij gelijke stand gaat het team door dat de meeste uitdoelpunten gescoord heeft.
Ajax komt toch uit Israël?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Helemaal niets in nederland zal je bedoelen.![]()
![]()
4 titels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wat koop je er voor als je jaarlijks af gaat tegen de Steaua Boekarestjes en nu RBS?
Guest46363643653quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet je?
Ik heet alba12345
Is je pizza alweer op?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Zouden die supporters gratis Red Bull krijgen in de rust?
Het is anders omschreven, maar dan klopt het nog wel. Is nog duidelijker ook.quote:
Neequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Guest46363643653
Dm me room en pw
Gofferdomme das snel.quote:
Alleen dan zonder de coke en criminelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een jodel publiek daar.![]()
Lijkt vak 410 wel.
verdiend*quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:28 schreef coronatus het volgende:
Ik concludeer nu dat de Sa een basisplaats verdient heeft!
Red Bull heeft dat ingezien en ajax plat gewalst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:28 schreef Maver24 het volgende:
Een dansje op zn tijd kan geen kwaad
Zoals de knop 'Invoeren'quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme ik klik alles aan wat ikjuist niet aan moet klikken
jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:28 schreef Pino0 het volgende:
Wat ik me afvraag;
Loopt het uitvak ook leeg in de 80e minuut?
Ja en ze gaan massaal playstation controllers het veld op gooien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:28 schreef Pino0 het volgende:
Wat ik me afvraag;
Loopt het uitvak ook leeg in de 80e minuut?
twitter:aad300 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:26:44Dvd van #salzburg verplicht op trainerscursus knvb zou ogen kunnen openen bij alle papegaaien#nieuweontwikkelingen reageer retweet
Beter dan Narsingh. Sana ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Die Bojan kan er ook echt niks van. Schitterend om te zien.
Heeft hij wel een puntquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:26:44Dvd van #salzburg verplicht op trainerscursus knvb zou ogen kunnen openen bij alle papegaaien#nieuweontwikkelingen reageer retweet
O ja, Bojan krijgt het er weer van langs, 5-0 over twee wedstrijden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Die Bojan kan er ook echt niks van. Schitterend om te zien.
Nee, hij kan er gewoon geen fluit van. Als het 0-8 had gestaan ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
O ja, Bojan krijgt het er weer van langs, 5-0 over twee wedstrijden.
Bojan is de beste speler van Ajax, maar ik ga niet weer deze discussie aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, hij kan er gewoon geen fluit van. Als het 0-8 had gestaan ook niet.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bojan is de beste speler van Ajax, maar ik ga niet weer deze discussie aan.
Wut?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
ga weg johquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij had het over de stad in Drenthe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent niet een wiskundedocent.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bedankt voor de verbtering.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij had het over de stad in Drenthe.
hardoplachenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:28 schreef coronatus het volgende:
Ik concludeer nu dat de Sa een basisplaats verdient heeft!
Alsof dit niet besproken isquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Schande voor het Nederlands voetbal. Dat dit de koploper is van de eredivisie....
Az kan het schijnbaar welquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Schande voor het Nederlands voetbal. Dat dit de koploper is van de eredivisie....
Tijd dat Vitesse het weer overneemtquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Nederland heeft een groot probleem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ajax heeft een groot probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvan iedereen (behalve ajacieden) het hele jaar al zei dat ze er helemaal niets van konden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Die spelen al Europeesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Tijd dat Vitesse het weer overneemt
OMG OMG, is Cruijff dood dan????????????????????????????????quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
Johan Cruijff draait zich om in zijn graf.
JUICHEN!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
Johan Cruijff draait zich om in zijn graf.
Koploper van Oostenrijk tegen koploper van Nederland: 6-0.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Het niet zien van de kwaliteiten van Bojanquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, even bijkomen hoor. Bojan de beste speler van Ajax. Schitterend.
Ik begrijp het wel. Ik had ook altijd een slechte dag als ik spelletjes als één keer raken deed op straat. Soms ben je gewoon chronisch uit vorm als je verliest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jongens jongens wat een pech.
Weer een slechte dag van Ajax. Eigenlijk zijn ze wel beter, maar ze hebben gewoon hun dag niet. Vraag het Blind.
Nee, rustig maar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OMG OMG, is Cruijff dood dan????????????????????????????????
LR DOE MEEquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ik had ook altijd een slechte dag als ik spelletjes als één keer raken deed op straat. Soms ben je gewoon chronisch uit vorm als je verliest.
Opheffen dat Nederlandse voetbal. Bespaart ons afgangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Koploper van Oostenrijk tegen koploper van Nederland: 6-0.
Diep en diep triest als je t zo bekijkt.
We zijn wel de beste van de slechten!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarvan iedereen (behalve ajacieden) het hele jaar al zei dat ze er helemaal niets van konden.
Spreek voor jezelf. Grote ego van de topclubs ook altijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Opheffen dat Nederlandse voetbal. Bespaart ons afgangen.
Maar ze hebben wel dankzij Bojan gewonnen van Barca.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom wordt de club die drie jaar op rij kampioen is geworden in de Eredivisie weggespeeld door een club die vorig seizoen niet eens kampioen van Oostenrijk kon worden?
Z. Esnul.quote:
Doping.. Maar dat wordt over een jaar of 10-15 wel duidelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom wordt de club die drie jaar op rij kampioen is geworden in de Eredivisie weggespeeld door een club die vorig seizoen niet eens kampioen van Oostenrijk kon worden?
Omdat die andere meer doelpunten scorenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ja, want dat gebruiken de Nederlandse clubs niet natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Doping.. Maar dat wordt over een jaar of 10-15 wel duidelijk
Jij lust dan wel zeker een croissantje ham kaas voor de moeite?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had het zelf even aangepast. Zo aardig ben ik wel.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Gezien de spelers die Ajax in het veld heeft is het duidelijk dat Frank de Boer een aantal spelers (Andersen, Riedewald, Hoorn, De Sa) Europese ervaring wil laten op doen.
De uitslag van deze wedstrijd zegt vrij weinig.
Jahaa, Red Bull geeft je.....quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Doping.. Maar dat wordt over een jaar of 10-15 wel duidelijk
Ik ook niet. Lewis weer genaaid hoorde ik? Kijk nu ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat ik gek bennee natuurlijk niet.
Kijk naar het puntenaantal waarmee ajax kampioen werd. Dan zie je dat de anderen het gewoon keer op keer hebben laten afweten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, ik houd niet zo van ham kaas croissantjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij lust dan wel zeker een croissantje ham kaas voor de moeite?
Gezien de spelers die Ajax in het veld heeft is het duidelijk dat Frank de Boer een aantal spelers (Andersen, Riedewald, Hoorn, De Sa) Europese ervaring wil laten op doen.
Knap hoe jij dingen altijd weet te twisten in onzin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Hahahahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Mäktpløz.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef xzaz het volgende:
Andersen, weer zo'n verloren Scandinaviër die ze van marktplaats vandaan hebben.
Normaal zou hij Ajax afbranden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Knap hoe jij dingen altijd weet te twisten in onzin.
Klopt. Vorige wedstrijd ook al.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:37 schreef Shreyas het volgende:
quote:
Met 3-6 is Ajax door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |