jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je weer semi-stoer doen met je droomboks?
Wel mooi dat hij weer de CL gaat winnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben alleen al te hoog voor de EL
Wat dacht je van hunten en kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Teletekst en kijken tegelijk is lastig.
Haha, jij staat 1-1 tegen Eindhoven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Of denk je dat ik nu curve fever zit te spelen?
[ afbeelding ]
De hele dag zitten te hunten, en vervolgens niks kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je van hunten en kijken
Ik ben toch al kampioen dus dat boeit niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha, jij staat 1-1 tegen Eindhoven.
Zo, daar heb je 'm flink te pakken zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Teletekst doorzichtig makenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doen de meestenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De hele dag zitten te hunten, en vervolgens niks kopen
Ja he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo, daar heb je 'm flink te pakken zeg.
Ik zit in het stadion dus heb het beste beeld van de hele wereldquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan sprinten met jouw beeld.
Kijk linksquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
wie nog 1 keer een arno vermeulen plaatje post.... bluf doe het
nee haal weg johquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer aardige vent
Hoogste begroting. Ik werd kampioen met Dordrecht in seizoen 1. Prognose 16e IIRC.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al speel ik wel een tactiek waar veel steken kunnen vallen op verdedigend gebied.
Non stop had je laatst gratis kunnen zien he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga binnenkort naar Non-Stop en 300 deel 2
Vraag Stijn mee danquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker met allemaal FOK!ers. Veel te engquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Non stop had je laatst gratis kunnen zien he?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoogste begroting. Ik werd kampioen met Dordrecht in seizoen 1. Prognose 16e IIRC.
Zeker tussen allemaal FOK!kers?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
Ik ook, maar niet met jouquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Heeinz het volgende:
Kunnen we niet ophouden met al die plaatjes?
Inderdaad laten we weer Tweets plaatsenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Heeinz het volgende:
Kunnen we niet ophouden met al die plaatjes?
Je zit toch in het donkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker met allemaal FOK!ers. Veel te eng
Haha oké danquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met jou![]()
Nou en. Zijn gewoon mensen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker tussen allemaal FOK!kers?
Tja heb je pech hij is weg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:53 schreef Herqules het volgende:
HEY IK WAS DIE GIF NET AAN HET BEKIJKEN JA!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef KingRoland het volgende:
Kishna komt er zo in.Dit is echt totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een pasje (waar ik voor betaald heb) waarmee je het gratis kan zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is echt totaal niet grappig.
Zeg dat daaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet te paaienDOe die gifjes en grote plaatjes dan in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die plaatjes en gifjes zijn irritant als je mobiel zit. Doe dan in een spoiler.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Herqules het volgende:
waarom wordne die plaatjes verwijderd jezus wat kinderachtig hoe oud ben je karina haha ja tog latersz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Vasion het volgende:
deze goal![]()
Deze is mooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit boeit echt he-le-maal niemandquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig moet je betalen om darten te kunnen zien op de stream van RTL
Gayyy.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gayyy.
Je bent zelf homofiel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gayyy.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze is mooier:nee hoor deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
nee hoor deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je gifjes nou nog zouden werken konden we echt lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je gifjes nou nog zouden werken konden we echt lachen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sooowwwww![]()
Je merkt wel dat er wat op het spel staat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Denswil doet een Nigelletje. Was rood.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:02 schreef Mansjester het volgende:
hoe heet jullie room?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sooowwwww![]()
Wat een idiote overtreding.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wat was ik blij toen Moisander weer fit werd. Mijn wekenlang huilen om Denswil konden eindelijk de koelkast in, tot nu dan.![]()
Grappige is dat het gewoon puur onkunde is.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Zoals wel vaker bij Ajaxquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax blijft op miraculeuze wijze overeind tot nu toe.![]()
Waarom heb ik dit aangezet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
WOP WOP WOPquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef Heeinz het volgende:
V/d Hoorn straalt wel wat uit.
Dat hij een buis in z'n reet heeft.![]()
Jasper heeft straks de meeste ajax passes.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Net als Bergkamp?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef Heeinz het volgende:
V/d Hoorn straalt wel wat uit.
Dat hij een buis in z'n reet heeft.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jasper heeft straks de meeste ajax passes.twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 27-02-2014 om 19:51:47Jasper Cillessen was in de eerste helft de Ajacied met de meeste balcontacten (54). Kortom, de opbouw loopt weer soepel. reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat een lelijk team heeft ajax ook.
Al jaren niet om aan te gluren
[ Bericht 4% gewijzigd door Karina op 27-02-2014 20:10:25 ]Nothing to see here, carry on![]()
Jarenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een lelijk kankerteam heeft ajax ook.
Al jaren niet om aan te gluren![]()
![]()
Ja dat wel. Maar het was wel een betere tijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha
En dan zeker weer in Amsterdam?![]()
Heeft de boer gezegd dat ze maar op halve kracht hoeven te spelen?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hoe lang al? Zeg, jaar of 3?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een lelijk team heeft ajax ook.
Al jaren niet om aan te gluren![]()
Van der Hoorn
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
MIKEY IN DE SPITS OLEE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan doen we het gewoon zelf
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
1-0 pas
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Niveautje heur.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Welke idioot heeft ooit bedacht hem te kopen?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dan moet je hem wel goed doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef TheArt het volgende:
Het eigen doelpunt dat je wist dat zou komen![]()
![]()
AJAX SCOORTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ajaxgodquote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
v.d. Hoorn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk , deze is niet zo mooi als tegen az. Wie plaatst hem?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Komt goed voor zijn man!Un dann rettet kein Kavallerie,
Mensen die dachten dat een odd van 5 op winst Ajax een fout was![]()
Ja het was een fout had een odd van 30 moeten zijn![]()
![]()
Nieuw beleidquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef DeJori het volgende:
Welke idioot heeft ooit bedacht hem te kopen?
Cruijf![]()
![]()
het kan nog voor ajaxEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Wat is Cilessen een dramatische keeper zeg, blijkt hier weer en bleek wel vaker.
Sowieso dat Vermeer niet slechter is dan dat....![]()
Nou moet Kishna er 4 scoren zometeen...Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoorn is afgeschreven. Maar goed dat psv die stakker niet gehaald heeft.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Oh God, jij weerquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef bianconeri het volgende:
Wat is Cilessen een dramatische keeper zeg, blijkt hier weer en bleek wel vaker.
makkiequote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die dachten dat een odd van 5 op winst Ajax een fout was![]()
Ja het was een fout had een odd van 30 moeten zijn
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso dat Vermeer niet slechter is dan dat....
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
"Pech voor Van der Hoorn" Hij tikt hem er toch zelf opzettelijk in
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 27-02-2014 om 17:06:03Bestaat Het Wonder Van Salzburg??? #Ajax. reageer retweet
![]()
![]()
Doe normaal gastquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso dat Vermeer niet slechter is dan dat..... Cillesen is beste keeper in NL.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Deze post is het minst waar van alle posts die ik vandaag gezien heb.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef bianconeri het volgende:
Blind en denswil sjokten ook maar een beetje bij die voorzet.
Zo van, een kaartje leggen nu is ook weer zo wat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef Zipportal het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 27-02-2014 om 17:06:03Bestaat Het Wonder Van Salzburg??? #Ajax. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ja, eentje hebben ze al gescoord.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Cillessen is beste keeper van eredivisie samen met Zoet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso dat Vermeer niet slechter is dan dat....Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Peyer R de Vriesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef Zipportal het volgende:
zo zelfgeil dat hij in zijn eigen gezicht fapt
![]()
Moet jij geen koekjes eten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
In belangrijker nieuws, mijn pizza laat nog steeds op zich wachtenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoor deze mannetje dan pratenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Doe normaal gast. Cillesen is beste keeper in NL.
![]()
![]()
haha stijn maakt een spelfout hahahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peyer R de Vrieszo zelfgeil dat hij in zijn eigen gezicht fapt
wat een sukkel![]()
*Peterquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peyer R de Vrieszo zelfgeil dat hij in zijn eigen gezicht fapt
![]()
Van Rhijn
Echt waar, stap gewoon van het veld af en doe het schriftelijk af met 3-0. Dit is gewoon te triest om te zien.![]()
Jongens jongens wat was dat toch een incident die 0 - 4 tegen Salzburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te veel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel heeft die vd Hoorn gekost?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Jullie hadden meer Noren moeten kopen in plaats van Denen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
Van Rhijn
Echt waar, stap gewoon van het veld af en doe het schriftelijk af met 3-0. Dit is gewoon te triest om te zien.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jongens jongens wat was dat toch een incident die 0 - 4 tegen Salzburg.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die haten op Van Der Hoorn
Het was of deze mislukte redding of speler van Salzburg die hem erin zou tikken.
Wel steeds pech die gast![]()
![]()
16 miljoen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel heeft die vd Hoorn gekost?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Smakeloos.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Afwisseling.
UPDATE: Hij is erIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Zul je zien dat er zondag weer gewoon met een absurd aantal goals verschil van Feyenoord wordt gewonnen![]()
![]()
Tragisch voor de eredivisie dit. Laten we maar lekker fuseren met België. We kunnen er allebei helemaal niks van, wellicht dat het niveau dan nog binnen de perken blijft.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jongens jongens wat was dat toch een incident die 0 - 4 tegen Salzburg.ben benieuwd wat psv zo gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verdedigt hem alleen vanwege zijn Utrechtverleden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die haten op Van Der Hoorn
Het was of deze mislukte redding of speler van Salzburg die hem erin zou tikken.
Wel steeds pech die gast![]()
Pics.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Afwisseling.
UPDATE: Hij is er![]()
Dit soort opmerkingen zijn een beetje kansloos.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben benieuwd wat psv zo gaat doen![]()
Biertje open trekken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ajax is kansloosquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn een beetje kansloos.![]()
oh shit dikke dis xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die gozer mikte gewoon weer op van de hoorn
Iedereen dekt ook van 4 meter afstand.![]()
Blijf dan thuis.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ajaxkampioen worden van de Mickey Mouse Liek
wees er maar trots op.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hele goede verdedigingsreactie hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
![]()
Alle ballen op vd Hoorn.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
ben benieuwd wat zwolle zo gaat doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele goede verdedigingsreactie hoor.![]()
Ik lig dubbel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben benieuwd wat zwolle zo gaat doen![]()
Beter kampioen van de Mickey Mouse League dan geen kampioen van de Mickey Mouse League.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Ajaxkampioen worden van de Mickey Mouse Liek
wees er maar trots op.
![]()
Wat ik pas echt treurig vind is dat Ajax publiek wat nog staat te zingen en te springen. Minachting voor de sporter is het. Je gaat toch niet klappen voor een ploeg die wordt vernederd door Salzburg.
Als Ajax speler zou ik gelijk van het veld lopen.![]()
True, maar als je kijkt naar beide wedstrijden doen de keeper en verdedigers het niet veel beter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verdedigt hem alleen vanwege zijn Utrechtverleden.
Kijk Blind dan nu.![]()
![]()
Ziet er beter uit dan de wedstrijd.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Waarom moet ik betalen voor de RTL 7 Darts livestream?
We kunnen helaas de RTL 7 Darts livestream (naast de reguliere uitzending op tv) niet meer gratis aanbieden. Om de extra kosten hiervan te kunnen dekken zijn we genoodzaakt de kijker een klein bedrag te laten meebetalen: 1,99 euro. Bovendien komen daar binnenkort exclusief voor de online kijker ook extra interviews en beelden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lange leve de streams. Juichen!!!!!!![]()
die duitser gaat eruit.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een aidsepidemiequote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Had net zo goed dubbele cijfers kunnen zijn geweest.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: