jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je weer semi-stoer doen met je droomboks?
Wel mooi dat hij weer de CL gaat winnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben alleen al te hoog voor de EL
Wat dacht je van hunten en kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Teletekst en kijken tegelijk is lastig.
Haha, jij staat 1-1 tegen Eindhoven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Of denk je dat ik nu curve fever zit te spelen?
[ afbeelding ]
De hele dag zitten te hunten, en vervolgens niks kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je van hunten en kijken
Ik ben toch al kampioen dus dat boeit niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha, jij staat 1-1 tegen Eindhoven.
Zo, daar heb je 'm flink te pakken zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Teletekst doorzichtig makenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doen de meestenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De hele dag zitten te hunten, en vervolgens niks kopen
Ja he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo, daar heb je 'm flink te pakken zeg.
Ik zit in het stadion dus heb het beste beeld van de hele wereldquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan sprinten met jouw beeld.
Kijk linksquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
wie nog 1 keer een arno vermeulen plaatje post.... bluf doe het
nee haal weg johquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer aardige vent
Hoogste begroting. Ik werd kampioen met Dordrecht in seizoen 1. Prognose 16e IIRC.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al speel ik wel een tactiek waar veel steken kunnen vallen op verdedigend gebied.
Non stop had je laatst gratis kunnen zien he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga binnenkort naar Non-Stop en 300 deel 2
Vraag Stijn mee danquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker met allemaal FOK!ers. Veel te engquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Non stop had je laatst gratis kunnen zien he?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoogste begroting. Ik werd kampioen met Dordrecht in seizoen 1. Prognose 16e IIRC.
Zeker tussen allemaal FOK!kers?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
Ik ook, maar niet met jouquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Heeinz het volgende:
Kunnen we niet ophouden met al die plaatjes?
Inderdaad laten we weer Tweets plaatsenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Heeinz het volgende:
Kunnen we niet ophouden met al die plaatjes?
Je zit toch in het donkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker met allemaal FOK!ers. Veel te eng
Haha oké danquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet met jou![]()
Nou en. Zijn gewoon mensen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker tussen allemaal FOK!kers?
Tja heb je pech hij is weg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:53 schreef Herqules het volgende:
HEY IK WAS DIE GIF NET AAN HET BEKIJKEN JA!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef KingRoland het volgende:
Kishna komt er zo in.Dit is echt totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een pasje (waar ik voor betaald heb) waarmee je het gratis kan zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is echt totaal niet grappig.
Zeg dat daaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet te paaienDOe die gifjes en grote plaatjes dan in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die plaatjes en gifjes zijn irritant als je mobiel zit. Doe dan in een spoiler.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Herqules het volgende:
waarom wordne die plaatjes verwijderd jezus wat kinderachtig hoe oud ben je karina haha ja tog latersz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Vasion het volgende:
deze goal![]()
Deze is mooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit boeit echt he-le-maal niemandquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig moet je betalen om darten te kunnen zien op de stream van RTL
Gayyy.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gayyy.
Je bent zelf homofiel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gayyy.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze is mooier:nee hoor deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
nee hoor deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je gifjes nou nog zouden werken konden we echt lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je gifjes nou nog zouden werken konden we echt lachen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: