Het zwakste wat je wel kunt doen als speler is van het veld kopen. Verlies dan in elk geval met opgeheven hoofd in plaats van als laffe rat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik pas echt treurig vind is dat Ajax publiek wat nog staat te zingen en te springen. Minachting voor de sporter is het. Je gaat toch niet klappen voor een ploeg die wordt vernederd door Salzburg.
Als Ajax speler zou ik gelijk van het veld lopen.
...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bezorger heeft er nog even overheen gecumd?
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gewoon gênant om te zien hoe ze over het veld lopen.
Alsof ze allemaal lopen te trollen.
Of de Turk. Met z'n snor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rust geven. Apart dat sommige spelers er uberhaupt in stonden, als je het vooraf toch al op hebt gegeven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:18 schreef Heeinz het volgende:
De Jong eraf?! Onze sterkhouder. Wat een nonsens.
Heb je die blingbling ring van Merab gehad?quote:
Veel kaas hoort op deze pizzaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stuur je favoriet maar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heinz graag een PIC van Scarlett in de OP.
Successupporter gevonden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat ik pas echt treurig vind is dat Ajax publiek wat nog staat te zingen en te springen. Minachting voor de sporter is het. Je gaat toch niet klappen voor een ploeg die wordt vernederd door Salzburg.
Als Ajax speler zou ik gelijk van het veld lopen.
Het zwakste is om een ploeg toe te juichen die kansloos verliest. Dan maakt het dus niet meer uit of je wint of verliest, kan je net zo goed niet spelen. Het is pure minachting van de sport.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zwakste wat je wel kunt doen als speler is van het veld kopen. Verlies dan in elk geval met opgeheven hoofd in plaats van als laffe rat.
Wedstrijd is toch al gespeeld. Dit is goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Dit kan je Riedewald toch ook niet aan doen man.
Is toch zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lachwekkend hoe jij nu praat.
Gelukkig maar inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Mansjester het volgende:
Zometeen de echt belangrijke zaken: Wie is de mol
In ruil voor Vitesse-PR op FOK!.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je die blingbling ring van Merab gehad?
Ik ben weer eens tweede gewordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Wordt er nog curve fever gespeeld?
Verveel me de pleuris
Snowbellsquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben weer eens tweede geworden
[ afbeelding ]
Mag ik ook meespelen johannesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hitler kon ook heel goed Duits. Wondermenschen daar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Oostenrijkse omroeper spreekt verbazingwekkend goed Nederlands.
Een spannende eindstrijd zo te zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |