FC Lintworm: JR-Style-93: 1-0quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net gegeten, maar nu alweer honger
quote:
Kloptquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die verdediging![]()
![]()
Je schaamt je toch kapot als ajacied.
Ajax vooral extreem slecht. We moeten nu niet doen alsof Salsburg het nieuwe Real Madrid is ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
Salzburg speelt wel echt heel, heel erg goed vandaag en vorige week. Die zouden best nog verrassend de Europa League kunnen winnen.
Twee keer een off day zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax vooral extreem slecht. We moeten nu niet doen alsof Salsburg het nieuwe Real Madrid is ofzo.
Nee joh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Man, Feyenoord pakt dit Ajax van achteren
3x Pellequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Man, Feyenoord pakt dit Ajax van achteren
Ja ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
Er zijn mensen die liever hadden dat Denswill bleef staan ipv Moisander.
Nee, dat ben ik dus niet per se met je eens. Ajax speelt zwak omdat ze volledig overklatst worden, maar is niet zo dramatisch slecht als sommige users hier willen laten geloven. Salzburg is echt héél erg goed. Die hadden in de CL ook een eind overleefd, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax vooral extreem slecht. We moeten nu niet doen alsof Salsburg het nieuwe Real Madrid is ofzo.
Is er een plan-a aanwezig dan? Ik zie enkel een team-b waar team-a niet veel meer kwaliteit bezit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef J.Pistone het volgende:
En maar verongelijkt doen als Koeman zegt dat Ajax geen plan-b heeft.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)rooie__video___.html
Demouge.
Zomaar even tussendoor.
'Met Marcel aan het roer gaan wij naar Telstar on tour'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)rooie__video___.html
Demouge.
Zomaar even tussendoor.
Ik heb daar grote twijfels over.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik dus niet per se met je eens. Ajax speelt zwak omdat ze volledig overklatst worden, maar is niet zo dramatisch slecht als sommige users hier willen laten geloven. Salzburg is echt héél erg goed. Die hadden in de CL ook een eind overleefd, dat weet ik zeker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er in de voorronde uitgevlogen van de CLquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik dus niet per se met je eens. Ajax speelt zwak omdat ze volledig overklatst worden, maar is niet zo dramatisch slecht als sommige users hier willen laten geloven. Salzburg is echt héél erg goed. Die hadden in de CL ook een eind overleefd, dat weet ik zeker.
Gaat hij voor elke wedstrijd in een vrieskist liggen dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef S0nic het volgende:
Kolbein is toch zo'n koelle afmaker he gelukkig.
Ja dat tikkie takka tussen de achterste 4/5.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er een plan-a aanwezig dan? Ik zie enkel een team-b waar team-a niet veel meer kwaliteit bezit.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het, 4-2 over twee wedstrijden tegen Fenerbahçe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn er in de voorronde uitgevlogen van de CL
Tja welke gek besloot om die te kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn is toch wel een afgrijselijk drama.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het, 4-2 over twee wedstrijden tegen Fenerbahçe.
Ze hadden naar mij moeten luisteren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Hoorn is toch wel een afgrijselijk drama.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Je wordt gekickt uit de game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs Brands wilde hem niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja welke gek besloot om die te kopen
Piusquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Saekerhett het volgende:
De Sa
Past in het rijtje Hosé, Lukoki, Ikedia
Bobson , Turpijn , Schulp , Oulidaquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Saekerhett het volgende:
De Sa
Past in het rijtje Hosé, Lukoki, Ikedia
Als we jou moesten geloven, hadden we Maher moeten kopen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hadden naar mij moeten luisteren.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we jou moesten geloven, hadden we Maher moeten kopen.
Sikoraquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bobson , Turpijn , Schulp , Oulida
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:28 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is toch geen geel man. Hoerenscheids.
Nee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:31 schreef IMVHI het volgende:
Als AJAX nou gewoon even 4 keer scoort of zo, kunnen ze zo door naar de volgende ronde.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef Heeinz het volgende:
Goeie scheids ook wel.
Ik begin bijna op een Feyenoorder te lijken.
Alsof jij hem niet graag bij Ajax wilde zien toenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die herrnn ik me nog ja!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hernneren jullie je deze goal nog?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hernneren jullie je deze goal nog?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik boodschappen gedaan.
Als je slim bent laat je dat je zusje gewoon doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik boodschappen gedaan.
Dat was dan ook te verwachten met deze basis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef LudoSanders het volgende:
Weer compleet weggespeeld worden.
En hou je wat voor jezelf over.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als je slim bent laat je dat je zusje gewoon doen.
Met de sterkste opstelling was dit ook gebeurd hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was dan ook te verwachten met deze basis.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je nog wat overgehouden, voor wat lekkers?
Ik heb gekozen voor een lekker visje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als je slim bent laat je dat je zusje gewoon doen.
Alles kan, Porto staat ook achterquote:
Dit is zo'n tragisch domme en niet-intelligente vraag dat hier geen serieus antwoord op geef.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom doe je curve fever ipv Ajax kijken?
Koninklijke nederlandse schaatsbond?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EEN VRIJE TRAP
KNSB
Lekker visje ja? Geen vies visje gekozen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gekozen voor een lekker visje.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa, zo slecht nou ook weer niet.
thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Gvd ik moet nog avondeten halen maar dan mis ik de halve wedstrijd.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is zo'n tragisch domme en niet-intelligente vraag dat hier geen serieus antwoord op geef.
Grapjurk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef coronatus het volgende:
De sa de nieuwe Trabelsi misschien.
Lucky ajax hequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Ajax met Van der Hoorn nu nog geen tegengoal heeft.
Misschien moet ik hier volgend jaar mijn profielwerkstuk over houden.
Ik denk dat je beter weer Curve Fever kan doen dan ons met zulke informatie belasten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Ajax met Van der Hoorn nu nog geen tegengoal heeft.
Misschien moet ik hier volgend jaar mijn profielwerkstuk over houden.
Ben je daar na twee en een half jaar achterquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Saekerhett het volgende:
Sigthorsson heeft ook totaal geen techniek.
Ik speel ondertussen Football Manager '14. Ik ben zojuist kampioen geworden met Sparta in de Jupiler League.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter weer Curve Fever kan doen dan ons met zulke informatie belasten.
Maar hij eindigt steeds laatste. Dan is het wel een makkie voor de rest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter weer Curve Fever kan doen dan ons met zulke informatie belasten.
Ik liet mijn hond deze post lezen.quote:
Het zijn een stel engnekken. Helaas zullen zij wel doorgaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dat Salzboerg maar een eng ploegje,
wat vindt jij davy?
Misschien moet je een keukendrol laten zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:42 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik liet mijn hond deze post lezen.
Sindsdien kijkt hij mij niet meer aan
Jouw hond kan lezen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:42 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen zin in je lelijke hoofd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:42 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Waar heeft van Rhijn het crediet vandaan gehaald om al 2 seizoenen te falen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, nu heeft De Sa weer krediet om 5 wedstrijden lang te falen.
Hij doet het met de dochters van Frank.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Waar heeft van Rhijn het crediet vandaan gehaald om al 2 seizoenen te falen?
Robben alleen al te hoog voor de ELquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zijn een stel engnekken. Helaas zullen zij wel doorgaan.
Gelukkig hebben we Robben nog.
Gebrekkig wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |