FC Lintworm: JR-Style-93: 1-0quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net gegeten, maar nu alweer honger
quote:
Kloptquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die verdediging![]()
![]()
Je schaamt je toch kapot als ajacied.
Ajax vooral extreem slecht. We moeten nu niet doen alsof Salsburg het nieuwe Real Madrid is ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
Salzburg speelt wel echt heel, heel erg goed vandaag en vorige week. Die zouden best nog verrassend de Europa League kunnen winnen.
Twee keer een off day zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax vooral extreem slecht. We moeten nu niet doen alsof Salsburg het nieuwe Real Madrid is ofzo.
Nee joh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Man, Feyenoord pakt dit Ajax van achteren
3x Pellequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Man, Feyenoord pakt dit Ajax van achteren
Ja ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
Er zijn mensen die liever hadden dat Denswill bleef staan ipv Moisander.
Nee, dat ben ik dus niet per se met je eens. Ajax speelt zwak omdat ze volledig overklatst worden, maar is niet zo dramatisch slecht als sommige users hier willen laten geloven. Salzburg is echt héél erg goed. Die hadden in de CL ook een eind overleefd, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax vooral extreem slecht. We moeten nu niet doen alsof Salsburg het nieuwe Real Madrid is ofzo.
Is er een plan-a aanwezig dan? Ik zie enkel een team-b waar team-a niet veel meer kwaliteit bezit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef J.Pistone het volgende:
En maar verongelijkt doen als Koeman zegt dat Ajax geen plan-b heeft.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)rooie__video___.html
Demouge.
Zomaar even tussendoor.
'Met Marcel aan het roer gaan wij naar Telstar on tour'.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)rooie__video___.html
Demouge.
Zomaar even tussendoor.
Ik heb daar grote twijfels over.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik dus niet per se met je eens. Ajax speelt zwak omdat ze volledig overklatst worden, maar is niet zo dramatisch slecht als sommige users hier willen laten geloven. Salzburg is echt héél erg goed. Die hadden in de CL ook een eind overleefd, dat weet ik zeker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er in de voorronde uitgevlogen van de CLquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik dus niet per se met je eens. Ajax speelt zwak omdat ze volledig overklatst worden, maar is niet zo dramatisch slecht als sommige users hier willen laten geloven. Salzburg is echt héél erg goed. Die hadden in de CL ook een eind overleefd, dat weet ik zeker.
Gaat hij voor elke wedstrijd in een vrieskist liggen dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef S0nic het volgende:
Kolbein is toch zo'n koelle afmaker he gelukkig.
Ja dat tikkie takka tussen de achterste 4/5.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er een plan-a aanwezig dan? Ik zie enkel een team-b waar team-a niet veel meer kwaliteit bezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |