In min 39 worden er wat Polen van de tribune gegooidquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hou het op 40-45 mist Ajax de snelle anschluss-treffer maakt.
Haha snap je m anschluss
R&P / mentale spanning tijdens gokkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:37 schreef S0nic het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die in een stuntje geloven
lol watquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef Falco het volgende:
[..]
R&P / mentale spanning tijdens gokken
Heeft banquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Inb4 HMF over de TT.Tsja.twitter:
Dit noem ik niet er vol voor gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Uitzichtje hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
Dan ga je naar Salzburg, steek je tijd en moeite in een spandoek. Doen ze het deels in het Nederlands en deels in het Engels...
[ afbeelding ]
Denk dat de boodschap wel over komt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
Dan ga je naar Salzburg, steek je tijd en moeite in een spandoek. Doen ze het deels in het Nederlands en deels in het Engels...
[ afbeelding ]
die snappen straks helemaal niets van dat spandoek inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
voor RBSquote:
Supporters*quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef Evertjan het volgende:
pure minachting richting je tegenstander om met een B-elftal te komen naar Salzburg
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Een poll mag natuurlijk niet ontbreken
Poll: Wie gaat er door?
• Salzburg
• Ajax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat heeft ie nu weer gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft ban
Alles op salzburg
Moeten die gasten niet werken ofzo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Dven doodgewenst geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaan
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef Mansjester het volgende:
Room: IEDEREEN
WW: SC
Voor 8 spelers
Die redbull is weg
Vrije dagen en zo. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op ze. Zij mogen wel. Verder is het gewoon een schijtclub.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moeten die gasten niet werken ofzo?
Heeft overal schijt aan .quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dat de caller voor vanavond?
Ruud heeft daar nog wel een diploma voor liggen, om te callen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft overal schijt aan .
Hedde van Knarrenveld geen overwinning gegund
HOOLIGANS ROTTERDAM HOOLIGANSquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM
110% ANTI KNJBquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
HOOLIGANS ROTTERDAM HOOLIGANS
Densgodquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:23 schreef Spinosaurus het volgende:
Denswil en Van der Hoorn in de basis, nu winnen we sowieso met 0-6!
New yorkquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:24 schreef Aiciu het volgende:
Wie zal er trouwens beter zijn Salzburg of New York?
Rinus is maar 4 maanden naar school geweestquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ruud heeft daar nog wel een diploma voor liggen, om te callen.
Het zit diepquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop echt dat Salzburg wint, weer een goed pak slaag voor die teletekst supporters.
Lekker massaal weglopen uit je eigen stadion rond de 80e minuut, dat zijn nog eens fans.
Als Ajax vanavond weer verliest word ik fan van Barcelona.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop echt dat Salzburg wint, weer een goed pak slaag voor die teletekst supporters.
Lekker massaal weglopen uit je eigen stadion rond de 80e minuut, dat zijn nog eens fans.
hahaha jatog kut neuzen kk knjbquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Whehe zo waar dit. En als ze winnen is het weer WZAWZDB.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
En anders ga je een Playstation-controller slopen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Is goed Firefoxquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Ajax vanavond weer verliest word ik fan van Barcelona.
Stil is nepperd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En anders ga je een Playstation-controller slopen?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
Ik weet eigenlijk zeker dat Ajax alsnog doorgaat.
Wedden om een kratje bier?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
Ik weet eigenlijk zeker dat Ajax alsnog doorgaat.
waarom is stil een nepperd ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Stil is nepperd.
14 jarig jochie stoer tussen de 16 jarige staan van 410, gek hoor
Waarin ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Je zou hem vanavond nog zo kunnen gebruikenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan zijn we in 1 ding niet meer de beste want dat Paard is weg
Tja welke vleugelspeler is wel geslaagd onder de Frankquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou hem vanavond nog zo kunnen gebruiken
Kishnaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja welke vleugelspeler is wel geslaagd onder de Frank
Idd, nu moet je speler gebruiken die kans maken in wedstrijden die nog wel ergens over gaan ook weer te moeten spelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou hem vanavond nog zo kunnen gebruiken
3x gelezen en ik begrijp nog niet wat je zegtquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, nu moet je speler gebruiken die kans maken in wedstrijden die nog wel ergens over gaan ook weer te moeten spelen.
Daar was ik al bang voor, maar had geen zin het anders te formuleren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
3x gelezen en ik begrijp nog niet wat je zegt
Als ze nu mogen meedoen dan de volgende keer ook? Zoiets?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
3x gelezen en ik begrijp nog niet wat je zegt
*eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Stil is nepperd.
14 jarig jochie stoer tussen de 16 jarige staan van 410, gek hoor
JD en Genee vonden hem ook mooi.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Karina het volgende:
Mooi rood shirt heeft Kieft trouwens.
/vrouwenopmerking
Oh dan heb ik goede smaak blijkbaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD en Genee vonden hem ook mooi.
Of juist nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan heb ik goede smaak blijkbaar
Rood is altijd nog beter dan oranje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan heb ik goede smaak blijkbaar
Jij houdt echt van overdrijven soms.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs GGMM had dit potje gewonnen.
van halstgodquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rood is altijd nog beter dan oranje.
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit iddquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was een beetje een gemene opmerking van mij inderdaad. Ik bied mijn excuses aan aan Gramulanion.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij houdt echt van overdrijven soms.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En anders ga je een Playstation-controller slopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik een note krijg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet dat nou. Dan heb ik toch liever dat er met ziektes gescholden wordt.
Ik strijk mijn hand over het hart.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een note krijg.
Dat zou ook zeer terecht zijn, in dit geval dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een note krijg.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Die laatste blijft ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft de handdoek al in de ring geworpen en vindt de klassieker belangrijker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denswil, de Sa, Siggy, Duarte, v.d. Hoorn...
Frank wil niet winnen.
[..]Je vraagt je af wat je moet doen voor een permaban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mr albagodquote:
Vraag maar aan HMFquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat je moet doen voor een permaban.
Vind je jezelf nou leuk, met je avatar?quote:
Hij heeft een potje Curve Fever verloren van Mansjesterquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou leuk, met je avatar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een potje Curve Fever verloren van MansjesterJa bedankt JohannesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn beeld nietquote:
Bij 3 keer een plaatje van Lambiek posten zou ik het wel terecht vinden, uitgezonderd Lambiek met bloedend hoofd en deze:quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat je moet doen voor een permaban.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Rhijn heeft elk wedstrijd wel 20 van zulke passes
En nooit wordt ie er op afgestraft door de trainerquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef coronatus het volgende:
Wat kan ik me zo irriteren aan de foute passes van van Rhijn..
Nee. Kan niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef coronatus het volgende:
Wat kan ik me zo irriteren aan de foute passes van van Rhijn..
Dordrecht 80 al.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Voor Denswil is Dordrecht 90 al te lastig
Het wordt geen 0-4quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topscorer van de Antalya cup man
Dat gaat je niet lukken denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik wacht weer op een boxZit dus te tabben en op het belletje te letten.
Ik heb zelf curves.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een account op Curve Fever
Ja ik weet het, vanmiddag ook weer net nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken denk ik
Allemaal van die nerdjes die scripts hebben enzo
Let's talk about your curves.quote:
Man ik krijg net zowat een hartaanvalquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Let's talk about your curves.
Ja, kut is datquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het, vanmiddag ook weer net niet
Verstandig, Red Bull is al bezig met afdrogen.quote:
Hehe dondersteenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het al af was.
xd
Janmaatquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Rhijn kan echt niks. Wie zal de RB zijn tegen Spanje?
Vd Wielquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van der Wiel uiteraard.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van der Wiel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
En anders vd Wiel.quote:
Janmaat is net zo matig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
En anders vd Wiel.
Van Rhijn gaat niet mee lijkt me. 2 RB is genoeg en die 2 zijn beiden een stuk beter.
Ah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon gebeuren hoor, niet dat ik Janmaat zo goed vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |