In min 39 worden er wat Polen van de tribune gegooidquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hou het op 40-45 mist Ajax de snelle anschluss-treffer maakt.
Haha snap je m anschluss
R&P / mentale spanning tijdens gokkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:37 schreef S0nic het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die in een stuntje geloven
lol watquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef Falco het volgende:
[..]
R&P / mentale spanning tijdens gokken
Heeft banquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Inb4 HMF over de TT.Tsja.twitter:
Dit noem ik niet er vol voor gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
Uitzichtje hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
Dan ga je naar Salzburg, steek je tijd en moeite in een spandoek. Doen ze het deels in het Nederlands en deels in het Engels...
[ afbeelding ]
Denk dat de boodschap wel over komt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
Dan ga je naar Salzburg, steek je tijd en moeite in een spandoek. Doen ze het deels in het Nederlands en deels in het Engels...
[ afbeelding ]
die snappen straks helemaal niets van dat spandoek inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
voor RBSquote:
Supporters*quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef Evertjan het volgende:
pure minachting richting je tegenstander om met een B-elftal te komen naar Salzburg
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Een poll mag natuurlijk niet ontbreken
Poll: Wie gaat er door?
• Salzburg
• Ajax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat heeft ie nu weer gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft ban
Alles op salzburg
Moeten die gasten niet werken ofzo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:59 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Dven doodgewenst geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer gedaan
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef Mansjester het volgende:
Room: IEDEREEN
WW: SC
Voor 8 spelers
Die redbull is weg
Vrije dagen en zo. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op ze. Zij mogen wel. Verder is het gewoon een schijtclub.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moeten die gasten niet werken ofzo?
Heeft overal schijt aan .quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is dat de caller voor vanavond?
Ruud heeft daar nog wel een diploma voor liggen, om te callen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft overal schijt aan .
Hedde van Knarrenveld geen overwinning gegund
HOOLIGANS ROTTERDAM HOOLIGANSquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM
110% ANTI KNJBquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
HOOLIGANS ROTTERDAM HOOLIGANS
Densgodquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:23 schreef Spinosaurus het volgende:
Denswil en Van der Hoorn in de basis, nu winnen we sowieso met 0-6!
New yorkquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:24 schreef Aiciu het volgende:
Wie zal er trouwens beter zijn Salzburg of New York?
Rinus is maar 4 maanden naar school geweestquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ruud heeft daar nog wel een diploma voor liggen, om te callen.
Het zit diepquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop echt dat Salzburg wint, weer een goed pak slaag voor die teletekst supporters.
Lekker massaal weglopen uit je eigen stadion rond de 80e minuut, dat zijn nog eens fans.
Als Ajax vanavond weer verliest word ik fan van Barcelona.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Ik hoop echt dat Salzburg wint, weer een goed pak slaag voor die teletekst supporters.
Lekker massaal weglopen uit je eigen stadion rond de 80e minuut, dat zijn nog eens fans.
hahaha jatog kut neuzen kk knjbquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Whehe zo waar dit. En als ze winnen is het weer WZAWZDB.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
En anders ga je een Playstation-controller slopen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:35 schreef Pino0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |