abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137188663

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137188668
On another note. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.

SPOILER
pi_137188675
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef kepler het volgende:

[..]

Staat er zaterdag 35 op de planning?? Op mijn schema staat 2,5u en pas na de CPC de 35. Nu wilde ik sowieso zaterdag ook 30+ lopen, op welk tempo gaan jullie lopen?
Op mijn schema staat helemaal geen 35 km.

Komend weekend 2.5 uur, dan na de cpc nog een 32 km en 22/3 nog een 30k wedstrijd op of net hoger dan wedstrijdtempo marathon.

Daarna begint het afbouwen met een week voor de marathon nog een 10k wedstrijd en daarna een week pasta snaaien :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 08:07:21 ]
pi_137188688
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
On another note. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.
Volgens mij staan er ook heel veel mensen in dit al lang niet meer in dit topic posten of gestopt zijn met hardlopen.

SPOILER
pi_137188689
30 km :o dat is van Roosendaal naar Breda ofzo. Knap hoor!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137188703
Ervaringsdeskundigen uit mijn loopgroep zeggen dat 30k nog te overzien is. Alles daarboven is lastig de peilen wat je kan lopen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:10:59 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188705
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:06 schreef spiritusbus het volgende:

daarna een week pasta snaaien :P
een dag of drie van tevoren is genoeg
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:13:42 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:10 schreef spiritusbus het volgende:
Ervaringsdeskundigen uit mijn loopgroep zeggen dat 30k nog te overzien is. Alles daarboven is lastig de peilen wat je kan lopen.
it's all in de mind.... als je een marathon kunt lopen kan je imo ook een 50 miler lopen als je je zinnen er op zet
pi_137188737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een dag of drie van tevoren is genoeg
Was idd zoiets van plan ja, anders sta ik straks net mn studententijd gewicht aan de start :')
pi_137188758
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:59 schreef Devv het volgende:

Je moet wel opletten dat je op een gegeven moment juist meer calorieën op een dag nodig hebt om op een gezond gewicht te blijven. Zeker als je straks nog een beetje body over wilt houden. Anders word je straks, zoals ik dat altijd noem een wandelende tak.
Oh maar zover komt het niet hoor ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:16:57 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Was idd zoiets van plan ja, anders sta ik straks net mn studententijd gewicht aan de start :')
ik vond het makkelijkst om de koolhydraten binnen te krijgen door het drinken van o.a. cola, dit ging beter dan bijv. pasta eten
pi_137188796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik vond het makkelijkst om de koolhydraten binnen te krijgen door het drinken van o.a. cola, dit ging beter dan bijv. pasta eten
Hmm, dat zijn toch vooral snelle suikers?
pi_137188816
Ik eet me ongans sinds ik meer ben gaan lopen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:25:04 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188842
5
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

voor zover ik weet gaat het om het verzadigen van de spieren en kun je daarvoor ook frisdranken gebruiken
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:27:08 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137188862
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Pasta ook. Of je moet volkoren eten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137188867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ach zolang ik gewicht verlies ga ik ook steeds vanzelf sneller lopen.
Sinds deze ochtend in de BMI schaal van "licht overgewicht" gekomen *O* (-24 kg)
^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137188873
@Quoi, de Hoge Veluwetrail was 39.nogiets geloof ik. Dit jaar wordt hij wel 42, met misschien weer wat extra ;)
Maar ook weer niet te vergelijken met een gewone M natuurlijk :).

@Gup, ik zit eraan te denken als alles goed gaat om de M van Spijkenisse te lopen in December. Maar dan moet ik eerst de TdF levend doorkomen en begin oktober dus weer de Hoge Veluwetrail. Beetje vroege duurloop alleen al ;) . En even kijken hoe de benen dan nog voelen natuurlijk, misschien dat ik dan ook wel eerst een maand rust nodig heb.
pi_137188885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Oh maar zover komt het niet hoor ;)
Je bent wel vet goed bezig! _O_ Echt mooi om te zien!
pi_137188886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij staan er ook heel veel mensen in dit al lang niet meer in dit topic posten of gestopt zijn met hardlopen.

SPOILER
Ik heb mijn Nick als achternaam ingevuld, ik neem aan dat dat genoeg is ;)
pi_137188889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, ik wil eerst proberen dat lijstje compleet te krijgen. Daarna ga ik me eens storten op de actieve en niet-actieve mensen. Jouw naam wist ik trouwens, dus die had ik lokaal op mijn computer al toegevoegd, vandaar dat je niet in het lijstje onder de spoiler stond :)
pi_137188904
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

HIHI JE ZEI VET! :o!!! :o _O-
Ja doei.
pi_137188907
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb mijn Nick als achternaam ingevuld, ik neem aan dat dat genoeg is ;)
Yessir!
pi_137188990
Zo eens even een duurloopje gaan doen, het is nu nog lekker weer :)
pi_137189035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:39 schreef cafca het volgende:
Zo eens even een duurloopje gaan doen, het is nu nog lekker weer :)
Nu nog wel. Vanavond mag ik gaan lopen, dus zal het wel weer kutweer zijn.
pi_137189088
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja beetje bij beetje he.. kan mij bijna niet eens meer voorstellen dat ik zo zwaar ben geweest!
Ik kon ook conditioneel ook gewoon echt niks, moest al bijkomen van 2 km wandelen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_137189103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:46 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ja beetje bij beetje he.. kan mij bijna niet eens meer voorstellen dat ik zo zwaar ben geweest!
Ik kon ook conditioneel ook gewoon echt niks, moest al bijkomen van 2 km wandelen.
Herkenbaar

*afvallen boks*
pi_137189172
Ja, ik moet ook weer gaan afvallen. Wijzer begint bij mij de verkeerde kant op te gaan. (King of the jojo) :@
pi_137189224
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:52 schreef cafca het volgende:
Ja, ik moet ook weer gaan afvallen. Wijzer begint bij mij de verkeerde kant op te gaan. (King of the jojo) :@
joj-en doe ik ook. Even niet 100% bezig zijn ermee en zo makkelijk 5 kilo erbij :X
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 08:57:08 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137189236
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nu nog wel. Vanavond mag ik gaan lopen, dus zal het wel weer kutweer zijn.
En moet je schijten.
pi_137189249
quote:
4s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En moet je schijten.
Ik moet nooit schijten tijdens het lopen.
pi_137189252
quote:

SPOILER
:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137189443
quote:

SPOILER
Wat een klus ^O^
pi_137190046
Wow dat topic was snel vol!

Ik had een lekker rondje, maar ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke plek waar ik vanuit huis naar toe kan lopen. Ik liep steeds langs het kanaal, maar daar is nu alles afgezet doordeweeks. Sowieso is het om 8 uur 's ochtends echt hectisch met auto's hier in de buurt.. Dan mis ik Lunetten toch wel weer een beetje :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137190068
quote:

SPOILER
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137190190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow dat topic was snel vol!

Ik had een lekker rondje, maar ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke plek waar ik vanuit huis naar toe kan lopen. Ik liep steeds langs het kanaal, maar daar is nu alles afgezet doordeweeks. Sowieso is het om 8 uur 's ochtends echt hectisch met auto's hier in de buurt.. Dan mis ik Lunetten toch wel weer een beetje :P
8uur is het overal ellendig lopen, of je moet midden in het bos zitten
pi_137190247
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:41 schreef cafca het volgende:

[..]

8uur is het overal ellendig lopen, of je moet midden in het bos zitten
Mja, en om 5/6 's middags uur ook :P Helaas zijn dat wel mijn beste loopmomenten. Voorheen woonde ik aan de stadsrand, dat was wat betreft lopen wel chill. Hier is wel een parkje, maar dat is zo klein dan moet ik 10 rondjes lopen voor een luttele 3 km of zo..
pi_137190259
Al die stoere verhalen hier van die lange duurlopen voor marathons, kijk ik bij endomundo op het leaderbord dan klopt daar niks van. De koploopster heeft maar net 32 km een beetje marathontrainer moet dat toch bijna verdubbelen. Het is dus gewoon een hoax. Er wordt dus gewoon helemaal niet die absurde afstanden lopen. Tijdens de Rotterdam M gaan ze gewoon met zijn allen op een zolderkamertje onder het genot van schaltenbrau en frikandellebroodjes gpx's in elkaar klussen. :{w :r ;)
pi_137190296
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Al die stoere verhalen hier van die lange duurlopen voor marathons, kijk ik bij endomundo op het leaderbord dan klopt daar niks van. De koploopster heeft maar net 32 km een beetje marathontrainer moet dat toch bijna verdubbelen. Het is dus gewoon een hoax. Er wordt dus gewoon helemaal niet die absurde afstanden lopen. Tijdens de Rotterdam M gaan ze gewoon met zijn allen op een zolderkamertje onder het genot van schaltenbrau en frikandellebroodjes gpx's in elkaar klussen. :{w :r ;)
Haha :P
Maar het leaderboard loopt nu van maandag t/m zondag en wordt dan weer gereset, wel weer een beetje jammer vind ik. Dan is het gewoon een kwestie van je lange loop op vrijdag doen voordat iedereen in het weekend gaat en dan sta je automatisch bovenaan..
pi_137190377
Ik vraag me wel altijd af of er ook mensen (niet hier hoor, maar op van dat soort sites) met hun gegevens sjoemelen door bijvoorbeeld te gaan fietsen en dat dan als lopen opgeven :')
It has to mean something
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:48:03 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137190380
quote:

[..]

Mijn tante is ook heel veel afgevallen bij Bilal, ook wel bekend van Obese, dat tv-programma. Toen ze 20 kilo ofzo was afgevallen moest ze met een vest met dat gewicht aan proberen te rennen.. Ze ging kapot!

Jij bent ook goed bezig :) mijn moeder vroeg nog wel of je nog liep, en of ehhhh dinges.. (naam kwijt) ook nog loopt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137190382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, en om 5/6 's middags uur ook :P Helaas zijn dat wel mijn beste loopmomenten. Voorheen woonde ik aan de stadsrand, dat was wat betreft lopen wel chill. Hier is wel een parkje, maar dat is zo klein dan moet ik 10 rondjes lopen voor een luttele 3 km of zo..
Tja, ik woon aan de rand van het dorp, 's-avonds en in het weekend is dat ideaal, kan ik heerlijk lopen, maar om 8 uur krioelt het er van de schooljeugd.
pi_137190423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef Cynic het volgende:
Ik vraag me wel altijd af of er ook mensen (niet hier hoor, maar op van dat soort sites) met hun gegevens sjoemelen door bijvoorbeeld te gaan fietsen en dat dan als lopen opgeven :')
Vast wel, bewust of onbewust. Soms is dat gewoon overduidelijk.
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:50:56 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137190443
quote:

[..]

Echt een top prestatie, zoveel afvallen! _O_ Ik hoop er over een jaar ook over mee te kunnen praten.
pi_137190460
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha :P
Maar het leaderboard loopt nu van maandag t/m zondag en wordt dan weer gereset, wel weer een beetje jammer vind ik. Dan is het gewoon een kwestie van je lange loop op vrijdag doen voordat iedereen in het weekend gaat en dan sta je automatisch bovenaan..
Of juist op maandag, dan sta je in ieder geval tot vrijdag bovenaan :P
pi_137190727
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Schultenbrau en frikandellebroodjes :9

Die ingredienten moeten we in Berlijn ook wel kunnen vinden ;)
Lekker klussen aan de GPX op de hotelkamer :D
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:08:36 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137190916
Ja, je denkt toch zeker niet dat ik echt zoveel ga lopen rennen he?
F means you're fucked
pi_137191033
Waarom zou je in godsnaam een marathon gaan lopen :') ? Je kan beter vier keer 10 kilometer lopen, want dan krijg je vier shirts in plaats van één.

SPOILER
pi_137191143
Sowieso is alles boven de 10 kilometer voor overachievers die verder geen andere doelen in het leven hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 27-02-2014 10:18:00 (hihi) ]
pi_137191145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef Devv het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een marathon gaan lopen :') ? Je kan beter vier keer 10 kilometer lopen, want dan krijg je vier shirts in plaats van één.

SPOILER
Inmiddels geef ik mn shirts weg, omdat ik door al die wedstrijden er al een stuk of twintig heb liggen :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:26:16 #50
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137191336
Doe ik toch iets niet goed. Heb aan 19 loopjes meegedaan (de 4 parkruns niet eens meetellend), en daaraan heb ik overgehouden:

• 1 plantje (R.I.P.)
• 1 technish t-shirt (van dubieuze kwaliteit)
• 1 katoenen t-shirt
• 1 Fles bier (is diezelfde dag opgedronken...)
• 1 Christmas Pudding (ligt nog steeds in de voorraadkast)
• 1 beeldje van de 7^^ (het shirt moest ik er bij kopen, dus dat telt niet echt. :o)
• 1 medaille (maar daarvoor moest ik wel ruim 21 kilometer lopen)

Maar ik vind het niet erg om niet om te komen in de shirts of medailles. Als 't loopje zelf maar een beetje leuk is. :)

Alles zo op een rij is het toch meer dan ik dacht. Maar bij de meeste loopjes is er geen aandenken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_137191725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:26 schreef Wolve000 het volgende:
Doe ik toch iets niet goed. Heb aan 19 loopjes meegedaan (de 4 parkruns niet eens meetellend), en daaraan heb ik overgehouden:

• 1 plantje (R.I.P.)
• 1 katoenen t-shirt
• 1 beeldje van de 7^^ (het shirt moest ik er bij kopen, dus dat telt niet echt. :o)

Maar ik vind het niet erg om niet om te komen in de shirts of medailles. Als 't loopje zelf maar een beetje leuk is. :)

Alles zo op een rij is het toch meer dan ik dacht. Maar bij de meeste loopjes is er geen aandenken.
jullie maken het dus nog mooier. Niet alleen gpx's klussen maar ook foto's photoshoppen en daarna maar zeggen dat je er geen medaille kreeg. :o
pi_137191736
O-)
Ja doei.
pi_137194145
Net weer even een GPX geklust.
Rustig duurloopje, eerste 6 km vooral op techniek gelet en bewust tempo en hartslag laag gehouden. Daarna een stukje trail, zodat het tempo vanzelf laag bleef. 10km in D1, heerlijk zo'n tempo waarbij je het gevoel hebt dat je het uren kunt volhouden. :) Afgesloten met een relatief snelle km. Vervolgens 2,5 km naar huis moeten wandelen omdat ik het rondje iets te groot gemaakt had :')

SPOILER
Afstandsrecord! :o
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:32:40 #54
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137194869
quote:

SPOILER
Heb zojuist een request gestuurd: Jack - flipsen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:33:23 #55
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137194888
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef cafca het volgende:
Afstandsrecord! :o
Tuurlijk... Gewoon in de auto teruggereden (file) en vergeten Endomondo te stoppen :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_137195897
Ah, kijk. De regen die je wist dat zou komen is daar.

#mosselweer
pi_137196000
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef mosselmossel het volgende:

#mosselweer
Ja niet helemaal wat ik besteld had :'(
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:09:03 #58
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137196016
quote:

#mosselweer
Jammer dat ik vandaag niet hoeft te lopen, omdat ik gister al geweest ben...

en trouwens mossel... de OP ziet er top uit ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:18:17 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137196310
quote:

#mosselweer
Dat klinkt als een liedje van Blöf
pi_137196832
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef flipsen het volgende:

[..]

Tuurlijk... Gewoon in de auto teruggereden (file) en vergeten Endomondo te stoppen :Y
O-)
pi_137196927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:26 schreef Wolve000 het volgende:

• 1 plantje (R.I.P.)
• 1 katoenen t-shirt

Ik heb gewoon van alle loopje waar ik aan meegedaan heb een medaille! :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 13:41:53 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137197134
Over de oordopjes, heeft iemand deze al eens gebruikt?
http://www.hardlopenwinkel.nl/Philips_actionfit

En in hoeverre is het handig om zo'n houder voor je arm te gebruiken voor je telefoon?
Nu heb ik een jasje aan, waar mn foon in kan, maar als het warmer is, gaat die jas natuurlijk uit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137197306
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef Ynske het volgende:

En in hoeverre is het handig om zo'n houder voor je arm te gebruiken voor je telefoon?
Nu heb ik een jasje aan, waar mn foon in kan, maar als het warmer is, gaat die jas natuurlijk uit
inkoppertje. Spibelt.
pi_137197359
Ik gebruik (en velen hier met mij) een SPIbelt. Vind ik fijner want gaat niet zweten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 13:51:16 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137197506
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

inkoppertje. Spibelt.
/google aanslingert
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137197691
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb gewoon van alle loopje waar ik aan meegedaan heb een medaille! :P
:D
pi_137198046
quote:

Ik vind zo'n houder ideaal, vooral omdat ik mijn telefoon eerst in mn broekzak deed. Ligt er ook wel aan hoe groot je telefoon is, die van mij is 4,3 inch, ik kan me voorstellen dat groter minder fijn is aan je arm.
pi_137198106
quote:

SPOILER
Arjen = Voccar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 14:09:47 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137198116
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:07 schreef Voccar het volgende:

[..]

Ik vind zo'n houder ideaal, vooral omdat ik mijn telefoon eerst in mn broekzak deed. Ligt er ook wel aan hoe groot je telefoon is, die van mij is 4,3 inch, ik kan me voorstellen dat groter minder fijn is aan je arm.
HTC One X

quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

inkoppertje. Spibelt.
I want one!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137198153
Oh ik frot mijn telefoon in m'n BH :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 14:15:24 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137198294
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:') dat doe ik tijdens t fotograferen ook, maar met t rennen zweet ik teveel :{
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:17:06 #72
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137198347
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Om nou speciaal voor mijn mobiel een bh aan te schaffen gaat me ook wat ver :P
pi_137198362
:(

Later meer
pi_137198372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

:') dat doe ik tijdens t fotograferen ook, maar met t rennen zweet ik teveel :{
Ja ben weleens bang dat ik hem er stuk door maak idd. Verder prima wegstop plek ^^
pi_137198387
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef flipsen het volgende:

[..]

Wel ja joh :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:18:08 #76
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137198392
quote:

[..]

_O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 14:18:11 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137198393
quote:

[..]

:D O+
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:21:55 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137198527
Ik heb 1x mijn mobiel in mijn zak van jasje gestopt (was toen Spi-belt vergeten) en toen was het arme ding aan het eind van 1 km lopen al beslagen en vochtig. In je BH stoppen = no-go :N

Ik heb nog zo'n telefoonhouder liggen en heb die naar tevredenheid gebruikt. Voor wie 'm wil hebben, kom maar halen O-)
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:26:08 #79
236410 MaleDuck
pi_137198662
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Later meer
Oei... ben wel benieuwd naar de uitgebreidere versie van deze post, die later gepost gaat worden...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_137199068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

HTC One X

[..]

I want one!
One X is wel wat proppen daarin, overigens. Maar het past. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:40:25 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137199144
Een Note 3 past nét niet. Alle kleinere telefoons (=de rest) moet dan passen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:43:21 #82
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137199270
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Later meer
¿Qué pasó?
pi_137199827
Hardlopen gaat al stukken beter na 1.5 week.
Dat stuk van 3km dat ik de eerste keer met 5x tussendoor lopen deed, doe ik nu makkelijk in een stuk door en hijg amper meer :)

Ik heb alleen wel altijd dat ik het in het begin zwaar heb en al buiten adem ben, soms al na de warming up en 100 meter rennen.
Dan kom ik opeens in een vast tempo terecht / soort trans lijkt het wel, en dan ga ik op de automatische piloot en kan ik gewoon blijven lopen.

Hebben jullie dat ook ?
Ik doe wel rustig opbouwen, anders weet ik dat ik last van spierpijn en mijn knieën kan gaan krijgen...
pi_137200340
Hardlopen zonder spierpijn is een illusie.
pi_137200482
Ik heb nog spierpijn en moet zo weer. Hopelijk loopt het dan meteen een beetje los. Om dan morgen weer spierpijn te hebben ^^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:41 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137200682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb nog spierpijn en moet zo weer. Hopelijk loopt het dan meteen een beetje los. Om dan morgen weer spierpijn te hebben ^^
Anders even 2 daagjes ertussen houden in het begin :Y
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137200950
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

Anders even 2 daagjes ertussen houden in het begin :Y
Heb me al omgekleed haha. Als het zaterdag nog niet minder is wacht ik een dag :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 15:22:54 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137201001
:o heb ene met een paarse rits besteld O+
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:26:40 #89
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137201155
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
Hardlopen zonder spierpijn is een illusie.
Ik heb nog nooit spierpijn gehad na hardlopen? Ben ik dan een illusie? 8-)
pi_137201183
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef Ynske het volgende:
:o heb ene met een paarse rits besteld O+
Ding ziet er wel handig uit.
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:29:51 #91
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_137201254
Ik ging na t lopen koffie zetten, maar met mijn onnadenkende hoofd gooi ik 2x water in t apparaat. Nu: 4 kopjes koffie.

/challenge accepted
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_137201275
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Nooit? Echt niet? Volgens mij ben jij de enige :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:30:23 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137201276
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Alleen als ik ineens heuvels op ga (7HL, Bruggenloop). Verder ook nooit gehad :)

En op de een of andere manier heb ik dus nu een spier die al sinds maandag vervelend doet. Ik ben druk bezig om die te negeren :X
pi_137201349
Ik zal nooit meer mijn spierpijn na mijn eerste 7^^ vergeten :'(

De hel.

Verder wil ik rennen. Want ik heb net m'n slechtste paper ooit ingeleverd. Ooit. Als in écht ooit :'). Maar morgen in de lunchpauze maar even een klein rondje doen en dan zondag weer. Kom ik toch nog aan de 4 keer deze week. O+ zin om op te bouwen na 't Salland! O+
Ja doei.
pi_137201359
Ik ga trouwens niet naar de heuveltraining vanavond, denk ik. Kots van dit weer. Alweer regen.
pi_137201418
Ik ga nu.. Ik vind er niks aan dit weer.
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:37:27 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137201509
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga trouwens niet naar de heuveltraining vanavond, denk ik. Kots van dit weer. Alweer regen.
Valt me vies tegen van je -O-
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:37:55 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137201531
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nooit? Echt niet? Volgens mij ben jij de enige :)
Echt niks. Misschien ben ik te lief voor mezelf :+
pi_137201557
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef mosselmossel het volgende:
Tis zo droog in DB volgens de buienradar
pi_137201595
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Echt niks. Misschien ben ik te lief voor mezelf :+
Harder/verder lopen, met meer hoogtemeters.
Pijn lijden :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:41:01 #101
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137201661
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Harder/verder lopen, met meer hoogtemeters.
Pijn lijden :P
Neuh, bouw liever goed en rustig op zonder pijntjes :)
pi_137201754
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Neuh, bouw liever goed en rustig op zonder pijntjes :)
Heel verstandig
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:47:04 #103
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137201937
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:56 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb alleen wel altijd dat ik het in het begin zwaar heb en al buiten adem ben, soms al na de warming up en 100 meter rennen.
Dan kom ik opeens in een vast tempo terecht / soort trans lijkt het wel, en dan ga ik op de automatische piloot en kan ik gewoon blijven lopen.

Hebben jullie dat ook ?
Jup :Y Maar tot op heden gelukkig geen spierpijn gehad, rek en strek me dan ook een ongeluk na het lopen.
pi_137202399
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef Quoi het volgende:

[..]

Alleen als ik ineens heuvels op ga (7HL, Bruggenloop). Verder ook nooit gehad :)

En op de een of andere manier heb ik dus nu een spier die al sinds maandag vervelend doet. Ik ben druk bezig om die te negeren :X
Hier ook, nooit spierpijn. Alleen met heftige heuveltraining, dan voel ik mijn hamstrings een paar dagen.
pi_137203102
Wat een schijt weer.
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:18:42 #106
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137203373
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een schijt weer.
Zonnetje schijnt, windstil, lekker in de tuin een kopje koffie gedronken *O*

Groeten vanaf de andere kant van de evenaar >:)
pi_137203408
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef flipsen het volgende:

[..]

Zonnetje schijnt, windstil, lekker in de tuin een kopje koffie gedronken *O*

Groeten vanaf de andere kant van de evenaar >:)
Lekker hoor. Waar ergens?
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:22:33 #108
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137203517
pi_137203565
pi_137204195
Zondag 30 km lopen in het Twiske lopen. Kijk er nu al naar uit :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:48:27 #111
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137204459
CPC-MAIL *O*

hoe bedoel je ik sta te stuiteren en te zenuwpezen voor volgende week :X
pi_137204537
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:26 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Oei... ben wel benieuwd naar de uitgebreidere versie van deze post, die later gepost gaat worden...
quote:
5s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:43 schreef flipsen het volgende:

[..]

¿Qué pasó?
Het hing al een tijdje in de lucht maar nu hoop ik voor vanavond op een belachelijk intensieve intervaltraining. En morgen gooit Stipstreep er een schepje bovenop in het krachthonk.

SPOILER
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:55:38 #113
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137204689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Het hing al een tijdje in de lucht maar nu hoop ik voor vanavond op een belachelijk intensieve intervaltraining. En morgen gooit Stipstreep er een schepje bovenop in het krachthonk.

SPOILER
SPOILER
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:58:02 #114
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137204756
Balen inderdaad. Sterkte en succes aan de andere kant van de tafel, je ervaring zal ongetwijfeld helpen :Y
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:58:59 #115
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137204778
quote:

[..]

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_137204868
Voor wie geinteresseerd is, deze komt uit de nieuwsbrief van PK. Staat kennelijk niet op de site, want die is "under construction".

quote:
TRAILCLINICS

Steeds meer hardlopers doen aan trailrunning, verlaten de verharde weg en zoeken de uitdaging van het lopen in de natuur.
Voor iedereen die graag kennis wil maken met trailrunning organiseert PK Runningshop op
16 maart (omgeving Nijmegen/Berg en Dal) en op 23 april (omgeving Rheden/Posbank) trailrunningclinics. Tijdens de clinic wordt je in de gelegenheid gesteld om ASICS-trailschoenen te testen.
Kosten voor deelname zijn ¤ 15,- per persoon, inclusief koffie/thee en gebak.

Voor meer informatie en inschrijven mail je naar info@pkrun.nl o.v.v. 'trailclinic'. Je ontvangt dan nadere informatie, waarna je je inschrijving definitief kunt maken.

Wees er snel bij!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 17:02:31 ]
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:07:38 #117
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137205035
Stipstreep :* Klotezooi, to say the least.

Net m'n 10x2 min op wedstrijdtempo overleefd. Heerlijk in de stortregen *O*
pi_137205305
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:48 schreef Quoi het volgende:
CPC-MAIL *O*

Hehe, herkenbaar :P

Hopelijk blijft het vanavond droog, zodat ik niet weer als een verzopen kat eindig. De planning is 4x2000m in een tempo net boven hm.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 17:19:48 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137205435
quote:

[..]

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_137205504
quote:
CPC-MAIL *O*

Ik natuurlijk geen mail, omdat een mailadres knippen en plakken blijkbaar heel moeilijk is.
Maar goed, ik weet waar en wanneer ik moet zijn volgende week :)
pi_137205571
klote stipstreep, succes met de zoekzocht!
pi_137206291
Ik ga definitief niet lopen vanavond. Ik zeikt hier nog steeds van de regen en daar heb ik geen zin meer in.
pi_137206366
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga definitief niet lopen vanavond. Ik zeikt hier nog steeds van de regen en daar heb ik geen zin meer in.
Slecht hoor :P

Hoe harder het regent, des te goddelijker is de douche.
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:51:20 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137206470
quote:
CPC-MAIL *O*

Nadeel van inschrijven via je werk: Geen CPC mail ;(
Nog anderhalve week! Voel je je wat beter?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 17:52:30 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137206511
Enorm kut geslapen vannacht. Pak vanavond een korte 5 ipv 800's. Zaterdag 30KM op het programma, ik geloof het wel voor deze week :P
pi_137206953
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Balen! Succes met het zoeken naar een nieuwe uitdaging.
ik weet hoe het voelt, ben zelf ook druk op zoek -O-
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:18:11 #127
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137207264
Wat een klotenieuws stipstreep -O- Succes met het vinden van een nieuwe job!
F means you're fucked
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:20:43 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137207332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:
In je BH stoppen = no-go :N

ik vind het sowieso nooit lady like staan als een dame een complete handtas-inhoud uit haar BH te voorschijn tovert
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:21:52 #129
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137207366
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Wat ontzettend klote, sterkte! :*
Hoop dat je je kop een beetje leeg kunt lopen vanavond.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:33:02 #130
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137207706
natuurlijk een klote situatue maar ik geloof in "als de nood het hoogst is, is de redding nabij"
Swets, Guppy...beiden verloren hun baan maar als je goed bent in je werk komt het imo vaak weer snel genoeg goed.

Iig veel sterkte de komende tijd!
pi_137208123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik vind het sowieso nooit lady like staan als een dame een complete handtas-inhoud uit haar BH te voorschijn tovert
Ik hoef niet zo nodig lady te zijn tijdens het hardlopen. Heb nog niks om mijn mobiel in te doen dus moet toch iets :o
pi_137208342
Lekker de stress van m'n scriptie eruit gerend!

En stipstreep, klote -O- Succes met het vinden van een nieuwe baan
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 18:53:15 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_137208424
quote:

[..]

[..]

SPOILER
SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:56:22 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137208566
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel al je startnummer, of?

Ja vandaag gaat het beter, thanks :) Ik ga al een paar dagen vroeg naar bed, geen alcohol en hoop zo het sluimerende virusje onder de duim te houden. Wel dus een spiertje/pees bovenbeen, maar die loop ik er hoogstwaarschijnlijk uit morgenavond *fingerscrossed :)
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 18:56:57 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_137208590
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
natuurlijk een klote situatue maar ik geloof in "als de nood het hoogst is, is de redding nabij"
Swets, Guppy...beiden verloren hun baan maar als je goed bent in je werk komt het imo vaak weer snel genoeg goed.

Ik heb ook gewoon stink-belachelijk-veel geluk gehad dat ik toevallig net dat ene Twitter-bericht oppikte en daarmee een hele sollicitatie procedure omzeilde :@ Als dat niet was gebeurd, had ik waarschijnlijk nog thuis gezeten.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_137208773
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

Hoe is de arbeidsmarkt voor software/webontwikkelaars in NZ ? :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 19:01:46 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137208805
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je in die hoek zit moet het vinden van een andere baan een formaliteit zijn :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:03:58 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137208921
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel al je startnummer, of?

Ja vandaag gaat het beter, thanks :) Ik ga al een paar dagen vroeg naar bed, geen alcohol en hoop zo het sluimerende virusje onder de duim te houden. Wel dus een spiertje/pees bovenbeen, maar die loop ik er hoogstwaarschijnlijk uit morgenavond *fingerscrossed :)
Nog niet, worden naar het contactpersoon verstuurd ;)

Geen alcohol?! :o ;) Lekker rustig aan doen, vitaminebom innemen en dan komt het goed! ^O^
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:04:42 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137208963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Tijdens het sporten mag ik van Yur op de grond spugen O+!
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 19:06:19 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_137209049
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef GotC het volgende:

[..]

En snotrockets ook? :o
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:07:53 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137209121
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Nog niet, worden naar het contactpersoon verstuurd ;)

Geen alcohol?! :o ;) Lekker rustig aan doen, vitaminebom innemen en dan komt het goed! ^O^
Ja hoe bizar! :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:09:04 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137209183
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ieuw :r Nee, daarvoor heb ik een tissue in m'n zak *)
pi_137209214
quote:
CPC-MAIL *O*

:D Herkenbaar. Ik kreeg net de laatste info-mail voor zondag. Dan voelt het toch wel even spannend.

Stipstreep, Dat soort berichten zijn altijd -O- Maar in jouw richting kun je als je goed bent in je vak vaak ook wel weer snel iets anders vinden. Hoop voor je dat dat lukt.

Quoi, Rustig aan en beterschap. Ziek zijn zo vlak voor een wedstrijd is altijd balen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 19:09:39 #144
155227 crew  Guppy
dus
pi_137209219
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Ieuw :r Nee, daarvoor heb ik een tissue in m'n zak *)
Hahaha! Ik snap niet dat je wilt spugen onderweg, ik heb nooit spuug :@ eerder altijd een droge mond
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:09:51 #145
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137209227
Ik kán dus geen snotrocket! Of eerder: ik durf niet, want die ene keer dat ik het deed werd het genant :D

Mijn "haas" van zondag deed overigens een snotrocket schuin naar achter nét naast mijn schoen :o
pi_137209238
Net startnummer opgehaald. Zin in zondag!!
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:11:07 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137209279
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Quoi het volgende:
Ik kán dus geen snotrocket! Of eerder: ik durf niet, want die ene keer dat ik het deed werd het genant :D

Mijn "haas" van zondag deed overigens een snotrocket schuin naar achter nét naast mijn schoen :o
Heb je vervolgens over zijn schoen gekotst? :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:11:36 #148
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137209314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:D Herkenbaar. Ik kreeg net de laatste info-mail voor zondag. Dan voelt het toch wel even spannend.

Stipstreep, Dat soort berichten zijn altijd -O- Maar in jouw richting kun je als je goed bent in je vak vaak ook wel weer snel iets anders vinden. Hoop voor je dat dat lukt.

Quoi, Rustig aan en beterschap. Ziek zijn zo vlak voor een wedstrijd is altijd balen.
Ben niet ziek hoor ;) Beetje kwakkel bijna net niet enzo. Maar thanks!
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 19:11:43 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_137209319
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Quoi het volgende:

Ik durf ook niet, ik voorzie dat ik zo'n type ben dat zichzelf helemaal onder-rocket :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 19:13:09 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137209393
quote:

[..]

:o :')
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 19:13:29 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137209413
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hahaha! Ik snap niet dat je wilt spugen onderweg, ik heb nooit spuug :@ eerder altijd een droge mond
idd :Y
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137209487
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:11 schreef Quoi het volgende:
Ben niet ziek hoor ;) Beetje kwakkel bijna net niet enzo. Maar thanks!
Eigenlijk is dat nog irritanter. Dat je alleen maar kan duimen dat het niet door zet omdat je anders niet kan lopen. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Net startnummer opgehaald. Zin in zondag!!
Same here. :s)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:16:09 #153
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137209546
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

take your pick ;)
http://www.trademe.co.nz/(...)d=5000&rptpath=5000-
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:16:55 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137209582
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef GotC het volgende:

[..]

quote:

[..]

en "inspanningsscheten"?
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:17:53 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137209632
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[..]

en "inspanningsscheten"?
Nooit last van 8-)
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 19:19:33 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_137209721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[..]

en "inspanningsscheten"?
pi_137209795
Klote stipstreep! Hopelijk vind je snel nieuw werk! Maar dat komt in jouw tak van sport vast goed. En anders moet je maar naar 't VK komen. Wolve kreeg toen hij hier als softwaredeveloper ging solliciteren en z'n profile online had gegooid op dezelfde dag alleen al 1024 telefoontjes van recruiters!
Ja doei.
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:27:09 #158
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137210112
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Nooit last van 8-)
bij jij familie van de Koningin? die schijnt ook nooit windjes te laten!
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:27:16 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137210117
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik kreeg CPC mail van mijn werk *O*
Startnummer 10155 geloof ik. Vandaag al staan stuiteren met nog een andere collega en morgen komt mijn andere cpccollega om mee te stuiteren. Ik ben fan van die man, hij is 60 en loopt gewoon lekker mee en is in ieder geval sneller dan ik.

Het zou trouwens leuk zijn als de laatste 2 cijfers van mijn startnr mijn tijd op de 10 km zijn, maar dat wordt hem niet ;) ik hoop nog steeds op 60, maar denk dat het rond de 62 gaat worden (of langer bij slecht weer of haagse rotwind)

Hoe dan ook, heb er zin in, al doe ik er 75 min over ;)

Stipstreep -O- klote zeg :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:28:41 #160
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137210179
Hehehehehehe ik ga iedereen wegscheten zondag *O*
Als je iets hoort: that's me
pi_137210382
Snotrockets: hell yeah!
Spugen: nee, inslikken, da's weer vocht!
Inspanningsscheten: soms

En Quoi, die haas van je kan dus juist goed mikken!
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:39:30 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137210803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

bij jij familie van de Koningin? die schijnt ook nooit windjes te laten!
Geen inspanningsscheten zei ik :+
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:00:49 #163
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137211846
@StipStreep: Dat is mooi K#T.

Zelf gisteren te horen gekregen dat ik door mijn proeftijd ben. *O* Het was toch een beetje spannend, in deze roerige tijden van baan wisselen.

Vanwege de verwachte regen had ik mijn oude schoenen aangetrokken. Dat was niet mijn beste idee ooit. Noot aan mijzelf: niet meer doen.

http://www.endomondo.com/workouts/301950249/3683849
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_137212171
Fucking mongool van een invaltrainer. Lekker 3 kwartier in de slagregen, hagel en storm rekken en strekken en loopscholing om daarna mn training af te moeten breken omdat ik kon lopen wat ik wilde, maar met geen mogelijkheid meer warm word.
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:10:07 #165
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137212247
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef hatsaflats het volgende:
Fucking mongool van een invaltrainer. Lekker 3 kwartier in de slagregen, hagel en storm rekken en strekken en loopscholing om daarna mn training af te moeten breken omdat ik kon lopen wat ik wilde, maar met geen mogelijkheid meer warm word.
harder lopen.... ;)

Geintje geintje. Jammer dat die lamlul niet wat verder denkt. Deed hij zelf ook mee of was het een stuurman aan wal?
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:10:43 #166
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137212280
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Corniel het volgende:
@StipStreep: Dat is mooi K#T.

Zelf gisteren te horen gekregen dat ik door mijn proeftijd ben. *O* Het was toch een beetje spannend, in deze roerige tijden van baan wisselen.

Vanwege de verwachte regen had ik mijn oude schoenen aangetrokken. Dat was niet mijn beste idee ooit. Noot aan mijzelf: niet meer doen.

http://www.endomondo.com/workouts/301950249/3683849
Heeft t gesmaakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 27-02-2014 20:25:44 ]
pi_137212459
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik kreeg CPC mail van mijn werk *O*
Startnummer 10155 geloof ik. Vandaag al staan stuiteren met nog een andere collega en morgen komt mijn andere cpccollega om mee te stuiteren. Ik ben fan van die man, hij is 60 en loopt gewoon lekker mee en is in ieder geval sneller dan ik.

Het zou trouwens leuk zijn als de laatste 2 cijfers van mijn startnr mijn tijd op de 10 km zijn, maar dat wordt hem niet ;) ik hoop nog steeds op 60, maar denk dat het rond de 62 gaat worden (of langer bij slecht weer of haagse rotwind)
Gezien je startnummer schat ik je in op 1:01:55.
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:23:06 #168
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137213054
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef pijll het volgende:

[..]

Gezien je startnummer schat ik je in op 1:01:55.
Dat zou cool zijn!
pi_137213128
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat zou cool zijn!
Als je sneller loopt dan gewoon net zo lang voor de streep blijven staan tot het die tijd is. ;)
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:30:13 #170
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137213433
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Daywalk3r het volgende:

Heeft t gesmaakt?
Beetje (boel) zere poten. Verder wel oke. En dankzij de wind ook een behoorlijk verschil tussen m'n snelste en langzaamste kilometer.
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:32:48 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137213603
Ah, het is weer tijd voor maandstatistieken *O*

Mijn februari 2014:

201,29 kilometer
12853 calorieën
20 uur, 15 minuten en 37 seconden

F means you're fucked
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:36:00 #172
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137213855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:30 schreef Corniel het volgende:

[..]

Beetje (boel) zere poten. Verder wel oke. En dankzij de wind ook een behoorlijk verschil tussen m'n snelste en langzaamste kilometer.
Ik doelde op je "Proef "tijd.. :')
pi_137215506
Ik heb mij startnummer voor de CPC nog niet -O-
Last minute gedoe, daar word ik nerveus van :{
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:04:44 #174
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137215512
@Daywalk3r: Het smaakt naar meer. Een beetje vreemd, maar wel lekker, en toen was mijn inspiratie op. :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:05:00 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137215532
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef Serinde het volgende:
Ik heb mij startnummer voor de CPC nog niet -O-
Last minute gedoe, daar word ik nerveus van :{
Last minute? Je hebt nog 9 dagen! De normale startnummers worden pas vandaag en morgen door de organisatie verstuurd
F means you're fucked
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:13:15 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137216064
Serinde, geen paniek. Adem in, adem uit. In het weekend komt het goed :)

Ik ging zondag naar Rotterdam, puur en alleen voor de Nike winkel. Mocht van mezelf kekke sneakertjes kopen. En ik kwam thuis zonder :{ Dat is op zich toch best gek. Ik ben dus nu maar weer aan het googlen naar precies die ene die ik zoek en die misschien wel niet bestaan.
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:14:48 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137216159
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:13 schreef Quoi het volgende:
Serinde, geen paniek. Adem in, adem uit. In het weekend komt het goed :)

Ik ging zondag naar Rotterdam, puur en alleen voor de Nike winkel. Mocht van mezelf kekke sneakertjes kopen. En ik kwam thuis zonder :{ Dat is op zich toch best gek. Ik ben dus nu maar weer aan het googlen naar precies die ene die ik zoek en die misschien wel niet bestaan.
Hier in de stad zitten ook wat kekke sneakerwinkels :Y
F means you're fucked
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:20:39 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137216509
:Y
Misschien wel teveel keus!
pi_137216622
Oeh, daar kan ik m'n vandaag gekochte fietsbarrel natuurlijk ook voor gebruiken: naar DH fietsen om te winkelen :) De vrijheid, vergeleken met de tram!
pi_137217000
In September is de eerste trailrun van Drenthe:

http://runforestrun.bevents.nl/

Tegen die tijd heb ik als het goed is al de nodige kilometers van de Roparun achter de rug en is dit misschien best leuk. Geen idee wat dan een verstandige afstand is, ik denk dat 25 eerst wel genoeg is?
It has to mean something
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:31:25 #181
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137217218
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:28 schreef Cynic het volgende:
In September is de eerste trailrun van Drenthe:

http://runforestrun.bevents.nl/

Tegen die tijd heb ik als het goed is al de nodige kilometers van de Roparun achter de rug en is dit misschien best leuk. Geen idee wat dan een verstandige afstand is, ik denk dat 25 eerst wel genoeg is?
Ik denk dat je die kilometers van de Roparun wat overschat....in de meeste teams loop je zo'n 1500 á 2000 meter per keer :)
Dat leverde mij afgelopen jaar wel een weekendtotaal op van 60 kilometer ofzo, maar dat is toch compleet anders dan een lange loop. Het was ook niet het hardlopen dat mijn Roparun zo zwaar maakte, maar meer het feit dat ik in het hele weekend maar 1,5 uur had geslapen
F means you're fucked
pi_137217274
Snotrockets! O+
pi_137217564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef YUR het volgende:
Ah, het is weer tijd voor maandstatistieken *O*

Mijn februari 2014:

201,29 kilometer
12853 calorieën
20 uur, 15 minuten en 37 seconden

[ afbeelding ]
_O_ 200+ km! Netjes! Nou mag je weer zo'n enorme hamburger opeten! ^O^

Hier mijn maandstatistiekjes:
Volgens Strava 164.3km.
12.34 uur O+ mooi getal!
En dat met 1 weekje rust door griep :)

Mijn Smashrun: (alleen 1 training van 10km staat er 2 keer in, maar kan ik niet verwijderen?)
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:38:47 #184
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137217682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Volgens Strava 164.3km.
12.34 uur O+ mooi getal!

Mijn Smashrun: (alleen 1 training van 10km staat er 2 keer in, maar kan ik niet verwijderen?)
[ afbeelding ]
Loopje kun je verwijderen als je naar "List" gaat. Als je daar met je muis over het loopje gaat, verschijnt er een FB-logootje om m te posten, en een rood kruis om m te verwijderen.

Vorig jaar had ik overigens meer kilometers gemaakt in februari..
F means you're fucked
pi_137217718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat je die kilometers van de Roparun wat overschat....in de meeste teams loop je zo'n 1500 á 2000 meter per keer :)
Dat leverde mij afgelopen jaar wel een weekendtotaal op van 60 kilometer ofzo, maar dat is toch compleet anders dan een lange loop. Het was ook niet het hardlopen dat mijn Roparun zo zwaar maakte, maar meer het feit dat ik in het hele weekend maar 1,5 uur had geslapen
Weet ik, ik bedoel ook meer dat ik dan al veel getraind heb.
It has to mean something
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 21:40:07 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137217741
Deze maand maar tot 165KM gekomen -O- Eigenlijk een kilometer of 15 te weinig.
pi_137217763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Loopje kun je verwijderen als je naar "List" gaat. Als je daar met je muis over het loopje gaat, verschijnt er een FB-logootje om m te posten, en een rood kruis om m te verwijderen.

Vorig jaar had ik overigens meer kilometers gemaakt in februari..
^O^ Dankjewel! Weer wat geleerd!
Hoeveel km's had je vorig jaar?
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:40:47 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137217788
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Deze maand maar tot 165KM gekomen -O- Eigenlijk een kilometer of 15 te weinig.
Niet druk maken om je kilometers Swets...en zéker niet gaan proberen om ze in te halen
F means you're fucked
pi_137217807
Ik zie net dat mijn year-to-date totaal de 100km grens heeft overschreden vandaag! :)
(Februari: 62)
pi_137217853
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Volgens Strava 164.3km.
12.34 uur O+ mooi getal!
En dat met 1 weekje rust door griep :)

[ afbeelding ]
Ik heb idd ook zoiets, inclusief de training van vandaag kom ik op 176 km met daarin een week van 7 km :P

Vandaag een heerlijke 4x2000m gedaan op het marathonparcours :)
Of ja, het fietspad dat er parallel aan loopt.
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:42:33 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137217899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^ Dankjewel! Weer wat geleerd!
Hoeveel km's had je vorig jaar?
Vorig jaar:

Januari 218
Februari 236
Maart 234

Maar dat kan wel kloppen, ik heb dit jaar de hele eerste week van januari niet gelopen, en ook een klein weekje in februari rust genomen
F means you're fucked
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:46:42 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137218134
Ik heb dit jaar meer dan 50km gelopen :s)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 21:46:51 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137218141
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Niet druk maken om je kilometers Swets...en zéker niet gaan proberen om ze in te halen
Dat was ik zeker niet van plan :)

Heb nu toch al in december, januari, februari 260KM meer gelopen dan vorig jaar in dezelfde periode.
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:48:03 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137218203
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heb nu toch al in december, januari, februari 260KM meer gelopen dan vorig jaar in dezelfde periode.
Da's een best verschil :D
F means you're fucked
pi_137218231
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:41 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik heb idd ook zoiets, inclusief de training van vandaag kom ik op 176 km met daarin een week van 7 km :P

Vandaag een heerlijke 4x2000m gedaan op het marathonparcours :)
Of ja, het fietspad dat er parallel aan loopt.
^O^
Ik heb idd ook zoiets, een 4x2000m, alleen niet op een marathonparcours :).

Het is trouwens echt niet mijn favoriete training :N Duurt veel te lang die intervallen :P en in de avond kan je ook al geen leuke paadjes enzo opzoeken, maar moet je weer langs de weg lopen enzo. Bah. Maar toch weer gedaan, nog een regenbuitje eroverheen gehad en toch best soepel gelopen. Maar doe mij maar liever 15x200'tjes enzo! O+

http://www.endomondo.com/workouts/301986039/2368823

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Vorig jaar:

Januari 218
Februari 236
Maart 234

Maar dat kan wel kloppen, ik heb dit jaar de hele eerste week van januari niet gelopen, en ook een klein weekje in februari rust genomen
Rust is ook goed ^O^ , de duurlopen enzo doe je sowieso wel en je hebt een stuk meer ervaring nu met de marathon.

quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Keiharde vooruitgang! ^O^ En dan straks nog de marathon eroverheen! :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:49:03 #196
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137218252
Ik ben slecht begonnen qua kms dit jaar. Hopelijk kom ik fatsoenlijk uit de Sallandtrail zodat ik fatsoenlijk kan blijven trainen voor de HM 1,2 maand later.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 21:49:39 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137218285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's een best verschil :D
Ja :D Wel een beetje verneukeratief. Vorig jaar in februari maar 67KM gelopen wegens een griepje. Maar toen liep ik sowieso niet meer dan 100KM in een maand. Nu 150, 175,165 en in Maart verwacht ik ook minimaal 175 te doen tov vorig jaar 97.
pi_137218286
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef GotC het volgende:
Hoeveel km's met de 220? Of allemaal? :P
pi_137218297
Al 3 weken ofzo niet gelopen vanwege vakantie tussendoor. Volgende week zondag Mud Masters, dus morgen maar weer eens aan de bak :P
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:50:21 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137218324
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben slecht begonnen qua kms dit jaar. Hopelijk kom ik fatsoenlijk uit de Sallandtrail zodat ik fatsoenlijk kan blijven trainen voor de HM 1,2 maand later.
Als ik dat zo lees, is het misschien gewoon niet verstandig om die Sallandtrail te doen....

* rent weg
F means you're fucked
pi_137218332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^
Ik heb idd ook zoiets, een 4x2000m, alleen niet op een marathonparcours :).

Het is trouwens echt niet mijn favoriete training :N Duurt veel te lang die intervallen :P en in de avond kan je ook al geen leuke paadjes enzo opzoeken, maar moet je weer langs de weg lopen enzo. Bah. Maar toch weer gedaan, nog een regenbuitje eroverheen gehad en toch best soepel gelopen. Maar doe mij maar liever 15x200'tjes enzo! O+

http://www.endomondo.com/workouts/301986039/2368823

[..]

Rust is ook goed ^O^ , de duurlopen enzo doe je sowieso wel en je hebt een stuk meer ervaring nu met de marathon.

[..]

Keiharde vooruitgang! ^O^ En dan straks nog de marathon eroverheen! :)
Korte intervallen zijn voor de dinsdag op de baan.

Die 'rust' bij jou is nogal relatief ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 21:52:38 ]
pi_137218388
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef GotC het volgende:
Goed bezig! ^O^
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:53:02 #203
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137218492
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Het waren min of meer gedwongen rustweken hoor :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 21:54:35 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137218594
ik moet zeggen ik heb nu deze week 2 snelle(re) 5K's gelopen en dat was na al dat slenter geren van de LDL's gewoon lekker :D
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:56:32 #205
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137218691
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Als ik dat zo lees, is het misschien gewoon niet verstandig om die Sallandtrail te doen....

* rent weg
Oh zo erg is het niet hoor. Maar na de 7 heuvelen en de smr had ik zo'n last ondanks goede voorbereiding. Dit keer drink ik elke dag veel water. Ik ga ook echt niet op tijd lopen, het is een trail dus tijd is niet van belang. En als het niet gaat dan stop ik zodat ik weet dat ik wel goed kan trainen voor volgende maand. No biggie.

* Daywalk3r rent mee
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:58:55 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137218848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:49 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoeveel km's met de 220? Of allemaal? :P
Allemaal dit jaar :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:59:33 #207
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137218885
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Oh zo erg is het niet hoor. Maar na de 7 heuvelen en de smr had ik zo'n last ondanks goede voorbereiding. Dit keer drink ik elke dag veel water. Ik ga ook echt niet op tijd lopen, het is een trail dus tijd is niet van belang. En als het niet gaat dan stop ik zodat ik weet dat ik wel goed kan trainen voor volgende maand. No biggie.
Wat je wilt, ik zeg het niet voor mezelf. Heb 't beste met je voor en ik hoop natuurlijk dat je je er gewoon knalhard doorheen slaat :Y

Ik heb wel meer bedenkingen bij plannen van mensen die hier posten, maar ik ga er maar van uit dat iedereen weet wat ie doet. En ook daarbij hoop ik uiteraard dat iedereen al zijn of haar doelen probleemloos weet te halen :)

/serieuzepostdieikeigenlijkhelemaalnietwildeposten
F means you're fucked
pi_137218933
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
ik moet zeggen ik heb nu deze week 2 snelle(re) 5K's gelopen en dat was na al dat slenter geren van de LDL's gewoon lekker :D
Merk je nu ook dat dat ook al wat sneller/makkelijk gaat? Want je 'inhoud' wordt natuurlijk ook een stuk beter met al die duurlopen. Ook al doe je niet zoveel snelheidstraining.
pi_137219215
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

* Daywalk3r rent mee
We sleuren je er wel doorheen! ^O^ *O*
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 22:07:04 #210
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137219310
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Merk je nu ook dat dat ook al wat sneller/makkelijk gaat? Want je 'inhoud' wordt natuurlijk ook een stuk beter met al die duurlopen. Ook al doe je niet zoveel snelheidstraining.
Mijn gemiddelde HR zakt nog steeds bij hogere snelheden. Het wérkt gewoon wat iedereen zegt :D Op hartslag lopen maakt je sneller.

Sinds ik ermee begonnen ben heb ik achter elkaar PR's gelopen in wedstrijden. Het begon met de 10 op de vredesloop, daarna met de bruggenloop mijn snelste 5, 10 ooit en langste afstand in 1 uur ooit. En tijdens de Asselronde mijn snelste HM ooit.

En ik merk dat ik makkelijker langere afstanden sneller kan lopen, wat met het oog op de marathon ook wel een vereiste is. Bij de asselronde had ik ook het gevoel dat ik dat tempo nog wel 7KM had kunnen doortrekken. Dan had ik al op 35KM gezeten.

Doel voor na de marathon is dan ook PR's verbeteren, te beginnen bij een HM in sub 2 uur (als dat al niet tijdens de M lukt)
pi_137219478
Naar aanleiding van alle tussenstanden ook even Endomondo erbij gepakt.

De afgelopen 2 maanden heb ik, ondanks een griepje en een paar dagen rust na het trekken van een kies, 79,75 km gelopen in 11:12:45s (en daar komt morgen nog een kilometertje of 3 bij)

Toen ik in oktober begon had ik nooit gedacht dat ik er zo veel plezier in zou hebben. :s)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 22:10:54 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137219540
rennen O+
pi_137219547
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Nanook24 het volgende:

De afgelopen 2 maanden heb ik, ondanks een griepje en een paar dagen rust na het trekken van een kies, 79,75 km gelopen in 11:12:45s (en daar komt morgen nog een kilometertje of 3 bij)

Toen ik in oktober begon had ik nooit gedacht dat ik er zo veel plezier in zou hebben. :s)
Super!

Mijn tussenstand weet ik zo niet. Het gaan in elk geval lekker O+ zie echt uit naar 't Salland, wat voor mij echt het begin inluidt van de langere afstanden op weg naar 17 mei O+ zin in!
Ja doei.
pi_137219684
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn tussenstand weet ik zo niet. Het gaan in elk geval lekker O+ zie echt uit naar 't Salland, wat voor mij echt het begin inluidt van de langere afstanden op weg naar 17 mei O+ zin in!
Ik ben heel benieuwd naar alle Salland verslagjes. Het klinkt als een ontzettend leuk evenement.
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:14:24 #215
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137219771
quote:
17s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
rennen O+
Ik vind er nog geen bal aan :P Komt nog wel.

Wat heerlijk dat het zo lekker met je gaat! :* Je knieën houden zich goed?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 22:17:45 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137219973
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik vind er nog geen bal aan :P Komt nog wel.

Wat heerlijk dat het zo lekker met je gaat! :* Je knieën houden zich goed?
Ja, ben ondertussen aan allerlei oefeningen net zoveel tijd kwijt als aan lopen :P Enige echte zorgenpuntje op dit moment is een beginnende shinsplint links. Maar volgens mijn fysio kan ik daar voorlopig wel op doorlopen zonder serieus risico. Na de marathon even kijken.

Hij loopt zelfs ook dus snapt wel dat ik op dit punt in mijn training geen zin heb om te stoppen :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:20:14 #217
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137220135
Heb dit jaar 147 km gelopen *O*
Zitten 2 weken van maar 6,5 km in want gammel geweest maar dat soort weken zullen er altijd wel zijn.

100 km per maand lijkt me een leuk streven voor de komende tijd
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:21:07 #218
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137220184
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat je wilt, ik zeg het niet voor mezelf. Heb 't beste met je voor en ik hoop natuurlijk dat je je er gewoon knalhard doorheen slaat :Y

Ik heb wel meer bedenkingen bij plannen van mensen die hier posten, maar ik ga er maar van uit dat iedereen weet wat ie doet. En ook daarbij hoop ik uiteraard dat iedereen al zijn of haar doelen probleemloos weet te halen :)

/serieuzepostdieikeigenlijkhelemaalnietwildeposten
Snap ik, en waardeer ik ook :) Maar wou het zo graag en door wat "blessures" is de voorbereiding niet lekker, maar mentaal ben ik sterk en ik verwacht dat het lichamelijk ook moet kunnen. En anders moet je eens hard vallen om te leren hoe je moet opstaan. En Moblo en Wolve zijn er ook O+
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:22:18 #219
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137220234
Ook lekker rondhobbelen daar! O+

Geen haast, gewoon als LDL. Zeker gezien het terrein en er valt toch niks te winnen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:23:00 #220
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137220270
Deze week trouwens 24,5 km gelopen :) jeej!
pi_137220623
Ik ga er maar eens een 5-10 schema bijpakken. Schoorl ging nog best aardig, maar wel moeizamer dan me lief is eigenlijk. Even een stapje terug dus. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:31:46 #222
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137220751
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Nanook24 het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef Murmeli het volgende:
Deze week trouwens 24,5 km gelopen :) jeej!
Jullie zijn ook lekker bezig zeg ^O^
F means you're fucked
pi_137221012
Ik kom in februari op 66. Niet echt veel, maar ik ben na Schoorl een beetje ziekig geweest en ben deze maand met stage begonnen. Kijken of ik er in maart weer wat kilometers bij kan snoepen. De CPC loop ik sowieso als trainingswedstrijd, omdat ik nu net met een at zwaarder trainingsprogramma ben begonnen is voluit gaan even niet zo handig.
pi_137221050
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef YUR het volgende:
Het voelt ook lekker, maar toch als ik dan kijk naar afstanden die anderen hier lopen dan lijkt het nog 'niks'.

Zo heb ik diep respect voor Swets die ondanks dat het hem soms zo tegen staat toch door gaat voor zijn marathon en kijk ik vol bewondering naar de snelheid waarop veel anderen hun kilometers wegtikken. Maar dan kijk ik naar de Evy starters en denk ik, dat ik ten opzichte van mijn eigen eerste Evy les eigenlijk al heel ver gekomen ben.
pi_137221096
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Het voelt ook lekker, maar toch als ik dan kijk naar afstanden die anderen hier lopen dan lijkt het nog 'niks'.

Zo heb ik diep respect voor Swets die ondanks dat het hem soms zo tegen staat toch door gaat voor zijn marathon en kijk ik vol bewondering naar de snelheid waarop veel anderen hun kilometers wegtikken. Maar dan kijk ik naar de Evy starters en denk ik, dat ik ten opzichte van mijn eigen eerste Evy les eigenlijk al heel ver gekomen ben.
Whaha zo mooi. Ik ben al helemaal blij les 2 van Evy gelopen te hebben. Zie he hier afstanden van 30 km voorbij komen. Tja
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:38:09 #226
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137221128
@Nanook24: Het is veel nuttiger om het aantal uren te bekijken. En dat is het verschil al een stuk minder groot denk ik. ;)

Zelf net geen 50 km gelopen in 4 trainingen. Ook een beetje gefietst. Dat moet allemaal een stuk beter in maart.
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:38:21 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137221146
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Whaha zo mooi. Ik ben al helemaal blij les 2 van Evy gelopen te hebben. Zie he hier afstanden van 30 km voorbij komen. Tja
De meesten van ons zijn ook begonnen met Evy. Kan me het nog goed herinneren hoor :Y
F means you're fucked
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:40:36 #228
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137221266
@Nanook24: Sterker nog, je hebt maar 7 minuten korter getraind dan ik. ;)
pi_137221355
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:38 schreef YUR het volgende:

[..]

De meesten van ons zijn ook begonnen met Evy. Kan me het nog goed herinneren hoor :Y
Komt vanzelf goed. Ik hoop echt van de zomer een betere conditie te hebben. Heb op la palma afgezien op die vulkanen. Nu Noorwegen en dan moet het toch allemaal wat makkelijker gaan ^^
pi_137221424
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Corniel het volgende:
@Nanook24: Sterker nog, je hebt maar 7 minuten korter getraind dan ik. ;)
:D

Maar mijn week is nog niet om. Morgen nog een klein loopje en dan zondag een 5 kilometer wedstrijd. :P

Voor mijn doen een druk weekje dus deze week.
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:52:07 #231
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137221975
Leuke topics laatste tijd.. O+ Allemaal helden, klein en groot!
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:54:32 #232
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137222156
quote:

Maar dan kijk ik naar de Evy starters en denk ik, dat ik ten opzichte van mijn eigen eerste Evy les eigenlijk al heel ver gekomen ben.
dit dus.... hoewel ik nooit Evy of iets dergelijk gedaan heb.
Twee jaar geleden stond ik, na een jaar gelopen te hebben, aan de start van mijn eerste wedstrijd van 13km en ondertussen is er heel wat gebeurt op loopgebied..... die twee jaar lijken wel tien jaar
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:59:10 #233
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137222476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus.... hoewel ik nooit Evy of iets dergelijk gedaan heb.
Twee jaar geleden stond ik, na een jaar gelopen te hebben, aan de start van mijn eerste wedstrijd van 13km en ondertussen is er heel wat gebeurt op loopgebied..... die twee jaar lijken wel tien jaar
Mooi he.. Een collega was ook verbaasd over m'n afstanden en vroeg hoelang ik al liep. Toen besefte ik me ook dat het niet eens zo lang is, en kan me evy ook goed herinneren. Dat stuk(je) wat ik toen liep ik nu een deel van een snelle 5k of het beginnentje van een ldl. O+ Maar ik herinner het me, koester het, en geniet van alle kms die ik nu maak. /emo
pi_137222738
Zaterdag les 3 .. Uberstoer 8-) :7 _O-
pi_137222984
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Pas maar op, je ziet in dit topic waartoe het kan leiden ;)
pi_137223093
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:08 schreef cafca het volgende:

[..]

Ja een fatsoenlijke conditie :P
pi_137223096
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:08 schreef cafca het volgende:

[..]

of lijden, als je nog minder uitkijkt...
Ja doei.
pi_137223138
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

of lijden, als je nog minder uitkijkt...
Nee dat heb ik gehad. Heb me voorgenomen echt super op mijn lijf te letten.
pi_137223157
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Over 2 jaar loop je onder peer-pressure een marathon ;). Of natuurlijk gewoon omdat je het zelf helemaal te gek vindt!
Of je houdt van de kortere afstanden dat kan ook nog, trails, obstakelruns etc! Er is zoveel leuks te doen! :D
pi_137223258
20 augustus 2010 begon ik met hardlopen nadat ik net uit het gips was na een breuk in mijn elleboog. 2 minuten lopen, 2 minuten wandelen. Vier keer. Dat was niet eenvoudig, maar tevens een begin van een nieuw leven dat ik niet meer zou kunnen missen.

Alleen daarom al vind ik het leuk om het weer een beetje te herbeleven als ik verhalen van beginners lees. Bovendien voel ik mezelf nog steeds een ongetalenteerde beginner.
pi_137223264
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:12 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Over 2 jaar loop je onder peer-pressure een marathon ;). Of natuurlijk gewoon omdat je het zelf helemaal te gek vindt!
Of je houdt van de kortere afstanden dat kan ook nog, trails, obstakelruns etc! Er is zoveel leuks te doen! :D
Obstakelruns lijkt me wel tof. Maar ik moet uitkijken dat ik mijn knie niet nog meer om zeep help.

Maar vond vroeger apenkooien ook altijd leuk ^^
pi_137223320
Of colourtrailheadlightobstaclefunruns.
Ja doei.
  donderdag 27 februari 2014 @ 23:16:02 #243
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137223330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:14 schreef Zwabberhark het volgende:

. Bovendien voel ik mezelf nog steeds een ongetalenteerde beginner.
hear hear
vooral als ik bijv. tijdens een evenement aan de start sta tussen de mannen en vrouwen die bijv. een HM onder 1.20 afraffelen

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 27-02-2014 23:26:23 ]
pi_137223507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:14 schreef Zwabberhark het volgende:
20 augustus 2010 begon ik met hardlopen nadat ik net uit het gips was na een breuk in mijn elleboog. 2 minuten lopen, 2 minuten wandelen. Vier keer. Dat was niet eenvoudig, maar tevens een begin van een nieuw leven dat ik niet meer zou kunnen missen.

Alleen daarom al vind ik het leuk om het weer een beetje te herbeleven als ik verhalen van beginners lees. Bovendien voel ik mezelf nog steeds een ongetalenteerde beginner.
Oh dat heb ik vandaag gedaan.. Ongeveer.

1 minuut gerend, 1 minuut lopen, en dan 4 keer 2 minuten rennen en lopen. Alleen daar werd ik halverwege ergens gebeld en crashte heel mijn audio. Toen eindelijk weer opgestart en heb ik nog naast de aan het einde 1 minuut renen en lopen nog eens 2 minuten gerend en 1 minuut gerend. Als een soort straftijd.. Vond ik niet leuk ^^
  donderdag 27 februari 2014 @ 23:21:07 #245
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137223578
Alles is relatief :D

A'j d'r mer skik an hebt!
pi_137224238
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Alles is relatief :D

A'j d'r mer skik an hebt!
En als dat nou niet zo is? :+
Ik vind er nogsteeds niks aan, dat hele hardlopen. Kost me echt moeite om me ervoor te motiveren. Ben benieuwd of dat ooit nog gaat veranderen, en hoe lang dat dan nog gaat duren.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137224425
quote:

Ideaal, maar wel eentje van goede kwaliteit kopen als je geen last wil hebben van schurende randjes (bijvoorbeeld tunebelt)
pi_137225069
Over spibelts en tunebelts gesproken. Wie liep er laatst ook al weer met die mooie rugzak (die meer een soort hes was)? Van welk merk is die?

Ik zou ook graag zoiets hebben voor evenementen enzo om mijn spullen in te doen maar vind niet echt iets vergelijkbaars.
  donderdag 27 februari 2014 @ 23:54:17 #249
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_137225201
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik vind er nogsteeds niks aan, dat hele hardlopen. Kost me echt moeite om me ervoor te motiveren. Ben benieuwd of dat ooit nog gaat veranderen, en hoe lang dat dan nog gaat duren.
bij mij lag het omslagpunt bij 5 minuten, toen ik die eindelijk kon lopen ging 6 , 7 en 8 minuten vrij eenvoudig. en het idee al over de helft te zijn met de lessen!
daarvoor dacht ik steeds wat was er nou leuk aan hardlopen, ben ik er al, hoeveel minuten nog.
Nu denk ik tijdens het lopen aan andere dingen en heb ik zoiets "he ben ik al hier"
pi_137225424
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar die afstanden komen niet uit de lucht vallen! Iedereen moet opbouwen en dat kost nu eenmaal tijd. Als je het leuk blijft vinden post je volgend jaar ook over grote(re) afstanden.
pi_137225474
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef runninglinda het volgende:

[..]

Maar die afstanden komen niet uit de lucht vallen! Iedereen moet opbouwen en dat kost nu eenmaal tijd. Als je het leuk blijft vinden post je volgend jaar ook over grote(re) afstanden.
Komt ook wel goed hoor. Vind het wel grappig zit nu al te denken hoe ik volgende week in godsnaam die 3 minuten moet volhouden ^^
pi_137225486
Ik ga niet kijken naar mijn (maand)totalen, ik loop gewoon van training naar training naar loopje op het moment.
Ik heb ook geen challenge voor mezelf gezet, het interesseert me weinig of ik nu 500 of 2500 km (bij wijze van) dit jaar loop. Ik heb gewoon 2 evenementen dit jaar die ik belangrijk vind, en daar doe ik hetgeen voor wat ervoor nodig is om die te lopen.
De rest is bonus, maar kan net zo makkelijk geschrapt worden.
pi_137225801
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Nanook24 het volgende:
Over spibelts en tunebelts gesproken. Wie liep er laatst ook al weer met die mooie rugzak (die meer een soort hes was)? Van welk merk is die?

Ik zou ook graag zoiets hebben voor evenementen enzo om mijn spullen in te doen maar vind niet echt iets vergelijkbaars.
Ik onder andere....
mijn LDL loop ik met http://www.trail-running.(...)iew-ultraspire-surge
Ik vind het ideaal, vind dingen om mijn buik echt vervelend en kan voldoende meenemen, drinken, eten, gsm....

Alleen heb ik een grijs/rode :( kwam er later pas achter dat er ook gewoon zwart/grijze zijn, in de winkel hingen alleen kleurrijke gevallen maarja dat is iets voor "vrouwen")
pi_137226000
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 00:13 schreef runninglinda het volgende:
Ik onder andere....
Ik vind het ideaal, vind dingen om mijn buik echt vervelend en kan voldoende meenemen, drinken, eten, gsm....

Alleen heb ik een grijs/rode :( kwam er later pas achter dat er ook gewoon zwart/grijze zijn, in de winkel hingen alleen kleurrijke gevallen maarja dat is iets voor "vrouwen")
Zoiets zoek ik inderdaad. Dit is ook een mooi klein maatje. Ik zal er morgen nog eens goed naar kijken. Zit nu mobiel en dat is net even lastiger zoeken.

En ik word ook doodmoe van al die 'leuke' roze kleding voor dames...
pi_137226019
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 00:13 schreef runninglinda het volgende:

[..]

Ik onder andere....

Die wil ik ook, een surge 8-)
pi_137227028
Balen stipstreep, hopelijk kun je snel een andere baan vinden.

quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef SiIk het volgende:

[..]

Dit komt me wel heel bekend voor en denk dat best veel anderen dat ook hadden op het begin. Naarmate je wat verder/makkelijker kan lopen krijg je er waarschijnlijk meer plezier in.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 08:03:39 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137228729
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Nanook24 het volgende:

Denk dat ik dat was. Een Salomon Skin Pro 10+3
F means you're fucked
  vrijdag 28 februari 2014 @ 08:07:31 #258
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137228763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

bij mij lag het omslagpunt bij 5 minuten, toen ik die eindelijk kon lopen ging 6 , 7 en 8 minuten vrij eenvoudig. en het idee al over de helft te zijn met de lessen!
daarvoor dacht ik steeds wat was er nou leuk aan hardlopen, ben ik er al, hoeveel minuten nog.
Nu denk ik tijdens het lopen aan andere dingen en heb ik zoiets "he ben ik al hier"
Hmm, bij mij was juist de stap van 5 naar 7 minuten ontzettend zwaar. Misschien dat als het straks wat makkelijker gaat dat het inderdaad leuker wordt, want het is nu alleen maar ontzettend zwaar en ik loop inderdaad minuten af te tellen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Komt ook wel goed hoor. Vind het wel grappig zit nu al te denken hoe ik volgende week in godsnaam die 3 minuten moet volhouden ^^
Ik was ook heel bang voor het opbouwen in het begin, met het gevolg dat ik elke les zo'n beetje langzamer ging lopen 'want dan hou ik het tenminste vol'. Twee weken later realiseerde ik me eigenlijk dat ik aan het einde van de les steeds best over had, en ik eigenlijk toch wat harder moest rennen. Dus gewoon lekker doen, dan valt het best mee :Y
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_137228840
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 08:07 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hmm, bij mij was juist de stap van 5 naar 7 minuten ontzettend zwaar. Misschien dat als het straks wat makkelijker gaat dat het inderdaad leuker wordt, want het is nu alleen maar ontzettend zwaar en ik loop inderdaad minuten af te tellen.

[..]

Ik was ook heel bang voor het opbouwen in het begin, met het gevolg dat ik elke les zo'n beetje langzamer ging lopen 'want dan hou ik het tenminste vol'. Twee weken later realiseerde ik me eigenlijk dat ik aan het einde van de les steeds best over had, en ik eigenlijk toch wat harder moest rennen. Dus gewoon lekker doen, dan valt het best mee :Y
Ga mijn best doen. Maar na iedere twee minuten zit ik er toch echt wel even flink doorheen :@ Maar ga er sowieso gewoon aan beginnen en dan zie ik wel waar het schip strand.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 08:19:00 #260
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137228864
Gewoon lekker blijven lopen idd ^O^
  vrijdag 28 februari 2014 @ 08:23:51 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137228905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef YUR het volgende:

[..]

[..]

Thanks! Mag ook wel eens na 2 jaar aanrommelen ;)
Merk wel dat ik beter vooruitga nu ik consequenter loop :)
December de bruggenloop, yay!

Oja van die tasjes etc zoek ik ook nog :)
En ik wil toffe ink n burn kleren maar die zijn een beetje prijzig :(
  vrijdag 28 februari 2014 @ 08:26:06 #262
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137228929
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 08:07 schreef SiIk het volgende:

[..]

[..]

Als het alleen maar zwaar is zou ik wat rustiger lopen. Of tempo afwisselen. Eerst een langzaam en dan een snel interval bijv.
En een beetje wedstrijdjes tegen jezelf houden. Misschien wordt het dan ook leuker
pi_137229117
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 08:23 schreef Murmeli het volgende:
ink n burn
Kende ik nog niet, maar die hebben wel gave spullen ja:

Beter dan een zonnebloem-tight :D
pi_137229218
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 08:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Kende ik nog niet, maar die hebben wel gave spullen ja:
[ afbeelding ]
Beter dan een zonnebloem-tight :D
De zonnebloembroek is toch kei hip joh :{w :D _O-
pi_137229264
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 08:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De zonnebloembroek is toch kei hip joh :{w :D _O-
Piraten heben geen bloemenbroeken :P
pi_137229277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 08:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Piraten heben geen bloemenbroeken :P
Niet?! :o heb ik eens voor joker gelopen bij dat Peter pan toneelstuk.
pi_137229390
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 08:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet?! :o heb ik eens voor joker gelopen bij dat Peter pan toneelstuk.
In een sprookje is het misschien niet geheel ondenkbaar dat een piraat een bloemenbroek heeft maar alleen in een sprookje he? ;)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:11:32 #268
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137229428
Deze piraat denkt op haar LDL dag maar aan één belangrijk ding: genoeg eten :Y)

Wel proppen geblazen, dat ontbijt (=4 krentenboterhammetjes met boter). Ben niet zo'n ontbijter.
pi_137229474
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:08 schreef Guard het volgende:

[..]

In een sprookje is het misschien niet geheel ondenkbaar dat een piraat een bloemenbroek heeft maar alleen in een sprookje he? ;)
Vooruit dan.. Alleen in sprookjes.
pi_137229480
Ik zou willen dat de onderhoudsmonteur eens kwam, kan ik daarna ook gaan LDL-en.
Tis mooi weer hier 8-)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:18:56 #271
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137229532
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:11 schreef Quoi het volgende:
Deze piraat denkt op haar LDL dag maar aan één belangrijk ding: genoeg eten :Y)

Wel proppen geblazen, dat ontbijt (=4 krentenboterhammetjes met boter). Ben niet zo'n ontbijter.
Goed bezig!

Ik zit me af te vragen waarom ik in hemelsnaam heb afgesproken om zaterdagavond naar ADO Den Haag te gaan....dat wordt twee keer 45 minuten staan in de kou op dezelfde dag als de langste loop richting de marathon 8)7
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 februari 2014 @ 09:26:37 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137229695
quote:

[..]

Maar die afstanden komen veel sneller dan je denkt :) Tenminste..., als je het UBERHAUPT al wil. Sommige hebben meer lol in sneller worden, andere in meer afstand. En regelmatif veranderd die ambitie ook nog eens.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 februari 2014 @ 09:27:55 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137229718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed bezig!

Ik zit me af te vragen waarom ik in hemelsnaam heb afgesproken om zaterdagavond naar ADO Den Haag te gaan....dat wordt twee keer 45 minuten staan in de kou op dezelfde dag als de langste loop richting de marathon 8)7
Zo loop ik morgen 30 (hoop ik) en heb ik maandag een sportmedische keuring geplanned (gratis via de uni) en maandagavond gaat die slavendrijver die zich fysio mag noemen me nog afbeulen.... Ik voorzie een moeizame 1e week Maart.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:36:19 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137229882
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zo loop ik morgen 30 (hoop ik) en heb ik maandag een sportmedische keuring geplanned (gratis via de uni) en maandagavond gaat die slavendrijver die zich fysio mag noemen me nog afbeulen.... Ik voorzie een moeizame 1e week Maart.
Jij weet ook wat plannen is ^O^
F means you're fucked
pi_137229916
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar die afstanden komen veel sneller dan je denkt :) Tenminste..., als je het UBERHAUPT al wil. Sommige hebben meer lol in sneller worden, andere in meer afstand. En regelmatif veranderd die ambitie ook nog eens.
Mijn probleem is eigenlijk dat die afstanden te snel komen. Had het plan om in augustus bij de Ten Miles de 10km te gaan lopen, maar zit nu intraining al op die afstand. De neiging is groot op dan toch maar voor de 10EM te gaan, maar ik weet dat dat niet verstandig is (bang voor blessures). Dus moet ik me kwa afstanden echt gaan inhouden en me meer op techniek en snelheid gaan richten nu.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:40:13 #276
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137229977
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:37 schreef cafca het volgende:

[..]

Mijn probleem is eigenlijk dat die afstanden te snel komen. Had het plan om in augustus bij de Ten Miles de 10km te gaan lopen, maar zit nu intraining al op die afstand. De neiging is groot op dan toch maar voor de 10EM te gaan, maar ik weet dat dat niet verstandig is (bang voor blessures). Dus moet ik me kwa afstanden echt gaan inhouden en me meer op techniek en snelheid gaan richten nu.
Gewoon afstand uitbreiden en ook op snelheid trainen. Je hebt dan meer rek dus kan die 10 makkelijk uitlopen op een goed tempo.
pi_137230141
Vanavond vlees bij vrienden in Rotterdam, morgenochtend LDL van weet ik het hoe lang, zondag carnaval, maandagmiddag carnaval, maandagavond zaalvoetbal, dinsdag of een klein loopje of niks meer.
pi_137230142
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Gewoon afstand uitbreiden en ook op snelheid trainen. Je hebt dan meer rek dus kan die 10 makkelijk uitlopen op een goed tempo.
Ja, het probleem is eigenlijk dat ik meer duurvermogen heb dan mijn pezen en gewrichten gewend zijn. Daarom moet ik bewust heel langzaam opbouwen, overbelasting daarop merk je namelijk meestal te laat....
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:50:11 #279
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137230191
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef cafca het volgende:

[..]

Ja, het probleem is eigenlijk dat ik meer duurvermogen heb dan mijn pezen en gewrichten gewend zijn. Daarom moet ik bewust heel langzaam opbouwen, overbelasting daarop merk je namelijk meestal te laat....
Toevallig had ik het daar gisteren over met een collega. Hij is een echte fietser, en kan dus conditioneel makkelijk 10/15km lopen. Nadat ie dat een maand of 2 had volgehouden, raakte hij flink geblesseerd omdat zijn lichaam daar nog niet mee om kon gaan :Y

Je bent dus goed bezig ^O^
F means you're fucked
pi_137230367
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:37 schreef cafca het volgende:

[..]

TTM is pas september (wel eerste week van september, maar toch).
Leuke wedstrijd is dat ^O^
Als je heel rustig uitbreid kun je dan zeker die 10 EM best halen, maar 10 km is net zo leuk.
En ik denk dat et zeker niet verkeerd is om eerst een wedstrijd over 10 km te doen, voordat je een wedstrijd over 10 EM gaat doen.
pi_137230428
monteur is al geweest, dus net even wat brandstof naar binnen geschoven. Nu wat vloeistoffen erachteraan, dat geheel wat laten bezinken en dat over een uurtje of anderhalf lekker op pad :Y
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:04:39 #282
236410 MaleDuck
pi_137230497
Over gewenning / ontwenning van je pezen en gewrichten gesproken. Ik heb in december veel km's gemaakt (iedere week een LDL van 18-20 km) en ben daarna door blessures niet verder gekomen dan 7 km aan een stuk, moet ik voor de LDL helemaal vanaf die 7 km beginnen of zou ik toch nog langer kunnen lopen, ondanks dat ik 1,5 maand geen 10+ km training gedaan heb....
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:06:39 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137230533
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
Over gewenning / ontwenning van je pezen en gewrichten gesproken. Ik heb in december veel km's gemaakt (iedere week een LDL van 18-20 km) en ben daarna door blessures niet verder gekomen dan 7 km aan een stuk, moet ik voor de LDL helemaal vanaf die 7 km beginnen of zou ik toch nog langer kunnen lopen, ondanks dat ik 1,5 maand geen 10+ km training gedaan heb....
Ik zou het voor de zekerheid rustig aan opbouwen
F means you're fucked
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:08:35 #284
236410 MaleDuck
pi_137230566
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zou het voor de zekerheid rustig aan opbouwen
Ja, alleen vraag me af hoe rustig... ik ben expres al rustig begonnen door de eerste week 1 keer te lopen, 2e week 2 keer en deze week 3 keer en dan ongeveer 5 km per keer...
Dus wil eigenlijk zaterdag 10 km lopen en zien hoe mijn lijf reageert... alleen weet niet of ik dan te snel ga qua opbouw...
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:13:24 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137230677
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, alleen vraag me af hoe rustig... ik ben expres al rustig begonnen door de eerste week 1 keer te lopen, 2e week 2 keer en deze week 3 keer en dan ongeveer 5 km per keer...
Dus wil eigenlijk zaterdag 10 km lopen en zien hoe mijn lijf reageert... alleen weet niet of ik dan te snel ga qua opbouw...
Mja...doe rustig aan en luister naar je lichaam. Beetje moeilijk te bepalen zo.
F means you're fucked
pi_137230703
Woei, les 15 van Evy zit erop, met pijn en moeite. Had eergister en gister al wat last van m'n hamstring en daarom dus gister ook nog rust gepakt. Vandaag ging het wel goed, maar qua tempo kon ik 't maar met moeite bijhouden nu.

Evy roept constant in je oor dat je tempo goed is als je nog kan zingen/praten, maar dat lukt me echt niet hoor en voor m'n gevoel loop ik al vrij langzaam :o Na iedere 5 minuten lopen heb ik de 3 minuten wandelen ook echt wel nodig om weer op adem te komen, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat als ik met les 16 (en dus een nieuwe week) ga beginnen. 7 minuten lopen dan -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:15:27 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137230727
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:14 schreef Blistering het volgende:
Woei, les 15 van Evy zit erop, met pijn en moeite. Had eergister en gister al wat last van m'n hamstring en daarom dus gister ook nog rust gepakt. Vandaag ging het wel goed, maar qua tempo kon ik 't maar met moeite bijhouden nu.

Evy roept constant in je oor dat je tempo goed is als je nog kan zingen/praten, maar dat lukt me echt niet hoor en voor m'n gevoel loop ik al vrij langzaam :o Na iedere 5 minuten lopen heb ik de 3 minuten wandelen ook echt wel nodig om weer op adem te komen, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat als ik met les 16 (en dus een nieuwe week) ga beginnen. 7 minuten lopen dan -O-
Tempo maakt nog helemaal niets uit hoor! Het belangrijkste is dat je die 5 minuten hebt hardgelopen ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:23:20 #288
236410 MaleDuck
pi_137230932
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Mja...doe rustig aan en luister naar je lichaam. Beetje moeilijk te bepalen zo.
Ja, luisteren naar mijn lichaam doe ik zeker... Daarom nu ook geen uitgestippeld trainingsplan, maar per keer bekijken... Alleen dat is wel lastig, ben te gestructureerd daarvoor...
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:23:58 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137230953
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, luisteren naar mijn lichaam doe ik zeker... Daarom nu ook geen uitgestippeld trainingsplan, maar per keer bekijken... Alleen dat is wel lastig, ben te gestructureerd daarvoor...
Maar dan maak je toch een voorzichtig uitgestippeld trainingsplan?
F means you're fucked
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:28:41 #290
236410 MaleDuck
pi_137231071
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar dan maak je toch een voorzichtig uitgestippeld trainingsplan?
Ja, dat is waar... eerst maar eens zien hoe ik die 10km in training ga verteren...
pi_137231123
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Tempo maakt nog helemaal niets uit hoor! Het belangrijkste is dat je die 5 minuten hebt hardgelopen ^O^
Dat is waar :) Alleen als ik die 5 minuten met moeite uitren, dan denk ik vaak van: ''hoe zal dat volgende week gaan als ik 7 moet rennen'', terwijl ik daar tijdens het rennen niet mee bezig zou moeten zijn :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:32:22 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137231146
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat is waar :) Alleen als ik die 5 minuten met moeite uitren, dan denk ik vaak van: ''hoe zal dat volgende week gaan als ik 7 moet rennen'', terwijl ik daar tijdens het rennen niet mee bezig zou moeten zijn :@
Ik herken dat wel hoor! Maar het verschil is dat je volgende week met een andere mindset gaat starten. En voordat je het weet zijn er dan 4-en-een-halve minuut voorbij en hoef je er nog maar 2 en een beetje ;)
F means you're fucked
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:32:30 #293
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_137231149
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:28 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, dat is waar... eerst maar eens zien hoe ik die 10km in training ga verteren...
Iedere week je duurloop ietsje verder. Heb je een evenement in de planning staan?

Zoiets:
SPOILER
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_137231154
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ach, je moet toch ergens mee bezig zijn ;)
Maar uiteindelijk is de enige manier toch om gewoon elke keer weer een stap te zetten, en dan krijg je die 7 minuten vast vol.
Na 5 minuten volgende week moet je niet denken; kan ik nog wel 2 minuten doorlopen? Maar: Kan ik nog één stap zetten? En als dat lukt, weer één, en weer één.
pi_137231177
Knoop doorgehakt, denk ik. Vandaag even niet lopen en het deze week op 3x houden. Met oog op 't Salland en de 9 mijl van zondag (op asfalt) moet ik écht aan m'n heup denken, die juist na woensdag weer wat aan de beterende hand lijkt. Niets forceren! En het is toch grijs en grauw buiten :P
Ja doei.
pi_137231178
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:48 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik probeer de ene maand wat meer te trainen dan de andere maand. Dus meer km's maken en daarna weer iets terug ipv doorduwen omdat het conditioneel wel gaat. Dat helpt mij wel. :)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:36:42 #297
236410 MaleDuck
pi_137231245
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:32 schreef Frsh het volgende:

[..]

Iedere week je duurloop ietsje verder. Heb je een evenement in de planning staan?

Zoiets:
SPOILER
Zoiets had ik ook in gedachten... evenement is RoPaRun... ;)
pi_137231260
pi_137231296
Ik heb in februari 77 gelopen, januari 74. Niet heel veel, maar ook niet slecht voor een kortere maand. Vanaf nu lukt het hopelijk om iets meer km's te maken, en vanaf april weer met een schema voor de Marquetteloop. Dan weer even rust en vanaf juli/augustus gaan trainen voor de marathon van Amsterdam :)
pi_137231449
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik probeer de ene maand wat meer te trainen dan de andere maand. Dus meer km's maken en daarna weer iets terug ipv doorduwen omdat het conditioneel wel gaat. Dat helpt mij wel. :)
Da's inderdaad ook een goed idee.

Sowieso begint het fietsseizoen weer, dus kom ik wel aan mijn duurtrainingen op de fiets. Komende maand lopend wat kortere afstanden en misschien in april weer wat uitbouwen :)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:47:09 #301
236410 MaleDuck
pi_137231517
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Knoop doorgehakt, denk ik. Vandaag even niet lopen en het deze week op 3x houden. Met oog op 't Salland en de 9 mijl van zondag (op asfalt) moet ik écht aan m'n heup denken, die juist na woensdag weer wat aan de beterende hand lijkt. Niets forceren! En het is toch grijs en grauw buiten :P
Klinkt als een wijs besluit :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')