abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137188663

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137188668
On another note. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.

SPOILER
pi_137188675
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef kepler het volgende:

[..]

Staat er zaterdag 35 op de planning?? Op mijn schema staat 2,5u en pas na de CPC de 35. Nu wilde ik sowieso zaterdag ook 30+ lopen, op welk tempo gaan jullie lopen?
Op mijn schema staat helemaal geen 35 km.

Komend weekend 2.5 uur, dan na de cpc nog een 32 km en 22/3 nog een 30k wedstrijd op of net hoger dan wedstrijdtempo marathon.

Daarna begint het afbouwen met een week voor de marathon nog een 10k wedstrijd en daarna een week pasta snaaien :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 08:07:21 ]
pi_137188688
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
On another note. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.
Volgens mij staan er ook heel veel mensen in dit al lang niet meer in dit topic posten of gestopt zijn met hardlopen.

SPOILER
pi_137188689
30 km :o dat is van Roosendaal naar Breda ofzo. Knap hoor!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137188703
Ervaringsdeskundigen uit mijn loopgroep zeggen dat 30k nog te overzien is. Alles daarboven is lastig de peilen wat je kan lopen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:10:59 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188705
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:06 schreef spiritusbus het volgende:

daarna een week pasta snaaien :P
een dag of drie van tevoren is genoeg
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:13:42 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:10 schreef spiritusbus het volgende:
Ervaringsdeskundigen uit mijn loopgroep zeggen dat 30k nog te overzien is. Alles daarboven is lastig de peilen wat je kan lopen.
it's all in de mind.... als je een marathon kunt lopen kan je imo ook een 50 miler lopen als je je zinnen er op zet
pi_137188737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een dag of drie van tevoren is genoeg
Was idd zoiets van plan ja, anders sta ik straks net mn studententijd gewicht aan de start :')
pi_137188758
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:59 schreef Devv het volgende:

Je moet wel opletten dat je op een gegeven moment juist meer calorieën op een dag nodig hebt om op een gezond gewicht te blijven. Zeker als je straks nog een beetje body over wilt houden. Anders word je straks, zoals ik dat altijd noem een wandelende tak.
Oh maar zover komt het niet hoor ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:16:57 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Was idd zoiets van plan ja, anders sta ik straks net mn studententijd gewicht aan de start :')
ik vond het makkelijkst om de koolhydraten binnen te krijgen door het drinken van o.a. cola, dit ging beter dan bijv. pasta eten
pi_137188796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik vond het makkelijkst om de koolhydraten binnen te krijgen door het drinken van o.a. cola, dit ging beter dan bijv. pasta eten
Hmm, dat zijn toch vooral snelle suikers?
pi_137188816
Ik eet me ongans sinds ik meer ben gaan lopen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:25:04 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188842
5
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

voor zover ik weet gaat het om het verzadigen van de spieren en kun je daarvoor ook frisdranken gebruiken
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:27:08 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137188862
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Pasta ook. Of je moet volkoren eten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137188867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ach zolang ik gewicht verlies ga ik ook steeds vanzelf sneller lopen.
Sinds deze ochtend in de BMI schaal van "licht overgewicht" gekomen *O* (-24 kg)
^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137188873
@Quoi, de Hoge Veluwetrail was 39.nogiets geloof ik. Dit jaar wordt hij wel 42, met misschien weer wat extra ;)
Maar ook weer niet te vergelijken met een gewone M natuurlijk :).

@Gup, ik zit eraan te denken als alles goed gaat om de M van Spijkenisse te lopen in December. Maar dan moet ik eerst de TdF levend doorkomen en begin oktober dus weer de Hoge Veluwetrail. Beetje vroege duurloop alleen al ;) . En even kijken hoe de benen dan nog voelen natuurlijk, misschien dat ik dan ook wel eerst een maand rust nodig heb.
pi_137188885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Oh maar zover komt het niet hoor ;)
Je bent wel vet goed bezig! _O_ Echt mooi om te zien!
pi_137188886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij staan er ook heel veel mensen in dit al lang niet meer in dit topic posten of gestopt zijn met hardlopen.

SPOILER
Ik heb mijn Nick als achternaam ingevuld, ik neem aan dat dat genoeg is ;)
pi_137188889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, ik wil eerst proberen dat lijstje compleet te krijgen. Daarna ga ik me eens storten op de actieve en niet-actieve mensen. Jouw naam wist ik trouwens, dus die had ik lokaal op mijn computer al toegevoegd, vandaar dat je niet in het lijstje onder de spoiler stond :)
pi_137188904
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

HIHI JE ZEI VET! :o!!! :o _O-
Ja doei.
pi_137188907
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb mijn Nick als achternaam ingevuld, ik neem aan dat dat genoeg is ;)
Yessir!
pi_137188990
Zo eens even een duurloopje gaan doen, het is nu nog lekker weer :)
pi_137189035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:39 schreef cafca het volgende:
Zo eens even een duurloopje gaan doen, het is nu nog lekker weer :)
Nu nog wel. Vanavond mag ik gaan lopen, dus zal het wel weer kutweer zijn.
pi_137189088
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja beetje bij beetje he.. kan mij bijna niet eens meer voorstellen dat ik zo zwaar ben geweest!
Ik kon ook conditioneel ook gewoon echt niks, moest al bijkomen van 2 km wandelen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')