abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137188663

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137188668
On another note. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.

SPOILER
pi_137188675
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef kepler het volgende:

[..]

Staat er zaterdag 35 op de planning?? Op mijn schema staat 2,5u en pas na de CPC de 35. Nu wilde ik sowieso zaterdag ook 30+ lopen, op welk tempo gaan jullie lopen?
Op mijn schema staat helemaal geen 35 km.

Komend weekend 2.5 uur, dan na de cpc nog een 32 km en 22/3 nog een 30k wedstrijd op of net hoger dan wedstrijdtempo marathon.

Daarna begint het afbouwen met een week voor de marathon nog een 10k wedstrijd en daarna een week pasta snaaien :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 08:07:21 ]
pi_137188688
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:05 schreef mosselmossel het volgende:
On another note. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.
Volgens mij staan er ook heel veel mensen in dit al lang niet meer in dit topic posten of gestopt zijn met hardlopen.

SPOILER
pi_137188689
30 km :o dat is van Roosendaal naar Breda ofzo. Knap hoor!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137188703
Ervaringsdeskundigen uit mijn loopgroep zeggen dat 30k nog te overzien is. Alles daarboven is lastig de peilen wat je kan lopen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:10:59 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188705
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:06 schreef spiritusbus het volgende:

daarna een week pasta snaaien :P
een dag of drie van tevoren is genoeg
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:13:42 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:10 schreef spiritusbus het volgende:
Ervaringsdeskundigen uit mijn loopgroep zeggen dat 30k nog te overzien is. Alles daarboven is lastig de peilen wat je kan lopen.
it's all in de mind.... als je een marathon kunt lopen kan je imo ook een 50 miler lopen als je je zinnen er op zet
pi_137188737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een dag of drie van tevoren is genoeg
Was idd zoiets van plan ja, anders sta ik straks net mn studententijd gewicht aan de start :')
pi_137188758
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:59 schreef Devv het volgende:

Je moet wel opletten dat je op een gegeven moment juist meer calorieën op een dag nodig hebt om op een gezond gewicht te blijven. Zeker als je straks nog een beetje body over wilt houden. Anders word je straks, zoals ik dat altijd noem een wandelende tak.
Oh maar zover komt het niet hoor ;)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:16:57 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Was idd zoiets van plan ja, anders sta ik straks net mn studententijd gewicht aan de start :')
ik vond het makkelijkst om de koolhydraten binnen te krijgen door het drinken van o.a. cola, dit ging beter dan bijv. pasta eten
pi_137188796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik vond het makkelijkst om de koolhydraten binnen te krijgen door het drinken van o.a. cola, dit ging beter dan bijv. pasta eten
Hmm, dat zijn toch vooral snelle suikers?
pi_137188816
Ik eet me ongans sinds ik meer ben gaan lopen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:25:04 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137188842
5
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

voor zover ik weet gaat het om het verzadigen van de spieren en kun je daarvoor ook frisdranken gebruiken
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:27:08 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137188862
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:19 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Pasta ook. Of je moet volkoren eten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137188867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ach zolang ik gewicht verlies ga ik ook steeds vanzelf sneller lopen.
Sinds deze ochtend in de BMI schaal van "licht overgewicht" gekomen *O* (-24 kg)
^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137188873
@Quoi, de Hoge Veluwetrail was 39.nogiets geloof ik. Dit jaar wordt hij wel 42, met misschien weer wat extra ;)
Maar ook weer niet te vergelijken met een gewone M natuurlijk :).

@Gup, ik zit eraan te denken als alles goed gaat om de M van Spijkenisse te lopen in December. Maar dan moet ik eerst de TdF levend doorkomen en begin oktober dus weer de Hoge Veluwetrail. Beetje vroege duurloop alleen al ;) . En even kijken hoe de benen dan nog voelen natuurlijk, misschien dat ik dan ook wel eerst een maand rust nodig heb.
pi_137188885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:15 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Oh maar zover komt het niet hoor ;)
Je bent wel vet goed bezig! _O_ Echt mooi om te zien!
pi_137188886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij staan er ook heel veel mensen in dit al lang niet meer in dit topic posten of gestopt zijn met hardlopen.

SPOILER
Ik heb mijn Nick als achternaam ingevuld, ik neem aan dat dat genoeg is ;)
pi_137188889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, ik wil eerst proberen dat lijstje compleet te krijgen. Daarna ga ik me eens storten op de actieve en niet-actieve mensen. Jouw naam wist ik trouwens, dus die had ik lokaal op mijn computer al toegevoegd, vandaar dat je niet in het lijstje onder de spoiler stond :)
pi_137188904
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

HIHI JE ZEI VET! :o!!! :o _O-
Ja doei.
pi_137188907
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb mijn Nick als achternaam ingevuld, ik neem aan dat dat genoeg is ;)
Yessir!
pi_137188990
Zo eens even een duurloopje gaan doen, het is nu nog lekker weer :)
pi_137189035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:39 schreef cafca het volgende:
Zo eens even een duurloopje gaan doen, het is nu nog lekker weer :)
Nu nog wel. Vanavond mag ik gaan lopen, dus zal het wel weer kutweer zijn.
pi_137189088
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja beetje bij beetje he.. kan mij bijna niet eens meer voorstellen dat ik zo zwaar ben geweest!
Ik kon ook conditioneel ook gewoon echt niks, moest al bijkomen van 2 km wandelen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_137189103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:46 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ja beetje bij beetje he.. kan mij bijna niet eens meer voorstellen dat ik zo zwaar ben geweest!
Ik kon ook conditioneel ook gewoon echt niks, moest al bijkomen van 2 km wandelen.
Herkenbaar

*afvallen boks*
pi_137189172
Ja, ik moet ook weer gaan afvallen. Wijzer begint bij mij de verkeerde kant op te gaan. (King of the jojo) :@
pi_137189224
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:52 schreef cafca het volgende:
Ja, ik moet ook weer gaan afvallen. Wijzer begint bij mij de verkeerde kant op te gaan. (King of the jojo) :@
joj-en doe ik ook. Even niet 100% bezig zijn ermee en zo makkelijk 5 kilo erbij :X
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2014 @ 08:57:08 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137189236
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nu nog wel. Vanavond mag ik gaan lopen, dus zal het wel weer kutweer zijn.
En moet je schijten.
pi_137189249
quote:
4s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En moet je schijten.
Ik moet nooit schijten tijdens het lopen.
pi_137189252
quote:

SPOILER
:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137189443
quote:

SPOILER
Wat een klus ^O^
pi_137190046
Wow dat topic was snel vol!

Ik had een lekker rondje, maar ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke plek waar ik vanuit huis naar toe kan lopen. Ik liep steeds langs het kanaal, maar daar is nu alles afgezet doordeweeks. Sowieso is het om 8 uur 's ochtends echt hectisch met auto's hier in de buurt.. Dan mis ik Lunetten toch wel weer een beetje :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137190068
quote:

SPOILER
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137190190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow dat topic was snel vol!

Ik had een lekker rondje, maar ben nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke plek waar ik vanuit huis naar toe kan lopen. Ik liep steeds langs het kanaal, maar daar is nu alles afgezet doordeweeks. Sowieso is het om 8 uur 's ochtends echt hectisch met auto's hier in de buurt.. Dan mis ik Lunetten toch wel weer een beetje :P
8uur is het overal ellendig lopen, of je moet midden in het bos zitten
pi_137190247
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:41 schreef cafca het volgende:

[..]

8uur is het overal ellendig lopen, of je moet midden in het bos zitten
Mja, en om 5/6 's middags uur ook :P Helaas zijn dat wel mijn beste loopmomenten. Voorheen woonde ik aan de stadsrand, dat was wat betreft lopen wel chill. Hier is wel een parkje, maar dat is zo klein dan moet ik 10 rondjes lopen voor een luttele 3 km of zo..
pi_137190259
Al die stoere verhalen hier van die lange duurlopen voor marathons, kijk ik bij endomundo op het leaderbord dan klopt daar niks van. De koploopster heeft maar net 32 km een beetje marathontrainer moet dat toch bijna verdubbelen. Het is dus gewoon een hoax. Er wordt dus gewoon helemaal niet die absurde afstanden lopen. Tijdens de Rotterdam M gaan ze gewoon met zijn allen op een zolderkamertje onder het genot van schaltenbrau en frikandellebroodjes gpx's in elkaar klussen. :{w :r ;)
pi_137190296
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Al die stoere verhalen hier van die lange duurlopen voor marathons, kijk ik bij endomundo op het leaderbord dan klopt daar niks van. De koploopster heeft maar net 32 km een beetje marathontrainer moet dat toch bijna verdubbelen. Het is dus gewoon een hoax. Er wordt dus gewoon helemaal niet die absurde afstanden lopen. Tijdens de Rotterdam M gaan ze gewoon met zijn allen op een zolderkamertje onder het genot van schaltenbrau en frikandellebroodjes gpx's in elkaar klussen. :{w :r ;)
Haha :P
Maar het leaderboard loopt nu van maandag t/m zondag en wordt dan weer gereset, wel weer een beetje jammer vind ik. Dan is het gewoon een kwestie van je lange loop op vrijdag doen voordat iedereen in het weekend gaat en dan sta je automatisch bovenaan..
pi_137190377
Ik vraag me wel altijd af of er ook mensen (niet hier hoor, maar op van dat soort sites) met hun gegevens sjoemelen door bijvoorbeeld te gaan fietsen en dat dan als lopen opgeven :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:48:03 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137190380
quote:

[..]

Mijn tante is ook heel veel afgevallen bij Bilal, ook wel bekend van Obese, dat tv-programma. Toen ze 20 kilo ofzo was afgevallen moest ze met een vest met dat gewicht aan proberen te rennen.. Ze ging kapot!

Jij bent ook goed bezig :) mijn moeder vroeg nog wel of je nog liep, en of ehhhh dinges.. (naam kwijt) ook nog loopt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137190382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, en om 5/6 's middags uur ook :P Helaas zijn dat wel mijn beste loopmomenten. Voorheen woonde ik aan de stadsrand, dat was wat betreft lopen wel chill. Hier is wel een parkje, maar dat is zo klein dan moet ik 10 rondjes lopen voor een luttele 3 km of zo..
Tja, ik woon aan de rand van het dorp, 's-avonds en in het weekend is dat ideaal, kan ik heerlijk lopen, maar om 8 uur krioelt het er van de schooljeugd.
pi_137190423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef Cynic het volgende:
Ik vraag me wel altijd af of er ook mensen (niet hier hoor, maar op van dat soort sites) met hun gegevens sjoemelen door bijvoorbeeld te gaan fietsen en dat dan als lopen opgeven :')
Vast wel, bewust of onbewust. Soms is dat gewoon overduidelijk.
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:50:56 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137190443
quote:

[..]

Echt een top prestatie, zoveel afvallen! _O_ Ik hoop er over een jaar ook over mee te kunnen praten.
pi_137190460
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha :P
Maar het leaderboard loopt nu van maandag t/m zondag en wordt dan weer gereset, wel weer een beetje jammer vind ik. Dan is het gewoon een kwestie van je lange loop op vrijdag doen voordat iedereen in het weekend gaat en dan sta je automatisch bovenaan..
Of juist op maandag, dan sta je in ieder geval tot vrijdag bovenaan :P
pi_137190727
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Schultenbrau en frikandellebroodjes :9

Die ingredienten moeten we in Berlijn ook wel kunnen vinden ;)
Lekker klussen aan de GPX op de hotelkamer :D
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:08:36 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137190916
Ja, je denkt toch zeker niet dat ik echt zoveel ga lopen rennen he?
F means you're fucked
pi_137191033
Waarom zou je in godsnaam een marathon gaan lopen :') ? Je kan beter vier keer 10 kilometer lopen, want dan krijg je vier shirts in plaats van één.

SPOILER
pi_137191143
Sowieso is alles boven de 10 kilometer voor overachievers die verder geen andere doelen in het leven hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 27-02-2014 10:18:00 (hihi) ]
pi_137191145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef Devv het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een marathon gaan lopen :') ? Je kan beter vier keer 10 kilometer lopen, want dan krijg je vier shirts in plaats van één.

SPOILER
Inmiddels geef ik mn shirts weg, omdat ik door al die wedstrijden er al een stuk of twintig heb liggen :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:26:16 #50
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137191336
Doe ik toch iets niet goed. Heb aan 19 loopjes meegedaan (de 4 parkruns niet eens meetellend), en daaraan heb ik overgehouden:

• 1 plantje (R.I.P.)
• 1 technish t-shirt (van dubieuze kwaliteit)
• 1 katoenen t-shirt
• 1 Fles bier (is diezelfde dag opgedronken...)
• 1 Christmas Pudding (ligt nog steeds in de voorraadkast)
• 1 beeldje van de 7^^ (het shirt moest ik er bij kopen, dus dat telt niet echt. :o)
• 1 medaille (maar daarvoor moest ik wel ruim 21 kilometer lopen)

Maar ik vind het niet erg om niet om te komen in de shirts of medailles. Als 't loopje zelf maar een beetje leuk is. :)

Alles zo op een rij is het toch meer dan ik dacht. Maar bij de meeste loopjes is er geen aandenken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_137191725
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:26 schreef Wolve000 het volgende:
Doe ik toch iets niet goed. Heb aan 19 loopjes meegedaan (de 4 parkruns niet eens meetellend), en daaraan heb ik overgehouden:

• 1 plantje (R.I.P.)
• 1 katoenen t-shirt
• 1 beeldje van de 7^^ (het shirt moest ik er bij kopen, dus dat telt niet echt. :o)

Maar ik vind het niet erg om niet om te komen in de shirts of medailles. Als 't loopje zelf maar een beetje leuk is. :)

Alles zo op een rij is het toch meer dan ik dacht. Maar bij de meeste loopjes is er geen aandenken.
jullie maken het dus nog mooier. Niet alleen gpx's klussen maar ook foto's photoshoppen en daarna maar zeggen dat je er geen medaille kreeg. :o
pi_137191736
O-)
Ja doei.
pi_137194145
Net weer even een GPX geklust.
Rustig duurloopje, eerste 6 km vooral op techniek gelet en bewust tempo en hartslag laag gehouden. Daarna een stukje trail, zodat het tempo vanzelf laag bleef. 10km in D1, heerlijk zo'n tempo waarbij je het gevoel hebt dat je het uren kunt volhouden. :) Afgesloten met een relatief snelle km. Vervolgens 2,5 km naar huis moeten wandelen omdat ik het rondje iets te groot gemaakt had :')

SPOILER
Afstandsrecord! :o
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:32:40 #54
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137194869
quote:

SPOILER
Heb zojuist een request gestuurd: Jack - flipsen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:33:23 #55
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137194888
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef cafca het volgende:
Afstandsrecord! :o
Tuurlijk... Gewoon in de auto teruggereden (file) en vergeten Endomondo te stoppen :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_137195897
Ah, kijk. De regen die je wist dat zou komen is daar.

#mosselweer
pi_137196000
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef mosselmossel het volgende:

#mosselweer
Ja niet helemaal wat ik besteld had :'(
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:09:03 #58
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137196016
quote:

#mosselweer
Jammer dat ik vandaag niet hoeft te lopen, omdat ik gister al geweest ben...

en trouwens mossel... de OP ziet er top uit ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:18:17 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137196310
quote:

#mosselweer
Dat klinkt als een liedje van Blöf
pi_137196832
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef flipsen het volgende:

[..]

Tuurlijk... Gewoon in de auto teruggereden (file) en vergeten Endomondo te stoppen :Y
O-)
pi_137196927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:26 schreef Wolve000 het volgende:

• 1 plantje (R.I.P.)
• 1 katoenen t-shirt

Ik heb gewoon van alle loopje waar ik aan meegedaan heb een medaille! :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 13:41:53 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137197134
Over de oordopjes, heeft iemand deze al eens gebruikt?
http://www.hardlopenwinkel.nl/Philips_actionfit

En in hoeverre is het handig om zo'n houder voor je arm te gebruiken voor je telefoon?
Nu heb ik een jasje aan, waar mn foon in kan, maar als het warmer is, gaat die jas natuurlijk uit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137197306
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef Ynske het volgende:

En in hoeverre is het handig om zo'n houder voor je arm te gebruiken voor je telefoon?
Nu heb ik een jasje aan, waar mn foon in kan, maar als het warmer is, gaat die jas natuurlijk uit
inkoppertje. Spibelt.
pi_137197359
Ik gebruik (en velen hier met mij) een SPIbelt. Vind ik fijner want gaat niet zweten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 13:51:16 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137197506
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

inkoppertje. Spibelt.
/google aanslingert
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137197691
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef cafca het volgende:

[..]

Ik heb gewoon van alle loopje waar ik aan meegedaan heb een medaille! :P
:D
pi_137198046
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef Ynske het volgende:

Ik vind zo'n houder ideaal, vooral omdat ik mijn telefoon eerst in mn broekzak deed. Ligt er ook wel aan hoe groot je telefoon is, die van mij is 4,3 inch, ik kan me voorstellen dat groter minder fijn is aan je arm.
pi_137198106
quote:

SPOILER
Arjen = Voccar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 14:09:47 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137198116
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:07 schreef Voccar het volgende:

[..]

Ik vind zo'n houder ideaal, vooral omdat ik mijn telefoon eerst in mn broekzak deed. Ligt er ook wel aan hoe groot je telefoon is, die van mij is 4,3 inch, ik kan me voorstellen dat groter minder fijn is aan je arm.
HTC One X

quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

inkoppertje. Spibelt.
I want one!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137198153
Oh ik frot mijn telefoon in m'n BH :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 14:15:24 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137198294
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:') dat doe ik tijdens t fotograferen ook, maar met t rennen zweet ik teveel :{
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:17:06 #72
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137198347
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Om nou speciaal voor mijn mobiel een bh aan te schaffen gaat me ook wat ver :P
pi_137198362
:(

Later meer
pi_137198372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

:') dat doe ik tijdens t fotograferen ook, maar met t rennen zweet ik teveel :{
Ja ben weleens bang dat ik hem er stuk door maak idd. Verder prima wegstop plek ^^
pi_137198387
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef flipsen het volgende:

[..]

Wel ja joh :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:18:08 #76
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137198392
quote:

[..]

_O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 14:18:11 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137198393
quote:

[..]

:D O+
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:21:55 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137198527
Ik heb 1x mijn mobiel in mijn zak van jasje gestopt (was toen Spi-belt vergeten) en toen was het arme ding aan het eind van 1 km lopen al beslagen en vochtig. In je BH stoppen = no-go :N

Ik heb nog zo'n telefoonhouder liggen en heb die naar tevredenheid gebruikt. Voor wie 'm wil hebben, kom maar halen O-)
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:26:08 #79
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137198662
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Later meer
Oei... ben wel benieuwd naar de uitgebreidere versie van deze post, die later gepost gaat worden...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_137199068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

HTC One X

[..]

I want one!
One X is wel wat proppen daarin, overigens. Maar het past. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:40:25 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137199144
Een Note 3 past nét niet. Alle kleinere telefoons (=de rest) moet dan passen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:43:21 #82
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137199270
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Later meer
żQué pasó?
pi_137199827
Hardlopen gaat al stukken beter na 1.5 week.
Dat stuk van 3km dat ik de eerste keer met 5x tussendoor lopen deed, doe ik nu makkelijk in een stuk door en hijg amper meer :)

Ik heb alleen wel altijd dat ik het in het begin zwaar heb en al buiten adem ben, soms al na de warming up en 100 meter rennen.
Dan kom ik opeens in een vast tempo terecht / soort trans lijkt het wel, en dan ga ik op de automatische piloot en kan ik gewoon blijven lopen.

Hebben jullie dat ook ?
Ik doe wel rustig opbouwen, anders weet ik dat ik last van spierpijn en mijn knieën kan gaan krijgen...
pi_137200340
Hardlopen zonder spierpijn is een illusie.
pi_137200482
Ik heb nog spierpijn en moet zo weer. Hopelijk loopt het dan meteen een beetje los. Om dan morgen weer spierpijn te hebben ^^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:41 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137200682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb nog spierpijn en moet zo weer. Hopelijk loopt het dan meteen een beetje los. Om dan morgen weer spierpijn te hebben ^^
Anders even 2 daagjes ertussen houden in het begin :Y
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137200950
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

Anders even 2 daagjes ertussen houden in het begin :Y
Heb me al omgekleed haha. Als het zaterdag nog niet minder is wacht ik een dag :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 15:22:54 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137201001
:o heb ene met een paarse rits besteld O+
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:26:40 #89
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137201155
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
Hardlopen zonder spierpijn is een illusie.
Ik heb nog nooit spierpijn gehad na hardlopen? Ben ik dan een illusie? 8-)
pi_137201183
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:22 schreef Ynske het volgende:
:o heb ene met een paarse rits besteld O+
Ding ziet er wel handig uit.
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:29:51 #91
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_137201254
Ik ging na t lopen koffie zetten, maar met mijn onnadenkende hoofd gooi ik 2x water in t apparaat. Nu: 4 kopjes koffie.

/challenge accepted
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_137201275
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Nooit? Echt niet? Volgens mij ben jij de enige :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:30:23 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137201276
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Alleen als ik ineens heuvels op ga (7HL, Bruggenloop). Verder ook nooit gehad :)

En op de een of andere manier heb ik dus nu een spier die al sinds maandag vervelend doet. Ik ben druk bezig om die te negeren :X
pi_137201349
Ik zal nooit meer mijn spierpijn na mijn eerste 7^^ vergeten :'(

De hel.

Verder wil ik rennen. Want ik heb net m'n slechtste paper ooit ingeleverd. Ooit. Als in écht ooit :'). Maar morgen in de lunchpauze maar even een klein rondje doen en dan zondag weer. Kom ik toch nog aan de 4 keer deze week. O+ zin om op te bouwen na 't Salland! O+
Ja doei.
pi_137201359
Ik ga trouwens niet naar de heuveltraining vanavond, denk ik. Kots van dit weer. Alweer regen.
pi_137201418
Ik ga nu.. Ik vind er niks aan dit weer.
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:37:27 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137201509
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga trouwens niet naar de heuveltraining vanavond, denk ik. Kots van dit weer. Alweer regen.
Valt me vies tegen van je -O-
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:37:55 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137201531
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nooit? Echt niet? Volgens mij ben jij de enige :)
Echt niks. Misschien ben ik te lief voor mezelf :+
pi_137201557
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:32 schreef mosselmossel het volgende:
Tis zo droog in DB volgens de buienradar
pi_137201595
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Echt niks. Misschien ben ik te lief voor mezelf :+
Harder/verder lopen, met meer hoogtemeters.
Pijn lijden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')