Doeiquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wens me sterkte.
Ik ga er vandoor. Tot later.
Goed goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey knut, hoe gaat ie vandaag?
Klinkt als een schitterend boekquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed goed.
Gisteren was de diplomauitreiking van moeder de vrouw. Ze kreeg van haar oud collegas een boek over Japan.
Haruki Murakami - Kafka op het strand![]()
Je begrijpt dat ik dit gelijk in beslag heb genomen![]()
En jij? Is jullie belangrijkste speler naar Ajax ja?
stargate al gezien? 10 seizoenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
ik wil sci-fi series eigenlijk, maar er zijn zo weinig goede
heb star trek nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het trek om zulke oude dingen te kijken
first world problems
Ik moet eerst weg zo, vanaf drie uur zal ik eens kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:05 schreef Karina het volgende:
Mogguh
iboodhunt vandaag en morgen Johannes.
Het is ook nog niet zoveel soeps. 1 box geweest vannacht. En het gaat heel traag.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet eerst weg zo, vanaf drie uur zal ik eens kijken.
quote:Terpstra start in Omloop en Kuurne-Brussel-Kuurne
Niki Terpstra start komend weekeinde in zowel de Omloop Het Nieuwsblad als Kuurne-Brussel-Kuurne.
Foto: ANP
De Nederlander is door Omega Pharma-QuickStep voor beide wedstrijden geselecteerd. Dat maakte de Belgische formatie woensdag bekend.
Terpstra, onlangs winnaar van de Ronde van Qatar, geldt als een outsider voor de winst in beide kasseienkoersen in het weekend, dat traditioneel wordt gezien als de opener van het West-Europese wielerseizoen.
Kopman van Omega Pharma-QuickStep is Tom Boonen. De voormalig wereldkampioen krijgt in beide wedstrijden ook nog steun van onder anderen zijn landgenoten Guillaume Van Keirsbulck en Stijn Vandenbergh.
Vandenbergh laatste eindigde vorig jaar nog als tweede in de Omloop.
Clean Sweep nederlands podiumquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niki gaat wel even winnen met het hol open.
Iedere kijker is er toch nog 1 teveelquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het Utopia kijkcijfertopic mag je nog steeds niet zeggen dat de kijkcijfers achteruit lopen![]()
Ja, eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is Tilburg toch een pauperstad.
Geweldig volk.
Dat ligt in Ron zijn geboortedorp volgens mij. Bedankt autistisch geheugen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens.
Al ga ik later villa blanca kopen.
Ik weet wel dat het op Ron zn wishlist staat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt in Ron zijn geboortedorp volgens mij. Bedankt autistisch geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |