Genoeg vrouwen die erop vallen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel vallen daar niet op. Alleen de gene die relatie hebben.
Je hebt het tot een Japanse site geschoptquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ben ik. Al tijden in het FOBo ook.
[ afbeelding ]
tijdens de bevallingquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je verwijdert ze na de bevalling?
we hebben nog geen tijd afgesproken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoelaat gaan jullie zondag naar varkenoord, kom maybe wel even langs
Nou? Jij hebt god. Ik heb kawaii.quote:
Sowieso. Kawaii stijl > Anime.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een superschattig tasje
Genoeg die van SM houden. Je kan van alles maken zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die erop vallen hoor.
Lieve vrouwen die van SM houdenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg die van SM houden. Je kan van alles maken zo.
dit heb ik gemistquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben nog geen tijd afgesproken.
Als Hmf zegt ik ben er vroeg rond 10:00, wordt het ongeveer 12 uur ofzo
Onlogisch wilde ook erg vroeg. 11 uur ofzo?
Ligt aan mijn Afterparty met Happel op zijn hotelkamer
Wat? Door mij kon je ooit juist losgaan op Brazzers totdat jullie honden mijn account hackte.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:17 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga slapen.
Door LR kan ik eerst niet fappen op de site van Brazzers.
LR.
carnaval vieren?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit heb ik gemist
maar okay, zal het zaterdag of zondag nog eens vragen
ben er sowieso niet zo vroeg, zaterdag stoer doen in brabant
als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we (onlogisch, Happel en ik) zitten op telegram in een groepschat. Daar kwam het ter sprake
jup, halve brabo he dan heb je datquote:
neuken? Waarom denk je altijd gelijk zo seksistischquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt
[..]
jup, halve brabo he dan heb je dat
doe niet zo serieusquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neuken? Waarom denk je altijd gelijk zo seksistisch
Dit is echt niet grappigquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest hier om glimlachen. Bedtijd.
[ afbeelding ]
ohquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik serieusje kent me toch, ik ben erg weinig serieus
heb het aardig druk komende tijd, feestjes werken studie ditdatquote:
Ze kan je moeder zijn man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb het aardig druk komende tijd, feestjes werken studie ditdat
als het wat rustiger is een datumpje prikken?
trusten
hallo, ik ga alleen stappen met hem. Voor de rest niks, ik heb overigens genoeg vriendinnen van zijn leeftijdquote:
Genoeg vriendinnen van zijn leeftijd? Dan wil ik ook wel meequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo, ik ga alleen stappen met hem. Voor de rest niks, ik heb overigens genoeg vriendinnen van zijn leeftijdLeeftijd zegt niks, nieuw teamgenootje dacht dat ik 26 was
Ik vind haar nu al
Jaja nu opeens wel hequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg vriendinnen van zijn leeftijd? Dan wil ik ook wel mee.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
voor joden verbodenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar jij, zondag gaan jullie kapot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
eerst stylo en nu wil smoofie ook al de dames van hier hosselen
ga weg
wat doe je naar tegen mijquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar jij, zondag gaan jullie kapot.
ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vallen ze wel op bekkenstotende joden die heel goed kunnen brullen?
zeg het eens jongenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer dat typisch niet een goede serie aan mij vraagt
Justifiedquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
smoofie heb je nog een aanrader voor een serie? na battlestar galactica heb ik wel vetrouwen in jouw serie smaak
Timon and pumbaa?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer dat typisch niet een goede serie aan mij vraagt
Farscape is wel grappig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
ik wil sci-fi series eigenlijk, maar er zijn zo weinig goede
heb star trek nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het trek om zulke oude dingen te kijken
first world problems
quote:
quote:#8 Posted by ryanwho (12082 posts) - 3 years, 2 months ago
Watch Farscape. Quality wise its like a mirror image in that it gets better over time instead of worse and the ending is completely satisfying instead of Battlestar's complete bullsh
Willekeurige google search hit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
ik wil sci-fi series eigenlijk, maar er zijn zo weinig goede
heb star trek nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het trek om zulke oude dingen te kijken
first world problems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |