heb het aardig druk komende tijd, feestjes werken studie ditdatquote:
Ze kan je moeder zijn man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb het aardig druk komende tijd, feestjes werken studie ditdat
als het wat rustiger is een datumpje prikken?
trusten
hallo, ik ga alleen stappen met hem. Voor de rest niks, ik heb overigens genoeg vriendinnen van zijn leeftijdquote:
Genoeg vriendinnen van zijn leeftijd? Dan wil ik ook wel meequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo, ik ga alleen stappen met hem. Voor de rest niks, ik heb overigens genoeg vriendinnen van zijn leeftijdLeeftijd zegt niks, nieuw teamgenootje dacht dat ik 26 was
Ik vind haar nu al
Jaja nu opeens wel hequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg vriendinnen van zijn leeftijd? Dan wil ik ook wel mee.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
voor joden verbodenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar jij, zondag gaan jullie kapot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
eerst stylo en nu wil smoofie ook al de dames van hier hosselen
ga weg
wat doe je naar tegen mijquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht maar jij, zondag gaan jullie kapot.
ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vallen ze wel op bekkenstotende joden die heel goed kunnen brullen?
zeg het eens jongenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer dat typisch niet een goede serie aan mij vraagt
Justifiedquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
smoofie heb je nog een aanrader voor een serie? na battlestar galactica heb ik wel vetrouwen in jouw serie smaak
Timon and pumbaa?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer dat typisch niet een goede serie aan mij vraagt
Farscape is wel grappig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
ik wil sci-fi series eigenlijk, maar er zijn zo weinig goede
heb star trek nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het trek om zulke oude dingen te kijken
first world problems
quote:
quote:#8 Posted by ryanwho (12082 posts) - 3 years, 2 months ago
Watch Farscape. Quality wise its like a mirror image in that it gets better over time instead of worse and the ending is completely satisfying instead of Battlestar's complete bullsh
Willekeurige google search hit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
ik wil sci-fi series eigenlijk, maar er zijn zo weinig goede
heb star trek nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het trek om zulke oude dingen te kijken
first world problems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |