Oh ja en het is nachtquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
nou kijk een merrie is een vrouwelijk paard en, trouwens dit had ik al uitgelegd!!!!11!
En een uurtje met je moeder?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na afloop krijgt iedereen een biertje.
Bij nader inzien vind ik jou geen Genee look-a-likequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een paardenlul
Wat een lol hebben we.
[..]
Dit kan niet misgaan. Nog beginnend halflang haar ook
loverboy hèquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
maar stylo ben jij zo'n playert dan
elke keer nieuwe chicks alles
nee stylo is een gevoelige jongen die niet zomaar op een meisje valt, en zodra hij op degene valt gaat hij rustig met haar om en behandelt haar met respectquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
Die lult je helemaal dood.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een uurtje met je moeder?
Wat is er met Inso? Ik mis hem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
ik drink hertog jannetjes vanavond jongens
en ze smaken prima
#cut4inso
#neverforget
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit kan niet misgaan. Nog beginnend halflang haar ook
Tuurlijk wel. Denk er paar jaren bij een iets fotogeniekere pose en je bent er.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik jou geen Genee look-a-like
Laten we het op een maand vakantie houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er met Inso? Ik mis hem.
[..]
Misschien eens voorstellen aan Johan Derksen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die lult je helemaal dood.
is bezig met zijn eigen strijdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er met Inso? Ik mis hem.
oquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee stylo is een gevoelige jongen die niet zomaar op een meisje valt, en zodra hij op degene valt gaat hij rustig met haar om en behandelt haar met respect
Ik snap er ook niets van. Ineens lukt alles.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
PKK in Polen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
is bezig met zijn eigen strijd
net als jij een tijdje was
Je hebt altijd Curve Fever nog.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Ineens lukt alles.
Ben natuurlijk wel blij, maar heb gevoel dat dit een test van god is.Ik ben natuurlijk dik aan het verliezen, maar toch.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben natuurlijk wel blij, maar heb gevoel dat dit een test van god is.Ik ben natuurlijk dik aan het verliezen, maar toch.
Ik had geen ban.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
is bezig met zijn eigen strijd
net als jij een tijdje was
ik heb geen beeld van loverboy bij hem. Wel een mooiboy, maar goed daar kan ik niet over oordelenquote:
God wil zien of je dit succes zonder seks door weet door te komen. Zo niet staat je een Job scenario te wachten in de replay test.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik juist wel het beeld van een typische loverboy hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen beeld van loverboy bij hem. Wel een mooiboy, maar goed daar kan ik niet over oordelen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen beeld van loverboy bij hem. Wel een mooiboy, maar goed daar kan ik niet over oordelen
nee joh, ik vind hem lief.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik juist wel het beeld van een typische loverboy haha.
Daarna ging je me ermee pestenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit vraagt om een DM sessie waarmee ik ooit JR uit zijn depressie heb geholpen
voor 1 dag
Die ene in de witte blouse helemaal rechts.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want je heb geen baardgroei zei je
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh, ik vind hem lief.
Ow wacht dat zijn 1 van de kenmerken van een loverboy natuurlijk
hoezo moeten die witte letters erbij, zonder zien we het ook welquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
jeetje mijn facebook wordt wel heel erg triest nu
[ [url=
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)267_n.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
je lultquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene in de witte blouse helemaal rechts.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo moeten die witte letters erbij, zonder zien we het ook wel
Is geen goed teken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Vrouwen vinden zo snel iets lief
quote:
Dit ben ik. Al tijden in het FOBo ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene in de witte blouse helemaal rechts.
wat een superschattig tasjequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ben ik. Al tijden in het FOBo ook.
[ afbeelding ]
dat doe ik nou altijd met tienermoedersquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
ok ik heb de persoon die dit aan mij liet zien via facebook nu verwijderd
einde bericht
Dromerige blik. Heel goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha wat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel vallen daar niet op. Alleen de gene die relatie hebben.quote:
Ik dacht al dat ik een vriend minder had.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
ok ik heb de persoon die dit aan mij liet zien via facebook nu verwijderd
einde bericht
je verwijdert ze na de bevalling?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat doe ik nou altijd met tienermoeders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |