Ik juist wel het beeld van een typische loverboy hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen beeld van loverboy bij hem. Wel een mooiboy, maar goed daar kan ik niet over oordelen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen beeld van loverboy bij hem. Wel een mooiboy, maar goed daar kan ik niet over oordelen
nee joh, ik vind hem lief.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik juist wel het beeld van een typische loverboy haha.
Daarna ging je me ermee pestenquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit vraagt om een DM sessie waarmee ik ooit JR uit zijn depressie heb geholpen
voor 1 dag
Die ene in de witte blouse helemaal rechts.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want je heb geen baardgroei zei je
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh, ik vind hem lief.
Ow wacht dat zijn 1 van de kenmerken van een loverboy natuurlijk
hoezo moeten die witte letters erbij, zonder zien we het ook welquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
jeetje mijn facebook wordt wel heel erg triest nu
[ [url=
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)267_n.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
je lultquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene in de witte blouse helemaal rechts.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo moeten die witte letters erbij, zonder zien we het ook wel
Is geen goed teken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Vrouwen vinden zo snel iets lief
quote:
Dit ben ik. Al tijden in het FOBo ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ene in de witte blouse helemaal rechts.
wat een superschattig tasjequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ben ik. Al tijden in het FOBo ook.
[ afbeelding ]
dat doe ik nou altijd met tienermoedersquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
ok ik heb de persoon die dit aan mij liet zien via facebook nu verwijderd
einde bericht
Dromerige blik. Heel goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha wat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel vallen daar niet op. Alleen de gene die relatie hebben.quote:
Ik dacht al dat ik een vriend minder had.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:12 schreef Typisch het volgende:
ok ik heb de persoon die dit aan mij liet zien via facebook nu verwijderd
einde bericht
je verwijdert ze na de bevalling?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat doe ik nou altijd met tienermoeders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |