Je bent zelf een grapje, Hans.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een grapje Hans
nou ja zegquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan wingman spelen?
Maar wel zonder haar natuurlijk.
[..]
Nog niet de juiste tijd.
Mijn broertje heb ik wel eens ontmoet ja, hoe wist je dat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar wie heb je dan ontmoet johannes? Je broer?
Hahaha hij heeft zijn broer meegenomen HAHAHAHHA
Deelde gewoon iPad uit. Zijn nu 2.0quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je was aan het flyeren voor de PKK
Veerboot?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje heb ik wel eens ontmoet ja, hoe wist je dat.
Maar die bedoel ik niet.
Wie dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje heb ik wel eens ontmoet ja, hoe wist je dat.
Maar die bedoel ik niet.
Hoe gaat dat precies. Moet ik dan juist je tegenpole zijn of enigszins gelijk zijn? Dan weet ik of ik mij vrijdag moet scheren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan wingman spelen?
Maar wel zonder haar natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
kijkt een nachtmerrie XD
[quote]Op donderdag 27 februari 2014 00:02 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
kijkt een nachtmerrie XD
Niet scheren. Dan ga ik steeds klagen bij haar dat ik geen baard heb en dat ik jaloers ben enzo. Daarna kom jij als een herboren Jezus naast mij staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies. Moet ik dan juist je tegenpole zijn of enigszins gelijk zijn? Dan weet ik of ik mij vrijdag moet scheren.
Nee leg eens uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef Tyron het volgende:
een merrie is een vrouwelijk paard en het was nacht dus vandaar nachtmerrie snap je whaha
we zitten zoals gewoonlijk weer op één lijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier een daghengst
Fissa bij johannes!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
en voor je het weet staan jullie allemaal voor mijn deur he.
GGMM heeft ook al mijn adres ontfutseld in ruil voor een zakje fictieve tijgernootjes
jammer dat je xcachet weer hebt weg gejaagdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
we zitten zoals gewoonlijk weer op één lijn
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet scheren. Dan ga ik steeds klagen bij haar dat ik geen baard heb en dat ik jaloers ben enzo. Daarna kom jij als een herboren Jezus naast mij staan.
Dezelfde humor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef Tyron het volgende:
een merrie is een vrouwelijk paard en het was nacht dus vandaar nachtmerrie snap je whaha
Het erge is nog dat ik het echt grappig vind ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef Tyron het volgende:
Dit kan niet misgaan. Nog beginnend halflang haar ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet scheren. Dan ga ik steeds klagen bij haar dat ik geen baard heb en dat ik jaloers ben enzo. Daarna kom jij als een herboren Jezus naast mij staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |