Is ook wel een beetje zo. Alhoewel ik er maar 1 ben tegengekomenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n ontmoeting echt awkward.
sorryquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef Tyron het volgende:
nina dobrev ontbreekt in de OP
charmed is het hier mee eens
Ik kan wingman spelen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Verder ben ik nog altijd boos dat je Typisch en mijn kansen aanzienlijk kleiner maakt. Hoe moeten wij nou opboksen tegen een haarloze god zoals jij,
Nog niet de juiste tijd.quote:
Rickazio?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje zo. Alhoewel ik er maar 1 ben tegengekomen
Ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje zo. Alhoewel ik er maar 1 ben tegengekomen
Je gevoel voor de Nederlandse taal is vandaag wel een beetje afwezig he?quote:
iddquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:59 schreef Tyron het volgende:
nina dobrev ontbreekt in de OP
charmed is het hier mee eens
Jammer, ik vond hem altijd wel vermakelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was zo onder de indruk van mijn persoonlijkheid dat hij nooit meer post.
het grappige is dat ik het lees als dat kut wijf terwijl ik er die heb neer gezetquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gevoel voor de Nederlandse taal is vandaag wel een beetje afwezig he?
Dit gaat Eriksen niet leuk vinden. Hij heeft er zelf zoveel moeite in gestoken als allochtoon.
Het was een grapje Hansquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, ik vond hem altijd wel vermakelijk.
Kan wel. Ben overal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij dat tijdens mijn stedentrip door Damascus.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
het grappige is dat ik het lees als dat kut wijf terwijl ik er die heb neer gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |